Jump to content

Pierd antigel + nu am caldura


aura_dubalaru
 Share

Postare recomandată

kelu, la masina lui koket nu exista pipa de plastic. La el acolo e flansa cu CGP (bujiile auxiliare de incalzire), care e din metal. Acum, nu inseamna ca nu poate sa curga pe acolo....

koket, ai schimbat cumva bujile alea ? daca da, verifica sa nu "planga " pe acolo.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    18

  • nic_nick86

    15

  • F l o r i n

    7

  • terminatoru

    5

Da, la B5 e un corp de aluminiu cu 3 bujii in el. LA B5.5 nu are acele bujii si are o "pipa" de plastic in locul acelui corp.

O alta cauza ce am intalnit-o la cineva e acel dop de pe conducta de langa filtrul de ulei

post-8441-0-59669400-1296723562_thumb.jp

post-8441-0-83174500-1296723569_thumb.jp

post-8441-0-53504200-1296723572_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut Cosmin, ai idee furtunul acela care iese de sub corpul cu 3 bujii, are o siguranta de metal la mine .. si imi pierde apa pe acolo. Se mai poate face ceva in ;legatura cu pierderea aceea? In afara schimbarii lui cu unul nou... in poza vad ca sub corpul cu bujii nu mai are furtunul dar se vede santul acela unde intra siguranta. Si am mai schimbat si garnitura de la senzorul de antigel si tot imi pierde pe la ea. Cand am scos garnitura vechea avea dimensiunea dubla.... NU stiu ce sa-i mai fac sa nu mai pierda ca m-a innebunit.. problema e ca pierde cand sta pe loc. Si au inceput de cand cu pierderle astea sa se auda si bule de aer...Dupa ce completez cu apa e ok. Sigur nu este garnitura ca abia am schimbat-o si planeizat chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la senzorul de temperatura am pus pe langa acel oring silicon din ala universal transparent

etanseaza f bine, si se si poate da jos pe urma daca sunt probleme

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la senzor am luat garnitura OEM (a fost vreo 3 lei), dar totusi am pus un oring mai gros, care a intrat foarte fix. Nici urma de pierdere.

La furtunul acela trebuie sa ai tot un oring care precis nu-si face treaba. Se poate schimba. Scoate furtunul si afla dimensiunile oring-ului. Il cumperi cu 0.5-1mm mai gros si ai rezolvat problema.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SALUT am o problma cu cu sistemu de racire pierd antigel pe la aerisirea de la vasu de expansiune foarte multa cam 2 litri la 100km caldura baga cand vrea ea , a si am mai observat cand am apa la nivel maxim am caldura iar cand se duce apa nu mai am caldura, ulei in apa nu am si nici in ulei nu am apa ,am fost la mecanic si a zis ca e busonu de la vas , lam schimbat si tot asa e ,ce sfaturi puteti sa imi dati oricare e bine primit astep safturile voastre, cu stima nicu bucuresti mentionez ca am un passat an 1997 motor 1.9 tdi 81 kw

Modificat de nic_nick86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce se incalzeste masina, verifica furtunul superior de la radiator. Daca e tare - lemn, inseamna ca ai o problema - baga compresie in instalatia de racire - cel mai usor poti scapa cu o schimbare de garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar acum am dat o tura prin oras si am verficat furtunu ala de la retur e tare dar nu e lemn adica pot sa-l strang cam pana la jumate, iar dimineata furtunu e moale, deci e binisor? e posibil sa se fi blocat termostatu pe pozitie intermediara si de acolo sa porneasca problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm....daca ala nu e tare, inseamna ca nu e vb de garnitura. Dar, temperatura lichidului de racire, sta la 90 de grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa, termostat (daca temperatura apei creste peste 90 de grade), chiulasa, garnitura - de verificat in aceeasi ordine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,apa urca pana la 90 grade si nu se mai clinteste d acolo.si am mai descoperit ceva k atunci cand incepe sa bage caldura vine miros d antigel inauntru,il baga ventilatorul.k sa fie garnitura d chiulasa ce-ar trebui sa mai faca motorul? ce simptome ar trebuii sa mai aibe?..ms,salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu motorul cald,i-am luat busonul d la vas si am completat cu apa pana la maxim si a dat unpic d apa afara pe deasupra cand am accelerat-o prima data,dupa aia am accelerat-o mai tare in 4000 d ture apa ramane acolo n-a mai iesit afara doar k a mai crescut unpic nivelul...si ink ceva am observat k pe joja bule d apa,am desfacut si capacul d la ulei si iar acolo prezenta urmelor d apa,uleiul d pe capac este amestecat cu apa cred si este gelatinos,e posibil sa fie erodata chiulasa?acum 2 sapt in urma cand am verificat uleiul nu aveam urme d apa in ulei.salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta se si intampla. Varsta isi spune cuvantul.

