Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, sunt nou pe acest forum si îmi cer scuze daca postez o problema care s-ar mai fi discutat anterior. Problema mea este următoarea: mi-am cumpărat de curând un Passat b6 2.0TDI ,BMP. Am observat ca îmi pierde antingel in momentul in care merg u peste 100km/h. Am venit din Germania si in primii 300 de km am completat aproape 1 l de antigel( mers 120-130 km/h). Următorii 900 de km am mers cu 90km/h si nu mi-a mai pierdut deloc antigel. Menionez ca in momentul cumpărării mașinii aceasta avea demontat termostatul, problema pe care am sesizat-o si remediat-o la reprezentanta in Germania înainte de a ma întoarce in România . Aștept păreri despre posibilele defectiuni ce pot duce la aceasta pierdere de antigel la viteze relativ mari si cauza pt care masina nu a avut montat termostatul. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pct meu de vedere, problema ta nu poate fi rezolvata de forum! Nu cred ca iti poate spune cineva de ce nu a avut masina aia montat termostat (desi din fabrica ea vine cu unul) si nici nu poti estima pe unde pierzi antigel!

Trebuie verificat vizual circuitul de racire! Daca totul este ok si nu se vad pierderi atunci lichidul se poate "duce" pe la garnitura de chiulasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva,,,,

oricum, primul pas - montarea termostatului si inspectat sa vezi daca ai pierderi de lichid. Daca nu ai sau daca masina se va supraincalzii - mai la vara sau si acum - atunci ai probleme la chiulasa.

P.S. - cati km are masina ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut D@ni, sunt complet de acord cu tine ca problema nu poate fi rezolvată pe forum , nici nu ma așteptăm sa se întâmple asta. Doresc doar ca sa am o oarecare idee despre ce ar putea fi. Îți multumesc pentru sugestii, circuitul de racire a fost verificat in Germania atunci cand s-a montat termostatul si e ok. Si eu inclin sa cred ca garnitura de chiulasa este problema. Sper sa nu fie chiulasa fisurata... Știu ca la acest model garnitura de chiulasa este formată din 2 buc de metal între care este o bucata de piele , aceste garnituri se pot arde? Sau cel mai probabil este chiulasa fisurata? E posibil ca termostatul sa fi fost scos pentru a masca creșterea de presiune in sistemul de racire?

@ Florin, temperatura motorului rămâne fix la 90 de grade si nu oacileaza deloc de cand am montat termostatul. Cand nu avea termostat temperatura oscila foarte mult in funcție de regimul de conducere( cand avea 50 de grade,cand 90,iar scădea la 70 etc.)

Masina are 250.000 km, dar are toate reviziile făcute la aceeasi reprezentanta din Germania, ultima verificare find făcută acum 9000 de km. Am fost cu ea si la service pt verificarea verificitatii cărți de service si totul este real, chiar mi-au spus ca masina este in stare foarte buna. Sigur nu au demontat chiulasa si nici nu si-au dat cu părerea in aceasta privinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit ai dat acolo pe masina si din ce an e? pierderea de antigel e in mod sigur pe la capacul vasului de expansiune ca face presiune in instalatie tu spui acolo de viteza ca se pierde la peste 100 km si daca mergi cu 90 nu ai pierderi..e vb. de turatie si sarvina motorului care creste odata cu viteza si atunci scapa gaze pe la garnitura.spune insa de curiozitate vasul de expansiune e curat nu prezinta urme de negreata? si de asemenea daca antigelul e la culoarea lui normala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Monica_33 .Masina e din 2006 si am dat 4600 euro. Vasul este curat iar antigelul are culoare normala, nu sunt urme de ulei. Totuși, atunci cand motorul merge ies niște bule mici de aer pe la returul vasului de expansiune. Nivelul uleiului este normal, nu a crescut si mici apa sub masina nu se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa-ti bage presiune in sistemul de racire. Mergi cu ea asa si stai cu ochii pe nivelul lichidului.

de regula, cand incep sa manance apa, nu amesteca lichide ... doar iti dispare lichidul de racire, mai ales cand mergi cu ea afara... ca stai mai mult turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu chiulasa sau garnitura! Nu avea degeaba scos termostatul si nici nu vreau sa spun ca si pretul poate justifica ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... si corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ D@ni & Florin, mersi mult pt păreri si sugestii. Sigur ca in momentul in care am luat masina la prețul asta mi-am asumat niște riscuri. Săptămâna viitoare am programare la service, va voi tine la curent cu ce am rezolvat. Sper sa fie doar garnitura de chiulasa, preventiv am căutat si o chiulasa second, am găsit cu garantie la 250 euro fără axul cu came si la 450 euro cu tot cu ax. Cum vi se par prețurile? Ar trebui sa cumpăr cu tot cu ax, sau asta îmi poate spune doar mecanicul in momentul in care desfacere chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteapta sa o desfaca si te orientezi atunci!

