Jump to content

Parere Despre V10 TDI (Touareg 7L)


WNP
 Share

Postare recomandată

Azi am testat putin masina in zapada.In primul rind vreau sa spun ca zapada este afinata...aceea zapada alunecoasa, usoara care daca bagi picioru in ea te duci pina la fund....nu este aceea zapada care cind calci pe ea incepe sa scartie sub talpa piciorului.

Prima oara am testat o pe un cimp cu suprafata plana unde deobicei era iarba si pamint tare.Acum zapada era trei sferturi din roata masinii.Cu diferentialul central blocat, ESP-ul scos, ridicata la maxim am coborat usor, usor in cimp.Am ramas imediat blocat cu 2 roti pe zapada din cimp si cu 2 roti pe zapada care ascundea niste dale lucioase.AM incercat diverse manevre dar nimic....am stat acolo cam 10 min.Probabil ca a ramas putin si supendata.Rotile din fata au ajuns la noroi si nu mai aveau deloc aderenta iar cele din spate alunecau pe piatra cubica inghetata.Probabil o intrare mai in forta era indicata.La un moment dat a prins un loc cu aderenta si masina probabil ca s- a mai lasat pe roti am reusit sa o scot accelerind puternic pina in 4000ture...Intrind in zapada mare masina se comporta foarte bine atita timp cit nu incercam sa o opresc.Odata oprita iar am ramas in zapada...la inceput am incercat toate manevrele fara sa accelerez tare sa nu ma ingrop mai mult dar nici o sansa.Am luat lopata si am dat zapada din jur si de sub masina....masina deja era cu 4 roti in noroi si nu mai avea aderenta....dupa 10 min de manevre...am accelerat puternic si masina a iesit din acel loc.Pe strada ca sa fac loc unei alte masini am intrat din nou in zapada mare si am ramas acolo.Am blocat diferentialul central am scos ESP-ul si am iesit imediat de acolo in forta.

Concluzia: masina s-a comportat ok, nu exceptional avind in vedere potentialul ei, eu venind de pe VolvoV70XC cu anvelope de iarna cu cuie nu ma asteptam sa ramin impotmolit in situatiile de mai sus cu Touareg-ul dar eu zic ca un rol important a jucat si zapada(afinata si stratul gros unde am testat masina)...sau cel putin asa sper eu.Greutatea masinii eu tind sa cred ca nu conteaza la o astfel de masina...pentru asta e conceputa ea(desi in unele cazuri un 4x4 mai mic/usor cred ca se descurca mai bine decit un Hummer)

Masina este echipata cu anvelope de iarna Good Year '18.A si inca ceva....strada pe care locuiesc este asfaltata si dimineata la 8 era plina de zapada peste jumatea rotii...nu trecuse nici o masina pe acolo...am strabatut toata strada 1km fara nici un fel de probleme....zapada fiind peste praguri am si tasat zapda si am si adunat zapada in fata masinii :P

Cam atit, o sa mai revin si cu alte experiente.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VVV

    37

  • WNP

    6

  • Tossi

    4

  • msclemike

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, am mers citiva km cu masina si se pare ca am o problema electrica.

Imediat cum am plecat au disparut problemele care le avem insa au ramas citeva legate zic eu de sistemul DVD.

Deci au ramas: cind bag in marsarier nu se mai deschide dvd-ul/display-ul automat cu camera spate decit daca apas pe butonul de ON, cind opresc motorul si inchid masina DVD-ul nu se mai inchide ramine deschis si trb. sa il inchid manual, sistemul de DVD/TV/navigatie(care sint montate separat si de aici cred eu ca este buba) nu mai functioneaza.

Prin resetarea sistemului s-a rezolvat si TV/DVD/Navigatie...a mai ramas DVD-ul masinii care nu se inchide cind inchid masina si nu se deschide automat cind bag in marsarier, probabil ca trebuie si asta resetat dar nu stiu de unde....?.Eu cred ca s-a descarcat bateria din cauza detectorului care statea mereu in priza si consuma bateria, priza fiind pe direct...si atunci au trebuit resetate mai multe aparate....

