Jump to content

Parere Despre V10 TDI (Touareg 7L)


WNP
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca este o masina de familie pe care poate sa o conduca si femeia si barbatul.

Este nevoie totusi si de experienta datorita gabaritului masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • VVV

    37

  • WNP

    6

  • Tossi

    4

  • msclemike

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

De citeva zile ma sacaie o problema.

Cind iau viraj pe loc sau in mers se aude un zgomot care pleaca din coloana volanului cred(oricum se aude in masina)

Parca nu isi mai face ungerea bine cind iau viraj, o simt in volan, se aude si acel zgomot de scartait mai gros.

Stiam ca acest fenomen se intimpla la temperaturi foarte scazute -20, -30C cind lichidul pt. servodirectie isi pierde din viscozitate, dar nu e cazul acum in Bucuresti.

Nu am apucat sa verific lichidul in vas.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape ca as paria ca esti pe minim sau sub minim cu lichidul servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu la fel la un discovery....am fost cu el pe magheru la service-ul ciclop "plange servo directia" asta a fost diagnosticu....oricum baietii au rezolvat rapid problema..parerea mea este sa te duci cu ea daca face tot asa cand este cald afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pe minim sau sub minim putin, sa aibe deja efectul asta pe care il simt?

E drept nu se aude tare, cineva daca ar sta in dreapta mea nu ar auzii, dar totusi...?

Am cautat in carte si nu scrie cum se verifica lichidul pentru servodirectie si nici macar unde este localizat vasul.

In fine, am verificat lichidul si este acolo :P, dar nu stiu cum se masoara, cu capacul infiletat sau pur si simplu pun capacul(capacul este prevazut cu joja) peste vas si iau nivelul.

Cu capacul infiletat am nivel optim, este foarte aproape de maxim, iar cu capacul pus deasupra fara sa-l inchid nivelul este putin sub minim.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata nu a mai facut deloc.

Masina nu are decit 27.000km, la Porsche nu as vrea sa merg mai ales ca trebuie sa o prinda pe defect.

Sa vedem, nu prea am variante in momentul de fata, masina e inca in garantie si cred ca tot la Porsche o sa ajung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVV,

daca zgomotul pe care il auzi se manifesta cand virezi, mai putin la inceputul turei si mai accentuat la final, ar putea fi mizeria adunata pe articulatii.

La mine se intampla (rar ce-i drept, dar totusi se intampla) mai ales in sezonul asta, cand "meseriasii" de la drumuri arunca nisip sau pietris pe sosea.

Si eu eram speriat de zgomotul metalic, insa nici la PBV si nici la Piltz Austria (reprezentanta VW) nu au gasit nimic la test.

Ar mai fi o metoda sa probezi ce-ti spun eu: dupa ploaie, sau cand speli masina (cere sa-ti dea mai atent cu jetul in spatele rotilor si sub masina), zgomotul respectiv nu se mai aude.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, dar uite dimineata nu mi-a facut si la intorcere acasa mi-a facut iar si nu am mai spalat masina de 3 zile.

Cel mai mult face cind stau pe loc cu rotile drepte si dau scurt din volan stg/dreapta si mai face cind iau un viraj mai strins dupa care dau drumul la volan sa revina, face imediat atunci cind dau sa revina inapoi rotile.Pe scurt face pe zona cu rotile drepte si pe zona cu rotile virate aproape de maxim.

Problema nu e numai de zgomot, e si de feeling, se simte in volan cum nu mai merge uns ca inainte, parca ar avea putin nisip pe coaloana de directie.

Maine dimineata am programare la PBV si am emotii pentru ca nu vreau sa merg degeaba pina acolo sa-mi zica ca nu are nimic, pentru ca masina are o problema la directie sigur.

PS - ultima oara cind am fost la ei cu zgomotul de sub masina provenit de la motorina din rezervor pe care l-au simtit si ei, mi-au demontat barile de pe masina si mi-au zis sa merg cu ea asa ca s-ar putea sa fie de la ele.Vorbesc serios!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

stiu exact ce simti despre pbv, am trecut prin aceleasi momente, diferenta este ca eu am fost de mai multe ori in 123.000km...

