Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Azi dimineata la -17 grade a pornit din prima, nu la sfert, pt ca am bateria mai slabita, dar totusi, jos palaria la ALH :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asa mi-a pornit azi la -6.5 grade.

La prima cheie dar cam urat.

Sa fie de la bujii ?

Bateria are 2 luni.

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-17 azi noapte la Hunedoara la prima cheie nu a vrut doar la a doua bateria este cea originala din fabrica! pana acum nu am patit sa nu porneasca la prima cheie chiar daca invartea mai mult! Am o intrebare bateriile originale se pot incarca? cred ca la cea originala iau fost de ajuns 7 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca se poate sa scoti capacelele alea sa iasa gazele cand il pui la incarcat si poti sa-l pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa scot dopurile daca imi spui si cum sa dau la o parte cutia aceea dreptunghiulara cu 100 de fire pe ea care se afla sus pe baterie :blink: daca nu am avut probleme cu bateria nici nu stiu ce e pe acolo!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu pornirea am intampinat si eu . la inceput ignoram acea spirala si imi pornea la a doua cheie , acum dupa ce astept sa dispara acea spirala porneste normal, numai ca 10 secunde dupa aceea motorul merge aiurea( ca vechuile dacii in 3 bujii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa scot dopurile daca imi spui si cum sa dau la o parte cutia aceea dreptunghiulara cu 100 de fire pe ea care se afla sus pe baterie :scratch: daca nu am avut probleme cu bateria nici nu stiu ce e pe acolo!?

Sitemul de prindere difera putin la unele modele mai noi, poate faci si tu poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste normal, numai ca 10 secunde dupa aceea motorul merge aiurea( ca vechuile dacii in 3 bujii).

Injectoarele putin obosite. :)

Chiar daca functioneaza perfect in regim normal, la pornire au o functionare neregulata. Nu e motiv de ingrijorare. Pot sa mai mearga multe sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu sunt relativ nou pe aici, si vin direct cu o problema. :ceuameni:

Acum cateva saptamani m-am facut cu un Passat Break 1.9Tdi PD din 2001, vai familia lui saracu'. Statut in garaj nu stiu cate luni, fusese bagata motorina cu apa in el, pornea si se oprea...ca sa va spun care a fost ordinea operatiilor. Am scos motorina veche din rezervor si din conducte, am cumparat alt filtru de motorina,l-am schimbat si dupa dat mult la cheie a pornit intr-un final. In bord check engine. Relativ ok pana aici,daca lasam bujiile pornea la sfert. Am fost cu ea la un service, i-am schimbat ulei,filtru de ulei,antigel,verificat frane si mecanica. Din ce mi-au zis baietii de acolo pompa de vacuum ar fi dusa, de aceea nu am frane, e pedala tare si am check engine in bord(un baiat mai de trb mi-a zis sa verific ca s-ar putea sa fie doar un furtun spart si nu trebuie sa schimb toata pompa). Am adus-o acasa, am parcat-o strategic incat sa ma apuc sa mai lucrez la ea, sa mai schimb una alta ce-i mai lipseste, insa n-am apucat sa incep ca m-a rugat taicamiu sa-i dau curent ca a lui nu-i porneste(2.5 TRD cu baterie de 100Ah...). O pun langa a lui, punem cablurile , le lasam 15 min si cand a pornit-o pe cealalta, a mea a inceput sa balbaie, a mers in 3, dupa care in 2 si s-a oprit. Nu mai porneste de niciun fel acum. Acum ca am dat cu bata'n balta si am omorat-o, are cineva vreo idee ce poate sa se fi intamplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca e coincidenta. Probabil vechea problema cu apa in motorina a lasat ceva urme.

Ca sa te convingi, pune un tester pe ea sa vezi daca nu ai si probleme de alta natura.

Singurul element predispus la defectare putea fi alternatorul. Dar din cauza asta nu se balbaia asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar treubuii verificata si etansaitatea injectoarelor... adica sa nu patrunda compresia in rampa.... + ajuta masina sa porneasca cu sprei de pornire ( nu da foarte mult. ca ragaie)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit s-o bag in service maine si sa-i fac un VAG-COM sa vad ce zice ala ca mai sunt si alte probleme(se incalzeste greu si cred ca e blocat termostatul pe deschis+pompa de vaccum care ori nu merge ori are vreun furtun spart, sa vedem). In ceea ce priveste injectoarele si entaseitatea lor, cand era pornita si o acceleram pe loc peste 2500rpm, se auzea un zgomot de bolboroseala...alea sa fi fost injectoarele care scapau compresia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea sa fi fost injectoarele care scapau compresia?

Nu. Era de la circuitul de racire.

Din cauza pompei de vacuum si a termostatului poti porni linistit. Eventual pompa de inalta presiune sa fie cu probleme...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de inalta presiune e ok. Se aude cand pun contactul si daca scot un furtun de la filtru sau sonda aia de deasupra(care nu stiu sincer ce e si ce face) e presiune de motorina. Vreo idee daca mai are vreo electrovalva pe undeva care sa se fi blocat sau sa nu mai deschida, dupa filtru ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e pompa de inalta presiune. E pompa electrica de alimentare din rezervor.

Pompa in discutie se afla in acelasi corp cu pompa de vacuum (denumite impreuna pompa tandem). De ea spuneam ca e posibil sa aiba probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si pompa tandem , am verificat si curatat si pompa din rezervor , in final am gasit supapa aia de pe filtru care nu inchidea

Am schimbat-o , si acum porneste ceva mai bine (invarte electromotorul 4-5 sec) si nu se mai opreste cum facea inainte, in mers

Dar tot nu porneste ca anul trecut

Pe vag-com nu da nici o eroare

P.S. oringurile de la injectoare daca sunt duse apare eroare pe vag-com?

