Jump to content

V-ati intoarce la benzinar de la TDI?


andREI
 Share

V-ati intoarce la benzinar de la TDI?  

21 voturi

  1. 1. V-ati intoarce la benzinar de la TDI?

    • Da, am luat TDI pentru economie dar imi placea sprint-ul benzinarului si il consider mai sportiv
      9
    • Da, am luat TDI pentru economie dar imi e dor de un benzinar (pentru silentiozitate, fara vibratii intr-un cuvant comfort)
      11
    • Nu. Am fost benzinar convins dar m-am convertit ireversibil
      27
    • Nu. Am avut diesel din prima dar experimentand benzinar raman la diesel
      16
    • Nu stiu. Oscilez. Fiecare ma atrage in felul lui
      19


Postare recomandată

Am vazut ca posesorii de diesel-uri moderne (si aici includ nu doar TDI-ul ci si alte xDI adica HDI, CDI, TDDI etc.) se impart in principiu in doua mari categorii:

1. oameni care au diesel sunt multumiti dar le este cumva "dor" de un benzinar si folosesc diesel-ul din nevoie sau alta constrangere

2. oameni care folosesc diesel-ul si le place si nu s-ar mai desparti de el pentru vreun benzinar.

Ca sa am si eu o idee cam cum stau lucrurile statistic m-am gandit sa public acest chestionar. Orice completare, critica, sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andREI

    15

  • Vlad MHL

    10

  • s_c

    7

  • RedLiner

    6

treaba e clara.

daca ne referim strict la grupul VAG, si excludem bombe gen S si RS din motive obiectiv-financiare, singurul benzinar posibil este 1.8T, in diferitele lui forme de evolutie.

dar, in principiu, m-as multumi cu un 130cp remapat pe la 165.

daca iesim din sfera VAG, lucrurile se schimba > Subaru, Honda sau BMW.

hai sa zicem si un Mercedes cu compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare tip are avantaje si dezavantaje. Eu unul optez pt forever diesel VAG, dar m-ar bucura enorm de mult daca virgula costurile de intretinere ar fi mai scazute, plus diminuarea acelor "sanse" de a investi bani in turbo/debitmetru/pompe-injectoare etc., probleme comune diesel-arelor. Grija si atentia ce trebuie acordata motoarelor diesel este un pic mai mare decat pt. benzina.

Am observat ca la benzinare problemele de natura mecano/electrica sunt mai reduse.

Acum nu vreau sa intru in polemica, asa cum a precizat oaspetele, despre diesel-uri apartinand altor marci, care la fel au si ele problemele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea as face-o numai daca motoarele diesel nu ar mai evolua deloc (ceea ce nu este/va fii cazul).

Singurul lucru care ma deranjeaza (poate este prea mult spus) la TDI-uri este vibratia superioara motoarelor alimentate cu benzina.

Am votat: Raman la Diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel!Desi am doua masini de curse(una normal aspirata si una turbo),benzinare evident!Iar raportul pret/senzatii nu e deloc mic la benzinari (contrar parerilor la prima vedere).Iar dieselul evolueaza in ritm alert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in cariera mea de sofer am condus 95% diesel ( TDI 130 , TDI 90 , 2.0TDI 140, LR Td4 112, DCI 120, 525d 163) iar experientele cu benzina (Cielo,Logan) nu sunt relevante parerea mea . Cand o sa fiu mare si o sa am o masina puternica probabil ca o sa trec pe benzina ( evo VIII yummy :scratch:) dar deocamdata raman la TDI pentru cativa ani !

Nu am nici o optiune de vot ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel forever! Pana si zgomotul furnizat de un motor diesel imi place mult, daca il simti si nu il omori in exces, in trafic te poti descura mai mult decat onorabil cu un motor diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 5 ani un golf 1 benzinar cu motor de 1.6 si atingea chiar 170km/h. Acum am trecut la un 4 TDI si sincer nu as mai face rocada. Chestia e ca din punctul de vedere al vitezei trebuie recunoscut ca benzinarul e mai tare, dar din punct de vedere al economiei de combustibil si implicit de bani dieselul e super...Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am avut 3 dieseluri (vectra A 80cp, golf IV 90CP si actuala), dupa ce ca toata familia mea are diesel si dupa experientele cu golf IV 1.6, octavia 1.8 T si A6 2.4(masini de care am tras nu gluma), nu as schimba diesel pe benzinar. Totusi, avand in vedere consumul mare al benzinarelor, daca ar fi sa fac schimbarea, ar fi pentru un motor mare si anume dorinta mea suprema A3 3.2 V6 quattro 250Cp. Votez: schimb doar pentru benzinar puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo Diesel este exact ceea ce doresc de la o masina. Nu am experienta

mare, n-am condus multe masini, dar stiu ce-mi place. Iar dieselul mi se potriveste cel mai bine ( nu tin neaparat sa plec primul de la semafor ba chiar mi se intimpla inversa , n-am veleitati de sportsman ). Cei 80CP de la masina mea mi se par prea suficienti.

Atuurile dieselului imi par a fi simplitatea, fiabilitatea si autonomia oferita.

N-as mai reveni la benzina niciodata, chiar si daca nivelul cheltuielilor de intretinere ar fi in favoarea benzinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut benzina aspirata, am ajuns mai mult sau mai mult voit pe diesel (benzina aspirata de 140cp era D4, dieselul de 107cp era euro3).

De diesel sunt f. multumit... consum mic, vibratii si zgomot redus comparabil cu un benzinar 16V, 107cp/4000rpm, 250NM la 1750.

Minusuri, intervalul destul de mic de ture, si lipsa de sportivitate pura

Eram hotarat ca raman pe turbodiesel...

Dar...