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti siguranta de la DVD si o lasi 5 minute scoasa si o pui la loc. Ar trebui sa se reseteze si sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si la multi ani in legatura cu tv-ul exista o interfata www.car-tuning.ro o sa mearga tv-ul si dvd-ul non stop nu conteaza viteza www.car-tuning.ro vb acolo cu baietii si te rezolva iti dau si garantie eu o sa ma duc la sf lunii am vrut inainte de anul nou dar mi-au spus ca nu au timp si sa revin prin ianuarie....sper sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti siguranta de la DVD si o lasi 5 minute scoasa si o pui la loc. Ar trebui sa se reseteze si sa mearga.

:lol:

Am scos sigurantele(3sint) si totul merge normal acum, inclusiv o problema de contrast care nu am specificat-o aici si care nu reuseam sa o reglez din setarile DVD-ului...cind nu era lumina ecranul fie el pe tv, radio sau cd se vedea prea intunecat...cind aprindeam un bec in interior se vedea cum trebuie, cum stingeam becul incepea treptat sa se intunece ecranul.Dupa resetare vad ca si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte experiente prin Bucuresti:

Am testat masina ieri prin cotroceni prin zonele in care nu era deloc zapada data si prin locuri unde era adunata zapada si era pina la geam.Am ramas de citeva ori suspendat si asta pentru ca am vrut sa testez abilitatile masinii si am intrat foarte usor in zapada si nu cu putina viteza cum era recomndat in astfel de cazuri.Prin blocarea diferentialului si citeva manevre inainte/inapoi am iesit fara probleme facind in acelasi timp si citeva locuri de parcare in plus :lol:

Cum bine spunea si Quatro2 intr-unul din posturi anvelopele de iarna clasice dau ramdament maxim numai pe zapada...pe alte suprafete cum sint noroi, iarba, nisip, piatra...nu mai au aceeasi aderenta...sau chiar deloc in unele cazuri, asa ca e bine sa ne gindim de 2 ori inainte sa bagam masina pe astfel de drumuri grele.Bineinteles ca exista anvelope performante care acopera o plaja mai mare de suprafete(nori/piatra...) dar aici deja vorbim de altceva....de anvelope profesionale...pentru adevaratii pasionati de OFFROAD.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVV, experientele impartasite de tine aici sunt interesante intr-adevar.

Eu cred ca cel mai mare inamic al masinii tale la momentul in care intrii in zapada mare cu ea este faptul ca ramane pe "burta" asta din cauza faptului ca motorul este destul de greu si puntea fata a masinii are o greutate mare.

Va recomand tuturor daca doriti experiente mai extreme OFFROAD sa incercati mai intai sa cumparati dupa cum bine spuneai un set de roti cu totul pt asa ceva (cauciucuri si jante) plus un pachet offroad comandat pe masina si restul e pura distractie.

Eu am mers cu mai multe motorizari, 2,5TDI, 3,0TDI, 5,0TDI, si 6,0W12 cu aceasta masina.

Este o masina care iti da incredere si stie sa faca multe dar depinde cum i-o ceri si unde, mai trebuie ca tu sa te obisnuiesti cu ea si ea cu tine.

Apoi trebuie acolo unde dai de greu sa stii sa umblii la setarile differentialului :rolleyes: s.a.m.d. ai in manual o gramada de posibilititati.

Am sa pun si ceva filmuletze si poze cu W12 la deal nu numai pe sosea unde ii place cu prisosinta acestui motor.

V10 si W12 au tendinta sa ramana suspendate in suprafetele mai mlastinoase daca masina nu e echipata corect si nu ii stii punctele tari.

PT hard OFFRoad e mai bun V6 sau R5 asta dupa placeri. Pe sosea situatia e cu totul alta.

Cu drag,

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar este o super masina, eu am mers timp de 2 luni cu ea si mi-a placut foarte mult.