Inainte, fa un test termoflotului de sub filtrul de ulei (nu stiu daca motorul tau are).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama care e acel termoflot,daca ai vreo poza sa mi-o trimiti si mie te rog si cum se face testul la termoflot,pe tester?....salut si ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face pe tester nici o proba. Piesa aia e doar mecanica, nu are senzori sau alte dracii in ea - e practic un fel de radiator. Nu stiu unde e la motorul tau, in general la PD e sub filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AFN se pare ca e deasupra filtrului.

post-8441-0-31763400-1302609098_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e chestia aia din aluminium care este prins filtrul de ulei de ea?...la mine sunt 2 furtune care banuiesc ca unul intra si altul iese,cel care iese intra sub bord.cum il verific pe ala?..cum il desfund? mai reactualizez o intrebare din ce cauza imi vine miros de antigel in masina atunci cand baga caldura?...are vreo legatura cu filtrul de polen? mersi mult si sper ca nu v-am plictisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a verifica termoflotul trebuie demontat de pe masina (se pierde uleiul si antigelul), se baga aer cu presiune si se imerseaza in apa.

Mirosul de antigel vine din cauza ca e spart caloriferul din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cred ca am gasit problema,am gasit vreo 5-6 picaturi pe capacul d la motor d ulei si iar prezenta apei pe joja...e posibil sa fie garnitura de chiulasa sau e altceva?....voi ce credeti?...am fost la un service si cei de acolo mi-au zis ca trebuie segmentat motorul,cred ca sunt nebuni...am verificat termoflotul si nu este infundat...atunci care este problema?...salut si mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termoflotul nu infudat trebuie sa fie ci spart, pentru a avea probleme.

In cel mai rau caz poate fi si chiulasa ori garnitura ei. Din cauza segmentilor nu ai aceste simptome, deci cei de la service au incercat sa te fraiereasca (ar face si ei un leu). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri la 100km cum pierzi tu e cam mult sa se duca doar in ulei prin termoflot si dupa aceea sa nu apara in baie daca golesti uleiul. Daca ai apa in ulei face multa spuma acolo.

Cred ca mai degraba chiulasa sau garnitura ei - apa se duce pe esapament nu in ulei (sau nu numai).

Daca ai probleme cu caloriferul cred ca ar trebui sa gasesti antigel pe mocheta sau sa curga sub masina prin furtunul de la ac. Pentru a verifica obtureaza furtunele de la calorifer - tur si retur si vezi daca pierzi lichid.

Daca atunci cand pornesti motorul si / sau acelerezi se modifica puternic nivelul apei in vasul de expansiune sigur e ganitura de chiulasa sau chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,azi dimineata am incercat sa pornesc masina si nu a vrut,am lasat-o 10 min dupa care am incercat iar si a pornit....aveti idee din ce cauza?...va multumesc

MODERATOR: postul precedent ti-a fost sters tocmai pentru ca era offtopic. Sa nu se mai repete. Pune mana si cauta ce te intereseaza.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

MODERATOR: Post sters. Citeste regulamentul si invata sa scrii FARA MAJUSCULE !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu racirea,imi creste temperatura.Pentru mesajul anterior imi cer scuze,dar ma dispera problema.

Modificat de marian2485
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si tu mai multe detalii:

- iti arunca antigel pe la supraplin?

- ai sau nu caldura in masina?

- ai urme de ulei in vasul de expansiune?

- temperatura creste doar in sarcina?

Poate fi termostatul blocat, garnitura de chiulasa arsa, pompa de apa defecta, radiator infundat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!