Jump to content

Cum scoatem bateria ?


livachis68
 Share

Postare recomandată

Despre Rombat... nu deschid acum subiectul. Mai exista undeva si acum discutia.

Tata o are tot de 1 an pe masina (benzinara) si acum porneste doar cu redresorul.

Alegeti o marca (,) consacrata, produsa cat de cat in vest si nu veti avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    18

  • F l o r i n

    9

  • Al Bundy

    6

  • Mad Cow

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laurentiu Utiu

Am reusit sa scot si eu bateria fara sa dau jos plasticul acela de la stergatoare sau altceva. Se ridica de baterie in partea stanga( cum stai cu fata la masina) si apoi o impingi tot spre stanga putin si iese ridicand si partea dreapta. Dupa ce am dat-o jos am vazut ca iese un furtunas din ea din lateral sus. La ce foloseste? O alta intrebare care o am e despre reincarcarea bateriei. Am pus-o la reincarcat(caci ascultasem muzica cu amplificator mult timp fara sa o pornesc) la un redresor de 10 A (amper). Cate ore e recomandat sa o reincarc? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul este pentru eventualii vapori ce ies la incarcare. Fara acel orificiu exista pericolul de explozie la incarcare.

O lasi la incarcat in jur de 10-12 ore si e ok. Avand in vedere ca nu e noua si nu trebuie formatata ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca redresorul e de 10A, nu incaerca cu un curent de incarcare de 10A, asta ar fi chiar prea mult pentru baterie.

daca ai timp, ar fi bine sa pui bateria la incarcat pana nu mai trage curent din redresor aproape deloc, asta daca are indicator, daca nu poti trece printr-un bec de far, iar cand becul nu mai lumineaza, e incarcata.

asa ca timp, ar fi bine sa o lasi 15-20 ore linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Redresorul are un indicator (. 2 linii de valori si la mijlocu acul care indica spre stanga sau dreapta ,pe linia de jos parca era de la 0 spre 12 A,nu mai tin minte si nici nu pot sa ma uit caci sunt la servici pana maine dimineata). Cand am pus-o la incarcat era undeva pe la 5-6 A si dupa vreo 5 ore a scazut la 1-2. Asta inseamna ca nu mai trage asa mult curent din redresor ca la inceput? Daca ajunge la zero inseamna ca e incarcata ? Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa ceva. Oricum, o poti lasa linistit si 24 de ore la incarcat. Sper ca ai desfacut dopurile de la elementi...sa nu ai ceva surprize..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos-o si eu azi (masina vad c-a renuntat total la viata.... in ultimele 3 sapt am mers de 5-6 ori cu ea pe distante scurte deci...)...

Am scos-o tragand-o in directia filtrului de polen si apoi ridicand putin de stanga ei (exact metoda folosita de Cosmin). Nu a fost usor (mi-a luat cam 30 de min) dar am reusit fara sa rup ceva.

Ideal ar fi sa se scoata ori plasticul de stergatoare, ori conducta aia de vacuum care blocheaza totul.

Sa vad acum cum o mai bag inapoi :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

o bagi inapoi exact cum ai scos-o...in aceasi ordine ..bagi partea dreapta inainte si impingi spre servo.Eu am scos- si am bagat-o in 5 min (cu tot cu desfacutul bornelor). E simplu...doar ca trebuie sa prinzi miscarea.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce trebuie sa scoatem cheia din contact inainte de a demonta bornele?Si daca o uitam ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a spus asta?

Nu se intampla nimic! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine m-a pus mecanicul sa scot cheia din contact cand mi-a schimbat bateria ... ca altfel exista riscul sa ajung sa o "rescriu" ... Tipul lucreaza la reprezentanta Seat asa ca m-am conformat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rescrii ce? :lol:

Deci e adevarata legenda cu marii "meseriasi" din reprezentante... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt acum ca m-am gandit mai bine, mi-a zis ceva cu immobilizer-ul, ca daca lasi cheia in contact, si deconectezi bateria nu o sa mai porneasca ...

Parca asta mi-a spus ..... ca nu mai recunoaste cheia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor!Am o nelamurire !Acum 2 saptamani,am mers cu masina pe distante scurte si dupa doua zile de stat pe tusa masina mea a inceput sa se comporte ciudat;adica au inceput avertizarile sonore si luminoase:martor baterie clipoceste + bip ,esp + bip ,abs +bip(la pornire).Se poate intampla din cauza bateriei prea putin incarcate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% este bateria. Probabil o ai de ceva vreme si mai ales acum si cu gerul asta o sa te lase. Asta am patit-o eu anul trecut, cum a dat frigul mai bine cand puneam contactul martorii de la esp, abs si baterie clipeau si plus bip-uri. Am masurat bateria si intr-adevar era pe duca. Am schimbat bateria la sfatul unor colegi de forum si totul a revenit la normal. Asa ca trebuie sa te pregatesti de o baterie noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site la Varta la aceeasi motorizare de 1.9 TDI la Passat se poate monta o baterie cu dimensiunile 315x175x175 dar la Superb 3U nu incape decat 278x175x175 sau 278x175x190. Nu ar trebui sa fie la fel suportul (locasul) la baterie?

Later Edit: Cosmin, nu am incercat dar eu am modelul acesta de baterie http://www.e-acumulatori.ro/detalii/baterie-auto-bosch-s-ahinv-s-195.html si vine fix in locasul acela prins. Acum: siguranta aia metalica de se prinde cu surub in partea de jos a bateriei si se strange cu tubulara are mai mult locuri in care poate fi pusa in functie de cat e bateria? Eu nu am vazut asta. Repet: nu am incercat baterie mai mare. Atunci cand m-a lasat bateria masinii, am dat-o jos, am masurat-o cu o ruleta pe toate fetele si am dat fuga la magazin si am cumparat.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat tu si stii ca nu intra?

LE: suportii sunt aceiasi. Difera unele coduri la clema de sustinere, dar vad ca e in functie de acumulator.

Ar trebui sa studiezi fizic acea clema.

post-8441-0-04798600-1296557385_thumb.jp

post-8441-0-47889700-1296557388_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Eu pentru a mea, am cumparat iarna trecuta o VARTA 74Ah la pretul de 360lei, masina din fabrica avusese tot VARTA...care avea aproximativ 5ani!Mi-a facut figuri dupa ce am lasat-o 2 zile nepornita la -14/-16 grade :vaidecapulmeu: brrr

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne-ai lamurit bustean ! Care ti-a facut figuri ? Cea pe care o ai acum sau cea pe care ai schimbat-o deja ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea veche a facut figuri, se subintelege :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce trebuie sa scoatem cheia din contact inainte de a demonta bornele?Si daca o uitam ce se intampla?

M-am trezit si eu, sa dau un raspuns la un post de acum doua saptamani...

In general nimic....dar nu cumva sa se incuie usile, cand pui bornele la loc - in functie de alarma de pe masina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am dat si eu bateria jos ,si cand am montat-o iar nu mai porneste masina.Radio am reusit sa-l fac cu codul,dar ce fac cu pornirea?Arata la bord o masina cu o cheie sub ea.Ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat!Am pus bateria pe robot,am mai miscat pe la siguranye,si a mers.Din ce nu stiu.Martorul cu imobilizator nu sta aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Acum am Bosch Silver 80 A care da semne de oboseala ...afecteaza cu ceva daca o schimb cu o Varta Blue Dynamic 72 A ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!