Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Problema asta cu pornirea la rece e posibila sa fie si de la distributie. Am vazut ca la mine e unghiul cam mare cateodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai masina cand este frig afara atunci spune ce o supara.Nu ai o compresie buna, baterie, ulei vascos, un carburant neadecvat, demarol cu probleme, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am rezolvat cu pornirea , trebuie sa schimb si oringurile la injectoare sa cad daca de acolo e

Dar mai am o nelamurire: la voi de ex. la temperatura exterioara de 0* cam cat sta martorul de bujii aprins?

La mine nu sta nici 2 secunde . Pe vag- com senzorul de temperatura antigel indica normal dar eram cu motorul cald

E posibil sa nu functioneze normal dimineata cand e motorul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samaritean. Vezi putin cum am descris eu simptomele de la mine, poate ai aceeasi problema (am scris mai mult in topicul "nu porneste"). Fa un test de compresie, costa vreo 40-50 lei, poate intradevar e de la pompa si pierzi banii astia dar mai bine decat sa faci pompa degeaba si sa fie chiulasa. Daca in 10 ore instalatia de alimentare se dezamorseaza incat sa nu porneasca, inseamna ca masina ta a pierdut simtitor din putere, ar trebuii sa simti la sprint sau la deal, compar-o putin cu a unui coleg.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu are dreptate, samaritean, roaga un prieten sa iti dea curent dimineata la masina.Baga si o motorina puternic aditivata ca sa usurezi pornirea.

Cu cheia e preferat ca la 6 luni sa folosesti dublura ca sa nu desperecheze.

Bateria nu a avut probleme pana acum. Dadeam la automat dimineata cate 20 sec, dar zilnic faceam 130 km si se incarca> acum de cand cu sarbatorile si fara drumuri lungi nu s-a mai incarcat bateria si in final a cedat. Deci de pornit porneste dar dupa ce dau la automat si and porneste trebuie sa dau sprituri ca la benzinare. Eu to cred ca e o problema cu lipsa motorinei, respectiv, depresurizarea instalatiei, dar nu imi dau seama care ar fi cauza. Asa cum am spus in alt post nu cred ca e cheia de vina. Voi e credeti. Sa cumpar pompa aceea tandem? E 100 euro seccond.

Multumesc

PS asa cum am mai spus am observat ca daca e rezervorul plin se intampla mai rar sa nu porneasca, la fel daca masina sta in panta inclinata in fata. Ce legatura credeti ca are si cu ce?

Mersi again

Modificat de samaritean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil motorina este trasa din rezervor prin partea frontala a acestuia,de aceea cand e masina inclinata catre inainte oricat de putina motorina mai este in rezervor, pompa are ce sa traga. Din ce spui tu este posibil sa nu mai traga pompa cum trebuie, cel putin nu mai functioneaza constant in parametri normali.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina are un vas in jurul ei in care sta motorina, acest vas are la partea inferioara o supapa care doar permite motorinei sa intre deci nu are cum sa nu traga motorina. Cand e rezervorul plin am impresia ca se intampla urmatorul fenomen: returul care vine de la motor e destul de jos in rezervor iar atunci cand e plin rezervorul motorina care este peste retur formeaza ca contrapresiune care nu mai permite dezamorsarea instaltiei si deci o pornire mai usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia se poate dezamorsa din cauza pompei tandem, a oring-urilor de la injectoare sau a pompei/supapelor sorbului din rezervor.

Cei ce au pompa electrica in rezervor vor fi avantajati pentru ca aceasta va amorsa instalatia mai repede. La variantele fara aceasta pompa, cea mai mica scapare in instalatie duce la pornirea EXTREM de greoaie la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

dar de ce numai la rece. Uite ca asta nu imi expica si mie nimeni.

Cat a fost frumos zilele aste cu temperaturi de peste 0 grade, a si pornit ca noua. Azi de dimineata cum a fost -1 grad a si facut figuri la pornire.

