Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

filtrul de polen e nou nout ... dupa cum spuneam nu am nici 200 de km de cand am schimbat filtrele ! Masina o tin in garaj, evit sa parchez sub copaci sa nu cada frunze sa se mai imbacseasca pe la stergatoare pe unde sunt scurgerile pentru apa in exces ... gurile de ventilatie functioneaza corect ... adica sufla aer puternic ... la o scanare manuala a climei mi-a dat o eroare - 0FA daca nu ma insel, iar pe vag com mi-a iesit "clasicul" deja daca ii pot spune astfel - V71 ... dar sincer nu cred ca poate fi de la aceasta eroare ... sau ? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun. Ai verificat sa nu fie capacul de la filtrul de polen fisurat? Am vazut la mai multe masini capacul ala fisurat de cand au fost la revizie (il crapa mecanicii pentru ca il forteaza) pe acolo intra apa la filtrul de polen si mai departe se aburesc geamurile.

Verifica acel capac negru in special coltul din dreapta de la parbriz (stanga cum te uiti la masina din fata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din cate stiu e bine sa nu mergi acuma iarna cu recirculare ca se aburesc instantaneu... nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la fisura. Eu am la cealalta masina 2 fisuri serioase si nu s-a aburit parbrizul niciodata excesiv. Problema ta vine din alta parte, poate ai vreo fisura pe instalatia de incalzire/climatizare. Aburul ala se formeaza cumva de la umezeala, vezi de unde vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are vreo fisura trebuie sa piarda din lichid nu si automat nu stiu cata caldura ii mai vine in masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu folosesc recircularea ... decat cand in fata mea merge o "Raba" cu euro 5 :RO flag:

chestia cu aburitul excesiv se intampla si inainte de a schimba filtrele. Atunci nu i-am dat importanta ca eram convins ca probabil, cumva s-a umezit filtrul de polen. A mai fost un topic cu cineva care a patit asa ceva. Dar am schimbat filtrul de polen si problema continua. Mentionez ca filtrul de polen l-am schimbat eu ... si crede-ma sunt foarte atent sa nu fortez excesiv ... cred ca am stat cam 45 de minute sa il schimb fiind prima data cand fac acest lucru si nu am dorit sa stric ceva ... asa ca este exclusa varianta cu craparea plasticului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are vreo fisura trebuie sa piarda din lichid nu si automat nu stiu cata caldura ii mai vine in masina...

Te inseli! Poate scapa doar abur si nu pierde toata caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea verifica daca exista vreo fisura pe instalatia de incalzire / climatizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica totusi clapeta de recirculare, poate are cursa incompleta si ramane blocata!

Modificat de lolman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau doua solutii

1. Aeriseste foarte bine masina si cand circuli cu ea mai lasa jos geamu' nu numa crapat. Temperatura de la clima pune-l mai sus, gen 22-25grade si vezi in ce hal ti-s presurile. Sa nu-l spele la spalatorie si sa ti-o puna in masina cand ii inca ud, asa si mocheta de dedesubt se poate uda si forma aburi.

2. Cumpara-ti un aparat din ala de la "Ceresit" la care-i face reclama, ascunde-l undeva in masina, si teoretic ala te-ar scapa de umezeala din masina.

Succes

p.s. era sa uit. Aerul care intra la duze sa fie dirijat pe parbriz, nu pe fantele de la picioare sau habitaclu..!

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Presurile imi sunt uscate. De curatatul masinii in interior ma ocup personal. Nu am curatat niciodata interiorul masinii la spalatorii. Acum cu vremea aceasta mai ploioasa de fiecare data cand ajung acasa imi scot presurile din masina si le pun la uscat pe calorifer. Asa ca in masina e uscat.

2. Habar nu am de masinaria asta minune de la "Ceresit". Poate imi dai mai multe detalii ...

PS

aerul este dirijat spre parbriz ... si pentru a dezaburi mai repede inchid clapetele aflate deasupra consolei centrale unde se afla suportul de pahare, radio-cd-ul si clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
verifica totusi clapeta de recirculare, poate are cursa incompleta si ramane blocata!

Pai V71 este motorasul de actionare de la acea clapeta . Daca i-a dat eroare pe V71 e clar ca acea clapeta ( sau motorasul de actionare a ei ) are ceva defect .

Parerea mea e ca de la asta ti se trage cu aburitul geamurilor . Clapeta iti ramane inchisa si nu intra aer de afara . :rolleyes:

Faza cu recircularea si aburirea geamurilor o scrie si in manual ...

post-7729-1196773959_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru sugestii si rabdare.

