Jump to content

Pierdere Antigel


AXIS
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Dai jos termostat, senzor temp antigel, furtunele de la radiator pui la loc teava de la termostat si bagi apa in borcan pana vezi ca e curata. Radiatorul il speli separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-au infundat celulele...e tarziu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! După ce se înlocuiește garnitura de chiulasa se mai strânge chiulasa după un anumit nr de kilometri? Am înlocuit garnitura de chiulasa, chiulasa a fost planata și verificata. După 3000 de km a început sa piardă antigel, cam aproximativ 1l în 5-600 de km. Nu se vede ca ar pierde pe nicăieri, nu face presiune, furtunele nu sunt tari, pe furtunul de retur de la vasul de expansiune am observat ca vin bule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai pus garnitura noua ai pus si suruburi noi ? In cate etape au fost stranse suruburile?

Ai folosit garnitura de aceeasi grosime ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, șuruburile au fost noi, garnitura a fost pentru reparația a doua. Nu știu în câte etape au fost strânse șuruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grosimea garniturii nu se alege in functie de numarul reparatiilor ci in functie de cati mm ies pistoanele din bloc.Nu ar prima oara cand un  mecanic strange suruburile doar o etapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În caz ca au fost strânse doar într-o etapa se poate rezolva printr-o simpla strângere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Alta garnitura,suruburi si curatat impecabil suprafetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum anume ar trebui sa se stranga? Poti detalia?

Este obligatoriu sa se faca planeitatea daca suprafata nu prezinta uzuri iar chiulasa nu a fost supusa unui soc termic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, pune-o la loc asa... pt cativa lei cat o sa te coste sa ii dea o fata....

 

da, se planeaza inainte, daca vrei sa faci treaba buna si sa nu ai surprize dupa montaj - daca nu e deformata, mai mult o curata si atat... nu intra adanc in material

 

Dany - atata timp cat o faci la atelier/service, nu cred ca trebuie sa te duci tu cu temele facute... eu zic ca stie mecanicul ce are de facut - daca nu stie, atunci cauti in alta parte.

 

Elsa zice ca strangerea se face in 4 etape.

procedura.pdf

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny

In functie de tipul motorului se strange in mai multe etape specificate de producator.

Exemplu : Stage I = 35 Nm , Stage II = 60 Nm  ,  Stage III = 1/4 turn (90°) , Stage IV = 1/4 turn (90°)

Planeitatea nu e obligatorie daca la demontare se vede garnitura arsa si daca suprafata e plana si dupa curatare arata impecabila.
Planeitatea implica si costuri suplimentare (trebuie demontata integral) cu oringuri,semering ax,semeringuri supape....
Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar am vazut o gramada de cazuri in care au costatat dupa montare, ca nu-i treaba.

 

daca ii mananca antigelul pe la garnitura, nu trebuie facuta planeitatea ? oricum, trebuie verificata planeitatea - altfel risti suprize... 

 

de deformat mai mult ca sigur ca se deformeaza, ca orice material... si blocul... ca doar nu sunt din granit, dar abaterea insumata trebuie sa se incadreze in specificatiile motorului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planeitatea e simplu de verificat . Cu fisurile e mai dificil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cati litri de lichid intra in instalatie la motorul 2.0 tdi cr cbbb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am luat si eu de cateva luni un Passat B7 2.0 (are 210000km) si  acum o luna i-am schimbat distributia+pompa apa. Dupa acesta operatiune am observat ca la un drum de Bucuresti-Constanta raman fara antigel in bazin. M-am dus la service-ul unde am schimbat distributia (nu reprezentata VW) si s-au uitat daca curge un furtun. Nu s-a gasit nici un furtun care sa curga.

Am schimbat busonul ca poate nu mai face presiune.... am crezut ca asta e .....  si tot degeaba. 

 

Am observat ca erau urme la bazinul de antigel, cred ca scoate prin preaplinul lui.

Antigelul are culoare normal si dupa cum mi s-a spus au pus antigel G12 fabricat in Romania.  

 

 

Unii zic ca e garnitura de chiulasa, altii ca este termostatul...... nici nu stiu ce sa mai cred  :icon_confused:

 

Eu joi am programare la service Avia din Pantelimon sa vad ce imi zic ei. Dar va intreb ca poate voi stiti .... si evit neplacerea de a schimba o multime de piese pana ajung la problema (asa mi s-a intamplat la fosta masina)

Hai sa schimbam bazinul....nu e bazinul? Pfff.... e termostatul!!! Nu e termostatul garantat e garnitura de chiulasa....si tot asa. Pe banii clientul se fac toate testele. 

