Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Mai ca as paria cu tine, ca ai ceva buji arse. Sa vedem............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fly_lex, cu vag-ul iti arata temp buna la coolant temperature? Ai faulturi stocate la G62? si la mine este cand porneste la sfert si este cand nu, la cald. Vara la rece porneste intotdeauna la sfert. Nu tot timpul porneste greu la cald, doar cateodata, am si eu bule, cateva pe circuitul de motorina. Eu zic ca nu are de-a face cu aia pt ca daca il opresc si pornesc imediat imi porneste greu, de parca nu ar primi ceva si dupa 2-3 sec porneste fara balbaieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scanat cu vag com-ul ..dar la ultimele scanari nu-mi aduc aminte sa i avut erori la g62. La mine vara porneste greu dimineata. Doar la venirea timpului isi schimba comportamentul si porneste la sfert. Repet ca sa nu fiu inteles gresit...porneste greu inseamna ca trebuie sa tin...in medie 3-4 secunde la automat. Am scris si in alt post ca schimbarea senzorului nu a schimbat comportamentul la pornire. I-am facut proba din nou..cu mufa scoasa...si porneste ok...am pus-o la loc..porneste mai greu. Nu stiu ce sa mai cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le are arse pe toate 4, a scris pe alt topic dar a fost inchis :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca la inchis iepurasu`. Probabil pt ca ii demonstram lui @alex, ca EGR, lucreaza si sub 50 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviam de la subiect si totul era un ghiveci. Aia era problema, asa ca ssst. Carnetul suspendat ;) . Important e ca ALH-ul porneste si fara lumanari. So, keep drivin'. :icon_thumright: Daca ar merge si fara motorina ar fi ideal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am vazut ca la inchis iepurasu`. Probabil pt ca ii demonstram lui @alex, ca EGR, lucreaza si sub 50 grade.

Nu pentru asta am inchis topicul rspectiv iar motivele le-am scris acolo.

In principal pentru ca TU deschizi un topic pe o anumita tema, pe care apoi il faci varza.

Daca asa se pune problema... next time =>warning. :icon_thumright: ;)

PS:

Pentru dicutii asupra EGR exista DEJA topic-uri deschise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de celelalte probleme este posibil ca o bujie sa fie ersa si sa pornesca in 3 si pornirea este mai grea...un vag te poate scoate din ceata fara sa te ambalezi poate fi minora porblema......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand porniti dimineata motorul si este rece nu trocane putin mai tare fata de cand este la 90 de grade ? asa este si la voi ?Motorul meu este AXR pompe-duze Diesel De pornit porneste foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jumex, mie nu mi-a aparut pe vag-com nimic in legatura cu acele bujii incandescanete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca zgomotul sa fie mai pronuntat,cand motorul e rece.

De asemenea,zgomotul se poate accentua pentru cateva secunde,daca tachetii sunt uzati.

Marius,masoara fiecare bujie.

Din cate stiu eu,valoarea masurata pe care ar trebui s-o aiba o bujie care mai e in parametri,trebuie sa fie cuprinsa intre 0.5 Ohm - 1.5 Ohm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt putin off topic

daca se poate verifica starea bujiilor cu vagcom va rog postati unde si cum

sunt si eu deosebit de interesat

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pornea si mie greu. Aveam o bujie arsa si am inlocuit-o. Tot pornea greu. Am facut apoi un drum lung de vreo 600 km si mi s-a intamplat sa se opreasca motorul in mers in special cand incetineam, schimbam viteza intr-una inferioara sau stateam la semafor la relanti.

M-am dus la un service si mi-au schimbat o roata dintata pe la transmisie (nu prea ma pricep) care se bulise - atasez o poza cu piesa (pe interior nu pe la dinti). Mi-a mai schimbat niste semeringuri, cureaua de distributie, si o garnitura tot de pe acolo. Nu stiu cum se cheama si nici nu am putut sa-i intreb ce piese sunt ca service-ul nu e in tara si nici nu le stiam limba. M-a costat 280 euro si acum porneste la sfert. Ce ziceti e mult?

post-39426-1231697127_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se poate verifica starea bujiilor cu vagcom va rog postati unde si cum
Din cate stiu eu nu se poate verifica decat daca pornesc sau nu...valoarea se masoara doar cu apartul de masura. La mine cel putin asa a fost...si omul avea si VAG-COM, totusi a pus aparatul si le-a masurat pe fiecare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joem

Acela este pinionul de pe arborele motor, care actioneaza distributia, la motoarele de 1.9, de pe GOLF 3 D.

Cunosc problema, f multe golfuri sufera de asta, in special cele cu km multi. Se "buleste", pana si locasul ei, care e in int pinionului. Din aceasta cauza se poate distruge motorul

In ce priveste pretu............mult.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie defect si cel "nou".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fly_lex Pune-l pe vag si daca nu iti arata coolant temp aberatii, e bun.

