Jump to content

Pornire Grea La Touran


bati
 Share

Postare recomandată

eu am vb cu cineva putin mai bun in chestia asta adica vag-com-ul este pt amatori. si o spus ca acel grafic pe care incearca cineva sa imi explice il are modelul cu cutie automata care are alti parametrii pentru injectoare la pornire. oricum modificand parametrii creste consumul. ideea era ca re-softarea este o abureala. solutia reala a acestei probleme este electromotorul.  bateria si cablurile imbatranite sunt povesti pentru forumisti. atat vroiam sa va transmit;

taicameo fiind un om mai invarsta si mai tipicar , touranul fiind al lui , a mers si la reprezentanta sa se convinga. 

lund-ul deoparte pe un "specialist" a aflat repede ceea ce eu ii spuneam de un an ca re-softarea e o vrajala si daca vrea sa mearga lafel afara cu 4.3 ii sa recomandat un specialist care i-a reparat electromotorul in 30min , schibat tot nou si probat pe banc . in el fiind varza si tot uzat, albastrit chiar de cat a dat la automat.totul a costat in jur de 200lei cu tot cu manopera , ma repet !, aceasta fiind rezolvarea reala a problemei nu o pacalire de sine.

 

AM SI EU O PROBLEMA LA CARE VA ROG SA MA AJUTATI !!!

sper ca cineva sa ma poata ajuta intr-o adevarata problema ( nu de gen cum se baga cheia in contact :)) ca asa gasim pe aici ) in topic-ul PROBLEME TOURAN !  http://vwforum.ro/topic/29657-probleme-touran/page-22

 

din pacate aici pe forum pe vremuri se scriau chestii adevarate, de la oameni care au inampinat probleme (anomalii)

acum daca ai o problema toata lumea iti spui fai o diagnoza. majoritatea stiu doar sa explice unde e vasul in care bagi lichid de parbriz. Scuze dar trebuie recunoscut adevarul. ( sunt si exceptii )

sunt niste povesti false in general pe forumuri.

 

Multumesc

Modificat de Serby Sibiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic partial. Resoftarea nu este o "vrajeala" .

Cred ca "specialistul" nu a vazut in viata lui un fisier dintr-un EDC16...nu mai zic de identificarea hartii de injectie sau sa vada legatura intre electromotor si aceasta harta. O fi genul "old school"

In cazul tau vad ca a fost vorba de o problema majora la electromotor.

Fisierul daca e modificat corect nu ar trebui sa influenteze consumul.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serby sibiu daca citeai putin cu pornirea la cald ai fi văzut ca au fost mai multe rezolvări. Si asa amatori cum suntem mulți aici pe forum sa știi ca suntem multi care am rezolvat problemele cu un amărât de vag com. La mine de exemplu a fost senzorul de la axul cu came. Asa ca intr-o comunitate trebuie sa le iei cu rele cu bune cu amatori si profesioniști toate la un loc. Sunt mulți care intră își rezolvă problema si ii mai vezi cand mai au probleme. Pina atunci toți învățăm.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
CAMIONAGIU RO

 @MOOSE

 

 

 

BUNA AM UN PRIETEN DIN CLUJ CARE ARE PROBLEME CU UN TOURAN 2005 1.9, LO LUAT DIN GERMANIA 270000KM. CAND LO INCERCAT O PORNIT TOT BINE A DUA ZI DIMEATZA NU O MAI VRUT SA PORNEASCA, IMPINGANDUL IN SPATA FATA DUPA UN TIMP O PORNIT, SI APOI O PORNIT BINE LA RECE DAR SE PARE CA DIN CAND IN CAND PORNESTE UN PIC MAI GREU NU INTODEAUNA. IMI POTI LASA UN NR DE TEL SA L INDRUM LA TINE MULTUMESC

 

 

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am avut si eu aceasi problema si am rezolvat-o astfel: prima data am schimbat iringurile de la injectoare,deoarece daca  nuporneam masina 2-3 zile,apoi pornea greu.,asta la rece...apoi am schimbat senzorul de pe ax,cramshaft ii zice,asta ptr.pornire grea la cald...si ultima data am dat jos si electromotorul,2carbuni erau rupti plus rulmentul avea joc...de atunci nu am mai avut probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CAMIONAGIU RO

la profil imi sunt trecute datele de contact. Succes.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. trebuie verifica electromotor/baterie - daca totul e ok, atunci verificat sistemul de alimentare - oringuri, injectoare, etc.

