Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

In spatele motorului furtune cu antigel sunt la racitorul de gaze  si  incalzire habitaclu,tur/retur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La simptomele astea ar putea fi garnitura de chiluasă? Lichidul curge sub masina din ce văd numai când motorul e pornit

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie localizata pierderea,pentru asta e nevoie de constatare fizica . Nu mergem pe banuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie localizata pierderea,pentru asta e nevoie de constatare fizica . Nu mergem pe banuite.

Se pare ca problema a fost unul din furtunile menționate mai sus. Le-am schimbat pe toate 3 deoarece erau deteriorate. Acum însă observ ca antigelul variază destul de mult în vasul de expansiune ( varia și înainte dar parcă mai puțin ). Când motorul e rece nivelul e undeva la jumate spre minim. Când motorul e fierbinte, nivelul crește spre maxim sau chiar îl depășește cu un deget.

Atunci când mi s-a aprins senzorul în bord ca nu mai am antigel, am oprit imediat motorul și am completat cu apă. După pornirea motorukui, apa din vas a căpătat culoarea antigelului , semn ca mai avea ceva antigel pe instalație și nu l-a pierdut chiar tot.

Este normală variatia aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-l asa momentan,daca da pe afara posibil sa fie de la garnitura de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers așa 1500 de km până acasă și nu a dat pe afară..sper totuși să nu aibă nimic garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiberiu_tiberiu2003

Salutare,

 

am un B6 2000 TDI 16v BKP din 2007

 

Ma confrunt cu deja cunoscuta problema pierderii de apa fara a depista care este cauza.

Pana acum am verificat:

EGR (strap sa-l elimin) tot pierde...

Am pus substanta de contrast UV, pt observare pierderi cu lampa UV, nu s-a vazut nimic.

Montat buson (pe vasul de expansiune) cu o pompa speciala cu manometru pentru a creste presiunea in instalatie, s-a vazut cum scade presiunea dar nu se observa pe unde pierde...

M-am hotarat sa-i schimb garnitura de chiulasa.

Mecanicul m-a chemat sa-mi arate ca pierderea nu este pe la garnitura ci pe la bilele de pe chiulasa.(deci n-a ajuns sa desfaca inca chiulasa)

Explicatia lui a fost ca aceste bile nu mai etanseaza bine si scapa apa pe langa si ulterior apa se duce pe admisie si dupa pe evacuare....

M-a intrebat daca vreau sa-mi izoleze cu poxipol si scap de problema sau macar incercam.

Am pus si niste poze, voi ce spuneti, are logica, merita incercat, risc ceva?

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze? Verifica sa nu piarda pe sub pompa tandem. E in spate o piesa de ebonita care se duce. Pret in jur de 150-170 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-ai avut cu galeria de admisie daca problema e pierderea de antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiberiu_tiberiu2003

a fost "revelatia" mecanicului, dupa ce a constatat o problema similara legata de pierdere de apa la un Seat tot de 2000.

Ii voi spune maine mecanicului sa verifice (tot in presiune instalatia de apa) si cu galeria de evacuare desfacuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e nivelul pana la care imi urca antigelul cand motorul e fierbinte, poate putin mai sus daca merg mai sportiv.

 

Daca motorul e rece, nivelul coboara pana la jumatate sau o idee mai putin. 

 

O fi normal?

 

post-151359-0-63729800-1448382932_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa fluctueze nivelul. Trebuie completat doar in cazul in care la rece este sub nivelul minim. La mine iarna dispare cate un pic, cam 200ml pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor si la multi ani. Se pare ca masina mea a capatat o problema. Nu pierde foarte mult antigel, scapa putin pe la dopul de suprapresiune. Problema mai mare e ca dupa vreo 50-60 km de mers normal nu mai baga caldura deloc iar daca depasesc 120-130km/h mi se ridica apa pe ceas peste 90-100 grade. Intial scadea nivelul antigelului din borcan iar cand desfaceam sa completez urca singur din instalatie(presiune pe instalatie la rece). Poate sa confirme cineva ca ar fi garnitura de chiulasa? Dar de ce nu baga caldura si totusi motorul fierbe la forja?

