Jump to content

Pierburg 2e


paco6(GOLF2 87')
 Share

Postare recomandată

paco6(GOLF2 87')

am si eu o problema cu acest carburator pierburg 2e :( nu stiti cum s-ar putea rezolva?ca nu mai styu ce sa fac:( :icon_cool: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai...ce motor ai?...cat iti consuma de spui ca iti consuma mult...?

ai schimbat vreodata kitul de reparatie la carb?jiglerele principale?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
mai intai...ce motor ai?...cat iti consuma de spui ca iti consuma mult...?

ai schimbat vreodata kitul de reparatie la carb?jiglerele principale?...

1.3 masina din anu 78 si consuma enorm nu stiu sa fie ceva problema din socul automat nu stiu ca ca am masina de vreo 2 saptamani si o yubesc in 6km imi consuma 1litru de benzina are pierburg 2E atita scrie p[e carburator am mai citit pe aici pe forum si nu prea imi dau seama ce sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideal ar fi sa duci carbul la reglat pe bac...acolo iti spune ce si cum tre schimbat la el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
ideal ar fi sa duci carbul la reglat pe bac...acolo iti spune ce si cum tre schimbat la el....

bac?????:-/ ce-i aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se referea la banc.... se cam subintelege (dar poate gresesc si eu:D)

Apropo' pe motorul de 1.5 ce carb e? (serie)..ca eu am luat masina cu unu de dacie si al lui descompletat in plasa :icon_thumright:

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

Cypor am o intrebare pentru tine.....cum merge cu carb de dacie? s-a pierdut din performante?? s-ar putea sa ai pe el carburator pierburg 2EE sau 2E2 sau un solex;) uitate ca tre sa scrie pe el undeva sus unde se monteaza filtrul de aer ce model e;)

ideal ar fi sa duci carbul la reglat pe bac...acolo iti spune ce si cum tre schimbat la el....
cred ca s-a rezolvat l-am dus la mecanic si se pare ca problema era la vacumuri se pare ca erau inversate furtunasele de vacumuri se pare ca s-a rezolvat;) am pierburg 2E2 pe el si acuma merge si mai rotund;) :icon_thumright:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci de mers merge binisor...acuma nu stiu care e diferenta..neavand unul original....singura problema e ca nu alimenteaza suficient chiar la inceputul pedalei ...deci merge ca ceva de genu ...sprit..pana se tureaza..deci..nu reactionaza cum trebuie din faza relanti pana in 2000 de ture. Acuma nu pot garanta nici de carb....ca la cum a ingrijit-o fostu proprietar....ma mir ca merge si asa...ca sa nu mai spun ca atunci cand se incalzesc galeriile+ carb ...carbul lacrimeaza benzina ....pe galerie:( + ca partea de admisie nu sta fixata pe gura carburatorului..Parerea mea e ca daca ar fi fost executat cu cap proiectul de adaptare...masina mergea fara nici o problema...

Daca dau de softu' camerei de luat vederi..poate fac un filmulet cum porneste ..dimineata la prima ora....(socul e legat ...la clapa de caldura, din interior:P)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
paco6(GOLF2 87')

tam rezolvat problema cu consumul a mers ce amers dar acuma cred ca incepe sa faca iarasi figuri numai ieste nimeni pe forum care sase priceapa la ele? sau saimi dea ceva idei alt carburator(alt model)sau ceva pls ajutatima..(problema era la vacumuri 2 vacumuri erau inversate) :vaidecapulmeu: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

haideti mai ajutatima va rog... :rolleyes: :pale: :RO flag: :sick: :P :P :P :P :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Curata carbul.

2.Verifica garniturile si flansa dintre carb si admisie.

3. Vacuumurile sa fie intacte si corect montate.

4.Reglat socul.

5.Reglajele de Aer si CO -la banc in cazul in care gaseti pe cineva cu banc pt VW sau cu analizor de gaze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

l-as curata carburatorul dar din pacate nu styu unde tre sa umblu nu mai este careva care a mai avut problema asta cu carburatorul sa manance mult si a mai desfacut un astfel de carb........) :D :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

stie cineva unde pot regla pe banc si eu carburatorul meu de golf?..un nr de tel ceva...am mari probleme cu el..merci mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

langa Turbomecanica la iesirea spre autostrada Bucuresti Pitesti.Au si banc acolo si eu am fost multumit.