Modificat de wvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de situatie. Unele dau, altele nu. Dar daca sunt duse alea, porneste greu la cald, nu la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci urmatorul pas ar fi sa demontez pe acolo ca sa am acces la pompa tandem sa vad daca am aceeasi problema ca restul lumii, sa piarda vacuum pe la stutzu ala, sau daca e cazul sa schimb pompa cu totul :icon_cheesygrin:. Desi e ciudat, zilele trecute mergea. Sa fi cedat asa deodata...

LE : Imi puteti spune si mie, supapa aia de pe filtru ce face concret ?

Modificat de kal3vra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la service si am rezolvat o parte din probleme. De pornit nu pornea pt ca pompa de motorina din rezervor era plina de...noroi. Altcumva nu prea am cum sa descriu ce era acolo. Curatat pompa, montat la loc, n-a pornit decat trasa(macar a pornit). Acum porneste la sfert. In ceea ce priveste vacuumul, se pare ca ca un furtun care trece pe langa baterie de la pompa sarise din mufa. L-am pus la loc si pompa merge, insa mai scapa pe la stutzul ala care joaca si a ramas sa merg sapt viitoare sa-l rezolv si pe ala. In orice caz acum am o tentativa de frana. Ca sa fie pachetul complet am constatat ieri ca suportii de motor(aia hidraulici) sunt morti si o sa ii schimb si pe aia...

In VAG mai aparea o eroare la instalatia de A/C, nu stiu exact ce. Sper sa se rezolve si aia la fel de usor ca si celelalte. Aaa...si ca bonus se pare ca nu-mi merge turbina, din motive necunoscute...vreo idee ?

Doresc sa va multumesc pentru ajutor si sper ca informatiile astea sa fie de folos cuiva, candva.

Revin saptamana viitoare cu rezultatele finale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca nu-mi merge turbina, din motive necunoscute...vreo idee ?

Cel mai probabil tot din lipsa de vacuum. Dar cum ti-ai dat seama ca nu-ti merge turbina?

Prima data rezolva toate neetanseitatile pe partea de vacuum si apoi o sa vezi daca mai ai si alte probleme la turbina. :vaidecapulmeu:

Un log in mers ar fi binevenit.

Pentru discutii pe aceasta tema, continuam in acest topic.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris pe celalalt topic in legatura cu turbina. Cred ca ai dreptate si cel mai bine ar fi sa ma apuc mai intai sa verific toate furtunele si racoardele si deabea dupa sa vad ce se intampla. Logul din mers cum se poate face? cu un VAG-COM legat in timp ce merg ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saluty la toata lumea si...Craciun Fericit...Nu stiu daca am nimerit bine insa am o problema la care nu reusesc sa-i dau de cap...:frigbaitata:...Sa o iau cu inceputul...Pe 23.12,am plecat spre tara sa-mi iau ...porculetul...Cind sa ies din oras,la un sans giratoriu,a trebuit sa dau prioritate.Dupa ce s-a eliberat si puteam sa o iau din loc...s-a oprit motorul.Singur,fara sa-l accelerez...la relanti.Am incercat sa-l pornesc si dai la automat...pina am omorit si bateria...Totul parea in regula...motorina venea,insa sa porneasca ...pace.A venit un prieten de la un service si m-a remorcat pina la service...Acolo au pus robotul pe ea si dai iar la automat.,..Tot nu o lua.Au schimbat filtrul si iar aceeasi operatie,fara rezultat...Au slabit injectoarele si au dat iar la automat pina a pornit,dupa care le-au strins la loc.Motorul mergea perfect,motorina venea normal...Am oprit-o,am pornit-o...mergea...Asa ca am pus pe drum...Am ajuns la tara,am stat vreo 4 ore pe acolo,am venit inapoi ,am parcat si dupa 2 zile a trebuit sa plec la munca...Si da-i iar la automat...si sa porneasca ...ciu-ciu...Am sunat iar un prieten ,a venit si a facut din nou operatiunea si a pornit...Am observat insa ca din cind in cind pe furtunul de la filtru la pompa mai vin citeva bule de aer fara a afecta insa mersul rotund al motorului...Acum...nu mai stiu daca plec pe undeva daca mai pornesc sa vin si inapoi...:(...Stie cineva care ar putea fi cauza???...Am uitat sa precizez ca am motor ALH,deci fara pompe duze si fara pompa in rezervor...Adica motor clasic...Sa fie oare sorbul din rezervor(daca am asa ceva) imbicsit si sa traga motorina cu tiriita???...poate ma puteti ajuta cu un sfat ceva ca sa stiu de ce sa ma apuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la ALH e o problema.. dimineata cand pornesc...o ia greu dupa 3-4 secunde si scoate fum, apoi porneste foarte bine..care poate fi cauza? am schimbat senzorul g62 si bujiile ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de situatie. Unele dau, altele nu. Dar daca sunt duse alea, porneste greu la cald, nu la rece.

Pai mie i-mi pornea greu si la 20* (daca te referi la temperatura de afara)

Mecanicul a zis ca aia e ultima varianta

Ce pot spune sigur e ca daca pun contactul si i-l iau de 3-4 ori porneste bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi aduc aminte ca am intalnit si eu la un AJM de 116 CP aceeasi problema. De vina erau oring-urile de pe injectoare. Insa nu dadeau erori.

Deci schimba-le, ca nu sunt o caruta de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!