Motor 2.0 cr cbbb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa schimbi busonul vasului de expansiune, el are o supapa care deschide la 1.2bari pentru a elimina presiune ce se face in sistemul de racire motor - de asta revenea nivelul dupa desfacerea lui.

acum acea supapa s-a spart, iar in mers, sistemul de racire nu functioneaza daca nu este sub presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are busonul rezervolui cu faptul ca eu nu am caldura si fierbe motorul la forja mai tare? Busonul in mod normal elimina suprapresiunea, nu cred ca deschide la 1.2 bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nici eu nu reusesc sa depistez scurgerea de antigel la un 1.9 tdi bls...?!?!?!? am schimbat distributia ((trebuia) +pompa de apa...tot pierde...am scos fizic furtunele care treceau prin racitorul de gaze si le-am legat direct la calorifer....tot curge....schimbat furtunele din spatele motorului...tot pierd...merg spre vaslui buc dus intors ..nu pierd....merg vaslui iasi  pierd ...ce se intampla fratilor ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum pot face un test la sistemul de racire scade apa in vas, am schimbat garnitura de chiulasa + vas antigel + capac vas antigel. Un test de presiune unde pot face? Ceva recomandari pentru Bucuresti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

Ieri pe A1 din senin am avut suprizä sa-mi umple vasul de expansiune si avertizare supraincalzire. Cred ca s-a dus si garnitura-nu am verificat inca.

Am nevoie de recomandare  service in bucuresti zona bragadiru clinceni. Nu stiu daca masina poate merge singura sau trebuie sa o iau la cravata.

Passat 3c 2008-bxe

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o cu o platforma pana la Constanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti.

Am citit tot topicul si nu am gasit nimic asemanator cu ce am eu.La Passatul din semnatura, se aude un "clipocit" de lichid in mijlocul bordului cand o turez peste 2500 de ture,indiferent ca sunt in miscare sau pe loc.Antigelul este la jumatate cand motorul este rece,si aproape de maxim cand motorul este cald.Mentionez ca nu am observat sa pierdvantigel,in ideea in care nu am completat niciodata si nici nu am avut probleme(am facut un drum de 600km cu viteze pana la 180km/h) insa "clipocitul" mi se pare ca a inceput dupa ce m-am intors.

De ce va intreb asta chiar daca nu pierd antigel?Pentru ca am citit pe alt topic ca astea as fi primele semne ale fisurarii garniturii de chiulasa si as vrea sa nu ajung la probleme mai aiurea in viitor.

Un mecanic mi-a sugerat ca as avea aer pe instalatie,insa nush ce sa cred.

Joi am programat-o la mecanic, sa ii faca aerisire de instalatie,insa daca si dupa aceea va face la fel,sa ma astept la garnitura?

 

Salutari.

 

L.E.: Sa nu uit sa specific ca am radiatorul de apa din habitaclu infundat, si am bagat in sistem(in antigel) la sugestia mecanicului,un lichid de dezfundare cu care am rulat cei 600km(ciudat,dar baga caldura mai bine in habitaclu acuma).Ma gandeam sa nu se fi desfundat putin radiatorul si din cauza asta sa aud acel sunet de clipoceala cand o turez,in ideea in care circula apa gatuit prin calorifer.Insa ciudat este ca indiferent daca merge sau nu incalzirea...el tot se aude.

Modificat de Eraser_24
New data
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna dimineata! Domnilor am si eu o intrebare careia nu ii gasesc raspuns. Vreau sa ii schimb lichidul de racire masinii mele (Passat B6, 2006, 2.0 tdi motor BMP) si am aflat ca imi trebuie antigel G12+ amestecat cu apa in proportie de 40-60%, dar nu stiu care este cantitatea totala, asa ca va rog frumos sa ma ajutati cu informatia referitoare la cantitatea totala le lichid de racire existenta in acest tip de motor. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am si eu un Passat din 2007, motor 1.9 BXE la care am observat urmatoarea problema: la un drum de 300km cum depasesc viteza de 120km/h nu mai baga aer cald. Baga aer rece chiar daca am setat HI la climatronic. Cu intru in oras si merg cu 60km/h baga iar caldura. Cand am depistat problema am tras pe dreapta si am sunat mecanicul:

Dimineata inainte de pornire antigelul pe minim(putin mai sus de linie) ca de obicei. Cand am tras pe dreapta antigelul mai sus de maxim cu 1cm( motor cald dupa 100km si nu mai baga caldura). Zice ca este ok. Desfac busonul la antigel, creste presiunea si nivelul antigelului pana la 3/4 din borcan si incepe sa arunce antigel prin spatele borcanului. Inchid busonul si totul ok. Mecanicul zice ca e pompa de apa sau garnitura. Dupa ma suna si spune ca e crapat borcanul ca nu are voie sa arunce apa prin spatele lui. A mai patit cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!