Azi am aschimbat filtrul de motorina sa vad daca scap de bule. Am observat ca cu cele 2 oringuri (unul era albastru, altul negru) noi a intrat mult mai ferm acel "T"-u. Am umplut cu motorina filtrul (cu motorina cumparata in pahar de cola de la OMV :angry:) si binenteles ca a murit motorul dupa 10 secunde. Se scursese toata motorina de pe teava in rezervor cred. Am dat la automat vreo 15 secunde, ori crapa ori se amorseaza, si a pornit. Ce sa va zic ,plin de bule :vaidecapulmeu: dar dupa o jumate de ora nu a mai fost una, sa vad dupa ce sta un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11: Filtrul de motorina l-am schimbat si eu de curand. Acele bule sunt pe furtunele de tur iar supapa in T si respectiv oringurile sunt pe retur. Daca iti scapa aer pe la oringuri...crede-ma ca ai fi simtit...eu am patit-o de mi s-a oprit pe la 160. Mai scria al bundy, parca, de masina lui ca are acea bula de noua si ca nu a avut probleme din pricina asta. Eu am observat ca dupa ce se opreste motorul acea bula vine incet pe furtun dinspre pompa. Sper sa fi remediat problema schimbarea filtrului la tine...dar sincer ma cam indoiesc...eu am schimbat 5-6 filtre de cand o am si niciodata n-am scapat de bulele de aer.

Ahhh si inca ceva...nu mai chinui masina asa cu datul la automat pana se amorseaza...cumpara o para si un furtun (maxim 30 lei si e foarte folositoare)...pune-l pe furtunul de tur care iese din filtru si apasa pe para pana iese motorina. Apoi pui furtunul ce duce la pompa inapoi in filtru, colierul si porneste imediat. Eu ,cel putin, asa am facut de fiecare data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh ,au acum am schimbat prima oara la masinuta mea :lol: si nu am citit nimic de para. Credeam ca merge ca la dacie cu carburantul din pompa pana ce automat din mers se amorseaza dar se pare ca nu a fost asa. Data viitoare am sa stiu cum se face :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se pare ca problemele tot persista.Zici ca se impiedica la pornire (da sa o ia dupa care invart de ma satur pana incepe sa porneasca balbait)...am tot dezbatut problema . Mai incerc cu 2 intrebari:

1Are cineva idee unde pot verifica si eu etanseitatea sistemului de alimetare si presiunea pompei de tandem?

2 Este posibil sa fie vre-n tachet defect de nou ? La montaj eu pur si simplu le-am scos pe cele vechi si le-am pus pe cele noi (nu le-am golit de ulei sau mai stiu eu ce) insa cand pornesc masina dimineata pe ger constat ca scoate un tacanit ritmic timp de un minut . Tachetii noi sunt FOLE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi diesselari ! :)

Am si eu problema cu pornitul ... eu am facut ceva drumuri scurte si noaptea cu masina din semnatura, afara -12, astfel ca nu a reusit nici sa se incalzeasca motorul ! Bun, maine zii -12, dau cheie .... nimic ! Mai incerc ... nimic ... pana nu ma mai tine bateria ! Chem un vecin cu un robot profii si imi masoara bateria, varza, imi masoara si acidul ... varza ! Am incarcat bateria ... a pornit si de atunci ... merge !

O alta problema pe care o am de ceva vreme este ca la rece imi intra in limp mode [cred] daca fortez putin turele ... trebuie sa opresc motorul si isi revine !

Am schimbat debitmetru, insa nici o schimbare ! Am cu masina vreo 27.000 cu ea fara sa schimb bujiilem si nici nu stiu cand i s-au schimbat anterior !

Distributia schimbata, filtrele schimbate !

Concluzie: trebuie schimbate bujiile ? ati avut asemenea comportament la motor cu pierdere de putere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fara un log in mers nimeni nu-ti va putea spune exact ce cauzeaza limp-mode-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza verifica ochiumetric daca iti functioneaza actuatorul vanelor de la turbina asa poti exclude sau include una dintre posibilele defecte, dar cum a zis si aryes13 fa-i o scanare si/sau un log in mers. Dupa ce ti-a pornit masina bujiile mai functioneza pana se incalzeste motorul parca la 60-65

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa dau un prognostic pana la scanarea cu vag-com . Cred ca va iesi o eroare de tipul "charge pressure - negative deviation" daca ii face asta numai la frig si spun asta pentru ca banuiesc o scapare de vacuum pe la furtune/mufe in circuitul de vacuum ; oricum decisiv va fi un test cu vag com.

Ca idee insa...incearca sa faci urmatoarea proba : Prinde ceva viteza incat sa poti frana mai lung si fa pedale de frana usoare (nu tare incat sa te dea cu capul de bord) si cat mai dese si incearca sa constati daca se intareste pedala de frana si scade eficacitatea ei pe masura ce faci pedalele de frana.Daca e asa se confirma ce am spus eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!