Jump to content

Consum mare


misi_11
 Share

Postare recomandată

De ce nu la unul stock de 131(vorbesc de 0,4/0,6 l/h) ?? Cu/de soft...EU nu vorbesc/nu ma intereseaza .

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Am intalnit si eu cu 0,4 pe vcds. Pe bc avea 0,5. Dar si avansul era pe plus, 2,5 parca.

Cu avansul reglat la 0,0 intra-devar sunt rare consumurile de 0,4 la relanti la motoarele awx, avf de 96kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect dar...nici sarite de 0,6 nu sunt ok(aici vorbim cand sunt citite cu vag com/vdcs)si nu ce e afisat pe cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,6l/h, Da , dar 0,4l/h, Nu.Poate un 0,5l/h dar mai rar depinde de km facuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar nu la unul ridicat la 160cp sau stock de 131cp.

Dar al meu cum de poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

0,6 am si eu pe Avf stock, citit cu vcds, avansul la 0.0.

Cele cu soft modificat posibil sa fie si harta injectiei modificata. Depinde de "tuner" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,AVF are 0.4 in vcds si 0.6 in bord.Totul tine de starea motorului,si reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine,ma inscriu si eu , AWX stock,avans la 0.0,rar oscileaza la 0.6 si am pe VCDS 0,4l/h(m-am mirat si eu ) iar pe BC am 0,5l/h,deci cred ca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate. Si e cum spune eexcalade:

Totul tine de starea motorului si reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba injectoarele se poate verifica/regla:temperaturi motorina/antigel/aer admisie,cantitate injectata,cantitate gaze recirculate,unghi sincronizare,debit vacuum,debit motorina,stare oringuri,pozitia injectoarelor,reglajul injectoarelor,curatare sistem injectie ,stare ax came,stare tacheti.

Facand la AVF-ul unui coleg, cele enumerate mai sus au crescut performantele considerabil si a scazut consumul atat in mers cat si in relanti de la 1/1.2 la 0.6/0.7

Restul tine de injectoare si compresie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Scuzati-ma dar stiu ca nu ar trebuie sa postez aici , dar nu stiu unde. 
Ma poate ajuta si pe mn cineva?
As vrea sa imi schimb softul meu de pe masina : cod motor AVG cutie hidramata.

Sunt din Galati!

Modificat de cntmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, si eu am pe vcds 0.4.-0.6 l/h ocscileaza, depinde de motorina, dar la mine avansu nu ii pe zero.Dar a fost reglat dupa consum in relantiu.

 Am schimbat anu trecut Oringurile etc... daca vreau safac reglaj la injectoare, trebuie din nou puse alt kit de oringuri noi? sau nu are treaba cu reglajul.

Softu nu afecteaza consumul in relantiu! eu am 180cp pe avf si tot asa imi sunt valorile.

 

Eu vreau sa ii mai scad consumul in oras si pe distante mari. Cateodata am media de 6.7 cateodata am media 7.8. Distante aceleasi (Fr-Ro) intreval 2 saptmanai.  Injectoarele cu vcds par in norme, g62 l-am schimbat acus un an. Termostat mai trebue ca face figuri... Alte idei si rsp la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica sa reglat avansul dupa consum??

Daca vrei doar sa le reglezi NU trebuie sa schimbi oringurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa reglat avansul dupa consumul in relantiu, adica eu iam zis mecanicul ca vreau sa am consumul in stationare de 0.6l/h... deci avansul ii cu mult pe + si la syncro angel is undeva la 4.8 kw....

 

Deci regaljul injectoarelor nu necesita si schimbarea kitului de oringuri. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul trebuie reglat in plaja +3 -3, si nu se regleaza dupa consum. Schimba surubul de reglaj daca nu a fost schimbat niciodata ca intervive uzura asupra lui si apoi regleaza injectoarele la 180 grade. Daca ai passatul dupa 2002 ai injectoare gurmande. Schimba eventual injectoarele cu unele cu terminatia BA parca (montate in 2001) care sunt mult mai ponderate in ceea ce priveste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am AVF din 06/2001, am sa fac dupa Pasti cand merg in romania... de aia sunt in studiu si ma informez. Surubul nu a fost schimbat, numai tacheti si oringurile de la injectoare. Reglajul se face la 180 nu stiu daca mecanicul asa la facut, surubul de reglaj ii numai unu? Din ceva poza am dedus ca am terminata A la injectoare... cum ziceam pe vag comm sunt inca in parametri , destul de aproape de zero cateva sunt cu minus deci ok, dar nu ma pot lua dupa asta.  Merci

 

Avansul am sa il fac tot atunci ca schimb si distributia.

 

Pe mine ce ma enerva, ca variaza destul de mult pe distante mari (2500 km).

 

Am sa revin cu feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din 2001 poate fi si din soft. Surub de reglaj exista pe fiecare injector si actioneaza pe ball-pin-ul injectorului. Contacteaza un mecanic de pe forum din apropierea ta ( din Romania) sa iti schinbe suruburile de reglaj si sa iti regleze injectoarele. Fa niste printuri pe grupurile 1-4-13-15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,  am sa fac maine.

De la soft nu ii ca asa era si inainte si dupa... din log in mers nu a depsitat nime nimic. Nu stiu unde sa le postez sa nu fiu offtopic si sa te uit si tu te rog. eventual pe privat.

Merci de timpul accordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul la el trebuie sa fie 0º.

Pune cum ti au cerut colegii un print screen pe 004/013/015 cu motorul dupa 80º.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Ba-urile consuma mult, mai ales pe soft KD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic : La mine pe vcds tot 0,4l/h imi arata si am avansul la +1,7 de cand am cumparat masina din 2011. Trage super bine, porneste bine, consum acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am facut cele cerute .

 

poate ca eroarea asta cu senzoru asta sa  influenteze consumu? post-39904-0-69935100-1427639582_thumb.p

 

Merci

post-39904-0-49500600-1427639554_thumb.p

post-39904-0-73718300-1427639575_thumb.p

post-39904-0-15743200-1427639750_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare totul in regula cu exceptia avansului. Regleaza avansul la 0 si vezi pe urma cum se comporta. Da mai multe date de masina/calatorie. Adica 4motion sau nu, automata sau nu, tractai ceva, bagaje, viteza de croaziera, dimensiune anvelope, chiptuning sau powerbox, combustibil folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai locuiesc in franta si tot la 6 saptamani merg in romania... de cele mai multe ori cu avionu, da si cu masina...In ultimi 10 ani am facut drumu asta de m-am scarbit... De cand am passatul ii aleatoriu... nu consum mai nici odata aceasi cantitate de combustibil...

 

Acum peste  saptamani cand plec am sa monotorizez mai bine, in interval de 2 saptamani ma intorc inapoi deci alti aprox 2500 km. Dar acum am sa pun avans pe zero si schimb si termostat-ul ca deabia ajung cu motoru peste 80°.

 

Deci doar avansul?

Reglaj nu mai are rost? poate l-a facut bine mecanicu ca ii meserias din cate am auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din print-urile alea doar avansul pare dereglat. Dar o data cu reglarea avansului se pot deregla altele, precum corectiile injectoarelor si cantitatea injectata. Mi se pare foarte okey iq in conditiile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!