Jump to content

socul electric si mersul pe timp rece


tonic
 Share

Postare recomandată

E normal sa gaseti broaste in tzara lu' taticu lor, Porsche! Aia cum le pornesc, la cancerul care e in muntzii aia? Cum stau cu piesele, au magazine, sau comanda in tzara-sora Jarmania sau in tzara-verishoara Brasil? Ma gindeam ca... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    15

  • RaduI

    14

  • silviustan

    13

  • tonic

    11

Top Posters In This Topic

bre nu stiu cum pornesc pi frigurili alea,da sunt convins ca baietii nu umbla cu "manarii"si ca o reparatie consta in PIESA NOUA,nu in tot felu de "adaptari" si alte "improvizatii"ca la noi.

basca ,ca mecanicii lor lucreaza cu simtzu raspunderii si nu fac motoaren' fata blocului ,pe genunchi sau sub shoproane improvizate....CHIAR CUM LE PORNESC OARE PE GERURILE ASTEA?

AM VAZUT cateva ateliere care arata ca un stand de la SIAB!?

+de faptu ca nu am vazut "cazaturi"(toate parca's proaspat vopsite,motoarele nu oracaie....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alooooooooo, inteleg ca e frig si gheata afara, dar mai baieti iar alunecati rau. haideti sa ne concentram si sa pastram subiectul topicului.

@nyk0: ia-o in ordine inainte sa ajungi sa schimbi supape si motor.

delcou - platina - capac - lulea - contacte fisa capac, fisa bujie - fisa, si apoi gandestete la mai rau.

Mai stiu eu pe cineva care mergea in 3 cil si nus tia de ce (stie el cine :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io odata am patit urmatoarea chestie ....

nu stiam de ce porneste greu,de ce nu trage,si de ce atunci cand o porneam,se auzea un zgomot de toba sparta(mai precis ,iesea fum printre cilindri)...ca sa descopar faptu ca pe partea respectiva ,suruburile chiuloasei se desfaceau la mana....uita-te si la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se poate si asta, dar asta cred ca este pe ultimul loc in ordinea verificarilor.

Am discutat de multe ori pe forum apropos de tendinta de a desface motorul intai si apoi sa iti dai seama ca era vorba de un contact.

Mesajul meu este "inainte de a trage concluzii paguboase verificati totul in ordine logica."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric sunt de acord cu tine...dar hai sa zicem ca-i doar un cilinrdru,dar 2 p-aceeasi parte?asa e ,tre s-o ia cu chestiile elementare

io tot asa patisem si am avut ghinion...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mersi mult pt tot

hai sa va zic ce am facut azi

la - 15grade C am coborat la masina,am luat bujiile sus,le-am pus pe aragaz,le-am luat pe fiecare in parte si le-am curatat,am coborat iar si le-am montat am curatat putin capacul de delco si i-am dat cheie,a pornit a mers dar din pacate nu am mai apucat sa mai dau jos bujiile sa vad daca au lucrat sau nu pt ca nu mai puteam de frig si am ramas si fara benzina

masina vad ca porneste bine dar numai cu socul tras si imediat dupa ce porneste socul sare cred ca e bimetalul ala cam nasol ca se inchide sokul prea repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile din 60 nu cred ca solexul avea soc automat (adica o clapeta care se deschide treptat, pe masura ce un termobimetal se deformeaza fiind incalzit de un element rezistiv aflat intr-o capsula ceramica protejata de una metalica s.a.m.d.). Ai zis ca ai tras socul, pe urma ca a sarit prea RPD. Nu intzeleg: de care shoc ai?

Cartile de mecanica spun ca bujiile nu se curatza punindu-le pe aragaz, ca se bulesc. Ideala este sablarea, dar, la nevoie, se spala cu benzina, apoi se curatza cu o perie de sirma (nemtzalaii si anglo-americanii nu recomanda perierea bujiilor, care poate distruge filetul sau poate produce zgrieturi care favorizeaza arcuri electrice, scurgeri de curent etc. Totusi, ei gasesc in 5 minute o piesa de schimb...)

Ideal este sa pui niste bujii noi, cu distantza dintre electrozi fixata la 0,7 mm, cum spune in carte. Iar bujii se gasesc. Merg destul de bine Sinterom M 145, pina gasesti BOSCH sau NKG sau BERU. Am acasa un tabel cu echivalente. Ma uit si itzi spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa ne spui ce acrburator ai, adica 28 PICT 1,2 sau ce scrie pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este sa ne spui ce acrburator ai, adica 28 PICT 1,2 sau ce scrie pe el

<{POST_SNAPBACK}>

...."Carfil" ? :banghead:

:lol: :P :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lua decat buji Bosch W 8 AC ,pe restul dai banii de pomana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg cu BRISK NY15C si merg perfect !!!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!