2. daca porneste greu la cald - se poate rezolva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fratilor parca ar fi secrete de la NASA ,vb despre un ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiP. Interesant comentariul tau si la subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.O mica problema am. Se întâmpla mai rar,(cam la 2-3 zile)dar se întâmpla faptul ca,atunci cand pornesc motorul,in momentul cand rasucesc cheia in contact,motorul se tureaza cam 1-2 secunde,,pana cam pe la 2000 de turatii,apoi revine la normal.Cateodata,tot rar(ex:in vara asta)(30de grade) după ce pornesc motorul,acesta sta turat in jur de 1100-1200 turatii ,chiar daca merg cu ea..3-4 km.dupa ce o opresc si repornesc,la fel face...dar nu durează mai mult de 10 min.Dupa aceea își revine.Multumesc ,si daca a patit cineva la fel,poate îmi spune si mie ce sa fac. Ms vw forum!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu incarcarea.Ar trebui sa iti verifici incarcarea sau alternatorul.(releu de incarcare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, este cineva la Arad care sa rezolve problema de pornire greoaie la cald pentru touran?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

aceeasi problema o aveam si eu cu 2.0 tdi bkd 2005 - pornire lunga la cald. Si eu ascultand de Xsi Y am inceput sa schimb senzorul de temperatura inainte de a face o diagnoza. Urma sa cumpar si un set de reparatie pt injectoare dar ... am avut noroc ca mi-am revenit.

Problema cu pornirea am rezolvat-o in Timisoara cu o diagnoza la Petre, la service Pit Stop din Calea Sagului in spate la Billa. Si eu am fost tentat sa rescriu soft, etc... dar stiam ca respectivul Petre (caruia cu riscul de a-i face reclama gratuita, e un tip de nota 10 din toate punctele de vedere) e doctor in VW pe diagnoza si am mers intai acolo. Rezultat clar - bateria mea desi la pornirea cu motorul rece parea perfecta, la constatare era la 60% din capacitate. Pornirea absorbea 600 amperi iar bateria din constructie (asa am cumparat masina second, clar nu era bateria originala) avea doar 540 si cu aia la jumate aproape. Si direct mi-am cumparat un Bosch Silver S5 de 74 cu 750 (380 lei la Ciclop in Timisoara cu reducere si predare acumulator vechi, plus montaj si verificare incarcare gratuit). Veti intreba unii cum si eu am facut-o, cum de la rece pornea perfect. Petre mi-a explicat argumentat tehnic si am inteles (nu are rost sa repet eu ce altii sunt mai capabili si pregatiti sa o faca). Bine-nteles ca omul m-a avertizat ca bateria e clar principala cauza si trebuie eliminata, dar daca sunt ghinionist s-ar putea sa fie si rotorul electromotorului obosit. Pt inca 30 lei deja mi-am si facut sambata dimineata o programare la Petre pt o reverificare acum cu baterie noua. Din pct meu de vedere, problema mea s-a rezolvat fara cheltuieli inutile dar respect profesionalismul lui Petre si merg pe mana lui pana la capat. Nu stiu cum de reusesc cei de la Pit Stop sa-l tina la ei dar omul ala isi merita fiecare banut - stima lor.

Concluzia e ca aceste forumuri sunt utile in cazul in care lecturezi de placere sau pt cultura generala tehnica, dar cand simtim ca se trezeste meseriasul atotcunoscator din noi, mai bine dam fuga si facem o programare la cei avizati si cu recomandari.

Imi cer scuze daca am fost plictisitor, eu v-am citit pe voi de la prima postare pana in prezent, asa ca acum e si randul vostru sa ma lecturati pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca la cald electromotorul ia 600A, atunci e clar ca acesta are o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la cald porneste ceva mai greu ca si la rece. In vara am fost la un electrician sa-mi verifice electromotorul...l-a desfacut...a verificat carbunii si alte chestii pe acolo si a zis ca e ok.  Suspectez si eu bateria, pentru ca la pornire si pe timp de vara tensiunea scade sub 10 V si electricianul mi-a zis ca e pe duca. Totusi deocamdata porneste multumitor....sa vedem daca reusesc sa trec iarna cu ea. E un Banner de 60 de amperi parca (sub 70 oricum) si nu stiu cati ani are, caci am cumparat masina acum 2 ani cu aceasta baterie.

 

Intrebarile mele ar fi:

 

1) Daca continui sa folosesc bateria actuala, poate aftecta in timp electromotorul? Nu as schimba-o atata timp cat la rece porneste ok.

