Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Salutare , ce ziceti este bun antigelul pentru  un passat din 2006 BMP , 2.0 TDI, si cam cati litri intra, cum se face evacuare antigelului vechi si aerisirea instalatiei.

 

image.thumb.png.d6f0c02943859b0a1817255f5e32e044.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! Astazi am patit si eu acelasi lucru cu scaderea nivelului de lichid de racire din vas. Am gasit umed in zona vasului de expansiune. Am completat cu apa distilata pentru ca nu am avut de unde sa iau antigel, urmand maine, cand este rece, sa verific din nou nivelul. Mentionez ca nu am facut decat 70 de km de cand am completat cu apa. Totusi vreau sa va intreb daca cineva a sesizat un zgomot ca un clipocit de apa in zona bordului. Eu am sesizat de vreo 2 saptamani dar am pus-o pe seama faptului ca nu am fost atent pana acum. Masina am cumparat-o din Germania in decembrie anul trecut cand am schimbat si distributia cu pompa de apa. Sper sa fie ceva simplu gen vas expansiune sau vreun colier slabit. Probleme nu am avut cu racirea sau caldura si temperatura pe indicator sta la 90. Un sfat sau o sugestie mi-ar fi de ajutor. O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am si eu un Passat 2009, motor 2.0 Diesel, DSG. Pierd lichid de racire la drumuri lungi (Bucuresti - Constanta/Cluj) de ceva vreme.

Am fost in service si nu au gasit niciun semn ca ar pierde pe undeva. Se aprinde martorul si da mesaj de verificare lichid de racire. Momentan completez 

Any idea?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica atent sa nu se fi corodat radiatorul DSG si sa bage antigelul in cutie. Asta e ce ar putea sa te coste serios. In rest trebuie sa cauti urme de antigel. 

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am chinuit 2 luni cu pierderea de antigel(verificari peste verificari,bani cheltuiti).Pana la urma  am hotarat sa desfac chiulasa.Verificat planeitatea,rectificat montat la loc.Au trecut 7 luni si nu am mai adaugat nici un gram de antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de motor Motor 2.0 TDI 140CP cod motor BMP(an fabricatie 2006).

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Eram curios dacace PD sai CR. Am inteles ca PD e mai sensibil. Dealtfel si eu am schimbat la 1.9 TDI AJM PD garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/28/2018 at 10:50 PM, mtanas said:

Salut. Am si eu un Passat 2009, motor 2.0 Diesel, DSG. Pierd lichid de racire la drumuri lungi (Bucuresti - Constanta/Cluj) de ceva vreme.

Am fost in service si nu au gasit niciun semn ca ar pierde pe undeva. Se aprinde martorul si da mesaj de verificare lichid de racire. Momentan completez 

Any idea?

Multumesc,

Revin cu problema care s-a inrautatit. Acum fierbe lichidul de racire :(

Dupa ceva timp mi s-au aprins doi martori: check engine si ala de bujii intermitent, iar la test a iesit ca trebuie schimbate pompa racire + furtun vacuum. Le-au schimbat iar la urmatorul drum lung spre Cluj pe A1 la km 80 mi-a fiert apa. Nu am observat cand a ajuns temperatura la 130 grd decat doar cand s-a aprins martorul sa verific lichidul de racire si am observat ca apa fierbea in borcan.

De atunci o tin tot asa - aprox 2 luni - fierbe la drum lung si pierde lichid de racire. Pe calculator in service toti parametrii ok.

Am schimbat si termostatul dar nicio imbunatatire.

Saptamana trecuta am fost cu un baiat de la service cu calculatorul pus pe ea pana spre Pitesti iar la Km 50 a inceput sa creasca temperatura si sa fiarba apa.

Ceva idei pana sa ajung la garnitura de chiulasa sau chiar chiulasa in sine?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Masina sotiei, passat b6 170cp, cu 5 minute inainte sa opreasca i-a aparut ca lichidul de racire este la minimum. Sub masina, dupa ce a parcat, balta de antigel. Ce poate fi?

Am completat si pare sa curga undeva sub vas, nu sub motor. 

Ce poate fi, pompa de apa asa se comporta? Sau sa ma astept la un motor ceva fisurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 13.05.2018 at 18:05, Fanel Dinu a scris:

Va salut! Astazi am patit si eu acelasi lucru cu scaderea nivelului de lichid de racire din vas. Am gasit umed in zona vasului de expansiune. Am completat cu apa distilata pentru ca nu am avut de unde sa iau antigel, urmand maine, cand este rece, sa verific din nou nivelul. Mentionez ca nu am facut decat 70 de km de cand am completat cu apa. Totusi vreau sa va intreb daca cineva a sesizat un zgomot ca un clipocit de apa in zona bordului. Eu am sesizat de vreo 2 saptamani dar am pus-o pe seama faptului ca nu am fost atent pana acum. Masina am cumparat-o din Germania in decembrie anul trecut cand am schimbat si distributia cu pompa de apa. Sper sa fie ceva simplu gen vas expansiune sau vreun colier slabit. Probleme nu am avut cu racirea sau caldura si temperatura pe indicator sta la 90. Un sfat sau o sugestie mi-ar fi de ajutor. O seara buna!

Salut! Am si eu aceeasi problema. Ai gasit problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am gasit. Din pacate garnitura de chiulasa. Am schimbat-o si s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

În primul rând : La mulți ani!!!?

La passat B6 motor CBAB 2.0 Tdi din 2010 se intampla un fenomen ciudat de ceva timp ( aprox .15000 km) destul de des la pornirea motorului ( rece) apare eroarea in bord "check coolant".

