Jump to content

Pierd antigel + nu am caldura


aura_dubalaru
 Share

Postare recomandată

Cu termostatul pus daaca merg peste 150km/h nu-mi creste si baga si caldura,daca merg usor pana intr-o 120km/h imi creste temperatura si nici caldura nu baga.cu termostatul scos se ridica nomal pana la 90 temperatura si nu creste,termostatul este nou.daca merg normal fara termostat normal si dau drumu la clima in 1 treapta imi scade temperatura sub 90 pana pe la 70.

Am fost la mai multi mecanici si nu isi dau seama ce are,ba chiar si pe tester de 2 ori si nu mi-a gasit decat o eroare la benzina,nu mi.ar indiaca bine dar in rest ok.nu stiu ce sa mai fac.

I-am facut distributia chiar zilele astea si i-am schimbat si pompa de apa,degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    18

  • nic_nick86

    15

  • F l o r i n

    7

  • kOkEt!

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Urme de ulei in vasul de expansiune sunt?

Se simte presiune in vas daca deschizi capacul?

N-ai raspuns daca iti arunca antigelul pe la supraplin.

Eu as spune ca e garnitura de ciulasa ori chiulasa in sine fisurata / oxidata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vas nu sunt urme de ulei,presiunea se simte dar numai cu termostat,pe la supraplin da afara dor numai cu termostatul pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
roti_cosmin

imi pierde antigel pe la elementii radiatorului la extremitati partea de jos, cel putin acolo am gasit umed...exista vreo solutie,pasta de lipit radiatoare?? cu ce as putea sa lipesc inafara de sudura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut baieti,vw passat,motor 1.9 TDI,81kw,tip motor AFN,revin cu o problema din urma : imi baga ulei in apa,si pierdeam foarte multa apa.ok am gasit buba a fost chiulasa erodata,am facut planeitatea la chiulasa,am schimbat garnitura de chiulasa si distributia.totul era ok dupa etapa asta,dupa o saptamana a inceput sa apara primele simptome presiune mare in vasul de expansiune,iar dupa 2 zile cu presiunea mare in vasul de expansiune a inceput sa imi de-a apa afarape la aerisirea vasului de expansiune.am fost cu ea inapoi la mecanicul care mi-a facut lucrarea la masina,el a zis k e normal sa fie presiune acolo,mi-a zis sa mai merg cu ea asa sa vad ce se intampla.problema persista continuu,mi-a spus sa scot antigelul si sa pun apa cu detergent automat,am facut si asta dar problema tot persista imi da apa afara.apa nu-mi trece de 90 de grade nici in oras nici in afara,sta acolo permanent,cand accelerez se aude bolborosind undeva sub bordul masinii,am schimbat si busonul de la vasul de expansiune,aceeasi problema nu stiu ce sa-i mai fac,m-a terorizat.m-am gandit sa merg cu ea sa o pun pe un tester sa vad daca este normala presiunea de acolo si poate o avea ceva erori care impiedica sa-si faca circuitul normal.sper ca nu v-am plictisit cu problema mea atat de lunga,astept parerile voastre,va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu s-a facut bine planarea chiulasei. Presiunea din instalatia de racire e semn ca INCA intra compresia in circuitul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok zici ca nu s-a facut bine planeitatea , cum pot sa verific asta? pentru ca daca merg tot la mecanicu care a reparat masina are sa zica ca e totul ok acolo ,doar sa scape basma curata , in principiu el trebuie sa o refaca daca intrdevar e asa, sau eu cred ca nu a pus intocmai o garnitura suficient cat sa etanseze perfect pe chiulasa, asata cred eu ce zici? va salut sa auzim numai de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planeitatea se poate verifica doar punand-o din nou pe un stand de planat.

