Jump to content

Consum mare


misi_11
 Share

Postare recomandată

Stai ca m-ai pierdut. :)

L-a dat jos si pe ala si l-a pus pe banc. El e cu problema.

Sau... Poate vrei sa spui altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu e ok, daca...a avut un bank de proba adevarat si nu o"pompa cu manivela si un ceas de presiune".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic. Vorbim de injectoare clasice.

Da, e vorba de banc cu manivela si ceas de presiune. Asta avem pe aici. :)

Si cum spuneam: 3 au fost ok... Cel cu fir NU. :)

Omul e cu state vechi prin zona si la pompe si la injectoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui rezultatul dupa schimbarea injectorului cu fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai

1 vreau sa schimb doar deusa nu întreg injectorul

2 nu cred ca va fi diferență mare pt ca mi s-a spus ca se poate merge si așa... nefiind foarte afectat :)

Ideea este ca știi ca nu e in regula :D

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate inainte era decalata special din avans, ca sa ai consum mai mic.

 

G62 trebuie comparat cu valoarea G2-ului - ca sa vezi diferenta dintre ele.

G62 l-am shimbat este in spatele motorului, dar G2 unde este? Dar cred ca daca ar fi fost diferente intre ele mi-ar fi spus FIESTAX cand am facut log in mers.  Pe ce canal se vad valorile G62 si G2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2 este inclus in G62,deci un singur senzor care "contine doi senzori".Pt a le compara,vedea diferenta dintre ele intri pe Engine si pe Instruments si vizualizezi,compari valorile afisate pt temperatura lichidului de racire din cele 2 module,ele trebuie sa fie cat mai apropiate una de alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! va rog sa ma ajutati si pe mine cu o problema la un passat 1.9 tdi,avf tiptronic din 2002,dimineata porneste greu si coate mult fum alb pana se incalzeste,dupa care isi revine si nu mai scoate fum deloc.Consumul este cam mare 12,5-13% in oras si 1,2l la relanti.anul trecut am schimbat la ea chiulasa,ax came,tacheti,supape si debitmetru.Saptamana trecuta am fost cu ea la un centru de dezmembrari sa schimb injectoarele,le-au dat jos pe ale mele si au pus un set dupa un passat care avea injectoarele in parametri(-0,4 era cea mai mare corectie),motorul mergea neregulat iar pe tester imi arata valori foarte mari la injectoare,le-au dat jos si au spus ca este ecu de vina,au montat altul care era tot pe un passat avf tiptronic si avea aceleasi valori ca al meu,mecanicul de acolo mi-a spus ca motorul este praf si trebuie sa il inlocuiesc.Am plecat de acolo si am mers la alt service unde mi-au spus ca din cauza supapelor face asa ca nu le-au facut nu stiu ce cand au fost montate si ca trebuie data chiulasa jos si refacut supapele.Voi ce ma sfatuiti sa fac?sunt din constanta daca stiti un mecanic bun v-as fi recunoscator.Va multumesc mult.

Modificat de C o s m i n
scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma dor ochii citind poezia ta. Pe tine nu? Ai auzit de spatiu si alineat?

Si mai ales de ce trebuia subliniat tot textul?

Ca scrii de pe telefon nu e o scuza. Si eu scriu de pe telefon dar nu se simte.

Unii nu stiu nici sa ceara, nici sa se faca placuti. Dar au pretentii.

 

Pune niste injectoare de pe un motor care il vezi tu ca merge bine, sau injectoare noi. Nu de pe toate rapaniturile din dezmembrari, care e posibil sa fie la fel sau mai proaste decat ale tale.

Am mai spus-o de nenumarate ori, chiar in topicul asta, dar nu-l citeste nimeni. AVF-ul are injectoare FOARTE PROASTE. Daca ai AVF si nu consuma cat un S klasse din '94, esti un fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Injectoarele pe care le-ai schimbat trebuie reglate.

Problema cu consumul mare este de la injectoare, aceiasi problema am avut-o si eu. Am schimbat toate injectoarele. dupa ce le-am pus pe cele "noi "intr-adevar motorul mergea f neregulat.Am fost la cineva mi le-a reglat si dupa acceea masina a mers foarte bine. Acum am la relanti 0.4l\h iar consum foarte bun, si performante la fel!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa le reglezi pana trec prin chiulasa daca nu-s bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Scuze Cosmin pentru postul anterior nu ma pricep deloc la calculatoare.