Cuplul motor este unul care iti da dependenta, perceptia fortei cu care impinge este una care poate provoca halucinatii.

Pot doar sa iti spun 2 mici - :D

Este destul de grea pe puntea fata si de multe ori in expeditii offroad o sa ai de suferit pe teren mai mlastinos si din pricina faptului ca masina ara tare :D daca iti scapa piciorul

Fiind o masina grea are si o inertie pe masura adica....trebuie sa te obisnuiesti putin cu asta.....placutele si discurile de frana au de suferit mult :D pe tema asta deah sunt consumabile....

Pot sa mai apara foarte foarte rar si prb cu suspensia (cea pneumatica) mai cedeaza cate o perna din cauza greutatii..... asta e chiar o prb izolata....

In rest iti recomand cu caldura masina are mult mai multe avantaje decat cela cateva MICI minusuri.

Dar consider ca nu e de Buc, adica e chin pt o asemenea masina in Buc.....polueaza se uzeaza mai repede s.a.m.d. decat ar trebui :D

Cu drag,

R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VW Addicted: Chiar te rog sa postezi intr-un topic nou niste filmulete si poze cu Touareg W12. Sau daca nu vrei sa le pui pe forum, zi-mi si iti dau adresa mea de e-mail sa mi le trimiti, pentru ca ma intereseaza foarte mult.

Nu numai filmulete cu urcarea pe deal, ci si filmulete de pe sosea sau mai multe poze te rog sa pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VW Addicted: Chiar te rog sa postezi intr-un topic nou niste filmulete si poze cu Touareg W12. Sau daca nu vrei sa le pui pe forum, zi-mi si iti dau adresa mea de e-mail sa mi le trimiti, pentru ca ma intereseaza foarte mult.

Nu numai filmulete cu urcarea pe deal, ci si filmulete de pe sosea sau mai multe poze te rog sa pui.

OFFTOPIC;

Cu mare placere o sa iti trimit pe o adresa de mail sa stii ca mai sunt ceva filmuletze pe Youtube cu masina cum accelereaza.

Daca ai drum pe la SB o data o sa si faci o tura cu ea, acum are incaltari noi jante exclusive facute de un tuner neamtz :(

E frumoasa tare jucaria si muge rage si trage ca si un animal in calduri :blink:

Am mers cu ea poza 265km/h, nush ce sa zic impresionanta este acceleratia masinii si cum trage ea, dar acum inca o data nu e o masina rationala :evil: se opreste destul de greutz.

Am ceva ture la activ pe Valea Oltului cu ea....sa stii ca bizonul caci asa ii se spune prin cartier :somnmare: nu s-a facut de rusine :blink:

Adica vreau sa zic ca are 130-150km/h in viraje lejereanu.

Acum are incaltari 315/35/R20 si e bestiutza :scratch:

Mai multe pe prv.

Modificat de VW Addicted
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o masina ca si Touaregul, e cam pacat sa nu aiba suspensia pneumatica.

Una dintre cele mai bune masini... in opinia mea :blink:

Inca o data... s-o stapanesti sanatos :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc la fel.

Este o masina pe gustul meu, atit ca design cit si ca performante on si off-road.Chiar daca cintareste in jur de 2,6t. motorizarea de V10 o face sa para ca un fulg in trafic si in acceleratii si asta datorita cuplului motor in primul rind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal si la multi ani in legatura cu tv-ul exista o interfata www.car-tuning.ro o sa mearga tv-ul si dvd-ul non stop nu conteaza viteza www.car-tuning.ro vb acolo cu baietii si te rezolva iti dau si garantie eu o sa ma duc la sf lunii am vrut inainte de anul nou dar mi-au spus ca nu au timp si sa revin prin ianuarie....sper sa te ajute

Tot la ei am rezolvat si eu problema.Pacat ca la noi se prind doar 6 posturi...macar sa faca cu plata dar sa se prinda mai multe posturi.