Garnitura nu prea are cum sa nu fie buna. Doar e noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles stiu asta,dar poate nu a pus-o suficient de groasa si el a pus-o medie,nu stiu exact cum se calculeaza,dupa gradul de uzura a chiuloasei mecanicul mi-a spus ca e prima data planata si ca e posibil sa nu se mai poate face inca o planeitate,desii nu prea cred asta dar in fine daca el asta a vazut asa o fi,nu stiu ce sa zic.si inca ceva cred ca imi baga iarasi apa in ulei pentru ca atunci cand o pornesc si e motorul rece da apa pe teava de esapament,mai ales in turatii marii cu masina pe loc,spre exemplu in 3000 de ture faca pata neagra jos.ce ar trebuii sa fac?dati-mi un sfat.va multumesc sper ca nu v-am plictisit.

P.S am uitat sa precizez ca pe busonul de la ulei,uleiul este putin albicios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunele de la radiator se fac lemn, iti arunca apa din vas....apa in ulei....pare ca nu s-a rezolvat problema. Esti sigur ca nu e chiulasa fisurata ?

P.S. - scoate busonul de la vasul de expansiune, pune pe cineva sa accelereze peste 3000 rpm. Baga nasul deasupra orificiului de umplere a vasului de expansiune - daca miroase a gaze de esapament..si cu simptomele descrise mai sus, e clar - ori garnitura, ori chiulasa fisurata.

Poate ai noroc si e asa cum ti-a zis Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile de chiulasa sunt de mai multe tipuri...el spune ca a pus-o pe care trebuie...eu fix problema ta am avut-o si nu a fost necesara planarea chiulasei, ci am avut garnitura ciupita si dupa ce am schimbat-o, am scapat de presiune(nu a mai aruncat lichidul) si nici"bolboroseala" nu am mai avut,asa cum spui tu ca se aude in mijlocul bordului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura nu a fost ciupita cel putin asa sustine mecanicul, eu am acea garnitura si nici eu nu o vad ciupita , poate nu stiu cum si unde sa ma uit bine pe ea este foarte murdara si nu prea se observa , in fine am curatato un pic dar are mastic de culoare neagra si se curata greu in draci , bine asta am facut-o pentru a ma convige eu daca a fost prajita, bun maine am sa fac ce a precizat Florin si va anunt dupa rezultat,

P.S am vorbit si cu mecanicu iar el a zis ca e chiulasa fisurata , iar eu am zis ;; ok omule dar cand ai lucrat la ea nu ti-ai dat seama , a zis nu ca a vericat tot si ca era totul ok , bine mqai putin chiulasa pt ca nu poate sa o verifice el, va salut baieti si multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura mea spre exemplu era crapata ffff putin in dreptul cilindrului 2 chiar langa cerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura nu a fost ciupita cel putin asa sustine mecanicul,

Egal cu zero vorbele mecanicului. In fata mea s-au desfacut din greseala suruburile chiulasei si NU ale axului cu came cand trebuia inlocuit doar axul la un motor de 1.9. Daca nu eram langa ei, continuau sa dea cu ciocanul in ax sa iasa.

Cine sa mai recunoasca dupa, ca intra ulei in apa din cauza lor? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUM sa vezi ca nu e ciupita? La ochi? Adica nu vede fisurile din chiulasa si vede ciupiturile din garnitura. Dar bineinteles e cineva sincer care sa spuna mai sunt si eu om si nu vad. Daca spune asta nu mai vede bani. Asa ca...

Eu zic sa cauti un atelier care are scule de verificarea etanseitatii chiulasei pentru ca pe mecanic il depaseste.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am revenit cu ceva noutati , am verificat ce a zis Florin in pagina anterioara , cu busonul,turat luat peste 3000 ture intradevar vine ceva miros un pic intepator la nas dar nu suficient pt a-mi da seama daca sunt gazele arse care ar trebui sa iasa pe esapament, am pus un furtun transparent la retur sa vad continuitatea apei, surpriza apa vine cu intrerupere si in reprize iar aerul din instalatie este un abur alb , am scor termostatul apa merge continu fara intrerupere, dar presiune tot este acolo si da apa afara pe la aerisitor , mecanicul imi tot spune ca e chiulasa , va salut si astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e de la compresia bagata in sistemul de racire. Numai cel care va desface motorul, poate constata de unde e - chiulasa, garnitura, bloc motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi chiulasa fisurata undeva ,se mai poate face ceva cu ea? stiu eu sa o sudeze sau ceva de genu, sau cunoasteti pe cineva care se ocupa cu asa ceva , va salut si nmai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate si suda dar ai aflat ca sunt la chiulasa?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata am sa aflu care e problema cu masina ce are si ce nu are, poti sa imi spui unde se sudeza , banuiesc ca in tara , pt ca mecanicul meu zice ca nu se sudeza la noi ci in ungaria, si ca nu se mai poate face inca o planare desi e prima pe care am facuto, va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu un service care mi-aspus ca poate sa taie in doua chiulasa si sa o repare. Nu cred ca pot face asta dar ceva ca aici se poate realiza. DEPINDE de cum e afectata si daca merita.

