Jump to content

Probleme Cu Pornirea La 0 Grade


gix
 Share

Postare recomandată

Salutare!

eu sunt mai nou pe aici si am cautat prin forum dar nu am gasit asa ceva

am o skoda octavia elegance combi (O1 cred) din 2004, diesel ALH de 90 de cai pe care am luat o de curand

am o problema ciudata

la -14 grade porneste la prima cheie iar la 0 grade polizez de nu i adevarat

a fost schimbat senzorul de temperatura la apa, releul de la bujii, bujiile

inca ceva: la -14grade bujiile au stat aprinse cam 7 8secunde iar la 0 grade 1sec (ca atunci cand este motorul cald)

stiti cumva care este senzorul care le comanda?

imi puteti da un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai "chip" pe masina?

habar n am

nu prea am avut timp nici macar sa vad daca are cric si cheie de roti ca roata de rezerva am vazut o asa in treacat

cum imi pot da seama daca am chip (chip tuning presupun)

mersi pt intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un prieten chip pe masina si tot asha face, la -10 grade cand sta releu ala aprins 5-7 sec porneste la sfert dar la 0 grade porneste mai greu un pic tot la prima cheie dar mai greu. Vreau sa stiu ce legatura are daca are chip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta am intrebat daca e remapata masina pentru ca unii mai "uita" sa puna si harta adecvata pentru mersul iarna. Am inteles ca masina schimba harta in momentul in care i se aprinde "fulgul de nea" in bord. Deci poate fi ceva din remaparea asta ( chip tuning)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm problema cu tuningul pt. ca am patit-o personal.

Altfel ar mai fi senzorul de temperatura aerului care face parte din debitmetru daca nu ma insel. Poti incerca cu un debitmetru de imprumut macar sa vezi cum pleaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa aiba legatura. Daca ala era defect ii mergea aiurea si la 0 grade si la -30 :huh: . Eu am patit-o la prima remapare. Dupa aia am observat cand am trecut la a 2-a varianta si am studiat-o bine impreuna cu un prieten pe prima gresita.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma din ce este? si cum se remediaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Azi dimineata, pe la -5 grade, masina s-a cam chinuit sa porneasca. La inceput invartea incet, au inceput apoi sa clipeasca afisajele de la kilometrajul partial si cel de la computerul de bord. Dupa a patra cheia masina a pornit, dar computerul de bord se resetase. statea la relanti absulut normal. Mentionez ca bateria a fost schimbata anul trecut. Stiti cumva ce ar putea fi?

Sorry daca am postat gresit aici,d ar nu am considerat necasar un nou topic. Multumesc aniticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.masina e din 2000 vad, i-ai schimbat vreodata bujiile incandescente? Si a mea facea figuri in iarna 2005 si am constatat cu stupoare ca porneam in 2 bujii pt ca celelalte 2 erau duse. Deci verifica bujiile si schimba-le pe toate cel mai bine ca nu sunt scumpe toate 4.

2. Cum circuli cu masina? Majoritatea timpului in oras? Sau o tii mai mult pe dreapta? Intreb asta pentru ca in cazurile astea 2 e posibil sa fie si bateria chiar daca spui ca e schimbata de un an, si mai depinde si de ce tip de baterie ai cumparat ( marca sau No name ).

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Bujiile unt ok, le-am verificat la revizia de acum vreo luna, doar una a fost schimbata. Cu masina circul din pacate 90% in oras iar bateria a fost schimbata anul trecut, si din cate tin minte este Zapp. Am si eu anumite semne de intrebare in privinta calitatii bateriei. Ce a fost ciudat a fost faptul ca faceau afisajele ca pomul de Craciun si apoi s-a resetat si BC. :frigbaitata:

Azi dimineata a pornit ok.

De asemenea am observat ca daca motorul este destul de rece, imi porneste la sfert, daca este cald, invarte cateva secunde bune pana sa ii dea drumul. Sunt curios ce ar trebui sa verific.

Distractie placuta tuturor si multumesc pt suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine cu bujii schimbate la reprezentanta la 60.000 km (acum am 105.000) si baterie schimbata dupa 5 ani cu Bosch Silver (cea originala era Varta). La -10 porneste ceas , la 1-2 grade sau 0 a doua oara si cu tremurat si crestere pana la 1200 rpm si apoi se stabilizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! la mine cand pornste ok cand porneste ca la voi . deci sunt dati cand dimineata desi sunt -4 porneste iute(la sfert)si alte dati cand trebuie sa rupa o data sau kiar de doua dati uleiul . nustiu ce sa zic . voi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acum nu s-a gasit o solutie, chiar nu stie nimeni de la ce este? stiu sigur ca la multi se intampla acelasi lucru.