Da se pare ca ai avut dreptate legat de injectoare,nu erau bune,am schimbat mecanicul si se pare ca problema era de la supape,sunt noi dar nu sunt pasuite si nu se aseaza bine in scaune.

Injectoare am 2 duse,astazi am schimbat unul si s-a imbunatatit mersul motorului,maine il voi schimba si pe al doilea si sper sa fie in regula.

O nedumerire mai am in legatura cu consumul la relanti,inainte aveam 1.2 l/h,am schimbat un injector si imi arata 1,0 l/h in bordul masini si pe tester imi arata 0,8 l/h,este dereglat ECU?sau care este problema ca nu inteleg de ce arata diferit.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata,din cate stiu eu nu coincid valorile din VCDS cu ce arata Bc-ul,VCDS-ul e punctul de reper dupa care sa te ghidezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius.

Stai ca nu am inteles, mecanicul care ti a schimbat supapele nu ti a rectificat"scaunul"lor dupa inlocuire??.

Sper ca ai dat chiulasa jos si acum ai facut o cum trebuie ca de altfel...tot nu o sa mearga motorul cum trebuie.

In momentul in care schimbi injectoarele sa i ceri mecanicului sa ti le regleze.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Da au schimbat supapele ca aveau joc la ghiduri si erau cam obosite dar nu au rectificat scaunele lor si am mers cam un an cu ele asa  pana cand a inceput sa nu mai porneasca masina,am mers la mecanic a dat chiulasa jos si nu mai inchideau deloc supapele,a refacut scaunele si  porneste bine masina acum,dar am probleme si la injectoare.

As vrea sa ma mai ajutati cu ceva,am inlocuit un injector am pus vcds pe masina si aveam corecti bunicele nu depaseau de 1,am dat o tura cu masina si am pus vcds din nou pe masina si surpriza injectorul  1 arata -3.01 dar motorul mergea rotund.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

O nedumerire mai am in legatura cu consumul la relanti,inainte aveam 1.2 l/h,am schimbat un injector si imi arata 1,0 l/h in bordul masini si pe tester imi arata 0,8 l/h,este dereglat ECU?sau care este problema ca nu inteleg de ce arata diferit.

Va multumesc.

 

e normal sa arate asa - BC-ul compenseaza informatia, ca sa nu iti oscileze permanent.

 

dupa ce remediezi toate problemele, atunci daca o sa ai diferente mari intre consumul afisat si cel real - trebuie facuta o recalibrare din soft-ul ceasurilor - altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel cu 3 e depasit demult, cea mai ieftina solutie e sa schimbi injectorul pe un alt cilindru, daca sa mutat si valoare de 3 odata cu el atunci...te costa 100 euro sa l schimbi, daca nu se muta atunci trebuie cautata cauza pe acel cilindru.

Restul...e cum a spus Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles ca este dus dar de ce prima data cand l-am inlocuit imi arata valori bune la relanti si turat pe loc si apoi dupa ce am mers cu masina s-au dat toate peste cap?inainte sa merg cu masina aveam intre +/- 0.50-0.70 la toate injectoarele cu motorul la 90 de grade iar dupa ce am mers cu ea aveam la toate +/- 2.00-2.50,asta nu inteleg.

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca in sarcina injectorul se comporta diferit. Si atunci apar problemele.

Oricum, e pa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Acum am la relanti 0.4l\h 

 

Io cred ca este putin deplasata afirmatia ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare care au 0.4l/h in vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu am un coleg cu Passat motor awx cu consum la relanti pe bc 0,2 . Cu avansul reglat la 0.0-0,5. Inca nu stim cauza, masina e recent cumparata. Injectoarele sunt in parametrii, cel putin asa apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul normal este intre 0,4/0,6 fara consumatori, ce este sub/peste..trebuie gasite cauzele.

@Laurentiu.

Ia verifica cantitatea injectata colegului tau care are 0,2 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare care au 0.4l/h in vcds.

 Se poate dar nu la unul ridicat la 160cp sau stock de 131cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!