Cauta te rog pe google "strungarie auto" pentru ca nu vreau sa fac reclama aici.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nic_nick86 , sunt cei de la Titan - fostul service auto, care erau buni meseriasi. Acum, eu te sfatuiesc sa cauti o chiulasa buna, la SH ..... dar si aici exista riscuri. Te duci cu ea la verificat....dar daca nu e buna, tu ramai cu banii pe test aruncati....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare...Acest post mi-a fost de mare ajutor,de mult timp ma chinui sa gasesc pe unde pierd antigelul.Azi s-a elucidat misterul...pe la acea supapa de sub vas curge. Imi poate spune cineva care este rolul acelei supape? Este o problema daca ii pun un dop provizoriu pana la rezolvarea problemei(schimbarea vasului).Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna utilizatori ai forumului VW, nu de curand mi-am achizitionat si eu un VW Passat 2004 1.9 TDI 116cp berlina deoarece imi doream o astfel de masina si pentru mine, de la achizitionare am facut urmatoarele schimburi
- Schimb kit distributie
- Schimb ulei
- Schimbare toate filtrele

Totodata la vreo 6 zile dupa achizitionare am ramas cu vasul de apa gol si cu martorul din bord aprins (lipsa apa) am mers la 2 mecanici pana acum mi-au schimbat o piesa 
IMG http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000021.jpg acea mai mica, si urmeaza acel furtun. Altul mi-a curatat furtunele si am adaugat si antigel 50% cu apa distilata, ca masina cred ca de cand e ea nu a vazut antigel caci si vasul arata maro tare, si cam asa la vreo 1 luna se cam goleste tot , nu stiu daca e important dar daca las masina situata cu fata mai jos ca spatele gasesc destula balticica jos si pierd apa in jur la 6 zile toata cu tot cu antigel si nu stiu ce sa mai fac, eu sunt din darabani jud botosani si cam rau pe aici cu mecanicii, o sa atasez mai jos cateva imagini din spatele motorului unde este ud
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000015.jpg
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000016.jpg
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000017.jpg
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000018.jpg
Apa nu imi creste peste 90 de grade niciodata

Partea a 2-a
Fiind dat climatronicul la maxim pot spune ca nu baga chiar prea tare caldura adica se simte putin cald dar nu 30 de grade chiar
Am gasit pe net un diagnostic la climatronic si primesc eroarea 4FA
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000012.jpg
O resetez si salvez
http://crywolfy.tk/img/passat/WP_000013.jpg

Dar cand dau diagnostificare iarasi imi apare aceiasi eroarea 4FA, si nu as avea problema cu ea dar nu stiu din ce motiv nu mi se dezabureste nici un geam, mai ales cel din bord, mi se dezabureste doar o linie in mijloc si nu sunt multumit

Ce ma puteti sfatui sa fac :-?

Am uitat sa mentionez ca masina este recent adusa din Regatul Unit (UK) si este pe Dreapta

Multumesc ca a-ti citit si poate imi dati si mie o mana de ajutor cu un raspuns

O seara frumoasa!

 

P.S nu cred ca am probleme cu chiluasa deoarece nu am presiune sau spuma in ulei tot ceea ce se scurge este acolo pe langa motor...si as da o idee mecanicului ca nu stie ce sa mai caute :|

Modificat de crywolf1989
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca se vede ca ramane apa pe jos e clar ca e ceva fisurat undeva,mecanicul sa ia la puricat tot circuitul pe unde circula antigelul,nu e greu de dedus asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!