Ref la preturi ... cred ca o sa iti faci singur o parere daca ceri 2-3 oferte, din pacate nu sunt multi membrii care sa fi acuzat o astfel de problema deci parerile desre pret vor fi subiective!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi pot da seama daca problema e de la chiulasa sau garnitura?

am completat cu antigel pe la jumatatea lunii decembrie si zilele trecute mi s-a aprins martorul de lichid - am deschis capota, recipient cu mult sub minim.

o sa ma duc luna viitoare la revizia de 60 000 km si sper sa fie vreun furtun ceva, cu toate ca nu am vazut nici o urma...

orice parere e binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aici chiar daca problema mea nu este asemanatoare ca cea de aici dar cred ca are legatura.Nivelul de antigel era aproape pe minim si m-am hotarat sa completez cu g12.Dupa ce am pus am incercat sa pornesc masina si imi apare cand bag cheia "depress clutch to start" si nu porneste.Oare ce s-a intamplat pentru ca ambreajul il calc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i scanare - posibil switch-ul de la ambreiaj s-a dus si nu mai sesizeaza ca este apasat. Incearca eventual cu un spary de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine ma poate ajuta si pe mine?

 Azi am avut ceva treaba 25 km,totul ok. Cand sa plec inapoi am vazut o balta la mine sub  masina la roata din stanga fata,am sperat sa nu fie de la mine,dupa ce am pornit masina mi-a aparut atentionarea temperatura lichid racire prea ridicat,dar am zis sa ajung pana acasa.Cand am ajuns acasa apa era la 70 de grade ,dar de sub masina tot curgea lichid,am intrat pe forum si am vazut ca e antigelul. Tin sa spun ca lichid mai am max cativa milimetri pe fund,m-am uitat sub masina dar nu prea am vazut mai nimic.Uleiul este normal, antigelul ramas m-am uitat este curat. Cu masina nu am mai mers din decembrie am fost plecat,ce poate sa aibe asa deodata...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica racoardele si partea de jos a radiatorului-prima treime a acestuia. Vezi si T-ul prins pe chiulasa de sub pompa tandem-ala e din ebonita si se duce de la temp degajata in zona. Da-mi un tel daca nu te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine?

 Azi am avut ceva treaba 25 km,totul ok. Cand sa plec inapoi am vazut o balta la mine sub  masina la roata din stanga fata,am sperat sa nu fie de la mine,dupa ce am pornit masina mi-a aparut atentionarea temperatura lichid racire prea ridicat,dar am zis sa ajung pana acasa.Cand am ajuns acasa apa era la 70 de grade ,dar de sub masina tot curgea lichid,am intrat pe forum si am vazut ca e antigelul. Tin sa spun ca lichid mai am max cativa milimetri pe fund,m-am uitat sub masina dar nu prea am vazut mai nimic.Uleiul este normal, antigelul ramas m-am uitat este curat. Cu masina nu am mai mers din decembrie am fost plecat,ce poate sa aibe asa deodata...?

Verifica si radiatorul sa nu fie fisurat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspunsuri.

     M-am uitat si azi ,dar e foarte greu sa imi dau seama,dar 70% cred ca e de la racordul de jos care intra in radiator,cel de sus este ok,Chiar si azi am vazut ca mai picura cate un strop,dar m-am gandit ca poate cum am miscat de masina si s-a prelins de pe scut ca de pornit nu am mai pornit-o. Cum pot sa ajung la el,sa imi dau seama mai bine, pot sa il inlocuiesc eu ,e complicat? 

    Multumesc inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inlocuiesti ce? Nici nu stim care este problema!

Cam greu sa dai o solutie din fata monitorului, mai ales in cazul tau!

Fa o constatare amanuntita si cred ca o sa iti raspunzi singur la multe intrebari! Daca totusi mai ai intrebari, le asteptam insa sa fie la obiect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Racordul de jos de la radiator,cum ajung la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina pe elevator sau pusa pe "capre", dar scutul jos si ai acces usor acolo. vezi totusi si T-ul de sub pompa - sa nu supureze si pe acolo.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns de la un service auto din Herculane.Au dat scutul jos s-au uitat si au dat din umeri,au zis ca se prelinge de undeva mai de sus pe lateralul radiatorului,dar nu au podibilitatea sa vada exact si trebuie data jos toata partea din fata. Maine o iau cu mine la timisoara sa o vada si mecanicul meu. Daca e sa fie radiatorul sunt sanse sa se cositoreasca sau sa fie lipit in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic,e radiatorul ,mi-a zis ca protectia radiatorului freaca pe radiator si ca ar fi o problema generala.Eu nu am mai auzit dar na,daca asa a zis asa o fi.Acum urmeaza sa imi iau radiator,aveti ceva recomandari pentru radiatoare bune si nu foarte scumpe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate - este o cauza des intalnita la passat - de aia iti spusesem sa te uiti in prima treime jos la radiator. O alta problema este acel T-u de sub pompa tandem - asta pe parte de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!