Si totusi, daca dimineata nu-ti face zgomot este din cauza condensului / umiditatii de pe elementele masinii.

Problema este mai simpla decat crezi: nu ai probleme evidente de directie, care este precisa; zgomotul se manifesta sporadic, dupa cum spui ca si cum ai avea nisip pe coloana;

Iti recomand sa nu le bagi in cap la service ca ai probleme, pentru ca-ti vor inlocui piese scumpe fara sa ai garantia ca zgomotul dispare pe termen lung.

Apropo de fraze celebre referitor la aceeasi problema: "...acesta este un zgomot specific Touareg-ului..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme la directie ci la servodirectie, am gresit eu mai sus.Directia este impecabila.

Pe cit pot de scurt:

Normal ca dimineata nu a mai facut deloc, desi tin masina in garaj apropo de condens @NONSTOP.

-8.30 am ajuns, facut acte, la 9.15 intra masina in service(cred, cel putin dispare din raza mea vizuala).

-11.15 primul semn de la ei, masina este ok am verificat nu are nimic, mergeti si faceti o tura cu mecanicul.Ma sui in dreapta si incerc impreuna cu mecanicul sa localizez zgomotul.Nimic, mai dam o tura prin curte si oprim exact de unde am plecat prima oara.Surpriza, zgomotul a revenit spre bucuria mea si l-a auzit si mecanicul.Ca orice mecanic vine si prima replica "aaa pai asta e de la pompa"(probabil ca nu stia ca masina e in garantie si se pregatea cu o proforma mare)... eu zic ok, ce e de facut si de ce inainte nu facea si acum a inceput din nou sa faca?

-11.30 o baga din nou in service pt. verificari.

-12.00 revine.Nu e sigur, dar crede ca e de la anvelopele de iarna care pe diferite suprafete forteaza cumva in servo si atunci se aude acel zgomot(scartait in coloana volanului)!!!...el spunea, cind o baga in service pe suprafata lucioasa nu mai face cind o scoate face iar.Am demontat imediat afirmatiile pt ca: zgomotul se aude de 7 zile, iarna trecuta cu aceleasi anvelope nu a facut si in plus nu e normal sa scartie volanul, nu am mai auzit asa ceva.

In fine a ramas sa o reprogramez, sa vin cu anvelopele de vara si daca mai face si atunci facem sapaturi mai adinci, oricum chiar daca iese din garantie(luna Mai), acum este specificat in acte si totul va intra pe garantie.

Zgomotul e mai degraba ca un scartait de usa neunsa dar mult mai incet, am dat eu gresit exemplul ala cu nisipul.

Nu am transpus tot ce am discutat cu ei, pentru ca era prea mult de scris.Din momentul in care mi-a spus ca e de la anvelope mi-am dat seama ca trebuie sa plec de acolo.Nu avea rost sa fortez, asta insemna sa las masina acolo si sa inceapa sa desfaca la ea, caseste de directie si mai stiu eu ce...!O mai las, vad daca se agraveaza si revin la ei cu anveloepele de vara pina sa expire garantia.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NONSTOP normal ca o sa iau in calcul si sugestiile tale, o iau usor nu ma apuc sa schimb piese aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai bine ne.am apuca sa ne facem singuri masinile chiar daca nu stim nimic despre mecanica ;)) mai bine stim ca am stricat.o cu mana noastra jooke :P :)

nu prea cred ca ar face de la anvelope :| poate ca lichidul de la servo sa fie vechi si sa trebuiasca inlocuit ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VVV,

daca zgomotul pe care il auzi se manifesta cand virezi, mai putin la inceputul turei si mai accentuat la final, ar putea fi mizeria adunata pe articulatii.

La mine se intampla (rar ce-i drept, dar totusi se intampla) mai ales in sezonul asta, cand "meseriasii" de la drumuri arunca nisip sau pietris pe sosea.