post-15613-1200409641_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ma uit la pozele masinii tale vad diferenta enorma intre una cu suspensie pneumatica si cele fara, cum are un prieten; a ta e pur si simplu.....sus......foarte sus fat de ale lui, care nu au.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe nivelul cel mai ridicat se poate merge numai cu viteza foarte mica 10-20km/h parca, cind depaseste aceasta viteza automat masina se lasa la nivelul urmator care este la fel limitat de o anumita viteza.Sint multe criterii care conteaza cind cumperi o masina.Eu initial am vrut sa fie alba indiferent de motorizare sau suspensie.Nu a fost sa fie si atunci daca tot nu a fost alba am zis sa compensez totusi prin motorizare si optiuni.Indiferent de alegere eram multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVV, experientele impartasite de tine aici sunt interesante intr-adevar.Eu cred ca cel mai mare inamic al masinii tale la momentul in care intrii in zapada mare cu ea este faptul ca ramane pe "burta" asta din cauza faptului ca motorul este destul de greu si puntea fata a masinii are o greutate mare.Va recomand tuturor daca doriti experiente mai extreme OFFROAD sa incercati mai intai sa cumparati dupa cum bine spuneai un set de roti cu totul pt asa ceva (cauciucuri si jante) plus un pachet offroad comandat pe masina si restul e pura distractie.Eu am mers cu mai multe motorizari, 2,5TDI, 3,0TDI, 5,0TDI, si 6,0W12 cu aceasta masina.Este o masina care iti da incredere si stie sa faca multe dar depinde cum i-o ceri si unde, mai trebuie ca tu sa te obisnuiesti cu ea si ea cu tine.Apoi trebuie acolo unde dai de greu sa stii sa umblii la setarile differentialului :blink: s.a.m.d. ai in manual o gramada de posibilititati.Am sa pun si ceva filmuletze si poze cu W12 la deal nu numai pe sosea unde ii place cu prisosinta acestui motor.V10 si W12 au tendinta sa ramana suspendate in suprafetele mai mlastinoase daca masina nu e echipata corect si nu ii stii punctele tari.PT hard OFFRoad e mai bun V6 sau R5 asta dupa placeri. Pe sosea situatia e cu totul alta. Dau dreptate.Anvelopele sunt totul aici.Masina poate dar saraca de ce sa agate.Am testat si scos camion din noroi.Watch htis
Cu drag,R
Dau dreptate.Anvelopele sunt totul aici.Masina poate dar saraca de ce sa agate.Am testat si scos camion din noroi.Watch htis
Cu drag, Modificat de robertdinca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
...dap...la mine stau ambele in spate si pina la 200km/h nu fac nici un zgomot...o sa incerc variante cu ele despartite si fara ele sa vedem ce iese.

Am scos barele de pe masina si nu se mai aude nici un zgomot la nici o viteza.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Nu am V10 da` am un V6 3.6FSI.Am tot vazut ca s-a vorbit despre anumite zgomote/fluieraturi.Astazi am observat ca incepand de la o viteza de 60Km/h se aude un fluierat usor si urca in intensitae in funcite de cum accelerez.Fluieratul am impresia ca se aude in mijloc pe la cutie...am tras pe dreapta am dat pe N am turat-o pana la 4K si nu se aude nimik...doar in mers face...nu e puternic zgomotul, se aude incet dar se simte...suna ca un fluierat de turbina...nu l-am auzit pana acum sau poate nu i-am dat atentie...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie, dupa o perioada de 8-10 luni in care nu a mai facut nici un zgomot, a inceput iar sa fluiere oglinda stinga.Tot pe la 50-60km/h.Probabil de la frig se intimpla ceva cu materialul si se pune pe fluierat.