2) Se poate verifica in VCDS cat curent absoarbe electromotorul? Cum?

 

Merci.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poti utiliza, atata timp cat porneste ok.

 

nu, nu poti vedea cu VCDS-ul, curentul absorbit de electromotor la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum a spus si un coleg intr-un post anterior: "si pe deasupra are si o "explozie" la pornire, daca pot sa-i zic asa, masina scutura puternic de zici ca acum sare motorul"

 

Dimineata la rece porneste urat in sensul ca: porneste la sfert, o ia repede dar cand porneste face o "explozie" la pornire se si scutura masina si daca merg cu ea pana se incalzeste putin se aude motorul mai pronuntat (mai subtire) parca ar bate cu ciocanu intr-o tabla. (presupun cu mersul lui la rece poate este normal) dar explozia aceea nu cred ca este in regula..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut .Am tot citit aici dar nu prea am inteles clar.Am un Touran DSG 170 cp motor 2000 si dupa cateva zile de stat (baterie noua ) cand porneste dimineata invarte cateva secunde greu si se cutremura destul de agresiv dupa care porneste.

O alta intrebare ar fi daca voi atunci cand o porniti tineti piciorul apasat pe pedala de frana ( la hidramata ma refer) ,pe acceleratie sa o ajutati putin sau o lasati pe ia sa i-si faca treaba singura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa apesi nicio pedala, la pornire - doar la manuala, pedala de ambreaiaj.

 

cati km are masina ?

 

scuturatul de care zici, poate sa fie (in linii mari) din 

 

- bujii incandescente - scaneaza si vezi sa nu ai arse.... sau sa nu fie comandate - G62 cu probleme, etc

- oringuri injectoare uzate sau injectoare cu probleme.

- pompa tandem uzata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vad ca daca las sa se incarce bujiile (pun contactul de 2 ori) porneste mult mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Touran 2006 2.0 tdi 140 c.p   DSG

La cald nu erau probleme la pornire.La rece pana la -7 grade a pornit fara probleme . De cateva zile de cand sunt - 15 grade face exact ca in videoclip .Pana porneste odata...apoi pe parcusul zile daca o las si cateva ore oprita tot la -15 grade porneste fara probleme. problema apare a doua zi cand vreau sa o pornesc iar Daca are cineva habar de la ce ar putea fi , inainte sa ma apuc sa schimb pe rand tot ce se scrie mai sus.

Am facut un drum mai lung inainte de gerul acesta si imi aparuse in bord semnul de la ulei (galben) pentru nivel scazut de ulei , am mers vreo 50 de km cu nivelul scazut am completat aproximativ 900 ml  si acum cand incerc sa o pornesc si nu vrea ca in videoclip imi apare si  mesaj cu"stop enginee check oil pressure",dupa ce porneste a 6-a oara totul e in regula . nu mai am nici o eroare sau ceva aprins in bord. pe joja ulei e cam la jumatate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cel putin 2 bujii arse. Pana le schimbi da-i cheia mai lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt eu in videoclip. e gasit pe youtube , eu ii dau cheie mai lunga si atunci si apare aia cu uleiul  , si sa ii dau cheie lunga pana moare ( ca eu asa am facut ) ?

si bine zici cu bujiile ca am si uitat , asta vara la o scanare aveam bujia 1 dusa . Multumesc mult pentru informatie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci n-o mai chinui. A mea pornea asa cu 3 bujii arse. Rezultatul procedurii gresite de a pune contactul de 2 ori. Dupa o cheie la care martorul bujiilor sta aprins 5'' se face pauza cel putin 20''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Am un Touran 2004, 1,9, AVQ, 74KW, resoftat, care de o luna ma supara la prima pornire. Se comporta de parca ramane fara motorina, parca ar prinde er in instalatie. Am schimbat pompa de alimentare, filtrul de motorina, l-am scanat de cateva ori, am verificat bujiile....nu da nimic. Am crezut ca poate sunt O-ringurile de la injectore, dar nivelul din baia de ulei ramane constant. Dupa ce porneste, f. greu, prima data, apoi nu mai am probleme toata ziua, dar sunt si dimineti in care porneste la sfert. Masina are putin peste 300K km. L-am programat si la o verificare la reprezentanta zilele astea, poate ma dumiresc ei, dar poate ma poate ajuta cineva cu vreo ideie...chiar sunt in impas.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!