Se se ingroase motorina mai mult cand e sub 0 grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea motorului la temperaturi scazute este extrem influentata de bujiile incandescente, cea ce este bine sa fie verificate periodic ,la fel releul si siguranta releului de bujii.Daca nu sant si alte defectiuni ramane problema compresiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LXL te completez un pic:

bujii bune si baterie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp am si eu problema asta cu prima pornire. Pana acum 7-8 luni pornea la sfert , dar acum , numai dimineata la prima pornire , dureaza cam 2 secunde pana porneste . Masina are 5 ani si 91k . Posibil sa fie problema cu acea amorsare de care s-a vorbit mai sus? la ultima revizie mi s-a spus ca totul ar fi ok :icon_cool:

Modificat de pte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revizie nu au cum sa vada dezamorsarea instalatiei. Tu mergi cu motorul cald si proaspat oprit. Instalatia se dezamorseaza in timp. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de obicei pun contactul si astept sa se stinga spirala asa fac de 2-3ori in functie de cat este de frig afara

am pornit iarna trecuta la -16 grade asa.

este bine sa faci asa sau nu?

te ajuta cu ceva ca puide 2-3 ori pe bujie sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... oare? Eu nu intrerup contactul niciodata, si nu au fost probleme. Cred ca nu reusesti decat sa uzezi bujiile de 2x mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se uzeaza mai repede daca le pui de 2 ori dar porneste mai usor, fiecare face cum vrea, eu am vazut la mine ca daca pun bujiile de 2 ori porneste mai usor.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat si eu bujiile(am pus Bosch la 41 lei/buc.) caci din 4 nu mai mergea decat una dar pornea dimineata...tineam cam 4 sec. cheia pana pornea ,am sa vad maine dimineata cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.E prima iarna cu golful meu.Masina e din 2006.Schimbat acum o luna filtre,ulei, bujii,distributie.Masina porneste la sfertul sfetului.Acum, cu temperaturile astea, porneste un picut mai greu, in sensul ca se "balbaie" cam o secunda si porneste.Obisnuit sa porneasca la sfertul sfertului, pornirea astea balbaita ma cam enerveaza.Sa-mi fac griji sau e normala pornirea asta?E primul meu diesel, pana acum am avut numai benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LXL te completez un pic:

bujii bune si baterie buna.

De acord cu ce scrii dar in primul post el scrie ca da la electr. de mai multe ori si timp indelungat,de asta nu pomeneam de baterie, dar bine zici poate fii si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca cine are rabdare si citeste ce s-a mai scris in urma faza e cam asa la diesel:

pui contactul, se aprind indicatorii din bord apoi in functie de temperatura exterioara, astepti stingerea indicatorului bujiilor incandescente, apoi dai demarol.

Daca masina este in parametri normali trebuie sa porneasca, dar demarolul invarte suplimentar circa o secunda motorul.Daca dublezi timpul de asteptare dupa stingerea indicatorilor in bord, bujiile inca functioneaza si timpul in care demarolul invarte motorul se reduce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa schimbul bujiilor dimineata a pornit mai repede dar acum sta turat motorul la 1000rpm mai mult timp decat cu bujiile vechi (care erau arse 3 din 4) cand se tura la 1000 si apoi imediat scadea la teratia de relantiu.Pot influenta bujiile noi aceasta treaba ?

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca la prima pornire sa fie mai turat un anumit timp , ca la benzinare socul automat pana este rece motorul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine statea turat si cu 3 arse, deci nu influneteaza asta cu nimic dpdv asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi am schimbat bujiile incandescente! toate au iesit destul de bine doar una mi a dat de furca am crezut ca nu o sa o scot veci dar sprayul degripant si a facut datoria! :somnmare: Am pus Beru desi erau cele mai scumpe 62 de roni! totusi sper sa merite azi nu era prea frig asa ca nu am observat mare diferenta la pornire sa vedem la -10 grade cum face? Am o dilema si am nevoie de sfatul cuiva: eu pornesc imediat dupa stingerea martorului pt. bujia incandescenta oare nu ar fi bine sa las sa se stinga toate beculetele din bord ma gandesc ca poate asa bujiile se incalzesc si mai tare chiar daca in manual scrie ca pornirea se va efectua imediat dupa stingerea martorului pt. bujii! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!