Jump to content

Aburirea excesiva a geamurilor


Northman
 Share

Postare recomandată

Clapeta nu ti se deschide complet. Daca ai cum sa-i faci o diagnoza, vezi daca e de natura electrica. In cazul cand la diagnoza rezultatul e bun, problema e mecanica, si o rezolvi ajungand la servomecanism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tester, nush daca cu asta o sa-mi dea rezultate sau nu. E un ELM 327, numai ca tre sa fac rost de un laptop ca cd-ul de instalare e pentru Xp. Aici mai exact unde trebuie sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accesezi controlerul ("calculatorul") pentru climatronic, mergi la blocul de masura si verifici functionarea fiecarui servomecanism pe canalul lui specific. Prima casuta reprezinta valoarea actuala, a doua este valoarea specificata in urma comenzii date, a treia si a patra sunt valorile pentru "capetele de cursa". Prin comenzi date (in alternanta) de pe panoul climatronicului, urmaresti ca,  valoarea specificata sa ia una din valoarile de capat, iar valoarea actuala sa fie cat mai aproape de valoarea specificata.

Daca totul e in regula, evident nu vei avea si erori stocate, problema ta e una mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca mi i-a dat de cap nimeni acestei probleme cu aburitul geamurilor si zgomotul clapetelor din torpedou? Aceeasi problema o am si eu,dar astept o zi cu soare si ma bag sa demontez pe sub bord pana ajung la motorasu ala,care cu siguranta este sursa geamurilor aburite si a zgomotului din ce in ce mai enervant.Poate am norocul sa fie parte electrica si sa scap cu o scanare! Revin cu noutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la tine sigur este acea rotita crapata, ca e pe aceeasi platforma cu G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi se abureste parbrizul la mijloc pe unde intra aerul chiar daca e cald afara si vine caldura pe acolo desi am clima oprita.Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. bagă 10 mătănii

2. pornește clima

3. schimbă filtrul de polen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma doare burta de ras! :D . Sa nu ai filtrul de polen ud cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cand am decis sa pastrez ultimul Golf 4 in familie, am observat ca V71 s-a stricat de tot dintr-o data, practica geamurile se abureau intr-un mare fel si era un real pericol de mers pe ploaie sau iarna. 

(La Golf-ul meu defectul era intermitent, am tot bibilit pe basic settings cu VAG-COM pana cand am vandut masina)

 

Am cumparat un V71 nou si un membru iscusit din Iasi m-a ajutat cu schimbatul (mii de multumiri!). Operatiunea implica dat jos consola centrala, torpedoul ... si mult chin la schimbarea motorasului care actioneaza doua clapete simultan. 

 

Regret ca nu am schimbat mai demult, geamurile aburite sunt o mare problema de siguranta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am schimbat acum 1 luna parbrizul la mașină și acum cum a dat frigul dimineața cum da soarele, geamul nu doar ca aburește pe interior dar e plin de apa. Sa fie de la un montaj prost al parbrizului sau poate sa fie și de la altceva? Filtru de polen schimbat acum 3 luni l-am și verificat nu este ud, apa nu am găsit nicăieri în mașină.

Și încă o problema, nu îmi funcționează dezaburirea în oglinzi și luneta, am schimbat butonul de dezaburire, dar nimic...

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta siguranta de la dezaburire luneta+oglinzi, si vezi daca e arsa.. (de obicei de la firele din mansonul hayonului.. se rup)

 

iar cu aburirea... daca ai umezeala multa in masina, normal sa se puna pe toate geamurile... mergi cu un geam usor deschis, se curata imediat interiorul.. la fel cand ajungi seara acasa, si masina e foarte calda in interior.. pana dimineata se va pune pe interiorul geamurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
zaharia catalin

Salutare baieti.Problema cu aburirea exagerata o am si eu.Vreau sa intreb care trebuie sa fie pozitia normala a clapetei de sub filtrul de polen?La mine nu se misca sub nici o forma daca actionez butonul de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.Problema cu aburirea exagerata o am si eu.Vreau sa intreb care trebuie sa fie pozitia normala a clapetei de sub filtrul de polen?La mine nu se misca sub nici o forma daca actionez butonul de recirculare.

