Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Cam multe probleme are masina noastra... Acum nu stiu ce sa fac, venind de la Herculane pana la Timisoara(200km), nu a mai trebuit sa completez deloc antigel ,azi pentru a verifica pe unde curge mecanicul a folosit un fel de pompa pentru a face presiune prin bidonul de antigel. Ce sa fac ,sa-l schimb sau sa mai trag de el, si cum se poate ca o data sa se goleasca bidonul in 20 de km,iar apoi sa nu mai curga aproape deloc.

Cam multe probleme are masina noastra... Acum nu stiu ce sa fac, venind de la Herculane pana la Timisoara(200km), nu a mai trebuit sa completez deloc antigel ,azi pentru a verifica pe unde curge mecanicul a folosit un fel de pompa pentru a face presiune prin bidonul de antigel. Ce sa fac ,sa-l schimb sau sa mai trag de el, si cum se poate ca o data sa se goleasca bidonul in 20 de km,iar apoi sa nu mai curga aproape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,de la ultima postare am mai facut 430 km,si nu am pierdut gram de antigel. Sa mai schimb radiatorul? Toata distractia m-ar costa vreo 700 lei si nu i-as arunca chiar asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar tine rezerva de bani, in caz ca-l apuca iar.... sigur il va apuca - sa te prinda pregatit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sigur il va reapuca mai bine il schimb ,sa nu ii vina pe nu stiu unde. Merci mult pentru raspunsuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,ieri am schimbat radiatorul cu un thermotec, sunt curios cat o sa si tina. Pretul a fost aproape la jumate,dar perioada de garantie este tot de 2 ani,am cautat pe net ceva referinte despre aceste radiatoare si nu am gasit nimic nici de bine nici de rau asa ca o sa va tin la curent despre capacitatile acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ,azi am observat o pata sub masina la nivelul schimbatorului,apa ,antigel ....la inceput am crezut ca este condes de la aerul conditionat ,dar am oprit aerul ,am mutat masina il alt loc si am tinut-o cam 10 minute pornita ,intre timp am si dat ceva accelaratie ,picura continua ..Problema este ca inca antigelul este la nivelul max ..Maine trebuie sa plec la monte carlo si trebuie sa fac cam 1000 km ! Ce sa fac?

Daca ar fi doar o scurgere la vreun racord sau la vreun tub ,nu ar fi problema ca asi completa ,daca este pompa de apa ?mai tine 1000 km ? desi nu aud niciun zgomot ciudat !!!

Multzam ,astept raspunsurile voastre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e condensul de la aer.

eu am supravegheat si motorul oprit fiind picura condens inca 20 minute aproape cand e foarte cald si s-a format acea bruma/gheata pe tevi si e normal sa fie eliminata.

 

mai ales daca nivelul de antigel nu se modifica.

 

verifica altfel, parcheaza masina intr-un loc curat si daca nu poti testa balta, pune un carton sau o hartie destul de mare sau alba sa identifici culoarea. antigelul ar trebui sa fie putin spre roz, si cu miros (gust) specific, condensul este apa normala.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acuma la masina ,inca mai picura dar nu asa des ca inainte ,am pus 3-4 coli de A4 alba ,culoare incolora ,fara gust ( deci apa ) .

Ms ptr experiment ,sunt mai linistit ,totusi am dubii ,cum de nu am observat pana azi ...Apropo care este nivelul max la antigel ? minim imi scrie dar max nu prea il vad ,sa inteleg ca este acolo unde incepe senzorul  ? putin lateral stanga unde intra mufa in vas? Acolo am eu nivelul sub mufa !!! Am luat masina  de un an de zile si nu am completat niciodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ai nivel minim marcat cu o linie si la aproximativ un cm mai sus mai este o linie. intradevar, nu este marcat maxim dar nivel bun/ideal trebuie sa fie situat intre cele 2 linii.

 

referitor la balta de sub masina, eu am fost la ora 9 (destul de racoare afara) la un service si la 9.30 a intrat pe rampa. si cat timp a stat (aproximativ o ora jumatate) tot picura condens de la aer si vorba aceea, a mers destul de putin aerul conditionat si nu in conditii vitrige.

 

daca e doar condens, nu-ti bate capul. poate doar sa verifici sa nu fie acea gaura opturata de ceva anume si sa nu poata elimina condensul decat in cantitati foarte mici si de aici timpul mare de picurat.

 

Drive safe!