 

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e o piesa de plastic prinsa pe bloc in zona pompei-lateral

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Marti mi-am cumpărat un Passat B6 din Cluj,toate bune si frumoase.In drum spre casa(Bistrița),la câțiva km de Beclean,imi arată in bord ca am rămas fără antigel si sa opresc masina,deschid capota si văd ca nu mai este deloc antigel in vas :(...Am făcut rost de apa,l-am mai completat de 2 ori pana sa ajung acasă.In momentul de fata nu am mai rămas fără antigel(dacă am mai făcut vreo 100km).Am încercat sa urmăresc eu antigelul am pus o poza înainte de a pleca jn oraș,motorul la rece xV4DFcE.jpg încă o verificare după vreo 20-30km cu motorul pornit uGXJVxl.jpg .Ieri am fost la un service,le-am lăsat masina la 9 si peste 1 ora jumate am revenit sa văd care ii problema cu masina,mecanicul mi-a zis ca ii garnitura de chiulasa sau chiulasa,din ce am citit eu pe "goagle" eu nu prea am simtomele pentru garnitura de chiulasa sau chiulasa,din ce am observat cred ca imi da pe undeva pe afara ca se vede ceva umezealaIUX97Fa.jpg si pe la vas se mai vede in poze.Asta ar fi culoarea antigeluluiSEJWj8Z.jpg .Nu m-a pricep mai deloc la partea mecanica a masinilor,de aceea am pus si poze mai detaliate.Nu doresc sa arunc cu bani aiurea,mai ales ca trebuie si sa-mi înmatriculez masina :( ,chiar sa fie chiulasa sau garnitura de chiulasa?Astept părerile dumneavoastră.Va mulțumesc.

Modificat de sebyste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa pare... e foarte posibil sa iti bage presiune in sistemul de racire si iti arunca antigelul afara.

 

daca termostatul e ok, atunci e o problema cu garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă ca are dreptate mecanicul :( ,of of of...M-am programat pe Marți la alt mecanic,dar dacă si dumv spuneti ca ii garnitura,înseamnă ca nu scap de ceea ce imi este cel mai frica...Mulțumesc pentru răspuns.O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil sa fie, din pacate. Trebuie sa verifice bine inainte, termostatul sa nu fie blocat - si atunci de pe acolo este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sebyste: Ce motor ai? BMP? Eu am avut aceeasi problema, dar nu am scapat numai cu garnitura, la mine era chiulasa fisurata pe cilindrul nr 4. Am inlocuit-o cu tot balamucul de rigoare, dezechipat, planat chiulasa sh, echipat la loc, dar problema cea mai mare a venit mai apoi cand m-a lasat masina in drum de 3 ori. Care era problema? Nenea mecanicul nu a schimbat suruburile de la prinderile injectoarelor. Tot gaseam cate unul sarit de la locul lui de cate ori ma lasa masina in drum. Dupa ce s-a intamplat a 3-a oara am dus masina inapoi si am insistat sa schimbe suruburile cu unele noi si sa asist la operatiune. De atunci am mai facut 30.000km fara probleme. Mentionez ca inainte sareau cam la 3000km. :))

Sper sa scapi mai ieftin tu, dar simptomele sunt cam la fel sa stii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,BMP am motoru.Astept sa merg pe marți la alt service,sa vedem ei ce parere au :(..Astazi de dimineta nu mai avea deloc antigel in vas,sa pierdut tot peste noapte :(...Dar deja imi pierd toate speranțele,exact cel mai grav lucru sa fie..Un nemernic si ala de la care am cumparat masina,mai are si tupeul sa zica ca el nu o avut nici o problema cu ea si susține ca a venit si din Franța cu ea x( .Manopera la o astfel de lucrare cam cat ar ajunge?Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca temperatura e in limite normale atunci inseamna ca intra presiune in instalatia de racire.Mare atentie sa pui aceeasi garnitura (grosime) ,suprafetele sa fie curatate impecabil ,suruburi noi si sa fie stranse corespunzator in cele 4 etape recomandate de producator. Manopera costa aprox 600 ron

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura pana acuma nu mi-a crescut de 90 grade(făcând cam 250km).Mi-a cerut mecanicul 1000lei manopera si din cauza asta ma duc marți la alt service,mi se pare cam mult,dar se pare ca are dreptate cu problema ei :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am mare nevoie de ajutorul vostru.

După un lung drum până la Praga fără nici un fel de problema, cu 10 minute înainte de a ajunge la destinație am simțit o căldură puternică și un miros de plastic încins ce a pătruns în habitaclu. Imediat a urmat și avertizarea în bord cum ca am rămas fără lichid de răcire. Vasul de expansiune era gol. Am completat cu apă ( asta aveam la îndemână) însă am observat ca se golea treptat din nou. Am tot completat câte puțin până am ajuns la destinație și am oprit motorul. Din ce pot observa, lichidul se scurge undeva pe sub motor, în spate. Nu am acces acolo..și nici pe dedesubt nu se vede pt ca am scut.

Spuneti-mi va rog cam ce ar putea fi,ceva furtune trec pe acolo? Pompa de apa...la ce sa mă aștept?

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!