Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

mie ca ai probleme pe compresie...... sau cum am mai intalnit nu e reglat bine avansu de la pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis:cand scot mufa de la senzor sta pe bujii dupaia pleaca la sfert.Problema e ca bujiile nu primesc curent si nu se incalzesc cand e mufa pusa ceea ce duce la pornirea f grea.Intrebarea e :De ce nu vine curent la bujii cand e mufa pusa?

Am uitat sa specific:pe tester nu-mi da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti mai repet odata... bujiile sunt alimentate abia cand temperatura este sub 5 grade.....

cand scoti mufa intra in avarie si baga bujiile pe un timp standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si la temperaturi mai mici de 5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sub 5 grade nu iti sta martoru pe bord mai mult de o secunda... inseamna ca e senzorul defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul si scapi de problema pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In iarna lui 2007 cand au fost gerurile alea mari,mie imi pornea masina fara nicio bujie buna.Cate odata imi pornea la a2-a cheie.Iar la actuala am 2 bujii arse si vreau sa zic ca-mi porneste perfect,asta fiind a 2a iarna cand merg cu ele arse!Daca nu ma supara,de ce sa o deranjez?Stie oare ca nu am bani sa i le schimb si de asta porneste? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul si scapi de problema pornirii.

Am schimbat senzorul si problema persista.Acum,umbland cu mufa de la senzor scoasa pentru a putea porni a inceput sa se aprinda si sa se stinga de vreo trei ori becul de la ulei,asta in timp ce tin pe bujii.Uleiul este la nivel maxim.Are cineva ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele de pornire pe timp rece cred ca in mare parte provin de la curentul de pornire din baterie !

Eu mi-am schimbat acu sambata bateria am pus pe masina un Bosh Silver 74 a, dar inainte de a schimba bateria mi-a verificat bateria veche ... surpriza avea doar 50% capacitate din curentul de pornire, daca am iinteles eu bine ... omu mi-a zis ca pe vreme rece nu mai porneste masina, pe cald e ok, dar cand vine frigul gata ... adevarat graia nenea ... bateria a dat semne de slabiciuni inca din ultimile friguri a iernii trecute, dar ma tinut peste vara !

Cel mai simplu mod de a verifica bateria este sa mergi la un service, eu am fost la Ciclop, am dat 10 lei la nenea, si mi-a schimbat si bateria si verificat si tot ce trebuie !

Acu pornesc la sfert ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul si scapi de problema pornirii.

Am schimbat senzorul si problema persista.Acum,umbland cu mufa de la senzor scoasa pentru a putea porni a inceput sa se aprinda si sa se stinga de vreo trei ori becul de la ulei,asta in timp ce tin pe bujii.Uleiul este la nivel maxim.Are cineva ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema...

pe autostrada, niciodata nu am avut mai mult de 70-75' (sau cel putin asa imi arata indicatorul din bord), indiferent de viteza sau temperatura de afara.....doar in oras, si asta foarte rar, ajungea la 90' si atunci pornea ventilatorul!

acum, de cand s-a mai racit, e si mai rau...pornesc dimineata, stau ~1min si abia dupa 6-7km abia incep sa simt putina caldura (acul indica aproape 70')..nu am mai auzit ventilatorul ala de f mult timp.. :icon_thumright:

e normal ? ..ceva idei ?!?

Modificat de mihuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am si eu o problema oarecum asemanatoare...

LA PORNIRE: - cand pornesc motorul dimineata (sau cand este rece motorul) uneori merge intrerupt, sacadat si da sa se opreasca si de 2 ori a scos si fum (?!?), simtomul sa il compar metaforic ar fi "ca si cum nu ar merge un piston" de tremura toata masina si coboara sub 800rpm. De pornit totdeuna a pornit la prima cheie. Cum o accelerez si o tin asa 10-30 sec (pana in 2000rpm) e ok. => Parerea ,ea BUJIILE...

LA RELANTI: - indiferent daca motorul este rece sau cald, TOTDEUNA turatia variaza de la aprox 920rpm la 850rpm in exact 5 sec ciclic (coboara lent primele 3 sec la 900 apoi cade brusc la 850 apoi urca brusc peste 900 si cilcul se reia la aprox 5 sec interval). => Poate fi motorasul de relani sau tot bujii?!?

