Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Aditu, poate sa faca asa si de la o baterie slaba. Filtrul de motorina cand l'ai schimbat ultima data?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin ianuarie-februarie anul trecut am verificat bujiile la reprezentanta VW si am inlocuit una. Am verificat tot la ei si bateria si era ok. Si le zisesem si lor ca tresare uneori la pornire.

Filtrul de motorina l-am schimbat la ultima revizie...

Poate injectoarele??? :) Pe un VAG-com, asta vara valorile indicate de ele erau foarte apropiate si ok. Sa maresc timpul de actionare bujii..nu prea stiu cine sa ma ajute prin zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu. Sunt destul de sigur ca problema e in pompa de tandem. Cred ca se rezolva cu o valva unisens pe sistemul de alimentare.

@Samaritean: Incearca sa lasi masina cu botul mai jos decat partea din spate si o sa porneasca mai usor .

Mersi e o rezolvare si asta, provizorie bineinteles. O sa decuplez chiar acum senzorul de temperatura asa cum am vazut intr-un post anterior. Dupa care o sa-l verific iar daca e stricat il schimb. Urmeaza, in caz ca nu-si revine, pompa tandem. Va tin la curent.

Multumesc pentru sfaturi deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura si vezi daca mai porneste greu.

Puteti sa-mi aratati si mie unde se afla senzorul ala mai exact. Am dat jos capacul azi si m-am uitat pe acolo dar am vazut vreo trei care aratau la fel. O schema, o poza, un link sau o explicatie clara m-ar ajuta mult mai mult, eventual un cod al piesei pentru a-l putea comanda. Motorul este cel din semnatura.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa-mi aratati si mie unde se afla senzorul ala mai exact. Am dat jos capacul azi si m-am uitat pe acolo dar am vazut vreo trei care aratau la fel. O schema, o poza, un link sau o explicatie clara m-ar ajuta mult mai mult, eventual un cod al piesei pentru a-l putea comanda. Motorul este cel din semnatura.

Multumesc

Revin cu acesta rugaminte. Scuze admin ca par grabit, dar sambata vreau sa-l shimb.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am fost la alt mecanic si mi-a zis sa las masina in panta cu botul in jos

Azi de dimineata a venit el sa o porneasca si a pornit la prima cheie , crede el ca pompa tandem se dezamorseaza.

A zis ca i-mi face rost de una sa o pun provizoriu pe masina sa vad daca mai porneste greu

Din cate am citit pe forum nu se repara , dar am mai citit pe undeva ca se poate pune o supapa unisens pe retur A incercat cineva treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar am cautat si eu, am citit toate topicurile pe acest subiect, dar nu am gasit pozitionarea senzorului G 62 pe masina. Unii spun ca este in spatele climatronicului, altii pe sub pompa tandem. Revin cu aceasta rugaminte. Unde se afla senzorul de temperatura G 62 pe un golf 4 1.9 TDI, motor AJM PD.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-au rezolvat problemele de pornire odata cu schimbarea distributiei, care era pusa gresit cu un dinte. Acum porneste dimineata la sfert de cheie... :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca sa fiu offtopic, cred ca l-ai spart pe baiat :)).

Pune o poza clara, ce e asa greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

samaritean

Salut

Daca nici dupa un studiu amanuntit pe forum nu ai gasit G2/G62, poate te ajuta imaginea din atasament :Driver:

post-12725-1259525978_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare! nu stiu daca intrebarea care o am e potrivita acestui topic, totusi... hai sa incerc: De ce cand pornesc motorul dimineata face un nor imens de fum negru? De unde vine fumul? Pai din esapament. Vreau sa va spun ca nu e masina mea, e a unui mosh de'al meu. E un VW T5 1.9 TDI din iunie 2005 cu vreo 120.000 km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor.

Am schimbat senzorul. Este in partea dreapta a motorului cum te uiti la el, pe furtunul care vine de la radiator. Motorul repet e 1.9 TDI, AJM, PD.

Din pacate problema nu s-a rezolvat. Din nou dupa 12-14 ore nu porneste, decat dupa ce dau de cateva ori la automat, probabil timpul necesar pentru a ajunge motorina in pompa. Este ca atunci cand schimbi filtrul de motorina. Se spunea ceva aici pe forum despre o valva unisens, care se monteaza undeva pe tur. A mai incercat cineva aceasta metoda? Si alta intrebare. Multe masini au aceasta supapa unisens din constructie. Golful 4 sa nu aiba aceasta supapa?

