Jump to content

Pb Evacuare A Gazelor


B 69 MBN
 Share

Postare recomandată

Sal, am o mica pb , mi s-a aprins lampa de control ce supravegheaza evacuarea gazelor ,in manualul de utilizare scrie k este o defectiune care inrautateste calitatea gazelor evacuate.Vreau sa stiu daca a mai intalnit cineva aceasta pb si ce a facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia incearca sa cauti pe forum...oare s-a mai intalnit careva cu o asemenea problema ?! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba locul de unde alimentezi ... cred ca benzina de proasta calitate ar putea fi cauza. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sau poate fi defectata sonda labda sau ambele sonde. Nu ti-a crescut si consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Cauta un tester si daca ai martorul aprins, o sa-ti zica care e problema. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Cauta un tester si daca ai martorul aprins, o sa-ti zica care e problema. :D

posibile probleme: sodele lambda sau catalizatorul. ori infundat ori ceramica topita in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca o testare cu vag-comul si cerei meseriasului sa se uite atent la debitul potentiometrului EGR.

Sau iesi un pic in afara orasului si dai o jaruiala ca sa se mai desfunde catalizatoarele. Succes!

testarea costa in jur de 40-50 ron :vaidecapulmeu:

Modificat de wormostar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa o iei prea in serios de la inceput.

Senzorul cu pricina se aprinde deseori din cauza benzinei proaste. Incearca o scanare cu VAG si sterge codurile de eroare aferente. Este posibil sa reapara. Eu am facut operatia de doua ori in 2 ani.

Daca problema persista este nevoie de un om mai calificat.

Nu te apuca sa schimbi sondele si alte chestii inainte de a-ti scana masina.Sondele costa enorm.

(Vorbesc de masini pe benzina...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Sfat pentru toata lumea cu beculetele aprinse.....verificati crapaturi pe corpul catalizatorului...spun din patanie....o crapatura de 10mm cind se incinge catalizatorul se dilata ......si iasa gaze pe acolo si sonda lambda...o ia razna ...rau de tot.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cea mai frecventa cauza este calitatea benzinei.

Incearca sa-ti amintesti de unde ai alimentat.

Da un search pe forum si in mod sigur o sa gesesti pareri despre acest lucru, despre regimul corect de turare a motorului, etc.

Au l-am avut o singura data aprins, dar si pornea greu masina. AM alimentat de unde alimentam de obicei si "i-a trecut".

Deci, nu te impacienta, poate sa nu fie asa grav cum pare.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna

eu cu martorul acele de care vb tu am mers jumate de an. in final am schimbat supapa EGR.

cel mai bine e sa ai mecanicul tau la care mergi, care iti cunoaste masina.

pe EGR am dat 650 lei plus montat

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si mie mi s-a aprins dracia aia si la tester mi-a iesit eroare de supraplin la valva egr. O solutie simpla dar de scurta durata este mersul constant in treapta a 4-a la peste 2000 de ture. A 2-a solutie este curatarea si aici as avea nevoie de niste sfaturi de la cineva care a facut chestia asta.A-3-a solutie este schimbare EGR si costa undeva pe la 10 mil cu manopera cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi s-a aprins acest martor in bord, am fost la service, au scanat si au zis ca nu e de la sonda lambda ci de la esapament . DUpa ce au sters

eroarea, nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, cand s-a aprins becul ăla, era vorba de senzorul de temperatură al motorinei, G 81. Schimbat, şters eroarea cu vag-com şi nu mai licăre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu curatare la EGR si degeaba. Valva EGR e obosita si nu mai merge eficient in momentul in are se incalzeste motorul. Trebuie schimbata. Asta e la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!