Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Sper sa fi nimerit bine cu postul si imi cer scuze daca sunt :lol:

Buba mare!

Am pornit masina, am mers...2 km si martorul de la instalatia de preincalzire a inceput sa clipeasca. N-am putut sa opresc imediat, am mai mers cca 1km, am oprit, am oprit si motorul. Am stat cca 2 min. dupa care am repornit motorul. Martorul nu s-a mai aprins in bord.

A mai avut cineva problema asta ?

Mentionez ca masina a fost trasa pe dreapta 1 luna (am fost eu in revizie cu un picior) si azi am facut un drum de 20km, am oprit 2 ore si la intoarcere s-au intamplat cele de mai sus.

Please Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca martorul clipeste, verifica daca ai vreun bec ars la frana.

O alta problema ar fi switch-ul de la pedala de frana.

Daca nu, fa-i o scanare si vezi ce eroare iti afiseaza. :(

http://vwforum.ro/index.php?showto...9&hl=switch

Avertisment

9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca martorul clipeste, verifica daca ai vreun bec ars la frana.

O alta problema ar fi switch-ul de la pedala de frana.

Daca nu, fa-i o scanare si vezi ce eroare iti afiseaza. :)

http://vwforum.ro/index.php?showto...9&hl=switch

1001 multumiri! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sall all am si eu probleme la pornire dimineata mentionez ca nu pornesc masina decit sambata :vaidecapulmeu: dar porneste abia la a-6-a ,am schimbat bateria ,bujiile,tacheti,culbutori,pastile,filtre,iar acum ultima oara am schimbat furtunelele de pe retur si acum porneste la a 3-a de ce nu porneste la sfert?? unde sa ma mai uit?mentionez ca la cald porneste brici, iar peste noapte se duce motorina inapoi dar nu stiu cum...aaa si dimineata la pornire scoate si un fum (albicios)inecacios de trebuie sa deschid usa garajului pt aerisire,ce sa-i mai fac? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina este cea din semnatura si daca e pe platforma veche insemna ca ai un motor 2.5 V6 180 de cai ?

La acest motor se duce o supapa de retur din pompa de injectie .

Strica si tu niste bani si mergi la un service calumea (poate chiar audi ) sa iti faca un test de etanseitate a circuitului de motorina de joasa presiune . Acolo se va afla exact daca nu tine motorina si pe care segment scapa.

Ai ajuns deja la limita la care nu se poate repara pe presupuneri .

Poti face si un test de compresie - e pana in 100 de lei .

Daca totusi vrei sa o iei "romaneste " pune o supapa unisens pe turul de motorina langa pompa si vezi daca mai pleaca motorina inapoi.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totusi vrei sa o iei "romaneste " pune o supapa unisens pe turul de motorina langa pompa si vezi daca mai pleaca motorina inapoi.

mersi dukku asa o sa fac :)

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza o scanare la motor.Verifica bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

nu stiu daca a mai avut careva problema asta: motorul a pornit foarte greu dupa spalarea masinii (cu apa cu presiune). Asta cind am spalat-o data trecuta. Dupa pornirea grea - s-a comportat ok, fara probleme.

Azi - din nou acelasi lucru, dupa ce am spalat-o. Numai ca in plus a aparut o problema: martorul din bord de la bujiile incandescente clipeste (+ avertizare sonora + mesaj), iar martorul de la gazele de evacuare a ramas aprins si dupa pornire si rulare.

Stiti careva cauza? Chiar trebuie sa merg la service? Cum se poate evita pe viitor acest lucru?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Am si eu o problema la masina din semnatura...Imi porneste greu la rece...am schimbat la ea distributia,filtre,bujiile si degeaba..am observat ceva foarte ciudat atunci cand am rezervorul plin sau peste jumate imi porneste din prima...am fost la un service si mi-au puso pe teste si mi-au spus ca am injectorul 4 cu 2.2...dar eu nu inteleg dc atunci cand am rezervorul peste jumate imi porneste din prima

Astept raspunsurile voastre...ca deja nu mai stiu ce sa ai mai fac

MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pare sa influenteze cantitatea de motorina din rezervor nu ma gandesc decat la circuitul de alimentare si la principiul vaselor comunicante .

Incearca sa scoti si tu turul de la motorina si sa pui contactul sa vezi daca pompa de alimentare din rezervor isi face treaba si impinge motorina.

Mai era si o supapa unisens pe langa filtrul de motorina pe acolo .