 

LE: " nivel bun/ideal trebuie sa fie situat intre cele 2 linii " - LA RECE. am omis sa specific dar este o observatie importanta. Multumesc, Valentin!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci am nivelul prea mare la antigel sa zic ...cam 2 cm mai sus ,pana la nivelul mufei ,dar cam acolo a fost cam tot timpul ,este vreun risc ?Atunci o sa ma duc luni prin service sa o puna pe rampa sa dea scutul jos si sa verifice acea gaura ,asa ii mai face si o inspectie !!! 

Multzam fain si o seara placuta ,pot sa plec linistiti dimineata ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru întrebări de genul ăsta, cu nivelul, există manualul de utilizare a mașinii, dar care trebuie citit cu multe zile înaintea plecării la Monte Carlo.

Pe borcan sunt două semne, între ele fiind o zonă hașurată. Acolo trebuie sa fie nivelul cu motorul rece. Cu motorul cald poate depăși ușor acel semn.

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e motrul cald,nivelul antigelului creste putin  din cate stiu eu,verifica-l cand e motorul rece.Daca vrei sa fii sigur ca e antigel , lichidul care curge trebuie sa fie putin rozoliu si e putin dulce daca-l pui pe limba.Am patit-o si eu vara asta,la mine mi-a zis ca a frecat nu stiu ce grilaj, scut de la radiator pe radiator si i-a facut un por,nu am avut alta alternativa decat sa il schimb.Problema asta am inteles ca e des intalnita la masinile noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

as dori si eu sa va cer parerea in legatura cu o problema pe care o am la un VW passat din 2009, motor de 2000, TDI, 170CP. Masina am cumparat-o de curand si in primul rand avea apa in vas cand am cumparato. Vanzatorul mi-a spus ca a avut ceva problema cu pompa de apa si ca a fost la mecanic, destul de evaziv. Nu stiu sigur daca a schimbat sau nu ceva.
Dupa ce am cumparat-o am dus-o la mecanic sa imi puna antigel. Mecanicul mi-a pus antigel si mi-a spus sa completez cu apa dupa ce voi rula cativa km. Am plecat din Cluj si in Brasov mi s-a aprins becul in bord asa ca am completat cu apa. Mi-a mai sunat o data dupa vreo 200 km si am mai completat o data. Dupa toata treaba asta am mai facut cel putin 4000 km si nu am mai avut probleme.
Acum 5 zile mi-a sunat din nou. Am pus iar apa. Am plecat din Baia Mare in Cluj si a fost ok. Apoi am facut un drum de 70 km, am oprit masina si dupa doua ore cand am pornit-o a sunat din nou. Pe langa vasul de expansiune era umed. Am gustat si era dulce, deci pe undeva iese lichidul. Urmatoarea dimineata cand am pornit masina a sunat din nou, in vasul de expansiune nu se vedea lichid asa ca am completat din nou cu apa.
Azi dimineata la fel.
Am fost la mecanic si mi-a spus ca e garnitura de la chiulasa. Am programat masina la schimbat garnitura si distributia saptamana viitoare.

Am vrut sa mai cer si parerea voastra sa vad ce credeti. Eu tot sper sa nu fie mai grav. Nu stiu de ce era apa de la inceput acolo cand am cumpart-o si nu antigel. Probabil masina avea probleme dinainte.
O sa verific si furtunul de la radiator azi cand ajung acasa de la munca. Am inteles ca daca e tare atunci poate fi garnitura de chiulasa.

Va multumesc, orice parere e binevenita.
Poate pana saptamana viitoare pot sa mai verific una alta sa imi dau seama daca nu cumva problema e din alta parte.
 

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul de probabil sa piarda pe la garnitura de la chiulasa. Dar ar trebui sa se vada urme de antigel pe blocul motorului. In fine, dc ai pus doar apa in loc de antigel, nu cred ca se va vedea ceva. Cateodata, tot datorita garniturii de chiulasa deteriorate, se intampla sa iti apara si ulei in vasul de expansiune (lichidul de racire va fi mai inchis la culoare). Verifica si asta.

Sfat: nu mai pune niciodata doar apa (distilata, sper...) in vasul de expansiune. Trebuie sa folosesti anitgelul cu codul recomandat de producator, pt a proteja sistemul de racire al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Astazi am fost la un service  sa schimb antigelul pentru ca de cand am luat masina ( 3 ani) nu l-am schimbat niciodata. Stiam ca trebuie sa intre 8l de lichid in total dar la mine nu a intrat decat  4. Are ceva daca nu sa schimbat toata cantitatea de lichid din instalatie ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul nu prea se schimba regulat, doar se verifica punctul de inghet si se ajusteaza, dupa caz. Al meu are 6 ani, este roz si este curat ca unul din sticla iar pct de inghet parca era la -30 grade, aproximativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu stiu istoricul masinii am zis sa il schimb sa stiu ca este schimbat. Acum nu o sa il mai schimb, doar verificat si ajustat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Are ceva daca nu sa schimbat toata cantitatea de lichid din instalatie ?