Anul trecut am luat pentru fratele meu un S40 T4. 2.0 benzina, turbo de presiune inalta. 200cp la 5500 si 300NM intre 2500 si 4000rpm. Turbolag-ul nu se simte deloc... Consumul, dupa cum te dai la ea... de la 7 la....xx

Senzatiile... de vis... reprizele 50-200 in viteza a-4-a sunt destul de greu de scos cu un turbodiesel mai mic de 2.5 litri

Fiecare cu avantajele si dezvantajele lor...

Urmatoarea masina personala va fi sigur un turbo... dar poate ca benzina.

Aspirat, numai un benzinar V6 de la 2.5 in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus inainte pe masinile de la servici, masini inchiriate dar faceam ce vroiam cu ele. Golful este prima masina personala si sunt foarte multumit de el si de motor. Fac pe an cam 30.000 km si cred ca imi ofera tot ce am nevoie deocamdata. Daca iau ceva mai mare in viitor, o sa fie tot turbodiesel, si motor de cel putin 150 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat 175CP turbo benzina pe 90CP cuminti. Inca nu ma impac cu zgomotul de fond dar cind ma uit cu ce consum m-am intors din tara (5,1%) dupa vreo 2000 Km facuti, imi trece. Daca mergeam cu benzinara trebuia aprobat buget dublu. Si nu pot zice ca am mers cuminte, noroc cu detectorul de Ventouri pitulate prin boscheti.

Daca m-as intoarce la benzina ? greu de spus. Deocamdata nu . Si daca as face-o astazi, motorul de 1.8 este alesul. Cred ca este cel mai bun benzinar facut de VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din categ. "Am avut diesel din prima, am experimentat benzinare dar raman la diesel". Nu simt vreun avantaj la benzinar. Nici unul. La cele foarte silentioase ma simt stingher, am tendinta sa mai dau la demaror la stop-uri crezand ca motorul nu merge. Vreau sa simt ca "traieste" ca "respira". Ceva mort/ascuns/etc ma face sa intorc cheia si sa o rotesc inca o data. Consumul nu il discut pentru ca nu avem ce discuta. Nici Tico nu consuma mai putin ca a mea. Desi a mea e un 1900 de 1,5 tone.

Iar reprizele sunt net superioare. Spatiu net superior. ABS + 2xairbag.

Tot ce are in plus un benzinar ECHIVALENT ar fi 0-50 km/h si atat. Care sa fim seriosi nu foloseste mai la nimic decat daca faci curse in traficul urban. Dar CURSE nu doua-trei slalom-uri. Sigur incerc sa fiu cat mai obiectiv si echidistant pe cat pot. Printre altele de aceea am lansat acest chestionar ("poll" - in engleza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca in curand motoarele diesel le vor depasii pe cele pe benzina atat ca putere cat si cuplu care oricum daca comparam un 2.0 benzinar cu un 1.9TDI care sunt cam de aceeasi capacitati cilindrice dieselul are cuplul mai mare.Dupa cum vedem si Touaregul v10 tdi are 313 CP si un cuplu impresionant si nu in ultimul rand noua generatie de motoare diesel de la BMW care pe modelul 535d are 275 cp si o acceleratie de la 1-100km/h in 6 secunde!!!!!cu un consum mediu de doar 8 litrii de motorina la suta!!!astea da dieseluri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca in curand motoarele diesel le vor depasii pe cele pe benzina atat ca putere cat si cuplu care oricum daca comparam un 2.0 benzinar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa votez si eu: oscilez.

Benzina ma atrage prin silentiozitate si lungimea reprizelor iar diesel-ul prin consum si cuplu maxim. Insa solutia ideala cred ca este benzina turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel fratilor. E cel mai bun, cel mai fiabil, etc. Aratati-mi un benzinar care poate merge mai mult de 250000 km fara a schimba mai nimic la el. Poate daca facem un calcul costuri intretinere/revizii/reparatii diesel-benzina ajungem tot acolo, dar, prefer vibratia si rontaitul diesel-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SDI-ul da, e asa cum spui tu. Dar toata lumea lauda aici performantele TDI-ului care, asa cum spune s_c, are o turbina in plus. Iar daca vorbim de fiabilitate/durata in timp, ia gandeste-te ce sfat ii dai cuiva care vrea sa isi cumpere un TDI sh cu 100-150k km? : "Motorul e fiabil si te tine 300k km, dar vezi cu turbina, ca daca iti pica te costa niste sute de euro".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefan_ieu. Nu era vorba despre sdi aici, ci despre TDI. La un Tdi mai ai surprize pe la 150.000 cu una turbina. La una benzina, in mare parte, pe la 150.000 faci o mica segmentare, daca vrei sa ai aproape aceleasi performante ca la inceputuri. Poti sa mergi si pana la 200.000 daca o intretii bine si nu dai talpa la benzina. La diesel e altfel insa.

Am ceva experienta cu diesel-ul, crede-ma.

Si nu vorbeam despre Dacie ca faci segmentare la 150.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam prost scoate BMW-ul .... Ceky scoate 0-100 km/h in 6 secunde si are doar 210 CP de pe un 1.9 TDI modificat si are 1600kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam prost scoate BMW-ul .... Ceky scoate 0-100 km/h in 6 secunde si are doar 210 CP de pe un 1.9 TDI modificat si are 1600kg.
Imi pare rau dar tre sa te contrazic,eu am un passat din 2000 care mai e si combi pe deasupra si care are 1456kg iar atunci nu vad de ce zici tu ca e slabut Bmw-ul care are 1735kg si mai e si automatic pe deasupra fata de un seat leon care are 1301kg si are si cutie manuala.Totusi nu poti compara ca performante un 535d cu cuplu de 560 NM la 2000rot/min cu un seat leon.E totusi diferenta de greutate si de cutie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!