Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Asa face si la mine. Sta cam 5minute la 1000 apoi coboara la 900. Mi se pare normal avand in vedere temperatura f scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca cineva sa mai fi abordat pb asta, dar eu o voi expune oricum.la un passat b5.5 tdi 4motion, zilele astea, dupa mai bine de 12ore de stat la -12grade nu porneste din prima. Il las sa se preincalzeasca, calc ambreiajul si duc cheia pana la capat. Moment in care motorul se chinuie sa porneasca, vad turatiile ca ajung pana aproape de 1000, chiar am senzatia ca a pornit, dar cum las cheia moare. La fel face si la a doua cheie. La a 3a dupa acest ciclu imi apare avertizarea de ulei pe cb, nu deslusesc exact ce, dar culmea, dupa ce apare si mai insist cu cheia putin, porneste normal. Exact la fel a facut si azi si ieri. Precizez ca masina are 82mii km, cu revizia facuta in octombrie, asadar filtrele nu au nici 1000km. Ce este de facut?

Doar dupa un asemenea ger si dupa ce este lasata mai mult timp nepornita are asemenea manifestari.

pune o supapa de sens pe tur si vezi asa cu merge

laso intr-o noapte cu fat in jos pe o panta vezi cum porneste

si in alta noapte cu fata in sus

daca nu porneste cand e cu fata in sus sar putea sa fie garniturile la un injector si scapa presiunea de pe tur pe retur

o ideie am avut aceasta problema sau un injector ramane deschis (dar atunci scoate fum cand porneste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Azi cand am vrut sa pornesc(masina a stat 24 h nepornita) a inceput sa se auda un bip si sa se lumineze intermitent martorul de temperatura.Daca am oprit motorul si l-am pornit nu a mai aparut?

Oare sa fi aparut din cauza ca a fost foarte frig(-12 grade).

Evident pornirea am facut-o in felul urmator:

1.Am rasucit cheia ->s-au aprins martorii...a ramas inca vreo 5 secunde si martorul de la electromotor(spirala) ...am asteptat sa se stinga si am revenit la pozitia initiala de oprit.

2.Am refacut pasul 1 dar cu pornire motor(intr-adevar masina a pornit doar dupa vreo 6 secunde in care tineam cheia in contact ).

Am procedat undeva gresit?

Antigelul l-am verificat si e intre limite.Senzorul G62 l-am schimbat anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata tijele din vasul de expansiune cu o surubelnita.de acolo provine eroarea,s-au oxidat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marianu mersi de sfat o sa incerc maine...da oare e complicata operatiunea?...de fapt o sa vad eu maine dimineata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma nu a fost complicata operatiunea...am desfacut capacelul si sunt 2 tije subtiri...nu pareau oxidate dar le-am "scrijelit" cu o surubelnita.

Din fericire nu mi-a mai aparut eroarea...dar am intampinat alta problema...mi-a pornit decat la a 4 cheie...se poate sa fie ceva cu preincalizirea(bujiile)?

Antigelul am vazut ca e cam la 3-4 mm de MIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Cand pornesc masina dimineata si e ger, clipesc martorii ABS si ASR si in acelasi timp se aud 3 bipuri lungi. La urmatoarele porniri din zi nu mai face. Sa ma atetioneze oare ca e bateria pe duca? La prima pornire invarte electromotorul cam fara vlaga, dar porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca este bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca deja e 2 zi cand atat dimineata cat si seara (cu -15 -16 grade afara) imi porneste doar pe la 4-a -5-a cheie...practic merg dimineata 10 min si seara tot 10 min ...in rest sta afara parcata...

E normal pentru diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal nici pentru benzina nici pentru diesel o astfel de utilizare. Stiu ca orasul tau nu este la fel de mare ca Bucurestiul dar de ce nu incerci sa circuli pe o distanta mai mare pentru a-i permite bateriei sa se reincarce? Chiar si neluand in considerare bateria, nici pentru motor nu e ok. In 10 minute motorul de abia ajunge la o temperatura adecvata. Nu ti se pare greu motorul pana ajungi la destinatie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi robert de sfat,dar asta e distanta de acasa pana la servici...

