Jump to content

Consum mare


misi_11
 Share

Postare recomandată

La vremea asta nu este mare consumul. Cum ai facut mixul, cati urban si cati afara ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca vad ca e AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu AVF-ul meu din 2002 am fost alaltaieri pe ruta Miercurea-Ciuc -Bucuresti (p-ta Unirii) aprox 350 km cu climatronic pornit, incalzirea in scaune, xenoane, muzica etc am scos consum mixt de 5.8 cu viteza medie de 70 km/h. Anul trecut am scos 4.9 dar atunci nu foloseam ulei 2T in motorina.

De la Otopeni pana in Piata Unirii mi-a urcat consumul la 7.8 in conditiile in care am circulat bara la bara cate 2-3 m pana la Arcul de Triumf si afara erau -3 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am spus ca toate AVF-urile sunt gurmande. Dar in principiu majoritatea celor gurmande sunt AVF-uri. Cred ca pe motoarele astea au montat o serie de injectoare proaste, care cedeaza relativ repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da, am inteles ideea. Nici eu nu am scris consumul meu ca sa te contrazic pe tine, ci sa putem face o comparatie noi cei cu avf-uri. Intra-devar cum zici si tu, sunt diferente notabile la consum intre aceste coduri de motoare. Aici pot interveni si alti factori care pot influenta consumul (ax cu came uzat, injectoare, chiar si motorina , etc) . Dar sa zicem ca daca pui 2 motoare avf in aceeasi stare unul langa altul atunci sunt sanse mari sa fie diferente de consum. Eu am injectoare cu codul AL pe motorul meu.

Un alt factor de luat in seama e si senzorul de temperatura al motorinei care poate influenta mult consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din Otopeni pana-n Unirii sunt vo 15km. Poate gresesc, sa ma corecteze cineva din zona. 15 din 350 reprezinta 4 procente din total. Adica nu poti spune ca ai facut consum mixt. La consumul de exterior ai adaugat sa zicem 2 ore mers la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt factor de luat in seama e si senzorul de temperatura al motorinei care poate influenta mult consumul.

Ala l-am avut si eu defect. Cresterea n-a fost de speriat. Maxim 1 litru. Si iese la masurare cu diagnoza.

Dar injectoarele gurmande nu ies la niciun test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din Otopeni pana-n Unirii sunt vo 15km. Poate gresesc, sa ma corecteze cineva din zona. 15 din 350 reprezinta 4 procente din total. Adica nu poti spune ca ai facut consum mixt. La consumul de exterior ai adaugat sa zicem 2 ore mers la ralanti.

Din pacate aici urca cel mai mult consumul, in special pe BC. Mers cu accelerare, frana in 2-3m, semafoare,iar accelerare si tot asa vreo 10 km.

@Cosmin....unii pt 1 litru mai mult la 100 km fac crima de om :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca injectoarele proaste ar fi motivul pentru care unele AVF-uri sunt cam gurmande?

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a mai discutat, dar am si eu unele nelamuriri apropos de diferenta dintre consumul BC si cel real, si anume:

 

- din cate stiu, consumul BC se face pe timpii de injectie, si atunci, cum se ajunge la decalibrarea / diferenta asta? cumva injectoarele dau mai multa motorina decat ar trebui, pe timpii respectivi de injectie?

- consumul de pe BC este consumul care ar trebui sa fie in mod normal?

- banuiesc ca din fabrica consumul BC coincidea cu cel real, nu?

- este ceva ce se poate corecta apropos de consumul real si de aducerea lui la valorile indicate de BC?

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- este ceva ce se poate corecta apropos de consumul real si de aducerea lui la valorile indicate de BC?

da. Sa schimbi injectoarele.

Ikks... da. Am spus-o in nenumarate randuri. In baza experientelor personale, nu din forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatate / reparate la meseriasi? Parca am pe cineva prin zona care repara pompe / injectoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Sinaia e o firma care promite marea cu sarea in legatura cu injectoarele. Nu stiu cat sunt de buni sau ce preturi practica. Eu doar am trimis la ei la test 4 injectoare si am platit 50 lei per injector sa-mi spuna cum lucreaza. Alaturi de injectoare mi-au dau o fisa tehnica cu tot felul de valori si conditii(temperaturi,corectii,rpm,etc) la care ei au testat injectorul si un diagnostic final. 