Modificat de CrisXtian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine porneste ciudat dimineata sub 0 grade, invarte de parca ar trage sa moara dar porneste repede, insa trepideaza de imi cade tigara din gura, si cateva secunde bune (10-20) bat tachetii de nu pot sta in masina. Dupa, nu mai e nicio problema, merge rotund (cat de rotund poate sa mearga un tdi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema. Daca temperatura scade sub 15 grade porneste greu dimineata. Daca scade sub 4-5 grade si mai jos dimineata porneste la sfert de cheie. Peste zi daca sta o ora doua si nu se raceste suficient porneste tot foarte greu. Vara porneste tot timpul fara probleme. Am verificat bujiile, OK, am schimbat baterie (era romaneasca), am scanat nu sunt erori, problema aceiasi. Pe masina am un voltmetru cu leduri pe un triplu de priza de bricheta si pe el am observat in aceasta toamna ca sub 5 grade temp. ext bujiile cupleaza si motorul porneste ok, daca temperatura este mai mare desi se aprinde martorul de bujii consumul de curent nu creste si deci bujiile nu primesc curent iar motorul porneste dupa 20- 30 de secunde de invartit intr-un nor de fum. Dupa aceasta descoperire urmatorul pas a fost schimbarea sondei de temperatura. Operatiunea a fost facuta la inceputul lui decembrie, era destul de rece si motorul pornea ok. Dupa ce s-a mai incalzit am prins o zi mai calda si am constatat ca nu am rezolvat nimic. Adevarul este ca ca nu prea am circulat in aceasta toamna cu ea din cauza programului de lucru aglomerat si a delegatiilor, iar la lucru conduc tot o Octavie cu care nu am probleme. Am citit pe forum ca unii au montat o rezistenta intre sonda de temperatura si ECU pentru ca ECU sa citesca o temperatura mai mica si sa dea curent la bujii.

Intrebari:

1 Ce valoare are rezistenta?

2 Unde se poate monta cel mai usor si cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am patit o chestie super ciudata

erau afra cam -14 grade deci trebuia sa-mi porneasca masina la sfert de cheie

stau bujiile cam 10 secunde, cand dau la automat se invartea motorul fara nici un fel de compresie (ca un motor pe benzina la care-i scoti bujiile)

initial am zis ca e bateria gata si nu mai cupleaza bendixul dar motorul se invartea (am remarcat ulterior)

am chemat un vecin cu masina si am luat curent de la bateria lui si nici o diferenta facea exact la fel

am cumparat o baterie noua de 88 de amperi si stupoare exact aceleasi simptome

m am apucat si am scos aparatoarea de la motor si am incalzit injectoarele si pompa de injectie cu un pistol cu aer cald si tot nimic nici o schimbare

in ultima instanta am vrut sa i bag aer cald pe admisie si cand am desfacut furtunul de aer am dat cu mana peste o supapa care banuiesc ca are rolul de a opri motorul si atunci s a deblocat

la urmatorul sfert de cheie mi a pornit masina

cu ocazia acestei baterii nu mai am probleme nici cand sunt cam 0 grade (probabil din cauza vitezei cu care invarte electromotorul se comprima mai bine motorina si porneste foarte usor)

cu toate astea mi a recomandat cineva un senzor de temperatura (pe pompa de injectie zicea) pe care l am cumparat cu 40 de lei dar pe care nu am apucat sa l schimb

deci multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am O2, postez si eu aici, pentru ca mi se intampla urmatoarele (si nu am explicatii)...:

- la -5 (inca la CJ nu a fost sub -5) porneste la sfert de cheie, fara probleme

- cu motorul cald, nu o mai ia decat daca dau o cheie lunga... cateodata 2-3

Nu imi explic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi am O2, postez si eu aici, pentru ca mi se intampla urmatoarele (si nu am explicatii)...:

- la -5 (inca la CJ nu a fost sub -5) porneste la sfert de cheie, fara probleme

- cu motorul cald, nu o mai ia decat daca dau o cheie lunga... cateodata 2-3

Nu imi explic :icon_thumright:

dar ce inseamna motor cald

la 95 de grade sau caldut dupa ce a mers 5 minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gix, pentru tine si pentru toata lumea ce inseamna motor cald? in nici un caz dupa 5 minute, cald este, bineinteles dupa ce a atins 90 de grade.

De ex., fac 10km (evident minim 90 grade apa) si opresc 3-4 minute sa iau paine :icon_thumright: La pornire se manifesta cum am descris mai sus, sau dupa ce alimentez, la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... nu stiu ce sa zic...doar acum in frig face asa... in noiembrie nu a facut. oricum nu e fooooarte deranjant sa tii cheia 2 secunde fata de 1 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RIon, asa cum zicea si xxnelu citeste acolo. Si eu am patit-o, cu pornirea la cald si a fost sonda de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!