Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Salut , am revenit cu problema mea , pornirea tot asa imi face , dimineata cand este frig imi porneste dupa ce tin vreo 3-4 secunde la automat , sau dau o prima cheie la a 2 pornind , de schimbat am schimbat cam tot ce era , baterie , filtru motorina , perii si bucse electromotor , buji , etc , dar se pare ca tot asa face , ar trabui sa mai incerc cea ce zicea un coleg in posturile anterioare sa schimb acel "ventil" , altceva nu stiu ce sa ii mai fac , erori nu imi da , astept alte pareri , mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si la mine de altfel cred ca ai avansul prea mic :blah:

ma chinui de vreo saptaman sa il dau mai mare si nu imi fac timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aditivat motorina (aditiv 2+2) pe care o foloseam (motorina diesel euro5 petrom) si un pic s-a redus timpul de pornire, dar nu e ca o pornire normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate rezolva cu vag - com ? mersi

Nu, avansul injectiei se poate modifica doar mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare:de cand a inceput sa ninga nu am mai pornit masina si as vrea sa stiu la ce ar trebui sa ma astept cand o voi porni ?(asta probabil cand se va putea circula prin oras k pana atunci sta f bine in parcare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guglina, la o pornire dupa o perioada de repaus mai lunga e bine daca se poate o data pe saptamina ca masina sa fie pornita si miscata.Iar atunci pornirea se va face cam asa: se calca pedala de ambreiaj, se pune contactul se sting consumatorii, se intoarce cheia la pozitia initiala se pune din nou contactul si se sting consumatori iar atunci se da starter ca motorul sa porneasca.Nu se pune piciorul pe acceleratie la pornire si la oprire.succes :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie-martorul din bord pt. bujii (acea spirala galbena) se stinge dupa circa 5-6-7-secunde, depinde durata de temperatura de afara,dar daca mai asteptati cateva secunde tot cam 5-6-7 veti auzi la un moment dat cum decuplaza relul undeva in stanga fata si atunci puteti da la automat si bujiile vor fi mai incinse nu va trebui sa puneti de doua ori contactul.aceasta " smecherie" o aveam si pe un golf 1 din"79, deci exista de mult dar in carte nu scrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are supapa atat pe tur cat si pe retur si se ambele se gasesc in sorbul din rezervor, chiar la intrarea iesirea din el.

Asta daca masina ta este varianta fara pompa de alimentare in rezervor.

Sincer, au facut o economie PROSTEASCA atunci cand au proiectat PD-uri fara acea pompa. Daca nu o ai, pompa tandem trebuie sa inchida PERFECT. Altfel ti se dezamorseaza instalatia in timp. Si nu stiu daca neaparat te va ajuta o astfel de supapa. Daca tot vrei sa montezi, monteaza chiar langa pompa.

Daca tot nu vei avea rezultate, doar o pompa NOUA te va scapa de probleme. :frigbaitata:

Este cu pompa de alimentare in rezervor. Este PD. Deci sa inteleg ca nu are supapa unisens? Si inca o intrebare. Pompa tandem este pe EGR?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie-martorul din bord pt. bujii (acea spirala galbena) se stinge dupa circa 5-6-7-secunde, depinde durata de temperatura de afara,dar daca mai asteptati cateva secunde tot cam 5-6-7 veti auzi la un moment dat cum decuplaza relul undeva in stanga fata si atunci puteti da la automat si bujiile vor fi mai incinse nu va trebui sa puneti de doua ori contactul.aceasta " smecherie" o aveam si pe un golf 1 din"79, deci exista de mult dar in carte nu scrie.

Da dar trebuie sa fii atent cind se aude decuplajul releului.

Eu stiu asta si cunosc situatia si numai dupa ea pornesc masina desi spirala la golf 4 la mine nu sta mai mult de citeva secunde aprinsa indiferent de cit de frig e afara.Cred ca am ceva defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie-martorul din bord pt. bujii (acea spirala galbena) se stinge dupa circa 5-6-7-secunde, depinde durata de temperatura de afara,dar daca mai asteptati cateva secunde tot cam 5-6-7 veti auzi la un moment dat cum decuplaza relul undeva in stanga fata si atunci puteti da la automat si bujiile vor fi mai incinse nu va trebui sa puneti de doua ori contactul.aceasta " smecherie" o aveam si pe un golf 1 din"79, deci exista de mult dar in carte nu scrie.