Bineinteles ca solutia ideala ar fi inlocuirea lor cu unele noi. Dar costa prea mult pt un cetatean de rand, si nu prea mai merita. 

Parerea mea e ca ar trebui sa ne consolam cu consumurile astea, eventual il mai pacalim cu niste reglaje, oringuri noi, si poate umblam putin si la avans. 

Din pacate motoarele astea majoritatea au foarte multi km la activ, sunt deja vechi si incep sa apara dezavantajele. 

Deci ori masina noua, ori motor nou.....ori Tico.  :lol:

 

 O completare pt cei care banuiesc injectoarele ca fiind de vina pt consum mare : chiar daca pe VCDS ele apar ca avand corectie 0,0 asta nu inseamna ca sunt si bune. Caci ele pot avea uzura uniforma si astfel apare si corectia uniforma, dar cand colo ele deja "pisa" motorina . 

Cea mai buna metoda de testare a lor e bancul de test. Asa stii una si buna. 

Din fericire se mai gasesc si pe la dezmembrari injectoare bune, insa trebuie sa ai noroc. 

Scuze de off-topic.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, poti sa ne postezi rezultatele injectoarelor tale sa avem un grad de comparatie? Chiar daca ii negativ sau pozitiv? Mi se pare scumpa verificarea... si eu am auzit de firma aceea. Un prieten cu scania V8 a fost foarte fericit de prestatiile lor... Nu stiu exac ce a facut si oricum ii alta mancare de peste, dar ca si info ...

 

Ca sa revin on topic, consum la mine depinde foarte mult de temperatura... sunt saptamani cand cu 20€ fac mai multi km pana se aprinde becu si alte saptamani mai reci fac mai putini. Masina acum o utilizez numai ptr ai face pe cei 7.4 km, acasa-munca si munca -acasa. Strict oras, acelasi ore fixe si semafoare, trafic si copi care traverseaza.

 

Oricum am trei prieteni cu AVF-uri (B5.5) si toti avem in oras (9.8 si max 10 litri la suta). Eu m-am obijnuit cu ideia. Cand vad pe alti cu consumuri mici aici ... ma consolez cu ideia ca poate amea ii mai batrana (2001 dar mai puternica :icon_bounce:  188 cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu sanctionat pt off=topic ,postez aici foaia ce am primit-o de la firma din Sinaia. Se vede in lista ca injectorul nr 5 (ultimul) are valoarea 0 adica se bloca la rece. 

post-55955-0-39783800-1421344030_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi in Constanta stiti la cine pot face o diagnoza si log in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu la avf am avansul 0 si consum la relanti 1l/h fara consumatori. Si consum mixt 9,3... Inainte de schimbarea distributiei aveam 0,7l/h si consum mixt 8,3... 

Modificat de s69mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult.

 

trebuie vazut ce uzuri ai la injectoare, G62-ul ce valori da, etc. 

 

avansul este ok la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt ok. Unul singur are valoare de +0,84. G62 da 83 grade. Mi-a crescut consumul după ce am făcut distribuția.

Injectoarele sunt ok. Unul singur are valoare de +0,84. G62 da 83 grade. Mi-a crescut consumul după ce am făcut distribuția.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate inainte era decalata special din avans, ca sa ai consum mai mic.

 

G62 trebuie comparat cu valoarea G2-ului - ca sa vezi diferenta dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu injectoarele azi.

Trei sunt ok. Unul nu prea - trebuie schimbata deusa.

Cod injector: 2FH KBEL58P142. ( este chiar cel cu firul pe el)

Daca are careva vreo sursa de încredere de achiziționare...

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@totalsender.

De ce spui ca cel cu fir e problema??

ATENTIE injectorul ala nu se poate citi in grupuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost demontate toate si verificate fiecare in parte. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spui tu atunci(sunt curios cum la verificat pe cel cu fir).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!