Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Pai problema e ca nu mai baga caldura pe partea pasagerului , am mai citit ca s-au mai curatat si au mai functionat. Oricum , si in caz ca il schimb, tot va trebui reamorsata instalatia...de aceea sper sa ma puteti ajuta cu ceva sfaturi .

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceasi problema am avut-o si eu ... nu imi dadea caldura pe partea pasagerului> 

Am mers la un service , au pus testerul si au sters erorile.. era nu stiu ce clapita.

Dupa asta totul a mers normal :-?  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tutror

Referitor la postul meu din 31.08.2014, pentru cei care intampina aceeasi problema:

Problema a fost rezolvata prin inlocuirea garniturii de chiulasa. Era deterioarata in dreptul unui cilindru si baga presiune din cilindru in circuitul de racire si de aceea arunca antigel pe la vasul de expansiune.

Numai bine si drumuri usoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

 

Am si eu p problema cu radiatorul la B6, cand am facut schimbul de ulei am observat scurgere de antigel pe radiator partea stanga jos (privind de sub masina). La doua saptamani  imi scade de la max la min in vas.. si trebuie sa completez ( Problema este ca acum 2 luni am avut probleme cu caloriferul de clima era infundat, am schimbat caloriferul atunci si apoi s-a infundat iarasi, apoi am hotarat sa bag o solutie de curatat radiator-circuitul de racire. Am pus aceea solutie si am curatat instalatia punand apoi antigel nou. ) Acum de cateva zilele am observat ca pierd antigel... ma gandesc sa fi fost o fisura mica  in radiator care era infundata , iar dupa ce am bagat solutia aia de curatare..sa se fi curatat ?

 

astept parerile voastre!!

 

vreau sa mentionez ca apa sta la 90, functioneaza normal.

 

Intrebare: M-am gandit acum sa bag o solutie de lipire fisuri mici a radiatorului k poate se rezolva problema asa... ce parere aveti? N-as vrea sa schimb radiatorul

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu baga nimic gen stop leak. Iti va infunda caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e infundat, k asa a ramas de atunci.....dupa ce am bagat solutia aceea de curatare a circuitului, caloriferul nu s-a desfundat, si asa e si acum.(nu baga caldura ff bine in masina), dar a aparut problema asta cu scurgerea la radiator.

 

Ma gandesc sa bag solutia asta de lipire pori, sa las masina cateva zile asa si sa vad daca se rezolva problema. Daca se rezolva si nu mai curge, atunci sa golesc instalatia de racire, dau calorifer de clima jos k sa- l desfund, apoi il pun la loc si pun antigel nou.

 

Poate pot rezolva asa, ce parere ai Pronet?

 

Intrebare: Daca se va rezolva in modul asta, oare cat va tine?? solutia aia de lipire ma gandesc k e garantata pe o perioada scurta de timp...


am citit undeva ca solutia asta de lipire ar putea sa blocheze pompa de apa si cine mai stie ce... este adevarat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum dupa ce am citit mai mult...mi-am dat seama ca solutia aia de lipire pori la radiator e o "mizerie" care mai mult rau face decat bine. Asa ca nu am sa pun asa ceva never. Mai bine schimb radiatorul

 

Mersi Pronet pentru sfatul anterior!!

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cum se demonteaza radiatorul de apa (antigel) la Passat B6? Oare trebuie data toata fata masini jos, sau este posibil pe la motor??

 

Multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi : grila/bara/faruri/pui tragerul pe pozitia de service/ventilatoare/scoti radiator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

@Excalade multumesc pt sfat, dar ai putea te rog sa-mi explici cum adica pun tragerul pe pozitia de service?. Recunosc ca nu ma pricep, dar nu trebuie demontat si tragerul ( este scheletul acela ce sustine toata fata masini)? Cum se pune in pozitie service?  Si este nevoie neaparat si  de demontarea  farurilor pentru scoaterea radiatorului?

 

Multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu niste tije speciale, dupa ce desfaci tragerul din suruburi il duci 10 cm mai in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,. Tijele le gasesti in trusa de SDV-uri,sau baga 2 suruburi lungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: cum se schimba antigelul? Am vazut ca la modelele astea nu mai e acel robinet la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti furtunul de jos de la radiator si de la racitorul filtrului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor!

In sfarsit am rezolvat problema cu caldura la B6 , dupa ce am schimbat calorifer clima din bord, care era infundat, apoi radiator antigel la motor, care mi s-a fisurat datorita faptului ca am bagat o solutie Radiator flush..etc.  Acum e caldura maxima, dar totusi mai am o nedumerire.

Am fost la service ca sa-mi schimbe radiatorul antigel (de la motor). Ceea ce ma uimeste pe mine este ca mi-au zis ca se da bara jos, se demonteaza tragerul, farurile etc..si toata operatiunea costa 200 lei, apoi au zis ca nu am voie sa stau sa ma uit ci sa astept la receptie.. Dupa 40 de minute sunt chemat la masina sa-mi arate radiatorul ce l-au dat jos sa vad ca intr-adevar era spart. Dar cand am aruncat o privire bara era la locul ei, farurile la fel erau pe masina, etc... doar ventilatoarele erau demontate .Apoi dupa inca o ora sunt chemat ca masina e gata.

