Jump to content

Consum mare


misi_11
 Share

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

parerea mea: este sa duca avansu pe 0.0 si dupa aceea sa faca reglaju la injectoare.

astfel in situatia de acum daca duce avansu pe 0.0, o sa ii creasca consumu iq-u undeva peste 8, iar valorile injectoarelor vor creste.

si consumul mare poate fii si din vina termostatului deoarece la drum intins nu mentine temperatura antigelului peste 80 gr

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din printurile alea..nimic nu e bun(in afara de consumul de 0,4/corectiile pe injectoare)avansul e mare, durata injectiei(5,1 e ff.mica)inceputul injectiei ar trebui sa fie 0º ATDC/BTDC, in rest cum ati spus si voi, avansul la 0º apoi sa vedem ce se modifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai inainte sa fac avansu si oringurile aveam același valori pe canalu 013 la injectoare doar consumul era de 0.9 l/h si 1.2 cu consumabile.

Am sa revin du0a ce fac distributia si pun avansu pe zero. De mers merge bine (sunt convins ca se poate si mai ok). Consumul ar fi problema,adica ca variaza ma deranjeaza. Merci de timpul accordat. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut! ma confrunt cu un consum destul de maricel la masina din semnatura, consum urban 10%, consum extraurban 7,3%( la o viteza de max 110 km/h)...consumul instant se poate vedea este de 0,4-0,6l/h , corectiile pe injectoare sunt cum se vad si uneori mai mici(ma refer in special la 4 unde acum am 0,8)...unghiul la avans pe 0(atdc 1,2 grade...tot atat era si cu avansul pe plus 2,2), turbina este ok (, turbo off 970, turbo on 1146, egr in valori normale...sunt postate loguri in aria special destinata si nu sunt probleme nici cu turbina nici cu maf-ul), nu am erori de niciun fel, schimbat senzorii g62 si g81 (originali), schimbat oringuri injectoare si reglate la 180 grade.Masina consuma relativ normal doar pina in 2000 ture , apoi consumul creste exponential(daca ar fi sa merg cu 130km/h  consumul ar fi spre 8%).Am luat in calcul ca injectoarele sa fie uzate uniform , insa ma intreb de ce in relanti consumul este mic, in valori bune , iar in sarcina creste mult peste medie? La injectoare uzate , nu ar trebui sa consume mai mult si la relanti?Ceva imi scapa si nu inteleg ce?Toate consumurile sunt fara consumatori(AC ...etc)

(masina nu are chip sau alte de astea) multumesc 

post-85587-0-72363200-1428686254_thumb.p

post-85587-0-75228300-1428686342_thumb.p

Modificat de skipy 75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut consumul de la plin la plin si da la fel cu BC ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pariu ca e AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol. Deci se poate si la awx uneori...

Eu dau vina tot pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea injectata in relantiu arata foarte bine, din ce m-am documentat eu am intales ca trebuie sa fie peste 9mg iq. Eventual vezi si in mers ce cantitate injectata ai.

Din printu postat scrie Avf in log.

Oricum ai schimbat foarte multe,deci problemele mele cu consumu incep sa nu ma mai deranjeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia din observtiile voastre am realizat si eu ca in cele 2 loguri apare avf...motorul masinii a fost schimbat de vechiul proprietar si cu toate ca scrie pe carte ca e awx ,observ ca este posibil sa fie un avf...exista compatibilitate 100% in ce priveste softul celor doua tipuri de motoare? Daca exista diferente intre cele doua softuri,e posibil pe masina sa fie softul de awx si motorul sa fie un avf...cum aflu acest lucru si cum pot sti exact daca motorul e avf sau awx? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma verificarilor efectuate motorul e awx ...nu stiu de ce acolo apare avf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avx foloseste acelasi Label File din VCDS,deci totul e normal.  038-906-019: Engines: AVF/AWX(130hp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor,sunt nou pe acest forum si scz daca aceasta problema a fost postata.AM UN PASSAT 1,9 TDI 131 CP  din 2002.Am avut probleme cu injectoarele,le-am schimbat astazi,masina merge f bine cu noile injectoare,problema este cu consumul,in relantii aveam 0,9 cu cele vechi iar cu acestea 1,6. Mentionez ca motorul este AVF si ca am mers o perioada de 7 luni cu injectoarele duse.va rog daca ma puteti ajuta cu sfaturi cum sa reglez consumul...este posibil din catalizator,evacuare sa fie consum ridicat (prea mult fum )va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reglat injectoarele dupa schimbare ??

Pune un print screen pe grupurile 004/013/015 sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si eu o intrebare, de ce cand am rezervorul plin, același traseu, adica acasa,munca si munca, casa consuma mai putin?

Ii normal?

Calculu cu verificare litri cu vcds si km parcursi si pe BC.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Science-fiction!

E doar placebo impresia ta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu, dar mi-am adus aminte ca am umflat si rotile mai tare, la 2.5 si cred ca deacolo se trage mai mult. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Daca tot vb de consumuri. Motor avf 1.9 131 cp la relanti 0.8-1, consumt mixt intre 11-12 pe BC. Inca nu am facut de la plin la plin dar inclin sa cred ca asta ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cunoscuta asta la AVF. Nu-mi dau seama ce dracu au gresit in injectoare, dar 80% din AVF-uri consuma cu nemiluita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin dupa ce le-ai reglat, am ajuns azi sa fac cu un plin 900 km in ciclu "mixt spre urban" adica traseu munca ->casa + iesiri de weekend. Inainte faceam acelas traseu cu conditi mai bune (caldura mai mare afara) faceam intre 750 si max 800 km. Ma declar multumit, inseamna mult 100 km in plus ptr mine, 4 zile de traseu munca- casa in plus.


 


Sa nu mai zic de traseu Ro - Fr de azi-vara, dupa operatiune. + ca cu motorina asta nu mai da cu fum la + 4000 tur/min.  + Ca filtru de motorina nu a fost strans ok si pierdeam ceva si pe acolo.


 


Toate astea se aduna si scad consumu, eu zic ca daca distributia ii pusa ok (avansu) si injectoarle sunt reglate ok AVF  stie si el sa consume putin.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Consum de la plin la plin, 9% mixt. La relanti pe bc 1,1-1,3 cu econ pornit si 12-12,5 mixt. Trage ok, dupa 160 merge fff greu. La consum nu stiu daca ar mai avea cum sa scada, poate doar sa mai curat egr sau sa il schimb.

Modificat de Leonidas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti ai 1.1-1.3l , mi se pare enoooorm de mult !!! Ceva nu e bine acolo la tine,eu cu faruri pornite,muzica , am 0.5-06l max, motorul la temperature de regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, asa indica pe bc. Cam consuma ce e drept, asta e boala lor la avf se pare. Cam trepideaza un pic la relanti, am fost pe la service...cica nu e nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi-a venit sa cred cand un prieten mi-a trimis poze cu un consum de 4,4 la un avf la un drum bistrita- zalau .... mai apoi am mers cu el bisrtita cluj,5 persoane in masina,mers destul de tare si a scos 4,9....eu de cand a venit frigul 6,5..7 in afara,nu stiu ce are ca nu am mai avut asa consum.

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!