Pentru colegul cu consumul: flansa aia cauciucata dintre galeria de admisie si carburator daca e fisurata si trage pe acolo aer fals poate fi problema.verific-o cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10x...sa inteleg ca nu ai niciun nr de tel de acolo,nu? cand ai fost acolo si cat ti-au lua ptr treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nr lor de tal, am fost acum 2 ani, si nu mai retin cat a costat, sry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

:rolleyes: o chestie off topic dar nohnu pot posta in alt loc nu stiu dc dar carestie cam cat m-ar costa a imi chimb motorul pe golfuletz?am 1.3 si vreo GTI-ul m-ar interesa cat ma costa omologatul daca jtie carevasi ma poate ajutaa pls help me scz inca o data de off topic darnu pot posta alt topic:( :Driver: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')

haideti mai zicetimi si mie c-am cat m-ar costa omologatul la un motor daca am 1.3 si vreu ai ai pun 1.8 GTI-ul? motorul il am deci ma intereseaza omologatul cat ma costa+alte taxe:D :) :icon_thumright: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti mai zicetimi si mie c-am cat m-ar costa omologatul la un motor daca am 1.3 si vreu ai ai pun 1.8 GTI-ul? motorul il am deci ma intereseaza omologatul cat ma costa+alte taxe:D :) :Driver: :Driver:

Daca pui un motor cu care e echipat GOLF 1 din fabrica 1100.....1600 te costa 100ron,daca pui de golf 2 sau altceva 500 ron,DACA PUI MOTOR MAI MARE DE 1300trebuie sa muti suportul de motor de langa alternator.NU CRED CA 2e2 A ECHIPAT MOTOR DE 1100 SAU 1300 IN 1978.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
Daca pui un motor cu care e echipat GOLF 1 din fabrica 1100.....1600 te costa 100ron,daca pui de golf 2 sau altceva 500 ron,DACA PUI MOTOR MAI MARE DE 1300trebuie sa muti suportul de motor de langa alternator.NU CRED CA 2e2 A ECHIPAT MOTOR DE 1100 SAU 1300 IN 1978.
credema ca ala e ca m-am documentat si e o prostie nde carburator :offtopic: acuma cand schimb viteza in a 5-a si la 80-90km/h imi trepideaza masina nush dc?:)(( care stie ce ar putea avea? :angry:si mi se aprinde la bord totcam la 4-5 km un bec credca la ulei si se aude un bazait ca de motoras in bord nu stiu ce are:(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma...pai daca se aprinde becul la ulei....care este treaba carbului in filmu' asta?...iar acel sunet...este un buzzer.....tot de la ulei.....si daca suna si se mai si aprinde ceva...eu as zice sa mai controlezi pe acolo cate ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paco6(GOLF2 87')
ma...pai daca se aprinde becul la ulei....care este treaba carbului in filmu' asta?...iar acel sunet...este un buzzer.....tot de la ulei.....si daca suna si se mai si aprinde ceva...eu as zice sa mai controlezi pe acolo cate ceva...
s-a rezolvat chestia cu baaitul si aprinsul beculetului era de la ulei mai avea jumate litru de ulei :blink: asa ca iam bagat castrol gtx si acuma nu mai face figuri :rolleyes: nici nu mai trepideaza :Driver: acuma merge super iubesc golfuletul meu acuma mai vreau sa imi strang bani sa-mi mai cumpar un polo tot cam din anii aia ca imi place ce au facut nemtii :Driver: sau poate sa-mi bag ceva motor mai tare putin ca 1.3 :angry: numa nu stiu cum e cu omologatul.... :Driver:
Daca pui un motor cu care e echipat GOLF 1 din fabrica 1100.....1600 te costa 100ron,daca pui de golf 2 sau altceva 500 ron,DACA PUI MOTOR MAI MARE DE 1300trebuie sa muti suportul de motor de langa alternator.NU CRED CA 2e2 A ECHIPAT MOTOR DE 1100 SAU 1300 IN 1978.
o intrebare daca pun 1.6 de golf 1 mai trebuie mutat suportul:-/ ca ar fi bine daca nu trebuie ca eu oricum trebuie sa ma duc la rar sa transcriu masina pe mine :Driver: si poate rezolv sa pun si motorul sa fac 2 chesti odata...deci cam ce ar fi de facut? :P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Golf 2 motorul sta pe cart, adica nu are puncte de fixare direct pe sasiu.Nu trebuie mutat nici un suport de pe sasiu, doar schimbati suportii motorului de 1,3 cu cei de 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!