Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Un prieten cu un pasat din 2002 1.9TDI a avut ceva asemanator (pornire greoaie dimineata la rece, fum, relanti sacadat-tremurat, pierderi sacadate de putere cateodata etc. etc toate simtomele de rigoare), a mesterit multe pe la ea (turbina curatata, filtre...nimic) si a bagat-o pe vag si ii dadea o eroare pe injectoru 3 si a schimbat partea electrica care sta pe injectorul respeciv, poate la aceasta te referi si tu...a fost undeva pana in 150Ron dar ii merge perfect acum.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie nu imi da nicio eroare vag-comul..si tot porneste greu dimineata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi aduc aminte ca am intalnit si eu la un AJM de 116 CP aceeasi problema. De vina erau oring-urile de pe injectoare. Insa nu dadeau erori.

Deci schimba-le, ca nu sunt o caruta de bani.

Multumesc Cosmin ! tot timpul prompt :sbine:

Am inteles ca sunt cam 100 lei/ de injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca ai toate bujiile incandescente...ok?

( nu vreau sa ma gandesc sa te intreb si daca ai baterie in regula...demarorul care sa dea turatia necesara pt. pornire ori...compresia in ce valori se mai gaseste).

daca nu ai motor PD poate sa fie si avansul o problema ...voi ce parere mai adaugati?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mie i-mi pornea greu si la 20*

wolfvw, spune-mi si mie ce rol mai au bujiile la temperatura aia? Eventual completeaza masa totala a masinii. :sbine:

Am observat ca dai peste tot astfel de sfaturi "de umplut" cariera ta de membru vwforum. Te rog sa te abtii. Trebuie sa-ti citez regulamentul?

8. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cat mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

Ai un avertisment verbal. La urmatoarea interventie de acest gen, ai direct warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuriile la injectoare sunt 37 lei/ 1 set( pentru 1 injector ) si eu le-am schimbat , dar alea din cate stiu duce la pornirea grea la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten si-a cumparat un a3 din franta.

cod motor asv (ca al meu :D) , kilometrii vreo 230.000, fara carte service si ii miroase fumul ingrozitor de urat, a...toxic, inecacios...daca stai 30 de secunde in garaj ai impresia ca nu mai e oxigen in aer.

culoarea fumului la rece e alb/albastru (vazut-o doar doata de revelion),iar apoi dupa ce se incalzeste mirosul exista,dar ce va mai putin intens,insa totusi foarte perceptibil, iar fumul dispare in foarte mare parte.

sunt sigur ca are geometria de la turbina blocata ca nu trage cum trebuie.

el zice ca ii consuma in jur de 350ml de ulei la 1000km undeva dar oscilant ...adica de exemplu 300km nu consuma, iar apoi ii consuma jumate un sfet de pe tija jojei... (uleiul masurat in acelasi loc, dimineata)

pe VagCom injectoarele sunt bune (toate undeva la 0.2 si unu la 0.6 sau ceva de genu, dar baiatu cu testeru a zis ca sunt f bune) si nu a dat nici o eroare...

ce poate avea ?

Modificat de OviG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine la bora are un miros tare dubios , ca la cele cu filtru de particule , este asa intepator , dar de tras trage bine , asteptam ceva pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf v 2.0 tdi. Dimineata la rece poate sa fie cat de frig este porneste imediat, o las putin sa mearga asa pana imi deschid portile si merg cam un km dupa care opresc la un restaurant unde beau o cafea timp de o jum de ora. Cand vreau sa plec dau si de doua ori la automat si abia porneste. Ce ar putea avea? Am schimbat bujiile, motorina numai de la rompetrol, filtre schimbate la timp (10k km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema o am si eu de ceva timp la Sharanul meu ca @OviG.Dimineata la prima pornire scoate un fum gri cu tenta albastrue si foarte intepator la miros si consumul de ulei a cam crescut cred ca undeva la 300 gr la 1000 km (in forja ).Dupa ce se incalzeste fumul dispare.Turbina e schimbata cu una noua de la @cipos de vreo 5000 km (presiunea e ok ),masina trage de rupe ,dar totusi ma ingrijoreaza fumul si consumul marit de ulei.Ceva idei,sugestii !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine miroase intepator, dar nu e fum albastrui si doar cu motorul rece bocna, deobicei iarna. Ulei nu consuma. Asta si cu diuzele pp520 si bujii incandescnte noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e mai ciudat cu pornirea. La cald porneste la sfert. Dimineata, daca e frig...sub 0 grade porneste la sfert. Daca e mai cald si masina stationeaza o perioada indelungata..1-2 zile porneste greu, doar prima data. Am schimbat senzorul de temperatura si toate bujiile, inainte pornea greu dimineata si la frig si la rece. A mai patit cineva? Idei, rezolvari? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si LA MULTI ANI pt toti membrii forumului!

