Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Salut. Nu mai posta aceeasi intrebare pe mai multe topic-uri. Asteapta pina iti raspunde cineva. O scanare ai facut pentru inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

Am gasit ceva asemanator problemei mele in topicul "Turbosuflanta Touran" dar nu ma ajuta cu nimic, doar sa iau cateva idei, de altfel nu am gasit un alt topic asa ca o sa postez aici.

Am urmatoarea eroare:

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 6

Component: R4 1,9L EDC G010SG 6246

Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D0603812

Coding: 0000072

Shop #: WSC 80093 222 69422

VCID: 67D7A5455676F51

1 Fault Found:

16683 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 000 - Control Range Not Reached

Freeze Frame:

RPM: 2184 /min

Torque: 216.0 Nm

Speed: 95.0 km/h

Load: 65.9 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001100

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 1621.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Ce se intampla cu masina ? Mi-a facut aceeasi problema cam in ~ 2 saptamani de 2 ori, s-a intamplat numai intre 90-100km/h, masina nu mai trage cu pedala la fund, nu trece de 100km/h, am oprit pe dreapta, am oprit motorul am stat 1 minut, l-am pornit iar, am plecat si voila, nu a mai facut nimic, toate bune si frumoase, dupa asta mi-a mai facut 1 singura data si am procedat la fel. Dupa cautarile mele pe internet si interpretarea erorii ajung la concluziile urmatoare:

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached Possible Symptoms

  • Reduced Power Output
  • Limp Mode

Possible Causes

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
  • Turbocharger faulty
  • Diverter Valve faulty

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
  • Check Turbocharger
  • Check Diverter Valve

-Turbosuflanta nu are nici o problema, de altfel daca avea probleme nu mai mergea deloc, suiera sau altele mai grave.

-Furtunele le-am verificat, nici unul spart, de altfel daca era unul spart imi facea mereu sau aveam problema mereu.

-A mai ramas acel senzor de presiunecare cred eu ca ar fi problema.

Acuma rog si pe altcineva daca poate sa-mi studieze putin problema si sa vina cu o idee, multumesc!

20u3kns.jpg

Buna seara, scuzati-ma de dublu post..dar vreau sa mai revin cu cateva informatii in legatura cu problema de mai sus si anume:

Am verificat acel senzor G31, nu el este problema insa tot nu ii dau de cap.

In eroare spune ceva de "Charge Pressure Control" (din ce am cautat senzorul are codul N75) si "Diverter Valve" (despre care am aflat ca se afla doar pe masinile cu motor pe benzina cu turbo iar eu am DIESEL"..inca ceva ar mai fi ca in acele 2 dati cand mi-a facut facut problema "n-a mai tras masina" eram intr-o panta si in viteza a 5a, practic masina era in sarcina, (tragea mai din greu). Concluzia acel ceva este pe circuit cu EGR-TURBO-INTERCOOLER, incerc sa le iau la mana si prin eliminare, poate intr-un final ajung la cel cu paguba.

Modificat de Marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

azi am reusit si eu sa sterg din vag com o eroare de airbag de la sofer insa acum nu mi se mai opreste martorul de la centura de siguranta.daca cuplez si centura pasagerului se opreste insa doar cu centura soferului ma avertizeaza tot timpul

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,Florin ai cumpărat bara de spate cu ochiul de pisica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Același problema o aveam la un Opel Astra si era senzorul de pe axa cu came,pierde cadenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am urmatoarea problema: la accelerare puternica gen pedala la fund in viteze mici D2, D3, D4 (cutie DSG) se aude un huruit, un zgomot metalic ca si cum ceva intra in rezonanta undeva in zona centrala a compartimentului motor, sau cel putin asa sesizez eu. Zgomotul persista pana cand creste turatia si este destul de enervant. Ma gandesc poate la evacuare, cap planetara, suport motor...a avut cineva problema asta ca sa ma poata ajuta cu vreun sfat? La prima vedere nu pare nici desprins sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Detox.am si eu aceiasi problema de astazi. Ai rezolvat cumva? Pana la urma care a fost priblema? Eu am fost la tester si la fel problema la presiunea pe turbo si bauatul de la service mi-a spus ca e posibil sa fie de la vacumuri la centrala de comanda pt vacumuri contact imperfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a spus ca egr-ul ar fi, dat jos si curatat (nu am apucat sa fac asta) si nici nu mi-a mai facut problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am si eu aceiasi problema de astazi.