Si eu eram speriat de zgomotul metalic, insa nici la PBV si nici la Piltz Austria (reprezentanta VW) nu au gasit nimic la test.

Ar mai fi o metoda sa probezi ce-ti spun eu: dupa ploaie, sau cand speli masina (cere sa-ti dea mai atent cu jetul in spatele rotilor si sub masina), zgomotul respectiv nu se mai aude.

:screwy:

Desi eu nu cred ca de aici pleaca problema, de vineri 13 cind am spalat masina ultima oara nu s-a mai auzit deloc zgomotul.

@rZv lichidul e ok, nu are decit 27 000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

VVV, acelasi zgomot il face si camionul meu si sint curios unde ai gasit rezervorul lichidului de servodirectie, nu de alta dar poate l-or fi furat prin ceva service-uri :D ;

am niste urme de lichid de frina, cred pe burta masinii unde incepe pasajul rotii stinga fata, iar pe verticala e vasul cu lichidul de frina; de pierdut pierde lichid la o roata si ma duc azi sa schimb garniturile (2 bucati 140 lei pret reprezentanta).

In zona asta e vasul lichidului de servo???

un cod de lichid acceptat? cotetul e an fabricatie 2003

Zgomote la viteza are si asta undeva in partea dreapta fata, unde are parbrizul pleznit, de zici ca intra vintul prin fisuri; mai suspectez usile care sint lasate un pic din balamale, desi nu intra pic de aer pe linga ...

M-ar mai interesa un scan cu vagcom pt un V10 ca asta are niste codari tare aiurite si as vrea sa compar cu ce am gasit pe vwvortex, asta ca sa nu mai stau sa fac combinatii, aranjamente si permutari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit vasul ala sub capace si nivelul e in ordine; zeama e de la un colier de la vebasto

din pacate dupa 3 4 zile de relax, nu mai functioneaza kessy, telecomanda, etc. etc. si de aici e pb cu eroarea de suspensie, esp, abs ceea ce inseamna ca e nevoie de o baterie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasul lichidului servo e la vedere, cum deschizi capota in dreapta.

De ce nu o duci intr-un service sa-i faci niste verificari, macar sa vezi ce bube are?

La mine face in continuare acel zgomot la servo, problema e ca 5 zile nu face, una face.Nici nu stiu ce sa fac, masina o sa iasa curind din garantie.

Sa ma duc la reprezentanta sa inceapa sa desfaca o gramada de piese pe acolo fara sa stie exact ce are, nu-mi convine.

O mai las, poate se accentueaza problema.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e in service acum, ca au venit garniturile de la un etrier; e pacat ca unii si-au cam batut joc de ea... si altora li se face parul maciuca cind aud sumele ce s-au cheltuit recent (desi majoritatea au fost pe consumabile: placute, ulei, filtre, niste bucse si bielete) si mai urmeaza un set de pneuri ...ca alea spate sint trecute si de semn :P

La mine face in continuare acel zgomot la servo, problema e ca 5 zile nu face, una face.Nici nu stiu ce sa fac, masina o sa iasa curind din garantie.

Sa ma duc la reprezentanta sa inceapa sa desfaca o gramada de piese pe acolo fara sa stie exact ce are, nu-mi convine.

O mai las, poate se accentueaza problema.

eu am banuit ca e din cauza exploatarii...ce sa ceri la 230k km....

dupa cum vezi, si la km astia tot face asa si din ce am auzit nu a avut pb la directie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De citeva zile am o problema.

La accelerari mai puternice, in linie dreapta, de pe loc sau din mers, pe la 30-40km/h parca nu mai alimenteaza, se gatuie masina pentru 2-3sec. dupa care isi revine.Nu face mereu, dar in ultima perioada vad ca face tot mai des.Imi aduc aminte ca e o problema mai veche, a mai facut in decurs de un an, cam de 2-3 ori dar am zis ca e de la ESP.Acum vad ca face si de 6-7 ori pe zi.