SAu se poate mari timpul de cationare a bujiilor cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Masina din semnatura, are abia 6 luni si 11.00Km. De cand a venit frigul, dimineata la pornire intampin cateva probleme si anume: acum o saptamana, temp. ext 0, la prima cheie dupa 1 sec. s-a oprit brusc motorul, la a doua a pornit normal. De atunci, la prima pornire dimineata se scutura un pic motorul timp de 2 sec. dupa care merge normal. Afara s-a mai racit, ex. azi-dimineata termometrul din bord indica -4 gr.

Sa-mi fac probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varsta si la km respectivi tu trebuie sa-ti faci griji numai de timpul si drumul pana la serviceul autorizat. Problema trebuie remediata in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca nu are supapa unisens? Si inca o intrebare. Pompa tandem este pe EGR?

Nu, nu mai are alte supape decat cele din pompe.

Pompa tandem nu este pe EGR. EGR-el se afla lateral, pe galeria de admisie iar pompa tandem se afla in capatul motorului, antrenata de axul cu came. Sunt 2 lucruri TOTAL diferite. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu mai are alte supape decat cele din pompe.

Pompa tandem nu este pe EGR. EGR-el se afla lateral, pe galeria de admisie iar pompa tandem se afla in capatul motorului, antrenata de axul cu came. Sunt 2 lucruri TOTAL diferite. :P

Ok , multumesc de raspuns, dar pompa din rezervor poate sa fie stricata, sa nu inchida? Trebuie schimbata, se poate repara, sau e sigur pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samaritean se pare ca avem amandoi aceeasi problema

Eu am schimbat ieri pompa tandem , porneste mai bine dar tot nu porneste "la sfert" cum pornea , s-ar putea sa mai fie si altceva

Mie inainte sa schimb pompa ,dupa ce ca pornea foarte greu ,se mai oprea de 2-3 ori

Am verificat si pompa din rezervor a avut f multa mizerie

Eu zic sa incerci sa faci rost de o pompa tandem ( de proba , cum am facut eu) si in caz ce e de la ea te duci si o platesti dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am rezolvat astzi problemele de la pornire...marindu-mi anansul.Pleaca la sfert,la fel cum o facea odinioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul nu trebuie marit, trebuie reglat asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samaritean se pare ca avem amandoi aceeasi problema

Eu am schimbat ieri pompa tandem , porneste mai bine dar tot nu porneste "la sfert" cum pornea , s-ar putea sa mai fie si altceva

Mie inainte sa schimb pompa ,dupa ce ca pornea foarte greu ,se mai oprea de 2-3 ori

Am verificat si pompa din rezervor a avut f multa mizerie

Eu zic sa incerci sa faci rost de o pompa tandem ( de proba , cum am facut eu) si in caz ce e de la ea te duci si o platesti dupa

Ok Cred ca asta voi face. Din discutiile de pe forum am vazut ca difera locatia pompei tandem de la motor la motor. Puteti va rog sa-mi dati o poza, un link, o schema cu locatia acestei pompe. Multumesc.

PS Motor AJM cu PD

Modificat de samaritean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat pompa tandem si face la fel

luni verific si pompa din rezervor s-ar putea sa fie de acolo

uite la mine unde e pompa tandem , nu stiu daca difera pozitia , oricum trebuie sa fie pe chiulasa

post-42937-1261237520_thumb.jpg

Modificat de wvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un PD cum se poate mari avansul? Am un AJM 1.9TDI. Si am mari probleme la pornire. Azi dimineata au fost -18 la Sibiu. A pornit cam la a 5-a cheie si aia cu greu cand am simtit ca o ia a trebuit sa accelerez sa nu moara motorul. Toate functioneaza bine. Eu dau vina pe un injector care si in perioada mai calda dadea fum alb la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trageti concluzii: zilele trecute la -4, -6 grade a pornit dupa cateva secunde bune si la a doua incercare dupa ce a invartit bine si am tinut pe bujii de doua ori. Azi dimineata la - 16 grade am tinut pe bujii de trei ori si surpriza: a pornit asa cum ne dorim cu totii... adica la sfert. Cu siguranta nu asta e solutia tinand de trei ori pe bujii dar comportamentul la pornire este foarte diferit. Mentionez ca filtrul de motorina are cam 8 000 km, bujiile le-am verificat si functioneaza toate, iar bateria este la a doua iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire azi numai dupa ce am tinut de vreo doua ori pe bujie . In 30 minute eram la Intercar . Bujie incandescenta defecta . S-a inlocuit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!