Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Victor,eu,asa cum am spus mai sus aveam aceleasi simptome ca si tine. Rectificarea chiulasei,semeringurile supapelor,ghidajele,sudura si ce au mai fost au costat 900 ron undeva la Tg Mures. Garnitura undeva la 180 (dar sunt de mai multe feluri si nu stii de care trebuie pana nu o dai jos) trebuie schimbate si prezoanele de la chiulasa (80 ron) si manopera depinde(eu o fac la mecanicul de la un service din Reghin dar dupa program acasa si ma ia cam 500)...asta e. Ieri am montat aproape totul si urmeaza ca maine sa o pornim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Nu-mi vine sa cred, cum se poate intapla unu ca asta, incep sa ma dezamgesc de vw, la 160mii km, si intretinere foarte buna, toate verificarile si schimburile facute la timp. Cum vine asta?

Stie cineva care este cantitatea normala de Antigel pe care trebuie sa o completezi la un anumit nr de km? daca exista asa ceva, sau ce cantitate de antigel dispare la 1000km sau aproximativ. Poate totusi sunt eu paranoic.

M-am uitat la capacul de la ulei si nu am vazut semne de apa in baia de ulei, sau spuma maronie aparuta pe capacul de umplere ulei si pe joja de control, si nici in vasul de expansiune urme de ulei, sunt derutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ziceam si eu, la 170.000 km am patit si eu... Ceea ce ti-am zis o sa-ti confirme la service. Nu e nevoie sa intre ulei in antigel sau antigel in ulei. In general, si in cazul tau, intra gaze din admisie pe la garnitura de chiulasa in circuitul de racire cu antigel. La mine am observat doar dupa ce i-am dat forja, aveam antigelul amestecat cu fum... Cand desfaceam busonul crestea apa pana la plin, adica 6-7 cm. Dupa ce am reparat-o dupa un drum in forja, creste maxim 1cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ziceam si eu, la 170.000 km am patit si eu... Ceea ce ti-am zis o sa-ti confirme la service. Nu e nevoie sa intre ulei in antigel sau antigel in ulei. In general, si in cazul tau, intra gaze din admisie pe la garnitura de chiulasa in circuitul de racire cu antigel. La mine am observat doar dupa ce i-am dat forja, aveam antigelul amestecat cu fum... Cand desfaceam busonul crestea apa pana la plin, adica 6-7 cm. Dupa ce am reparat-o dupa un drum in forja, creste maxim 1cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, nu te supara,sanatosi sa fim.Problema e cand ne stricam noi. Din pacate nu prea sunt piese de schimb :icon_confused: .Masinile se repara!!!!!!!!!!

Modificat de calingurghiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Calin, Multumesc tuturor, luni o sa merg la un service sa vedem cum rezolvam. Sper sa fie doar de la garnitura, si nu mai rau.

 

Inca ceva, oare daca dupa ce e cald motorul, si dupa ce deschid capacul (eliberez presiunea din rezervor), pun capacul la loc, daca turez motorul cred ca s-ar putea sa observ bule de aier iesind prin antigel. Oare pot sa fac asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor daca iti ies bule prin antigel inseamna  ca, undeva ,garnitura are o problema si scapa presiunea in sistemul de racire.Eu am pornit masina ieri si slava Domnului merge f bine...sper sa nu mai am probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,detin un passat B6 2.0 Tdi BKP,de ceva vreme la viteza peste 120km/h face suprapresiune si arunca antigelul ,daka merg cu ea sub 100 nu pierde deloc,apa sta normal la 90grade,nu scade nu urka,iar dupa ce ajunge la 90gr kand sta  pe loc nu mai baga caldura doar in mers,pana la 90grade baga caldura si pe loc si in mers.sa fie oare garnitura de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine exact asa facea... identic. A fost garnitura arsa. Multe service-uri mi-au zis ca e fisura in chiulasa. Eu zic ca 90% e garnitura. Daca desfaci motorul, orice mecanic dupa ce vede garnitura poate sa zica daca e arsa. A mea era impuscata in 4 locuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat la mai multe service-uri,si la reprezentanta si au zis ka nu pot spune nimik pana nul desfac.au zis ka poate fi si termostatul sau garnitura.imi poti spune in afara de garnitura ai mai skimbat ceva?cineva mia spus ka trebuie skimbata si cureaua de distributie,la mn nu ar nici 10.000km de kand am skimbato.si aprox cat tea costat cu totul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am platit 2000 lei cu tot cu disttibutie, la mine chiar trebuia schimbata... Separat garnitura nu trebuie sa sara de 600 lei, in care este inclusa si rectificarea chiulasei, mai trebuie schimbat antigelul si uleiul (unii recupereaza antigelul si uleiul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms,o sa merg luni la service,ser sa fie doar garnitura sa nu mai apara si altceva

Modificat de pefeu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Anul acesta nu am mai verificat antigelul (temperatura la care rezista).Am lasat masina intr'o parcare si mi-am luat tălpășița în vacanță in Italia.

ma ingrijoreaza ce tot vad la tv ca sunt temperaturi cu valori de - 17 grade in Bacău unde e lăsată mașina.

intrebarea finala ar fi:

Ar putea ingheta? Si'a pierdut antigelul proprietățile de anul trecut?