Masina nici nu mai trage ca inainte, simt eu asta, altul nu cred ca ar putea sa simta.Parca este infundata, nu mai are supletea pe care o avea pina acum in accelerari.Nu pot sa spun exact daca mereu nu trage bine sau are si momente cind isi revine.

Am facut si o verificare 0-100 si am gasit o diferenta de 0,5s mai mult fata de ce scoteam inainte sa apara aceasta problema.Nu mi-a fost greu sa calculez timpii, la mine cind ajungi la 100 te atentioneaza cu un piuit, deci marja de eroare am zis eu ca este in jur de +-0,1s.

Am sa-i fac o programare la Porsche zilele astea sa vedem daca-i gasesc ceva.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu mai iesise demult din oras.Ieri a facut un drum buc-cluj-buc.

Dupa jumatea drumului spre Cluj, motorul si-a revenit complet.Se pare ca au fost ceva depuneri in turbine.

Acum merge impecabil si cuplul "musca" la cea mai mica atingere a acceleratiei spre deosebire cind inainte se chinuia sa o faca.

E posibil ca acea gatuire de care vorbeam mai sus, sa se faca datorita unei posibile suprapresiuni cauzata de murdaria depusa in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Masina nu mai iesise demult din oras.Ieri a facut un drum buc-cluj-buc.

Dupa jumatea drumului spre Cluj, motorul si-a revenit complet.Se pare ca au fost ceva depuneri in turbine.

Acum merge impecabil si cuplul "musca" la cea mai mica atingere a acceleratiei spre deosebire cind inainte se chinuia sa o faca.

E posibil ca acea gatuire de care vorbeam mai sus, sa se faca datorita unei posibile suprapresiuni cauzata de murdaria depusa in turbina.

asteptam rezolvarea scurgerii de ulei ! :rolleyes: nu de alta dar eu am doar un singur motor din doua alea tale :D si sunt interesat , la mine nu curge dar cine stie .

ma bucur ca trage" masina , stiu cum este sa nu ti mai stea " pe cap " o problema , numai bine ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa vedem ce zice PBV cu uleiul luni.

Probabil ca o sa schimbe iar o garnitura si vedem dupa daca mai pierde.

Un lucru e clar, am pus si poze chiar daca am sters cu o cirpa zona unde era murdar se vede diferenta intre stinga si dreapta, dreapta fiind curat, daca pui mina nu iti ramine pic de ulei pe mina iar stinga e imbacsit dupa cum se vede si in poza.

post-15613-1242564962_thumb.jpg

post-15613-1242564970_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Da, sa vedem ce zice PBV cu uleiul luni.

Probabil ca o sa schimbe iar o garnitura si vedem dupa daca mai pierde.

Un lucru e clar, am pus si poze chiar daca am sters cu o cirpa zona unde era murdar se vede diferenta intre stinga si dreapta, dreapta fiind curat, daca pui mina nu iti ramine pic de ulei pe mina iar stinga e imbacsit dupa cum se vede si in poza.

...ce sa zic , nu sunt cuvinte de lauda pt un asemenea motor , e........aaa , sunt multi invidiosi pe motorul asta chiar daca transpira si el un pic :) tu ai auzit de x5 sau bring me women " cam asa ceva ? :) eu nu , cica le au pus roti late din fabrica , sa poata sa stea" pe strada :) cred ca la momentul asta nu e un motor mai ...capos decat V 10 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VVV - ai fost la cluj si nu ai dat un semn... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, am fost pe fuga, am stat citeva ore si m-am intors.

Poate data viitoare, acum am fost cu o treaba si a trebuit sa ma intorc repede acasa.

@Marian, 4.2TDI de pe Q7 este cel mai reusit motor diesel care echipeaza un SUV, mai este V12TDI tot de pe Q7 care este un monstru, dar asta intra la categoria exclusivisti.Dupa ele vine imediat si V10TDI.

Toate 3 sint motoare de top care iti dau satisfactii mari.

3.0sd-ul de pe X5 care dezvolta 286cp, iar este un motor potent si foarte echilibrat, mai ales pentru cilindrea lui.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!