Am probleme cu pornirea la rece. Pana la temp de -5 grade porneste destul de ok. La -20 de grade invarte destul de mult pana porneste. Bujiile sunt bune si la scanarea cu vag com nu da nici o eroare. Are cineva idee ce ar putea sa fie? Sa fie bujiile imbatranite si sa nu mai incalzeasca la fel de repede ca atunci cand sunt noi? Masina e din 2002 deci au 8 ani in care nu au fost schimbate. Demarorul pare sa invarta bine. Totusi cum as putea sa verific daca are turatia normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de mult?? la -20 grade nu prea are cum sa porneasca la sfert....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt bune si la scanarea cu vag com nu da nici o eroare

Sa fie bujiile imbatranite si sa nu mai incalzeasca la fel de repede ca atunci cand sunt noi?

pai daca sunt bune isi fac treaba, daca sau ars nu mai pornesti imediat.trebuie verificate prin demontare, eu am fac de curand o verificare si din 4, una era arsa, la golf 4 din 2002.Trebuie vazut daca bateria nu e in ultima perioada a iei de viata.Lungeste un pic timpul de incalzire al bujiilor, adica pune contactul la pornire dimineata consecutiv de doua ori apoi dai demarol.Daca si atunci o ia greu incearaca saiei curent de la un prieten dimineata si dai cheie, iar daca atunci masina porneste la sfert e clar bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sfert?! Cred ca a invartit uneori si mai mult de 20 de sec. Bujiile le-am verificat cu un cablu pus pe plus la baterie la plus si dupa ce am scos alimentarea de la bujii am atins cu plusul pe fiecare. La fiecare bujie facea scanteie deci consuma curent in concluzie toate sunt bune. Mi-a spus cineva de metoda asta si tind sa cred ca e corecta verificarea. E mai simplu decat sa le scot pe fiecare in parte si sa vad daca se incing. Am incercat si metoda cu contactul consecutiv si la fel de greu a pornit. Bateria am masurat-o, are in jur de 12.6 dimineata la frig sub 0 grade. Totusi vreau sa incerc si cu alta baterie ca sa fiu sigur ca nu cumva sa moara asta pe care o am atunci cand e in sarcina (sa nu mai ajute demarorul sa ajunga la turatia corecta). Va tin la curent 12V :icon_thumright:

Modificat de Danyelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica dimeata la rece cand pui contactu ca bujiile iau curent... adica din 12.6v cat o avea bateria cand intra bujiile sa scada pana la 11.5v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a facut figura de a nu porni, bordul clipoceau becurile apoi am primit curent de la o alta masina 5 minute si masina a pornit la sfert.Dea tunci ceasul (care indica ora) masini functioneaza aiurea.Totodata am verificat mereu ca seara masina sa nu am consumatori in functiune peste noapte.