Verificând se observa ca lichidul este sub minim sau nu este deloc in vasul de expansiune, dar când desfac buşonul se aude un fâsâit lung si vasul de expansiune se re-umple prin furtunul de jos a vasului la nivelul la care a fost inainte sau  cu 2-3 mm mai jos poate.

Se mai întâmplă sa apară eroarea în timpul mersului dar niciodată temperatura nu urcă peste 93 grade C.

Am fost la service au schimbat vas expansiune că au observat o crăpă tură pe ea dar cu antigel şi vas nou face la fel.

 

Dacă aveţi idee ce poate fi sau a mai pățit cineva la fel aş aprecia ajutorul.

 

Multumesc.

 

Modificat de attyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.10.2018 at 5:48, itd69 a scris:

Ce tip de motor Motor 2.0 TDI 140CP cod motor BMP(an fabricatie 2006).

Salut.L ai facut tu ori la service... Voiam sa stiu daca e complicat .Am cautat dar nu am gasit un tutorial cu schimbat garnitura chiulasa 2.0 tdi bmp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un coleg cu un passat b6 motor 2.0 TDI 140CP an fabricatie 2009(nu stiu codul motor) si are problema cu pierdereae apei din vasul de expansiune la fiecare ~200km trebuie sa completeze pana la semn vasul fiind aproape gol.

A mai avut o problema asemanatoare si a desfacut motorul, rectificat ,schimbat chiulasa si garnitura plus majoritatea furtunelor de pe traseu, dupa aceasta procedura masina a functionat perfect circa 30.000 km si acum a inceput sa piarda din nou, aveti idee cumva ce s-ar putea intampla.

Ca martor pentru pierderea de apa nu se aprinde nimic, dar ocazional apare check engine si semnul de bujie

Multumesc o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna seara, colegi, am si eu o problema, am tot cautat pe forum si nu am gasit vreun raspuns, asa ca postez aici problema:

am achizitionat recent un passat 2.0 tdi common rail CBBB 2009, cat timp a fost cald afara peste 15 grade celsius nu a consumat antigel deloc, a fost o saptamana mai rece si a inceput sa scoata fum alb foarte dens fie ca era motorul rece sau cald, chiar la cald scotea mai mult fum. Dupa saptamana aia s-a incalzit iar si problema a disparit, am hotarat sa ii schimb racitorul la egr, zis si facut schimbat racotorul, prima seara iar sub 15 grade temperatura masina dadea fum alb foarte dens. Am incercat sa curat admisia egr-ul si clapeta, am scos din admisie foarte multa funingine umeda, foarte groasa dar nu intarita, dupa ce am montat la loc egrul nu a mai functionat dand eroare continua pe vcds 001027, am schimbat egr si a disparut eroarea dar fumul a ramas, a doua zi au fost 18 grade ziua nu a dat deloc fum. Astazi mi-a dat eroare in bord check engine si spirala, masina fiind in limp mode, pus vcds si avea urmatoarele erori: 001027, 001029, 005184. Am facut adaptare la egr a disparut eroarea din bord masina da fum, am scos mufa la egr masina da fum foarte dar nu mai e alb dens, eate transparent. S-a mai confruntat cineva cu problema aceasta? Mentionez ca atunci cand e frig si da fum consumul de antigel este cam de 300-400ml la 100km. Multumesc!

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de topic nou. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua .Îmi puteți spune cum se numește piesa asta încercuită?Acest furtun duce direct în vasul cu antigel in partea de jos .

IMG_20200125_175720.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

La  mine se pierde  antigel  pe la  fundul  vasului de  expansiune  . Dupa  nenumarate  constatari  in service  am descoperit  problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema la un passat b6 cod BMP, pierde antigel, mai exact il arunca din vas datorita presiuni mari. In ianuarie 2019 aveam aceasi problema si am facut chiulasa , dar problema persista(am reschimbat recent tot ce se putea, capac vas, senzor carcasa senzor, termostat etc). Recent am schimbat pompa de apa care nu o schimbasem tura trecuta si am facut bypass la racitor. aici a aparut o noua problema, la mers  cu viteza pana in 130 km/h nu mai am probleme, daca depasesc aceasta viteza incepe sa fiarba apa in motor si ceasul urca spre 120 grade, daca reduc viteza temperatura revine la 90.

Ca si idee eu am observa ca incepe sa creasca in treapta 5 dupa 3000 ture. Am probat si treptele 2 3 4 cu peste 3500 ture si nu face nimic. mecanici cu care am vorbit zic ca e chiulasa, eu ma gandesc ca bypassul de la egr poate duce la temperatura mai mare in motor in ture mari. Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repune in functiune racitorul de gaze. Filtru dpf este activ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf este activ, ce nu ma prin eu este de ce nu se incakzeste de loc radiator si furtunul de la racitor, sunt foarte reci. Eu am schimbat si termostat de vreo 2 ori, am acuma unu gates

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o problema interesanta, am o curgere de antigel in locul marcat cu sageata, sub aceea teava care intra in blocul motor, langa/sub carcasa termostatului. Scurgerea este doar in mers, cu motorul la rece! Daca pornesc motorul si stau pe loc, chiar si 10-15 minute, nu este nicio scurgere. In mers cu motorul la cald, tot nicio scurgere (am facute cateva sute de km zilele astea si am verificat). Dar daca pornesc de ex dimineata la rece si fac numai vreun km, apare aceea scurgere. Poate fi de la acel oring care este acolo in teava respectiva? Am schimbat cu cateva zile in urma intregul corp termostat cu tot cu termostat si garnitura pentru ca la un service asa au zis, ca poate veni si de acolo.

Image512.thumb.jpg.f9533e9c6ed484c7771ad811b8c05dbb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe teava aceea  are un inel de cauciuc/oring.

inlocuieste-l si scapi de problema

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!