Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Am schimbat capacul la vasul de expansiune, chiar doua bucati. Totul are legatura si cu zgomotul ciudat din masina, acel bazait la motor... de atunci face figuri...

Merci oricum de mesaj.


Cu caldura inca nu am testat, ieri a fost prima zi de frig...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, asta am spus si eu ca e rar tare(vizavi de ce ia spus mecanicul ca ar fi chiulasa crapata) atata timp cat nu are ulei in antigel sa lase chiulasa in pace.

In alta ordine de idei am gasit garnitura de chiulasa"ciupita"pe inelul de tabla pe langa care scapa compresia si facea presiune dar...in cele mai multe cazuri a fost calorifer infundat/termostat/si apoi restul.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta am constatat ca nu baga caldura, motorul avea 90 de grade si cu caldura in blana scoate aer foarte putin incalzit, se pare ca ma apropii de adevar... sa fie caloriferul infundat? multumesc romytaxy

Modificat de Sorin VL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da(caloriferul), cel putin cu asta sa incepi(baga apa pe un capat si poate, poate)daca nu trebuie sa l dai jos.

Poti incerca sa ridici vasul de expansiune vreo 2/3 cm(daca i ti permite capota) si sa circluli asa(ideia e sa fie o'cadere"mai mare intre vas/calorifer.

Pompa de apa e mai putin probabil sa se invarta paletii fata/pe ax.

Mai poate fi si termostatul, daca ai de ala cu 2 talere(unul pt.circuitul mare si unul pt.circuitul mic se poate/am intalnit ca talerul pt.circuitul mic sa nu deschida la 7º/8º si de aici..presiunea/lipsa caldura/apa data afara.

Seara faina/sper sa ti rezolvi problema.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat ce era mai usor, respectiv termostatul, de dimineata am inghetat de frig... nu baga cald deloc, am pus mana pe furtunul de la termostat (cand motorul era pornit si cu apa la 90 de grade) si era rece si asta m-a dus cu gandul ca nu deschide termostatul.

Sa fie oare pompa de apa?

In momentul acesta am trei posibile defectiuni: pompa de apa, caloriferul infundat sau garnitura de chiulasa.

Ideea este ca zgomotul din masina (un bazait ca de pompa de stropgel care merge in gol) s-a acutizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum ai caldura ??

Incerca sa"speli"caloriferul cu un furtun de apa bagata pe un capat iar pe celalalt lasat sa curga afara.

Termostatul la"masuratoarea"cu mana...e asa si asa pt.ca in bord iti indica 90º dar la o masuratoare cu vag/vdcs se poate sa fie doar 80º/85º iar termostatul deschide de la 87º deci e relativa.

Pompe nu am gasit decat cu, cate un palet doi rupti/indoiti.

Baziitul banuiesc ca e de la altceva(ai climatronic pe masina?).

Garnitura...in ultima instanta, sper sa nu ajungi la ea.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am caldura deloc...

bazaitul ala a inceput odata cu aceasta problema (e prea mare coincidenta), climatronicul si navigatia sunt oprite cand se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai inteleg nimic... In seara asta am avut si caldura si a disparut bazaitul acela de pompa din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum bucura te de masina, si nu te mai stresa.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bazaitul respectiv poate sa fie de la motorasul clapetei de caldura, sa fi ramas intepeni si tot incerca sa mist parghia clapetei pentru caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineatza dupa ce s-a incalzit putin motorul a bagat cald si dupa ce m-am mai plimbat prin oras iar a bagat rece si a reaparut si bazaitul acela (care cred ca este o pompa de recirculare a antigelului care baga in gol), deci e cam clar... am aer in instalatie si cred ca este de la chiulasa...

bazaitul nu este de la clima stiu la ce te referi, am o problema si cu actuatoarele de clima dar alea se aud altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu pierderea de antigel de vreo cateva zile am observat ca lichidul de racire era mult sub minim. La prima vedere nu am observat daca exista vreo scurgere pe instalatie dar in seara asta dupa ce am facut un drum mai lung m-am uitat mai atent prin compartimentul motor si am observat ca pe scut era umezeala. Am dat jos capacul de plastic de pe motor si am vazut ca scurgerea are loc pe la radiatorul de apa in spatele ventilatoarelor. Banuiesc ca nu are rost sa ma complic cu lipituri sau solutii minune care opresc scurgerea, asa ca va rog sa- mi recomandati ce tip de radiator sa cumpar pt ca oferta e destul mare si preturile variaza foarte mult de la un producator la altul.

Modificat de vwbora1314m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nissens am cumparat acum 2 saptamani 400 sau 420 lei + 150 montajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta VW am gasit oferta la 50% radiator original de B6, iese in jur de 500 ron piesa. Nu stiu daca e oferta in toata reteaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat pana la urma ceva radiator de la Materom cu 340 lei marca MTR e din aluminiu si plastic acuma sper sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sunt proprietarul masinii din semnatura si am tras  prima sperietura grozava.Dus intors pana la Cheia (Prahova) am completat 3 litri de apa distilata! Din fericire pentru mine,dupa multe presupuneri si scenarii negativiste am gasit un vinovat:vasul de expansiune fisurat la imbinatura..Sper sa gasiti cu totii defecte minore pe bani putini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o problema cu lichidul de racire doar cand vine "frigul". deci, in mare, cand se apropie iarna imi semnalizeaza in bord ca nu am lichid. verific, nimic... lichidul intre limite..... asta anul trecut pt ca spre rusinea mea nu am rezolvat nimic... toata vara... fara probleme... acum a venit frigul si ..iar....clipoceste martorul ala de fiecare data. mentionez ca dupa ce se incalzeste motorul daca opresc si pornesc iar nu mai zice nimic. temperatura nu a trecut de 90... nu am alte scurgeri... astept pareri. multumesc!

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata tijele metalice din vas. Ai depuneri pe ele. Zgaraie cu un cutit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am postat mai sus,bucuros,ca mi+am gasit vasul de expansiune fisurat,....dar nu asta era problema.Am desfacut pana la urma chiulasa ,am gasit la cilindrul 2 problema dar cand s+a curatat chiulasa am gasit ,daca va vine sa credeti ,la gaurile ovale prin care circula antigelul depunderi grozave de pasta,sau solutie (probabil impotriva scurgerilor) si chiulasa mancata(ca o carie)la fiecare gaura ....acum merg maine sa vad la Tg MUres la Foriscompany ce pot sa faca....asta e...sper sa  rezolv cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema si la mine cu antigelul, imi dispare  :dry:, nustiu dece, si pe unde.

Problema este ca dispare doar cand parcurg distante mai mari 200-300km( sau cel putin atunci se vede mai tare), se aduna in sistemul de racire o presiune foarte mare, si daca las masina fara sa dau drumul la presiunea din rezervor, imi dispare antigelul peste noapte. Nu am vazut urme de antigel sub mnasina. Ma gandesc de vina sa fie supapa de pe capacul rezervorului?  daca sta masina in parcare, nivelul e ok(7 zile), 

Daca stie cineva cum se poate rezolva, rog ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a fost si la mine. A fost garnitura de chiulasa. Imi baga aer in circuitul de racire numai cand o forjam... Unele service-uri au zis ca e posibil sa fie o fisura in chiulasa, am schimbat doar garnitura care era impuscata in 4 locuri, acum merge brici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare sa fie chiar de la garnitura? cat a fost manopera+garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si distributia si am platit in jur de 2000 lei, dar o garnitura cu rectificare chiulasa (e obligatoriu) cred ca pana in 600 lei, adica pomana... dar nu la reprezentanta... Mai trebuie si schimb de ulei si antigel obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!