Modificat de bujulache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am rezolvat...erau 3 bujii duse...mi-am schimbat bujiile si acum e ok...deci se pare ca ar fi primul lucru de verificat la pornire greoaie la rece...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nonPD fara bujii bune nici nu ai ce incerca sa-l pornesti la temperatura asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am o proble intr-un fel asemanatoare cu ce am vazut pe aici.Va rog sa ma scuzati daca nu sunt pe topic numai ca sunt cam incepator la capitol forum. Problema mea este ca la pornire scoate masina un fum de parca e tractor iar pana incepe sa creasca un pic temperatura se balbaie la relati. Am cam 260.000km si nu am probleme cu ea de putere sau altele dar e cam deranjant ca te sufoci in masina pana pleci cu ea. Pe diagnoza nimic nu apare ca in neregula. Un sfat va rog sau daca e ceva normal va rog sa imi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina doar la pornirea la rece. Inainte sa-mi schimb distributia pornea greoi si se simtiau trepidatii cateva secunde dar moderat. Acum dupa ce am schimbat distributia porneste mai greu trebuie sa tin mult mai mult de cheie se aude de cateva ori cum vrea sa o ia si daca insist sa tin cheia o ia dar tremura urat de tot la inceput parca merge doar intrun injector cateva secunde dupa care intra in normalitate cum pornea inainte de schimbarea distributiei. Specific doar la rece face asa in rest porneste super K. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mananca nici un pic de ulei. Nu completez pe parcursu a 10.000 de km deloc, iar cand scot uleiul scot cam 4,3l si eu bag cam 4,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ass1 nu ti-a pus distributia la punct cum trebuie si de acuma trebuie sa mergi sa-ti reglezi avansul din pompa.Bafta

costin din ce zici tu ar fi probleme de avans.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind mare parte din acest topic, nu am găsit un răspuns cu privire la problema mea:

Este vorba de un Golf 4, 1.9 TDI, 90 CP, Cod motor: ALH. Problema principala este pornirea. Mai precis, mașina pornește "la sfert" de cheie și la rece, și la cald, dar la rece, scoate fum albastru timp de aproximativ 5 secunde după pornire. De câteva ori, s-a întâmplat sa pornească extrem de greu (la a 3-a sau a 4-a cheie, cu toate ca învârtea sănătos și motorina avea), iar după ce pornea, în spatele meu se ridica un nor destul de consistent de fum albastru. Nu-mi pot da seama în ce condiții are pornirile dezastruoase, dar tind sa cred ca se petrec la scurt timp după răcirea motorului. Mai precizez, în speranța ca o sa ajute la depistarea problemei, ca recent au fost schimbate următoarele: bujii incandescente, ulei + filtru de ulei, filtru motorina (s-a găsit apa și mizerie în el), termostat (motorul nu se încălzea mai mult de 80 de grade), turbo-suflanta + bloc motor + chiulasa (blocul motor și chiulasa sunt second-hand de pe un motor "donator"), kit-ul de distribuție cu pompa de apa și kit-ul de ambreiaj (fără volant). Turbina, blocul motor și chiulasa au fost schimbate ca urmare a defectării turbinei (turbo a luat-o pe ulei la propriu, rezultând turarea motorului la maxim și de aici un dezastru - o biela a trecut prin blocul motor). Mașina nu "mănâncă" ulei. Am fost cu ea la o diagnoza, din care mi s-a spus ca avansul este putin mai mic și ca debitul la pompa de injecție este la jumătate fata de normal.

In speranța ca nu v-am plictisit cu acest post, aștept păreri/sugestii/posibile cauze ale problemei și eventuale remedieri ale acesteia... Masina asta mi-o dat gaura serioasa in buget :((

Modificat de @ndreY_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc motorul a luat-o pe ulei injectoarele au fost verificate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina n-a fost curatata la timp, nu mai functiona corect sau in cel mai rau caz, se blocase si de aceea masina a luat-o "pe ulei". La tester n-a iesit nimic rau legat de injectoare...

Modificat de @ndreY_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la o diagnoza, din care mi s-a spus ca avansul este putin mai mic și ca debitul la pompa de injecție este la jumătate fata de normal.

:((

Regleaza avansul si debitul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca sunt putin :offtopic: :vaidecapulmeu: : am cautat informatii despre reglarea debitului pompei de injectie la motorul meu (ALH) dar din pacate nu am gasit mare lucru...Imi poti preciza, in mare, in ce consta? Se poate face operatiunea fara a demonta pompa de pe motor sau este necesara reglarea pe banc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
unSTOPpable

Salut . Detin un vw passat 1.9 tdi 4motion din 2004. De 3 zile imi tremura f tare masina timp de 2-3 minute si fumega alb-albastru mai tare ca un aro.Fumegarea cat si tremuratul tin 3 minute , iar dupa aceea masina functioneaza normal . Intreadevar am toate 4 bujiile arse , am sa le schimb luni ... injectoarele functioneaza ok , numai inj 4 are o mica dif dar nimic iesit din comun. Pe un tester de cartier zicea baiatul de egr dar nu cred ca are vreo legatura ( trebuie schimbat ca l-am curatat de 2 ori) .Nu stiu daca are vreo legatura dar am schimbat racordul flexibil in urma cu 2 zile inainte de a incepe sa aibe aceste simptome . Ce ar putea sa aibe ? Multumesc.

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!