Se pare ca va trebui sa imi rezolv problema cu acel V71 ... desi dupa cum spuneam nu folosesc decat foarte rar butonul de recirculare ... incerc sa rezolv aceasta problema si vad dupa aceea cum se prezinta

O zi buna tuturor :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

2. Habar nu am de masinaria asta minune de la "Ceresit". Poate imi dai mai multe detalii ...

Cred ca asta e Ceresit-ul in cauza : http://www.ceresit.ro/u235/navi/30833 cu detalii in http://www.ceresit.ro/_itemserver/absorban...e_umiditate.pdf .

Se gaseste la Domo (poate si in alte parti nu am verificat) : http://www.domo.ro/Electrocasnice/Home_Com...midificator_aer.

BR,

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu folosesti tu butonul de recirculare,e posibil ca acea clapeta sa aiba o problema si sa faca ce vrea ea,nu ce-i comanzi tu.

Dupa tot ce ne-ai spus tu,nu exista decat 2 posibilitati, 1.Clapeta 2. Calorifer fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa faci o diagnoza da-i din VAG COM testul de calibrare a clapetelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate cunostintele mele legate de utilizarea VAG COM-ului se limiteaza la verificarea generala de erori ...

daca ai putea sa imi spui pas cu pas ce sectiuni trebuie sa accesez pentru testul de calibrare a clapetelor m-as bucura mult.

versiunea vag-com este 3.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

"Select"

"08 Auto HVAC"

"output test"

"go"

Si poti s-o faci de mai multe ori , ca nu strica . :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Select"

"08 Auto HVAC"

"output test"

"go"

Si poti s-o faci de mai multe ori , ca nu strica . :)

:D Cum le mai stie el pe toate :D . De ce oare mamica nu se supara... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca problema n-are deloc legatura cu V71 sau cu filtrul de polen, are legatura cu tine, respiri in masina unde aerul este foarte rece.Cand intri in masina, aerul expirat de tine este mult mai cald decat temperatura geamurilor, efectul, producerea condensului.

Daca o sa mergi cu geamul deschis, astfel incat sa scazi temp la interior pana se incalzeste suficient motorul, o sa vezi ca efectul de aburire este mult mai mic.

Daca mai pleci catre serviciu cu sotia, si sunteti doi in masina, sau tu esti un tip mai gras, n-o sa mai vezi nimic in 20 sec, asa cum ai zis.

de asemenea, daca emani multa caldura si nu esti imbracat bine, la fel se aburesc geamurile. Incalzirea rapida a interiorului masinii din cauza ca pierzi caldura corporala, induce aburirea geamurilor.

Tu produci efectul, geamurile se aburesc atunci cand intri in masina...Hi!Hi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa intelegem ca numai el respira in masina ? :)

Noi ceilalti nu ? :)

De ce la el se aburesc geamurile si la noi nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum vezi, el sta in Covasna, noi aici.

Diferenta de temperatura este mare. Cand o sa fie si la noi foarte frig, atunci o sa se abureasca si la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu sta in Covasna ci la Resita ( conform datelor din profilul lui ) . CS = Caras Severin , nu Covasna . :D

Si legat de frig ... frig a fost si aici ( si anul trecut , si acum doi ani :vaidecapulmeu: ) dar nu mi s-au aburit geamurile nicodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia asta l-ai citit in ceva carte de colorat? Hai mai fii mai serios. Este adevarat ce zici tu, cu pierderea temperaturii corpului si alea alea, dar nu era vorba ca numai cand sunt grade minus afara se aburesc in halul ala.

BTW azi dimineata la ora 8 in Bucuresti 4grade

ora 8 in Covasna 0.4grade

ora 8 in Simleu-Silv. -4grade (toate conform INMH)

asta ca sa intelegi ca fenomenul nu se explica doar prin temperatura exterioara. Eu nu am avut geamurile aburite in exces de cand se zice ca e frig afara, nici la 4 nici la zero si nici la -10 grade.

Problema omului trebuie sa fie acea clapeta, el a si scris ca a gasit eroarea la clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

09BVB

In mod normal daca parbrizul are doar mici pleznituri de la criblura, nu trebuie sa ai o asemenea problema. In fapt nici o fisura mai lunga, nu provoaca asemenea neajunsuri pentru ca parbrizul nu este precum geamul de acasa.

Daca ai schimbat filtrul de polen, atunci aburirea poate avea ca motiv functionarea defectuoasa a clapetei de recirculare a aerului, care nu izoleaza complet interiorul de exterior si permite intr-un fel sau altul accesul aerului din interior in sistem, acesta avand insa o umiditate mai ridicata.

Deci verifica daca sevomotorul acestei clapete lucreaza corect si efectueaza complet cursa.

Micile ciobituri se pot remedia pentru prevenirea craparii ulterioare cu o instalatie speciala si doua rasini care se infiltreaza in fisuri asigurand astfel integritatea parbrizului. La noi costul unei astfel de manevre este de 50 - 60 RON / ciobitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!