Anul trecut când am verificat rezista la -22 grade C.folosesc antigel roz..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bacau au fost -21 grade. Daca antigelul tau e la -22 sigur nu a inghetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca antigelul tau era la -22 nici la -25 nu ingheata(devine mai vascos).

An nou mai bun tuturor(si tie Catalin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GeorgeTz daca mai zici si unde e parcata masina, ai putea sa pierzi si masina, ai grija :))

 

Baieti revin la problema mea cu antigel-ul, am fost la ceva service + si la reprezentanta si mi-au zis ca is dus cu capul, au zis ca nu e de la garnitura, si au mai zis ca nu au mai auzit sa se duca garnitura chiulasa la motoarele CR caci astea au garnitura din ceva metal :tuktuk: , si ca sa arda garnitura este nevoie de o incingere buna a motorului dupa care mi-au sugerat sa fac lucrul urmator: sa verific furtunul de cauciuc de la radiatorul mare(coltul stanga sus a radiatorului) mai exact sa vad daca dupa un drum mai mare daca are consistenta "de piatra", atunci e chiar garnitura, si scapa gaze, iar daca e moale atunci nu are treaba garnitura, scapa antigel din alta cauza.

Am facut treaba asta dupa un drum de 400km si furtunul era elastic, nu avea "consistenta de piatra" cum spun ei..  Dar am observat ca de pe rezervor-ul de expansiune se prelingea un pic de antigel,(cred ca de undeva din santul dintre cele 2 jumatati superioara si inferioara) si pe furtunul de jos se vedea un pic.

Nustiu ce sa zic, ce parere aveti de treaba asta? daca aveti vreo parere, e binevenita. O sa merg zilele astea sa le relatez descoperirea sa vad ce-mi spun.

Daca cunoasteti in Cluj un meserias de incredere si sa aiba si preturi accesibile, va rog sa ma ajutati.

 

 Ms. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la ceva service + si la reprezentanta si mi-au zis ca is dus cu capul, au zis ca nu e de la garnitura, si au mai zis ca nu au mai auzit sa se duca garnitura chiulasa la motoarele CR caci astea au garnitura din ceva metal :tuktuk: , si ca sa arda garnitura este nevoie de o incingere buna a motorului. 

Is dusi ei cu capul. Aceeasi garnitura de tabla o au si motoarele PD.

Problema nu e intotdeauna "arderea" garniturii. De cele mai multe ori corodeaza la contactul cu chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-au zis si mie... Am gasit un service mic, care mi-au spus ca au mai avut 3 motoare ca ale mele cu aceleasi probleme, la toate a fost garnitura. Intradevar, daca "meseriasul" il ia pe "nu" in brate, nu-ti recomand sa faci acolo masina... Cauta pe cineva care a mai schimbat garnitura la o masina ca a ta... Evalueaza situatia bine.. Nu risti o suma mare de bani. La mine au vrut sa-mi schimbe chiulasa (300€ SH + montaj + garnitura sarea pe la 800/1000€).

Modificat de Sorin VL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat astazi problema,era garnitura arsa.insa dupa montaj miau ramas 2 martori aprinsi un P taiat si ESP.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am avut dreptate, chiar asa, cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai avut dreptate,ms. a costat 1240lei(garnitura,pompa apa, antigel,chit distributie,manopera)insa problema cea mare este ca miau ramas cei 2 martori aprinsi.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor2 nu am zis unde e masina pentru ca deja m-au lasat odata baietii buni fara semnalizari si proiectoare... 

 

Intre timp totul a fost OK! 

Mi-am facut griji ca astia ziceau pe la TV ca in Romania e Antarctica...

Modificat de GeorgeTz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata, am un Passat 2.0 TDI BMR si as vrea sa curat radiatorul de incalzire si sa schimb totodata si antigelul. Stie cineva care ar fi pasii pentru amorsare? Nu am gasit niciunde pe forum cum se schimba antigelul..

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e infundat, nu mai incerca curatarea lui, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!