 

posibil servomotor blocat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o aveam si eu, clapeta recirculare blocata pe pozitia inchis  > rezolvare - am eliminat clapeta si nu mai am recirculare- nu ma deranjeaza asa tare

 

daca vrei sa schimbi sau sa repari motorasul, este vorba de V71  - 1J1907511A

http://www.partsbase.org/vw/golf-variant-4motion-golf-eu-2002-82020-air-conditioning-system-with-electronic-regulation/#p-vw-1j1907511a

 

sunt tutoriale pe net despre cum se scot/schimba motorasele de sub torpedou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Mersi pt. promtitudinea voastra.Cam suspectez si eu acel motoras,desi pe tester nu imi da eroare.Probabil ca este ceva de natura mecanica

As incerca o recalibrare din vag-com dar nu am gasit procedura cap-coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe setari de baza - pe climatronic - si de acolo selectezi alinierea flapsurilor - GO - si le lasi sa isi faca treaba - cam 30 secunde dureaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Incerc sa relatez succint ce am patit.Am facut o diagnoza direct pe climatronic,apoi,la sfatul lui Florin,cu Vag Com am facut de 3 ori Output test,apoi  in basic s,am intrat pe fiecare grup(curios este faptul ca primele doua grupe afisau valori,restul erau zero).Mi se pare ciudat ca pe grupul 7,cred-air flow flap motor V71,in cele 4 casute imi apare tot zero.In sfarsit,am dat o autoscanare si am doua erori:

1 Fault Found:
18263 - Powertrain Data Bus
            P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            37-00 - Faulty

Prima cred ca a aparut pentru ca m-am jucat putin cu vag tacho,iar a doua este,cred,acel motoras de care s-a vorbit,

Foarte curios este ca dupa aceste operatiuni,mi-a pornit compresorul,prima data de cand s-a racit vremea.Credeti-ma ca vorbesc in cunostinta de cauza.Stiam ca acesta nu mai fuctioneaza cand sunt <4 grade si totusi....

Astept niste pareri ,ca sunt cam in ceata.


Am uitat sa spun,Erau zero grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai comutat voletii, la V71 nu s-au modificat valorile ?

 

trebuie dat jos si vazut daca il poti repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Am sa mai fac procedura in seara asta sa vad da tot asa stau lucrurile.Dar pt. compresor,ai vreo explicatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

cand ai comutat voletii, la V71 nu s-au modificat valorile ?

 

trebuie dat jos si vazut daca il poti repara.

Am comutat voletii dar au ramas aceleasi valori,adica zero.Clar ca trebuie dat jos si vazut ce-i acolo.Ar mai fi ceva legat de compresor,in sensul ca l-am schimbat anul trecut dar fara sa fac nici o setare la el.Am incercat ,direct pe climatronic,pe canalul 4 sa modific valoarea temp sa fie mai mica de 6 grade,dar nu se poate(gasisem procedura pe alt forum)Este posibil cu Vag-com sa fac setarile la compresor?Daca da,te rog sa-mi explici si mie,ca nu am gasit nimic in acest sens.Si inca ceva:imi da o eroare:

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 3BX-907-044.LBL

Control Module Part Number: 3B1 907 044 C

  Component and/or Version: CLIMATRONIC     C 2.0.0

           Software Coding: 11000

            Work Shop Code: WSC 01266  

                      VCID: 2143FB5DABD2CB1

2 Faults Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu ai ce sa modifici.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Am dibuit si eu clapeta de recirculare defecta, nu am mai demontat nimic, doar am deschis-o prin grilajul de sub picioare

asa cum a zis un coleg mai in urma, dupa care ma urc in masina si dau sa plec de la serviciu, in 200 m s-a aburit toate geamurile

de parca nu miscasem nimic, am verificat iar si clapeta este deschisa, asa trebuie da? Nu as banui sa am radiatorul intepat pentru ca

nu pierde antigelul. Ce-i drepte ca la noi era o ceata de "sprijini bicicleta", poate din acesta cauza s-au aburit chiar cu clapeta deschisa.

 

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am demontat si sunt 2 clapete. Erau amandoua deschise cam jumate. Am inchis-o pe cea de jos si am deschis-o pe cea de sus. O sa revin cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu am Golf, dar nici nu's prea departe. Am observat ca se aburesc geamurile daca filtrul de polen nu se pupa la fix cu lacasul lui, cutia in sine si se mai aburesc daca ai presurile umede, ca dupa mersul la spalatorie sau daca e foarte ceata afara. Eu am avut filtru Mahle sau Knecht si nu aveam probleme, iar acum am cel mai ieftin filtru in varianta cu carbon si nu s-a pupat prea bine cu lacasul lui si mi-e ca intra vapori pe langa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!