IN MERS: - in mers (chiar si cu motorul "incins") TOTDEUNA sub 2000 de ture, mai ales cand este subturata, pana ajunge la 2000rpm parca "se ineaca", se sacadeaza si urca in ture cam inecat (nu se simte tare ci FOARTE-FOARTE slab). => Debimetru (a avut filtru sport), turbo....ceva idei?!?

Pot sa mentionez daca este de ajutor ca si temperatura de la apa nu mi-o indica bine (ex. dupa ce am facut 100 km temperatura apei o indica normal apoi pt inca 50 km era pe min apoi revenea etc.).

Pe scanare in service (acum 2 sapt) totul e roz si frumos....

Motorul este 1.8T am uitat sa mentionez....

Ceva idei?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aci deobicei e vb de motoare turbo DIESEL.

Tosuti, schimba G2/G62-ul, daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aci deobicei e vb de motoare turbo DIESEL.

Am tot cautat si nu am vazut nici un topic special pentru motorul meu, sau pt benzina (aici cred, defapt, mai mult ca sigur ma veti corecta). :rolleyes:

Am considerat ca problema este oarecum asemantoare (mai mult sau mai putin) cu ce s-a mai expus in acest topic si probabil sunt si factori comuni si circumstante asemanatoare... bezina sau motorina, cine se pricepe stie sa dea explicatii indiferent, cei care isi dau cu parerea aiurea, probabil ca nu :screwy: sau sunt doar eu putin rau :evil:

Oricum, parerea mea ca optiunea "search" lasa de dorit...(PAREREA MEA IREFUTABILA) :)

Tosuti, schimba G2/G62-ul, daca ai.

In termeni mai pe intelesul unui forumist vw incepator... :(

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme la pornire.Egal ca e frig sau nu,motorul porneste parca sacadat,cu o mica trepidatie.Mi s-a sugerat ca e de la electromotor?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tosuti, schimba G2/G62-ul, daca ai.

Sunt 2 senzori care masoara temperatura antigelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori care masoara temperatura antigelului.

Da, trebuie sa ii schimb neaparat ca nu imi indica bine temperatura la antigel (apa)...dar are legatura cu "simtomele" motorului meu care le-am enuntat mai sus?!?

Cam cat costa acesti senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, la mine problema ar fi un nor mare de fum dupa ce porneste putin putin mai greu adica ce invarte de doua ori alternatorul. Problema ar fi acel nor de fum dupa ce pornesti ii destul de mare si nu mai am intalnit pe golful meu. faza ii ca la mine unde is eu nu ii inca sub 0 grade ce a fi oare cand voi merge in ro de craciun.

Sa fie din bujiile incandescente sau din cauza resoftari ?

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nor albastru sau negru?

Albastru=ulei

Negru=motorina prea multa, aer prea putin

Daca fumul e emis sacadat, poate fi o bujie care nu a mers ca lumea si s-a adunat mai multa motorina in camera de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Ii fum negru dar nu foarte inchis la culoare si primadata ii putin dupa aia un nor dupa ce porneste si dupa aia atat nu mai scoate deloc.

Care ar fi cauzele? Tremura si masina putin cand invart de cheie. Care ar fi cauzele ce pot sa schimb, reglez, fac?

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile ca sa fii sigur de ele. De asemenea verifica si ca iti ajunge tensiune pe mufa de la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am si eu o mica nelamurire. Poate sa-mi spuna si mie cineva daca martorul pentru bujii de pe bord trebuie sa ramana aprins pe toata perioada de functionare a bujiilor sau numai se aprinde si se stinge?

Mentionez ca la mine se aprinde si se stinge dupa numai o secunda, iar releul (care alimenteaza bujiile cred) se aude ca decupleaza abia dupa cateva secunde dupa ce se stinge martorul.

PS Trebuie sa va spun ca nici pornirea nu este chiar stralucita (la temperaturi de 5 grade porneste abia dupa cateva secunde de dat la automat)

Multumesc pentru timpul acordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intuit bine, martorul nu indica corect actionarea bujiilor, ci releul. Martorul arata doar ca functioneaza (el este folosit si in caz de eroare la pedala de frana etc.), sta mai mult ca sa arate ca iti merg bujiile, dar cand se opreste el bujiile inca mai sunt alimentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!