 

 

Mie mi s-a spus ca egr-ul ar fi

 

1. Faceti un log in mers si postati-l aici. Va va ajuta mult sa aflati ce/de ce si veti primi si raspunsuri pertinente.

2. Daca postati eroarea aici, aveati mai multe sanse sa aflati ce e defect/cum se remediaza.

Cititi si topicul asta, poate va intereseaza legat de problema voastra. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am observat urmatoarea problema la ambele telescoape pe spate.bueretele acela ce inveleste telescoapele este mancat si rupt.se poate schimba separat fara sa schimbi telescopul sau ..?

post-63975-0-83673400-1428430117_thumb.j

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se gaseste separat, se numeste kit protectie amortizoare trebuie sa le iei dupa forma oval sau rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam daca merita sa iau numai kitul sau sa iau amortizoarele cu totul.oricum trebuie date jos nu?acuma nu stiu daca cele noi vin si cu burdufurile de protectie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vin...e ceva gen 80,,,,90 de ron set

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit undeva ca ar trebui sa cumpar odata cu kitul de protectie si suruburile din capatul tijei de la amortizor ..pentru a nu le refolosi pe cele vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ceva imi trebuie? prima poza e de la Monroe iar a doua Sachs

post-63975-0-88442900-1428431237_thumb.j

post-63975-0-72631000-1428431366_thumb.p

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa dar partea de sus sa fie ca la tine daca ai oval iei oval, daca ai rotund iei rotund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa citesc codul pe partea de sus a buretelui 1K0 511 353 R.cred ca este ovala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare!scuze daca nu pun problema unde trebuie!sun nou pe aici! am si eu o problema cu un vw touran 1.6 fsi an 2003 acum 7000 de km am schimbat toate consumabilele si ulei 5w40! dupa ce mi se incalzeste motorul(uleiul) cum scade turatia la 2000 mi se aprinde in bord martorul de ulei ala rosu impreuna cu mesajul STOP OIL PRESSURE ENGINE OFF DE 3 ORI!Cum merg cu ea peste 2000 nimic, dar prin oras o mai scap,bine si la drum lung localitati...!ma dispera! tare ma gandesc ca e pompa de ulei!poate sa fie de la sorbul din baia de ulei, senzorul de presiune sau chiar uleiul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Am si eu o problemuta cu inchiderea la un Touran din 2003.

Indiferent daca inchid din telecomanda sau cu cheia, mi se inchid 3 portiere si portbagajul. A patra, dreapta spate, nu se inchide. Si nici nu se aude motorasul din portiera la inchidere.

In schimb cand deblochez, motorasul din portiera se aude cum cupleaza.

Daca frec mult inchiderea la un moment dat caraie ceva si motorasul, incearca sa inchida dar nu poate. Nu se aude decat un clinchet.

Si nici nu am erori sau martori aprinsi.

Ce problema credeti ca ar fi? Si, cel mai important, aveti vreo sugestie cum sa pot repara asa ceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar atat e bine :)

Dupa ce termin azi serviciul ma fac mecanic :D

Multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Pana una alta am dres-o momentan. Pentru cine pateste ca mine si vrea sa incuie masina:

 

Inchideti masina fie din cheie fie din telecomanda, nu conteaza. Mai apoi pe usa care nu se inchide, imediat sub clama din portiera este un capac mic de cauciuc cu un lacat desenat pe el. Dupa ce scoateti capacelul (iese usor, nu e lipit cu nimic, e doar niste cauciuc) veti vedea prin gaurica un cap mic de plastic, culoare rosie. Bagati cheia (sau orice destul de mic ca sa intre) si ridicati acea clama. Dupa aceea veti vedea ca atunci cand trageti de maner acesta e decuplat si nu mai trage de butuc.

Puteti inchide fara nici o problema portiera, nu se va mai putea deschide.

Asta pana cand descuiati masina, bine-nteles. Atunci se vor deschide toate portierele. Va trebui sa repetati procedeul.

 

Si cam atat :)

Daca mai aveti idei va rog postati-le :D

Modificat de Relaxion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi prb cu incuietorea de la usa spate care s-a rezolvat cu o incuietoare noua 230 lei ...originala este capsata si  nici un electrician nu a vrut sa auda de desfacut si reparat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... Nasol, ai dat destui bani pe o chestie minoră. Ce-i drept e mai scump de întreținut Touran-ul. Eu înainte de mașina asta am avut Dacia și Opel. Parfum la întreținere. La Touran mi se face rău de fiecare dată când mașina nu merge cum trebuie :D 230 lei doar încuietoarea sau a fost cu tot cu manoperă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!