Cum va explicatii domnilor????

 

Eu cred ca nu au demontat nimic deoarece masina era murdara, bara era plina de praf, si nici vorba de amprente pe ea. (au fost doar minciuni din partea service?)

 

Fara suparare pentru colegii de pe forum care au spus acelasi lucru (ca se demonteaza tot) , dar chiar sunt uimit.

Oare cum au scos radiatorul?? Bara si tragerul sunt sigur 100  la mie ca nu s-a atins de ele, de faruri nici vorba, dat totusi cum au scos radiatorul??

 

Parerea mea este ca l-au scos pe interior avand masina sus pe elevator, l-au desfacut si tras cumva in jos ...........cred

 

Astept si pareri de la voi!!

 

Multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni!

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari tuturor!

Exista posibilitatea ca uleiul sa patrunda in antigel????

Daca da, pe unde ar putea si ce anume trebuie verificat??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput verifica daca antigelui din vasul de expansiune e curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul este curat in vas , chiar f OK. De curand l-am schimbat , atunci cand am inlocuit radiatorul(de antigel) de la motor precum si caloriferul de clima din bord. (ambele noi)

Se pare ca iar s-a infundat putin cel din bord....am sesizat diferenta de caldura (adica in partea dreapta nu baga chiar asa fierbinte cand dau HI ca in stanga).

sa fie de la antigel problema?? sau depuneri din motor...chiar nu pot sa mi explic de unde (depunerile sunt sub forma de bobite pietrificate, asa aratau).

L-am dat jos pana acum de 3 ori pe cel din bord sa-l desfund.

De aceea ma gandesc ca nu cumva sa patrunda ceva ulei in antigel....sau sa fie de pe anumite furtune???

Deci problema asta m-a disperat...( antigel nou+radiator nou+calorifer bord nou si dupa o luna de functionare OK, apare din nou problema de infundare calorifer clima). am sesizat iarasi ca problema a aparut dupa un drum exterior cand am mers desul de turat si cu viteza).

Modificat de Nutzu84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari tuturor! Am o problema cu vasul de expansiune dupa aproximativ 100 km face presiune si scade novelul la antigel pana se aprinde martorul in bord, daca desfac capacul revine la normal, mentionez ca am schimbat capacul la vas cu unul original si la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine,dar nu chiar atat de grav, scade putin, cel mai probabil e fisurat rezervorul sau scapa pe la furtun. nu cred ca e capacul devina. Vezi sa fie antigelul curat sa nu ai probleme cu garnitura de chiulasa. 

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms.victor2, am observat problema mea la 'adyson2014'se pare ca garnitura de la chiulasa ar fi probema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru informatii,azi am primit masina am facut un drum mai lung si problema cu garnitura de chiulasa a disparut

Imi cer scuze dar nu stiu de ce apare postarea scrisa aiurea am scris de pe telefon

Am vrut sa spun ca am facut un drum mai lung si problema cu garnitura de chiulasa a disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua tuturor.

revin cu o consecinta a problemei ce am avut-o cu antigelul. Masina pierdea anul trecut antigel si problema a fost rezolvata prin inlocuirea garniturii de chiulasa.

Insa, inainte de a inlocui garnitura am folosit, ca un fraier ce sunt, solutie de etansare, care si-a facut treaba, dar in cele din urma mi-a infundat radiatorul de caldura. L-am desfacut si desfundat de doua ori, dar se tot infunda si desfunda singur. Iarna trecuta ba aveam ba nu aveam caldura, mai mult nu. Cu siguranta a mai ramas moloz din ala din solutia de etansare in circuitul de racire.

Deci trebuie sa curat toata instalatia de racire. Am auzit de tot felul de posibilitati de curatare: cu calgon / cu wd40 / cu apa chioara / cu acid citric etc. Stiu ca exista si soutii speciale de curatat dar sunt corozive si pot strica mai mult.

Imi poate spune cineva ce metoda sa folosesc?

Si, mai ales, imi poate spune cineva pe unde se poate scoate tot lichidul din instalate? Eu am mai desfacut o data un furtun gros din partea de jos a radiatorului de apa si am dat drumul la antigel si l-am schimbat dar nu cred ca a curs tot lichidul. Sau cati litri cuprinde instalatia?

Multumesc anticipat.

PS: E posibil ca problema mea sa nu apartina de topicul asta, dar sincer nu am gasit alt topic cat de cat apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e de prisos sa spun "asa nu".

Eu te sfatuiesc sa schimbi caloriferul din bord, sa demontezi si sa speli radiatorul din fata cu muuuulta apa + eventuale solutii de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e de prisos sa spun "asa nu".

Eu te sfatuiesc sa schimbi caloriferul din bord, sa demontezi si sa speli radiatorul din fata cu muuuulta apa + eventuale solutii de curatare.

 

Mersi ca nu ai mai spus "asa nu". :) La momentul respectiv am folosit solutia de etansare pentru ca nu aveam bani de schimbat garnitura de chiulasa.

 

Asta si am de gand, si anume sa schimb caloriferul din bord. Dar nu vreau sa pun unul nou si sa se infunde si ala. De asta vreau intai sa curat instalatia. Si nu stiu ce solutie sa folosesc. Si mai ales pe unde sa scot tot antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!