Wayne mai fa teste cu ea, mergi cu oglinzile rabatate si alte chestii...esti sigur ca zgomotul vine de sub masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meci pentru ajutor!nu sunt sigur...de la sofer se aude in partea dreapta dar un prieten care a stat in dreapta mi-a zis ca se aude la mine la sofer...am tras concluzia ca e la mijloc :icon_thumright:...o sa mai fac niste teste.am observat ca dupa mult mers se cam incalzeste acolo la cutie...adica daca pun mana pe schimabtor mai jos se simte caldura...cred ca e normal nu?adica asa se incalzea si pe A6.fluieratul asta il aveam si la A6 da` era ceva cu clima in funtie de cum o acceleram se auzea un fluierat de la nu stiu ce ventilator sau o componenta a climei (mi-a explicat mecanicul)...problema e ca la A6 cand opream clima nu se mai auzea nimic...la asta se aude chiar daca o opresc.o sa fac mai multe teste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S-a rupt cardanul?...poti detalia putin...in timpul mersului, cind era cuplat diferentialul?S-a schimbat totul pe garantie intr-un final...ce au zis cei de la Porsche....ca s-a rupt pur si simplu???

Acum m-ai pus putin pe ginduri pt. ca am si eu un mic zgomot, nu stiu cum sa il descriu dar se aude pe la jumatea masinii sub mine in zona cardanului.Cind plec de pe loc accelerez putin si iau imediat piciorul de pe acceleratie se aude zgomotul asta ca un balansat ceva...eu l-am tratat ca pe un zgomot normal.Nu stiu daca la viteze mai mari face. pt. ca se aude foarte incet.E normal?

Se pare ca am depistat zgomotul de care vorbeam mai sus si care ma sacaie de 1 an.

Ciudat dar se pare ca zgomotul vine de la balansul motorinei in rezervor.Cind e rezervorul plin nu face, cind este sub jumate se aude clar si se simte si o vibratie(sau mai bine zis un impuls, lovitura pt. ca sint totusi 30-40l in balans) in cotiera.Am incercat cu masina stind pe loc si cineva sa impinga masina.Deci face la viteze mici, cind fac manevre sa parchez, in trafic cind e aglomerat si accelerez putin dupa care pun frina imediat.

Sa am eu o anomalie la rezervor sau asa fac toate?E simplu de testat, se impinge masina din spate dupa care te apleci si auzi cum aleraga motorina prin rezervor timp de 3-4sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Test.

Azi am vrut sa scot un consum cit mai mic.

Acasa-birou 8km, 5C, trafic mediu, e mai liber in Bucuresti perioada asta.

Am mers doar pe o singura banda usor, dar nici nu am facut coloana in spate, cind a fost nevoie am tinut rindul dupa cel din fata.

18,3l/100km - nu cred ca se putea mai bine, poate doar daca rabatam oglinzile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test.

Azi am vrut sa scot un consum cit mai mic.

Acasa-birou 8km, 5C, trafic mediu, e mai liber in Bucuresti perioada asta.

Am mers doar pe o singura banda usor, dar nici nu am facut coloana in spate, cind a fost nevoie am tinut rindul dupa cel din fata.

18,3l/100km - nu cred ca se putea mai bine, poate doar daca rabatam oglinzile ^_^

ref la zgomotul de la rezervor: deh, vere, nu-i place cu burtica goala. se teme!

ref consum: mare, dom'le, mare. oi avea dumneata motor de 5L dar 18% daca esti pensionar in stilul de condus e cam mult. io scot 11% cand sunt pensionar si e liber. la 2.5L motorul, e drept.

cam mult, cam mult.

da' ai tanc :(

auzi, am si io o curiozitate: touaregu' e masina la care trag femeile sau nu?

ca io cred ca am ales o masina la care trag barbatii si ma intreb ce-o fi fost in capul meu...

apropo: stii care e cea mai grea operatie chirurgicala? sa scoti p**a din creierul femeii.

ma rog, femeia heterosexuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul....eu acum 2 seri am fost la un prieten cam o jumatate de ora la ''la o tigara si o barfa'' el sta la 2 minute de mine..si am stat cu motorul pornit cu caldura pe toate patru zonele data la 29 grade pe auto....motorul binenteles rece...iar cat a stat pe loc a ajuns avrerage'u pe la 50 l :blink: dupa ce am plecat a scazut binenteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!