Jump to content

Problema cu incalzirea habitaclu la Fabia


Pitica
 Share

Postare recomandată

schimbi radiatorul de caldura dupa spalarea corespunzatoare a instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca eu am pus din acea pilitura si mi-a blocat termostatul pe deschis, din cauza asta se incalzeste si motorul mai greu. Am clatit caloriferul si apa curge nestingherita prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am citit cap-coada topicul dedicat despre cum sa-ti repari singur aeroterma, dar din pacate acum topicul este inactiv.

Problema la mine este siguranta termica de 10A si probabil motorul pe care va trebui sa-l desfac si sa vad ce trebuie facut.

Intrebare: pot inlocui acea siguranta de 10A/200* cu dispozitivul din poza? Eu zic ca da, insa astept si parerile voastre.

 

Screenshot_4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este motorul nu siguranta, trebuie sa elimini cauza nu efectul .Siguranta din poza nu este siguranta termica nu este buna .Poti incerca o curatare si gresare a motorului dar mai bine il inlocuiesti cu unul nou, iti recomand Hella.

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca siguranta aia s-a ars din cauza motorului, am si spus mai sus ca va trebui sa vad despre ce-i vorba.

Totusi, nu inteleg de ce trebuie siguranta termica si de-aia am scris aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu-ti ia masina foc cand acolo se depasesc 200 grade.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul ventilatorului gripat, curent mare prin rezistenta aia verde pentru tr 1, 2 sau 3, rezilta caldura multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura ridicata este generata de puntea cu rezistente pe care este montata siguranta termica , ea este racita de fluxul de aer generat de aeroterma este montata dupa aeroterma .In cazul tau motorul nu se invarte usor  genereaza astfel rezistenta suplimentara implicit firele si puntea se incalzesc mai mult decat in functionarea normala, atunci intervine siguranta termica .Sunt cazuri cand reparatia s-a facut cu o simpla sarma si masina a luat foc, chiar nu este de joaca cu asa ceva.

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am cumparat siguranta termica de 192*. Problema e ca electricianul la care apelam este plecat din tzara si nu am unde s-o inlocuiesc.Daca era cald afara, o schimbam usor.

Vreau sa umblu si pe la ventilator...

Este cineva din Braila, care poate pune un garaj ceva la dispozitie sa fac si eu operatiunile de mai sus? Berea o dau eu...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am demontat aeroterma si am dat jos si grupul de sigurante (rezistorul). Totul a fost relativ usor, cu sculele adecvate si cu putina indemanare am reusit sa desfac totul ca la carte.

Motorul se invarte cam greu, deci trebuie desfacut, curatat si uns.

Fiindca nu vreau sa stric ceva, va intreb cum se scoate mufa din poza?

Cum verific direct pe rezistor, daca siguranta termica e ok sau nu?

 

Screenshot_2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergeau primele 3 trepte de viteza = siguranta termica OK. Se poate verifica direct cu aparatul de masura pe continuitate

mufa aia se declipseaza si iese in joscu tot cu motoras

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca primele 3 trepte nu merg, alta rezistenta, ca e greu sa lipesti siguranta noua, din fabrica e sudata in puncte. Tu nu ai la indemana decat cositorire, si nu tine.

vezi ca pe langa mufa sunt niste clipsuri, cu o surubelnita subire trebuie sa apesi pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa am scos-o deja dar ma refeream la mufa care este prinsa pe carcasa aerotermei, cu firele care vin din interiorul motorului. Poza de mai sus e facuta de mine, deci mufa la care te referi tu este scoasa deja.
Deci eu am apasat cele 4 picioruse de cauciuc de pe carcasa ,dar nu pot sa desprind de tot motorul fiindca tine in firele cu mufa respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la aia ma referam si eu....  firele alea sunt prinse tot intr-o mufa, care e prinsa pe interiorul  carcasei

incearca sa atunci sa declipsezi pinii. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, andrei_221 said:

firele alea sunt prinse tot intr-o mufa, care e prinsa pe interiorul  carcasei

Se pare ca ne invartim in jurul cozii...

Vezi poza pusa de mine, in care am incercuit cu rosu? In interior se vede o mufa care are 2 lamele. Stii cum imping spre interior mufa aia cu lamele, sau nu?

Motorul trebuie sa iasa din carcasa impreuna cu mufa cu lamele, iar la mine mufa e blocata.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ce iti tot explicai ? daca nu ies cele 2 lamele cu tot cu o carcasa tip mufa, incearca sa scoti doar lamelele din plasticul ala.... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga pe lateral, pe laturile scurte, 2 surubelnite mici late si o sa iasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scot frate doar lamelele? Asta inseamna sa stric mufa. Mufa trebuie sa iasa cu tot cu lamele.

Mufa trebuie sa se duca in jos, spre motor.

Al Bundy, o sa incerc metoda ta.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca e stiinta atomica. lamelele alea sunt clipsate acolo, trebuie doar sa stii cum sa le desfaci si ies. Ca doar niste oameni le-au si pus acolo, nu le-au turnat in plastic. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa le scoti in sus, ci sa le impingi in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

baga pe lateral, pe laturile scurte, 2 surubelnite mici late si o sa iasa.

Corect Bundy, asa a fost. Multumesc pentru pont.

Am rezolvat! Cred ca o sa scot 1 kg de praf la cum arata motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la piciorusele din cauciuc sa nu le deteriorezi la montaj sau sa le contaminezi cu degripant , sunt f sensibile si asigura centrarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!