Jump to content

Schimbator de viteze - probleme


Motorrad
 Share

Postare recomandată

Mersi trilulilu, din urmatorul salar schimb tampoanele alea si din ce mi-a zis si mecanicul ieri asta tre' sa fie problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie-mi intra greu din 2 in 1 cand este rece, si-si revine odata cu incalzirea motorului/cutiei. Problema a aparut doar dupa ce am schimbat uleiul in cutie anul trecut. Inainte mergea normal, foarte usor, am schimbat uleiul doar pentru ca nu fusese schimbata niciodata si m-am gandit ca la 200kkm ar fi cazul. Nivelul uleiului este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golfurile sunt renumite pentru chestia asta ... insa daca tu spui ca ti-a intrat si acuma nu mai intra cum trebuie ... nu stiu ce sa zic. Ai bagat ulei de care trebuia? Ma refer la norma/vascozitate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bag si eu o problema. uneori nu vrea sa intre in treapana I. maneta e teapana, parca n-ar fi apasat ambreiajul. am inteles ca poate fi aerisit ambreiajul dar cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o proiblema asemantoare

de multe ori nu vrea sa intre in viteza a III-a cel mai frecvent si acum am vazut ca a inceput sa faca si in viteza a IV-a.

poate ma pote auta cineva

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi trilulilu, din urmatorul salar schimb tampoanele alea si din ce mi-a zis si mecanicul ieri asta tre' sa fie problema.

Sa ne anunti si pe noi dupa ce schimbi tampoanele daca mai face asa.Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi tremura cateodata schimbatorul si motorul, nu pedalele cand accelerez de pe la 1700,1800 ture pana pe al 2000 si ceva; o sa verific tampoanele la cutia de viteze dar s-ar putea sa fie probleme si cu valva EGR ;) (asa mi-a zis cineva), in rest problema aceasta nu pare sa ma afecteze la putere si accelerat.

@Theo_W - nu cumva iti tremura si la ralanti ? Mie imi intra foarte greu in viteza 3 cand am avut probleme cu volant, respectiv a trebuit sa o schimb (tremura tare si la ralanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am schimbat ieri tampoanele la aceasi reprezentanta la care am schimbat si EGR (Vezi linku asta) si alta viata si nu mai simt nimica la schimbator, plus ca acul la turometru e perfect stabil la relanti. Asa da... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ai schimbat si tampoanele de la motor?Intreb asta pentru ca si eu am problema cu miscatul schimbatorului de viteze si dupa ce am schimbat tampoanele de la cutie nu s-a observat nicio imbunatatire.Ma bate gandul sa schimb atat tampoanele de la motor cat si tija care duce de la schimbator la cutie (are joc) dar nu inainte de a mai cere ceva sfaturi.Multumesc.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a gasit nimeni o solutie concreta pentru maneta schimbatorului sa nu se mai miste asa ca unii zic ca au schimbat tampoanele si nu le mai face,altii zic ca le-au schimbat si tot asa face!

Ce putem face pentru a rezolva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mai astept pareri de la cei care s-au confruntat cu problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Djand-Andrei

cine ma ajuta si pe mine cu o problema, am un golf 4 1.6 16v AUS si am o problema at cand bag in treapta a doua si nu am o vit destul de buna cu treapta respectiva dar totusi nu prea cred asta dar revin, imi face un carait groasnic cand dau drumul la ambreiaj ( nu cand schimb sau de genul nu am calcat ambreajul) dar problema nu imi apare mereu, nu stiu ce sa ii fac, ce sfaturi imi dati cam ce ar fi sa stiu la ce ma astept ca investitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicky Tu ai Passat, aici e aria G4/Bora. In plus, problemele pe care le-au semnalat colegii apartin de benzinare, iar tu ai diesel.

Daca nu vreti sa schimbati tampoanele de la motor, trageti frana de mana, debreiati si bagati in viteza si lasati ambreiajul usor in timp ce cineva se uita pe sub masina pentru a vedea ce se misca. In mod sigur sunt tampoanele (motor sau cutie), tijele/cablurile schimbatorului sau acesta are joc in nuca din cal.

@Djand-Andrei Problema expusa de tine tine de ambreiaj sau de sincronul treptei II. Urmareste topicurile problemelor ambreiaj (Search).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,am si eu o problema si nu stiu daca ar putea fi de la cutie sau....intra bine in toate vitezele,agata un pic in marsarier,dar cand decelerez,undeva in zona la 2000 de ture se aude un carait.daca tin mana pe schimbator si al misc problema dispare.stie cineva,amai patit cineva asa???precizez ca numai in mers si decelerarea se face dupa repriza a treia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am o problema,daca ma poate ajuta cineva,,,se invarte nuca schimbatorului pe teava propriuzisa.are cineva idee,cum asi putea sa o scot si sa o fixez?multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede ma ca am incercat,su=i nu am gasit nimic,,,

problema mea e cu nuca schimbatorului,,nu cu mansonul,si nu am gasit niimic de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In topicul respectiv gasesti detalii despre demontarea mansonului care este impreuna cu nuca .

