Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Sigur ca si calitatea motorinei folosite influenteaza pornirea si mersul motorului la temperaturi negative.

Cat despre titulaturi... mult marketing... Teste autorizate si certificate pot arata diferentele intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am facut modificarile cu vag-com-ul dar am intampinat o problema sau poate e firesc sa fie asa. Dupa logare pe canalul 12 la units era 0.0 iar temp la apa era la 50,4 grade. Am modificat acea valoare si am pus 32700 din 32768 si am salvat acea valoare. S-a salvat dar cand am reintrat din nou pe canalul 12 valoarea era tot 32700 iar la units era 0.0. Este normal sa-mi afiseze valoarea 0.0 ? dat fiind faptul ca motorul era la 50.4 grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Nu-ti face probleme.

Apare 0.0 din cauza ca practic, fiind cald, bujiile n-au mai apucat sa actioneze. Daca valoarea e 32700, se va respecta la prima pornire la rece. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa vezi ca asa e maine dimineata cu motorul rece pune contactul si uita-te la units. O sa vezi cat stau in functie de temperatura de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu problema cu un touran 19 tdi pd 2004 cu pornirea sub 0 grade.

Daca temperatura este peste 0 grade porneste ok, daca este sub 0 nu mai porneste decat dupa multe chei. Acum deja a omorat bateria.

Dupa ce porneste merge urat ceva timp(aprox. 1min) chir se mai ai oreste motorul. Dupa 10 minute de functionare isi revine

si nu mai are nici o problema

Am inlocuit bujiile toate, sonda de temperatura antigel, filtrul de motorina, curatat electromotorul, pompa de inalta presiune

e noua (2 luni). am scanat cu vag-ul si nu sunt erori.

Deja nu mai stiu la ce sa mai ma uit si ce sa mai verific.

Pote cumva sa nu fie compresia buna ? are 200 000 km. Desi la cald porneste la sfert.

Aveti cumva vreo idee ce as putea sa mai verific sau sa ii fac ?

Multumesc.

Am incercat sa mai maresc timpul pentru bujii si nu am reusit deoarece nu apare cu 32700 sau 32768 ci 0

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miine o sa inlocuiesc cele 2 bujii arse, sint curios, cum porneste cu toate 4. Nu stiam ca NGK sint japoneze. Sa vad cum isi fac treaba.

Atasez o poza.

post-11792-1231104997_thumb.jpg

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa mai maresc timpul pentru bujii si nu am reusit deoarece nu apare cu 32700 sau 32768 ci 0

pai pune 32700 in loc de 0.

@misu tdi: dupa codul de tara rezulta ca sunt fabricate in USA.

Si ngk e USA : http://www.ngksparkplugs.com/About_nGK/con...us.asp?mode=nml

sau Japonia : http://www.ngkntk.co.jp/english/company/develop.html ? :D

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani

am facut si eu adaptarea dar am pus valoarea 32710

inca nu pot sa ma pronunt in totalitate

fiindca atunci cand am facut adaptarea am stat mult cu contactul pus si multi consumatori si am terminat bateria

am incarcat-o pe redresor si a pornit frumos

dar a doua zi cand am pornit-o la rece desi nu erau multe grade cu minus a pornit "rotund"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit ieri dimineata masina (in jur de -15*C afara) si a pornit imediat, exact ca vara. Totusi cred ca am sa verific bujiile sa fiu sigur.

O sa incerc sa le dau jos ca m-ati cam bagat in ceata cu sarmele si amperii vostri :icon_thumright:.

Le dau jos si le conectez individual la baterie sa vad daca se inrosesc, e bine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme si la mine la rece. O ia greu...de la -2 -3 grade in jos.

Baterie schimbata in primavara cu o Varta Silver de 74Ah. Schimb + filtre facute acu 1500Km.

De cand a venit iarna cu temp mai mici de -5 martorul la bujii sta mai mult aprins. O ia la prima cheie dar nu la sfert ca de obicei si cu destul bolborosit impleticit la inceput, parca sta in 1,2,3 cilindrii...si cu turatii inegale...dupa 2 sec max revine si apoi ...toata ziua merge normal.

Cum masor consumatori, alternator, bujii? Am un multimetru pe acasa, pe care il mai folosesc din cand in cand :-).

O sa ii fac scanare cu VagCom-ul. O sa ma uit putin si la EGR, de asemenea vreau sa il curat putin, odata ce gasesc de cumparat garniturile ce vin pe langa el.

Sonda Lambda, care e aia (cea din antigel? mentionez ca , desi am antigel destul la frig se aprinde martorul.Se rezolva problema prin desfacerea capacului de la antigel.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi operatiune cu verificatu am sa o fac si eu sa ma conving, Continuitatea am verificat-o si este ok la toate cele 4 bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le dau jos si le conectez individual la baterie sa vad daca se inrosesc, e bine? :icon_thumright:

Exact. E foarte bine. E singura modalitate in care vezi exact daca se roseste in totalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2, numai benzinarele au sonada lambda, sonda de la vasu de espansiune e pentru nivelu la antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2 Martorul de bujii e normal sa stea mai mult aprins iarna pt ca bujiile de fapt acum lucreaza la frig, vara nu le folosesti.

garniturile de la Egr nu se inlocuiesc neaparat dupa desfacere, decat daca sunt arse (eu le-am pus pe aceleasi inapoi su nu am scurgeri pe langa ele), aici intervine uzura motorului (nu stiu cati km ai).