Nu l-ai scos din calorifer si din bloc.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum a procedat pentru ca nu mi-au dat voie sa stau langa masina, au sala de asteptare deasupra. In acest caz trebuie sa il schimb iar pe tot sau nu se intampla nimic daca nu sa scos din bloc si calorifer ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si Dany mai sus, nici nu era necesara inlocuirea acestuia daca era curat si punctul de inghet e in parametri.

Asadar uita-te in vas cum se prezinta, masoara-l si daca e ok, lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am si eu o intrebare: am lichidul sub minim cu 1-2 cm si acum doua dimineti, la cateva minute dupa pornirea masinii, am observat ca indicatorul lichidului de racire din bord se aprindea intermitent (culoare rosie).

 

Am oprit masina, am verificat lichidul din vas si era totul ok (ma rog sub minim cu cei 1-2 cm). Dupa ce am pornit masina indicatorul din bord nu s-a mai aprins.

 

Astazi o sa completez cu antigel pana la nivelul indicat insa intrebarea este

 

1) daca e normal ca martorul din bord sa se stinga daca eu nu am completat cu lichid? Am mai gasit ceva pe forum (la seat parca) despre curatarea senzorului din vas ca se depune ceva pe el si nu mai citeste prezenta lichidului in vas...

 

2) daca lipsa lichidului de racire este semnalizata cu aprinderea intermitenta a martorului din bord, sau aprinderea intermitenta a martorului indica altceva?

 

La scan cu vcds nu am nicio eroare stocata.

 

Multumesc si o zi buna! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
mihai ploiesti

in seara am cam patit.o! aveam vreo 120 km/h si imi apare mesajul "Colant level too low! stop the engine am oprit motorul sa vad ce s.a intamplat si am observat ca la vasul de expansiune s.a rupt o bucata din duza  care intra in furtunului de retur! ca sa fiu mai explicit s.a rupt din vasul de expansiune. nu stiu daca a patit cineva asa ceva si nu imi explic cum sa se rupa din vasul de expansiune!. am facut o improvizatie, bine ca am avut antigel la mine si merg asa acum pana luni! Intrebarea mea este. Se potriveste cumva vasul de expansiune de Golf V pe B6? am gasit la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna am si eu o problema asemanatoare imi face presiune in vasul de ecpansiune uneori se aprinde martorul din bord.Deschid capota si nu se afls nimic in vas , desfac busonul nivelul incepe sa urce la maxim.Mentionez ca nu pierd lichid deloc. Insa doar ca face presiune si imi trage apa undeva pe furtune .

Masina este vw passat 2010 2.0 140cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci toate astea cu motorul cald e perfect normal. de aia se numeste vas de EXPANSIUNE.

 

incearca sa umbli cand e motorul rece si ai sa vezi ca va fi foarte putina presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nustiu daca e normal deoarece raman fara apa in vas si mi se aprinde in bord. Opresc motoru verific vasu iar acolo nu mai am apa desfac busonu incepe sa se umple vasul la loc .problema nu e frecventa des doar cand o apuca pe ea.am fost la reprezentanta mau supt de 450ron verificare.au zis ori garnitura chiulasa sau bloc motor sau chiulasa. Daca era sa fie asa ma gandesc ca trebuia sa pierd lichid ceea ce nu se intampla.imi cer scuze pentru scris .dau mesaje de pe mobil

Nustiu daca e normal deoarece raman fara apa in vas si mi se aprinde in bord. Opresc motoru verific vasu iar acolo nu mai am apa desfac busonu incepe sa se umple vasul la loc .problema nu e frecventa des doar cand o apuca pe ea.am fost la reprezentanta mau supt de 450ron verificare.au zis ori garnitura chiulasa sau bloc motor sau chiulasa. Daca era sa fie asa ma gandesc ca trebuia sa pierd lichid ceea ce nu se intampla.imi cer scuze pentru scris .dau mesaje de pe mobil

Nustiu daca e normal deoarece raman fara apa in vas si mi se aprinde in bord. Opresc motoru verific vasu iar acolo nu mai am apa desfac busonu incepe sa se umple vasul la loc .problema nu e frecventa des doar cand o apuca pe ea.am fost la reprezentanta mau supt de 450ron verificare.au zis ori garnitura chiulasa sau bloc motor sau chiulasa. Daca era sa fie asa ma gandesc ca trebuia sa pierd lichid ceea ce nu se intampla.imi cer scuze pentru scris .dau mesaje de pe mobil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!