Va multumesc, si inca ma rog lui Dumnezeu sa nu fie foarte frig sa ma duca bateria dimineata sa dau de 4-5 ori la automat cate 10 sec.

Cristi

Ai dreptate senzorul este acolo unde apare in poza si in schita de mai sus. L-am scumbat, dar asa cum spuneam problema nu s-a rezolvat. Este altceva.

Mai incerc, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat la un Lancia Delta 1.9 TDS si functiona... Tot asa ceva avea...

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am avut si eu mici probleme cu pornirea la rece la masina din semnatura. Invartea motorul cam 2-3 secunde dupa care pornea.. si cand pornea mergea inecat alte 2-3 secunde.. Aceleasi simptome le-am avut anul trecut dar dupa ce am schimbat 3 din cele 5 bujii a pornit perfect. Am fost acum la mecanic sa verifice bujiile si toate au fost ok. Dupa o saptamana am ramas fara incarcare datorita unui releu de pe alternator defect. Culmea de cand am schimbat releul masina porneste perfect. Tind sa cred ca inainte sa cedeze releul functiona deficitar si nu imi incarca bateria cum trebuie. Cred ca primul lucru cand TDI nu pornesc usor e sa se ia in calcul bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se spunea ceva aici pe forum despre o valva unisens, care se monteaza undeva pe tur. A mai incercat cineva aceasta metoda? Si alta intrebare. Multe masini au aceasta supapa unisens din constructie. Golful 4 sa nu aiba aceasta supapa?

Are supapa atat pe tur cat si pe retur si se ambele se gasesc in sorbul din rezervor, chiar la intrarea iesirea din el.

Asta daca masina ta este varianta fara pompa de alimentare in rezervor.

Sincer, au facut o economie PROSTEASCA atunci cand au proiectat PD-uri fara acea pompa. Daca nu o ai, pompa tandem trebuie sa inchida PERFECT. Altfel ti se dezamorseaza instalatia in timp. Si nu stiu daca neaparat te va ajuta o astfel de supapa. Daca tot vrei sa montezi, monteaza chiar langa pompa.

Daca tot nu vei avea rezultate, doar o pompa NOUA te va scapa de probleme. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,poate ma repet cu intrebarea dar e cam tarziu sa stau sa mai citesc 20 pagini , am si eu o problema cu pornirea la rece , porneste la a 2 cheie , am facut un test si nu imi apare absolut nimica , si ma gandesc ca ar putea fi de la filtrul de motorina pe care l-am schimbat eu , deoarece acolo unde are stutul ala cu 2 oringuri imi cam transpira si nu a intrat fortat cand l-am bagat si are un pic de joc , ma gandesc ca ar trabui sa fie inchis etnas , imi face probleme cand masina sta de pe o zi pe alta , este posibil sa piarda presiune si asta sa fie cauza , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind schimbi personal filtru de motorina, inainte de montarea se fac doua operatiuni:

-se completeaza cu motorina filtru nou,

-se ung oringurile noi la supapa de retur cu motorina pentru lubrefiere.

Revenind la topic, la mine au aparut probleme porniri din momentul schimbari temperaturi, sub 0 grade afara.

-bujiile 3 sunt bune, una arsa

-starea masini la scanare a iesit buna.

-nu stiu starea bateriei ? exista in bucuresti un centru unde masoara capacitatea bateriei ?

-dupa prima pornire, masina porneste la sfert.

-daca pun contactul de doua ori sa lungesc timpul de functionare al bujiilor, rezultatul este acelasi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtru , de data asta a intrat mai greu , acuma o sa vad daca tot asa o sa faca , mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sunt eu paranoic, dar a pus cineva filtru OEM(stiu ca scump rau fara de mann). Vreau sa stiu daca tot mai are bule.

Asta pt ca nu as da o caruta de bani numai pe un filtru daca stiu ca nu rezolv problema si oricum asta mann face treaba buna ca filtru, doar oringurile alea... Pt ca la cel OEM nu trebuie sa umbli la partea aia pt ca vine cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun si mann , oringuriile vin impreuna cu orice filtru nou , si le schimbi doar daca vrei sau daca sunt "piscate" , recomandat fiind sa le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!