Cand am schimbat bateria s-a verificat daca masina consuma curent cu motorul oprit si cheia scoasa din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea am mai descris-o pe aici, in mare era ca pornea foarte greu la rece. Am tot lungit-o cu reparatii la electromotor, bujii, filtre, etc insa problema a fost neplaneitatea chiulasei + 2 supape nu inchideau suficient. Rezolvarea a fost refacerea planeitatii chiulasei si daca tot am desfacut motorul am verificat pompa de injectie si am schimbat segmentii. Acum porneste "la sfert". Cost total 1500 lei (refacut chiulasa, demontat electromotor si schimbat perii si reductor (era crapat), garnitura de chiulasa, segmenti, ulei, filtru, verificat pompa injectie, manopera)

Pana nu am pornit eu motorul intr-o dimineata geroasa, dupa reparatie, nicio secunda nu am crezut ca lipsa de compresie in 2 cilindri (2 si 3) poate sa duca la probleme de pornire numai cand motorul este rece, insa am mers pe mana mecanicului si m-am convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor.

Am schimbat senzorul. Este in partea dreapta a motorului cum te uiti la el, pe furtunul care vine de la radiator. Motorul repet e 1.9 TDI, AJM, PD.

Din pacate problema nu s-a rezolvat. Din nou dupa 12-14 ore nu porneste, decat dupa ce dau de cateva ori la automat, probabil timpul necesar pentru a ajunge motorina in pompa. Este ca atunci cand schimbi filtrul de motorina. Se spunea ceva aici pe forum despre o valva unisens, care se monteaza undeva pe tur. A mai incercat cineva aceasta metoda? Si alta intrebare. Multe masini au aceasta supapa unisens din constructie. Golful 4 sa nu aiba aceasta supapa?

Va multumesc, si inca ma rog lui Dumnezeu sa nu fie foarte frig sa ma duca bateria dimineata sa dau de 4-5 ori la automat cate 10 sec.

Cristi

Ai dreptate senzorul este acolo unde apare in poza si in schita de mai sus. L-am scumbat, dar asa cum spuneam problema nu s-a rezolvat. Este altceva.

Mai incerc, multumesc.

OK revin cu problema mea, nu am rezolvat-o deocamdata pentru ca stiti cu totii au fost sarbatori, La multi ani!!! tuturor, si nu am stat prea bine cu banii. Am fost azi la un coleg pe calculator cu masina si mi-a gasit niste erori, a scanat cam toate sistemele si mi-a spus ca sub nici o forma nu este din pompa tandem. A zis ca imi trebuie o baterie noua, ca sa am amperajul suficient pentru pornire, si mi-a spus ca mi-ar trebui o cheie noua, deoarece nu o recunoaste calculatorul intotdeauna. Acum chiar ca nu mai stiu ce sa fac. A avut cineva aceeasi problema (pornirea grea dupa 10 ore de stationare) si a rezolvat-o cu schimbarea cheii.

Imi cer scuze ca sunt asa neincrezator, dar nu ma arunca banii din casa, si nu as cumpara piese daca nu sunt absolut sigur ca problema se rezolva. Asa cum ati vazut am schimbat deja acel senzor de temperatura si problema nu s-a rezolvat.

Va multumesc tuturor anticipat pentru raspunsuri.

PS Am dat reply pentru a reaminti problema mea fara a fi nevoit sa scriu din nou toata povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie slaba am avut si eu, daca nu pornea la prima cheie murea bateria, incerca sa inprumuti o baterie de la cineva sa vezi cum porneste, verifica daca nu se dezamorseza instalatia de alimentare, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu are dreptate, samaritean, roaga un prieten sa iti dea curent dimineata la masina.Baga si o motorina puternic aditivata ca sa usurezi pornirea.

Cu cheia e preferat ca la 6 luni sa folosesti dublura ca sa nu desperecheze.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie slaba am avut si eu, daca nu pornea la prima cheie murea bateria, incerca sa inprumuti o baterie de la cineva sa vezi cum porneste, verifica daca nu se dezamorseza instalatia de alimentare, bafta.

Cum verific instalatia, ca asta e si banuiala mea, nu cred ca are legatura cu cheia.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

La mine cum scade sub 0 Grade, gata porneste la a doua cheie sau chiar la prima dar o inarte vreo 4-5 sec ..

deja sa incalzit afara adica nu sunt sub 0 grade si problema a disparut. Porneste bine acum.

Dar iarna inca nu a trecut... :)

Mi sa spus sa verific capacul de la pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!