Daca nuca se invarte nu cred ca vei reusi sa o fixezi in asa fel incat sa stea acolo fara sa se invarta.

In capatul schimbatorului teava NU este circulara , ea avand un fel de canelura care este prezenta si in interiorul nucii si de aceea aceasta din urma nu se invarte.

Daca se invarte atunci singurul "remediu" este un nou manson (cu nuca) OEM.

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=662677

http://forums.vwvortex.com/zerothread?&amp...403080#37403080

Succes! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult.

m am edificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor.problema mea la G4 Tdi combi: in vit 1 si 2 intra destul de greu in sensul ca trebuie sa trag mai energic de schimbator in stanga.am lasat si pe altii care nu cunosteau masina si in loc de vit 1 le intra in vit 3.si la marsarier uneori trebuie sa incerc de 2 ori pina intra . in restul vitezelor intra ok.va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Aceeasi problema amm avuto si eu. Cand motorul era rece intra fara pbme in viteza, la incalzirea acestuia si mai ales la rulrea cu viteza mare, imi intra mai greu in viteza si schimbatorul parea mai dur, parca nu era asa de precis ( nu se mai pozitiona cu mare acuratete in dreptul pozitiei vitezelor asa cum e pe nuca schimbatorului). Problema a fost rezolvata prin ungerea ansamblului de parghii (timoniera) ce sunt in compartimentul motor cu vaselina, precum si ungerea nucii afata sub mansonul schibatorului cu vaselina alba. Vaselina folosita la ungerea timonierei am luato de la dealerul vw, avand codul G 052 142 A2. Vine intrun tub de 400gr, purtand denumirea de ulei polyfeet. Are culoarea maro deschis si a costat 150 ron. Desigur, inaintea aplicarii noii vaseline, am inlaturat-o pe cea veche si am curatat parghiile cu spray pentru curatare. Nu am consumat decat max un sfert din tub, nefiind zgarcit in a unge absolut tot ce e pe acolo si intrun strat destul de gros. Vaselina folosita pentru nuca schimbatorului este un pray cu vaselina alba, care nu ataca plasticul, neavand in componenta ei produse petroliere. Pentru ungerea nucii este necesara scoaterea husei schimbatorului. Aceasta se scoate f usor, tragand in sus de partea dinspre frana de mana, unde vom debloca clipsuri. Dupa aceea trebuie tras in plan orizontal pentru eliberarea partii dinspre scrumiera, dinspre aceasta inspre frana de mana, unde nu mai avem clipsuri, mansonul fiind fixat de o ureche ce intra sub carcasa. Dupa aceste operatii, schimbatorul functioneaza perfect, si in tot acest timp de 4 luni decand am efectuat operatiunea nu am mai intampinat nici un fel de probleme. Recomand totusi si schimbarea uleiului din cutie, mai ales la masinile ce au trecut de 100k de km, lucru ce il voi efectua si eu zilele urmatoare. Uleiul folosit este original vw, norma G 070 726 A2. Sunt necesare 2 bidoane a 1l, costand in total 69 ron. Cutia de viteze are codul ERT. Am optat pentru ulei original, deoarece nu am gasit aftermarket pe stoc nicaieri in bacau, insa fiind usor offtopic, precum bobinele de inductie pe care leam gasit la reperezentanta cu aprox 50 ron ma ieftine decat la cel mai ieftin magazin din oras, multe subansambluri si consumabile pot fi obtinute la pret f bun si de la reprezentanta. Succese si la cat mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu in sensul ca intra foarte greu in viteza II. De cand am luat masina e asa. O sa incerc sa schimb uleiul in cutie sa vad ce se intampla. Parghiile de vin de la schimbator la cutie le-am uns dar degeaba

Sper sa gasesc o rezolvare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal tuturor,,problema mea este urmatoarea: la rece sau cand plec cu masina dupa o perioada in care a fost oprita nu intra in treapta a 2 si a 1 sau intra foarte greu. Dupa ce se incalzeste motorul respectiv uleiul in cutie intra destul de usor. As fi recunoscator daca ma puteti ajuta. Multumesc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa imi schimb patina de la selectorul de viteze si nu gasesc modalitatea cum sa desfac capetele de cablu de pe selector. Poate stie care-va daca a dat cutia de viteze jos de pe masina. Intreb pt ca nu vreau sa trag de ele sa le rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pana la urma stie cineva de ce la rece intra mai usor in viteze iar la la cald intra mai greu si maneta nu se ma retrage la liber (pe mijloc) ? - ramane fixat in partea stanga iar arcul zic ca e bun atata timp cat la rece se retrage.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!