Are cumva legatura si cu timpul cat sta masina nepornita sau doar cu faptul ca rezervorul e gol sau pe plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa 3 ore max de la oprirea motorului cand dau sa porneasc imi invarte doar electromotoru...dau 2,3,4 chei si imi porneste...asta se intampla doar atunci cand am motorina sub jumate de rezervor...problema se schimba cand am peste jumate sau plin in situatia asta imi porneste din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, sper ca am postat bine. am urmatoarea problema:

dimineata, cand pornesc (acum in mai, 10-11 grade sa spunem, nu decembrie-ianuarie), dau putin mai mult la cheie pana sa o ia (nu mereu), scoate un fum mai alb (ma rog, nu exagerat de gros), si porneste pana la urma.

porneste putin mai greu in sensul in care de fiecare data dadeam putin si o lua, acum se chinuie nitel si abia apoi "se pune in miscare" motorul.

de la ce sa fie, ma intreb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Fumul alb pote sa indice un consum de ulei , asa scotea si a mea cand am cumparato un fum alb, dupa vreo 2 luni ma lasat turbina, incerca sa vezi ce consum de ulei ai , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ acelasi lucru si la mine. Pleaca doar la a 3-a cheie dimineatza sau dupa stationari mai lungi. Nu am remarcat sa apara si fum in momentul pornirii.

Diagnosticul din service "nu sta motorina in fata"... bun zic eu, si "ce tre sa fac". Raspuns "pai nu stim care e cauza ca pot sa fie mai multe" zic ei.

Acum caut o pompa tandem sa vad daca nu e din cauza asta.

Intrebare, erorile de inchidere centralizata pot afecta cumva cumva si pornirea? Asta ar fi fost explicatia unui tip de la service dupa ce am facut un test la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

A facut cineva o scanare la masina?

Daca e problema electrica (care sa aiba legatura cu inchiderea centralizata eventual) apare eroarea.

Daca e din pompa tandem, nu-ti da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare am erori la inchidere usa dreapta fata si geam electric stanga fata... de pompa tandem nici pomenire. Problema este ca un service iti spune un lucru si un alt service ii face pe primi "prosti" scuzati expresia si iti dau alta varianta. Trec peste varianta in care mi s-a sugerat "prieteneste" sa scap de masina asta :beerchug:. Lucru care nu o sa se intample binenteles :frigbaitata:.

Ma gandeam totusi si la varianta cu pompa tandem daca reusesc sa gasesc una sa pot face o proba sa vad daca sunt diferente de comportament... sa nu arunc cu banii in stanga si in drepata asa aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca nu ai erori, problema nu e de natura electrica :)

Sant sanse foarte mari sa fie pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca problema este din pompa din cauza ca daca parcurg o distanta destul de mare, sa zicem peste 20-30 de min de mers continuu, daca opresc motorul si il repornesc masina porneste fara probleme. Dar daca fac o pauza mai lunga, de cateva ore este din nou la a 3-a cheie. Probabil motorina nu ramane pe traseu in termeni mai putin tehnici (pt ca nu sunt in domeniu) se duce inapoi catre rezervor. Cam asa ma gandesc eu dar e posibil ca rationamentul meu sa nu fie corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui contactul de 2-3 ori inainte de a porni.Asta ar trebui sa te lamureasca exact daca este pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact asa si fac. Pun contactul de 2 ori si abia a 3-a oara ii dau cheie. Pleaca la a 3-a dar cam in 4-5 sec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Vezi daca te regasesti aici. :beerchug:

Eu zic ca tot pompa tandem iti face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Care e rostul sa dai de 3 ori pe contact ca doar nu sunt -20 de grade? Bujiile incandescente nu intra in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Rostul punerii contactului ar fi ca pompa de alimentare din rezervor sa pompeze mai multa motorina (dupa cum se stie, la punerea contactului ea lucreaza 2 secunde), eliminand din aerul de pe instalatie. :beerchug:

Insa asta nu e o solutie. Decat de moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
pai dupa 3 ore max de la oprirea motorului cand dau sa porneasc imi invarte doar electromotoru...dau 2,3,4 chei si imi porneste...asta se intampla doar atunci cand am motorina sub jumate de rezervor...problema se schimba cand am peste jumate sau plin in situatia asta imi porneste din prima.

am revenit cu problema pe care am avuto

eu am rezolvat schimband injectorul 2 , care a fost infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am si eu o problema cu pornirea.dimineataporneste dupa ce invarte de 4,5,6 ori,dupa care in timpul zilei pornestedupa ce invarte de 2 ,3 ori deci nu la sfert.masina nu a pornit niciodata la sfert.bujiile au fost skimbate in ianuarie.dupa ce oprsc motorul se aude un "clamp" ca si cum s ar inkide ceva.bateria e cam vechiuta dar nu cred ca e de la ea intrucat masina invarte si porneste atat in frig cat si in cald la fel.daca aveti vreo sugestie va rog ajutati ma.merci

Modificat de jeetrink
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!