In al treilea rand sonda Lambda nu ai, dar e posibil sa ti se aprinda martorul de la lichidul de racire pt ca ai prea putin (cu totul , nu neaaparat antigel). Sonda respectiva este o "simpla" bucata de sarma care masoara nivelul lichidului in vasul de expansiune. In vas se ceeaza presiune cat merge motorul si de aceea cad desfaci capacul lichidul tinde sa urce in vas si astfel ti se stinge martorul din bord.

Daca gresesc ma puteti corecta :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile arse. Ce sa zic, alta viata, parca porneste la cald. Temperatura de pe compu` de bord era la -10G. Gata si cu balbaielile de dupa pornire, relantiul e linear.

@albundy, nu stiu ce sa zic de bujii, cred ca sint mai de calitate, decat bosch france, febi. Poate am sa le schimb si pe celelalte 2 care sint bosch franta, ca sa fie toate de aceasi mama. Am mai discutat cu un mecanic care lucreaza numai VW-AUDI, zicea ca NGK, vin si ca piesa de prim montaj, pe multe VW-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam din SOTE, ca sunt de prim montaj, dar nu sunt lamurit unde e firma mama, in Japonia, USA, etc ?

Sonda Lambda, care e aia (cea din antigel? mentionez ca , desi am antigel destul la frig se aprinde martorul.Se rezolva problema prin desfacerea capacului de la antigel.)

Se rezolva prin curatarea celor 2 tije, sarme din vas cu un varf de cutit sau altceva. Trebuie curatate de depunerile de pe ele. Sau intr-adevar ai prea putin lichid in vas. Unde e nivelul lichidului dimineata cand motorul e rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog din suflet sa ma iertati de gresesc cu postarea aceste intrebari,insa am o problema careia se pare nimeni nu-i da de cap.Am probleme cu pornirea masinii de cand a venit sezonul rece.Am schimbat recent o baterie noua,buna zic eu,o Varta de 74amperi.Ce sa zic a functionat cam timp de o luna dupa care nu stiu ce dzeu se intampla de incep sa apara erori in bord,se blocheaza volanul,se descarca bateria si masina se opreste.E drept ca temperaturile sunt foarte scazute,insa, uneori masina porneste la prima cheie,alteori dupa un drum foarte scurt gasesc bateria moarta si evident nu pot porni.In urma unei diagnoze computerizate mi s-a recomandat reprezentanta vw pt ca e problema de soft.Sa fie asa oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ - Dream - Eu zic sa mergi la un electrician sau un service bun care sa-ti verifice incarcarea pe tot traseu. Asa ceva am patit eu la a mea (cea din semnatura) am mers la fotbal, si cand sa plec nu a mai pornit...bateria moarta...(luna iulie-august) cand nu erau friguri, si mi s-a gasit oxid pe sub motor pe unde se imbina cablurile care duc din alternator in baterie si acolo se pierdea curent si mi-a terminat bateria. Daca nu mai aveaicurent in baterie, pompa de la servo are niste chestii electrice care daca nu primesc curent nu mai merg. Eu zic in principiu sa verifici instalatia de incarcare a bateriei.

Acuma vin eu cu o mica mica problema

Azi dimineata cand am pornit masina la -16 grade a pornit la sfert de cheie dar tot a mai avut ceva tremurici cca 1-2 sec. Oare sa mai maresc putin timpu de functionare al bujiilor (sa scad valoarea cu vag-ul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei in seama si un raspuns gen 'e diesel si motorina e romaneasca, e normal sa porneasca asa'?

Cu injectoarele cum stai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut probleme cu unu si l-am schimbat dar dupa cca 2 secunde motoru merge rotund ca si cum ar fi cald. o sa incerc sa maresc valoarea sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, eu inteleg ca vreti sa mearga brici masina voastra, si au acelasi lucru vreau. Dar totusi un motor de cateva sute de mii km mai vreti sa porneasca si la sfert la -16 ,sa nu tuseasca si toate astea si cu motorina romaneasca. Fiti si voi mai realisti. La temperatura aia la sfert de cheie e super ok.

Zic eu care sta cu mana pe cheie pana ma doare :blah:

PS: exageram si eu, max 3-4 sec la -11*C azi dimineata si putina balbaiala, important e ca dupa ce a pornit merge ca uns. Am sa ma uit in weekend la ce valoare e pus timpul acela 32768 si daca mi-s bune toate bujiile incandescente.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva constatari. In timpul unei vizite pe la mecanic si cu ocazia schimbarii filtrului de aer, in cursul zilei de azi, am scos mufa de la senzorul de temperatura din chiulasa, asa cum am citit intr-un topic de pe forumul acesta. Surpriza! Masina porneste la sfert la rece cat si la cald. Aproape ca nu credeam, dar am mers suficient cu ea cat sa ma conving ca aceasta era cauza pornirilor greoaie la cald. Cum i-am pus mufa la loc...aceleasi simptome de pornire grea. Intrebarea mea este: daca schimb senzorul de temperatura respectiv, e posibil sa dispara problema? Din cate am inteles din paginile forumului, in acel senzor sunt 2 circuite. Unul pt ECU si unul pt bord. Temperatura in bord mi-a aratat-o mereu fara probleme. E posibil sa fie stricat circuitul pentru ECU? Astept cu mare interes un raspuns pentru ca in caz favorabil, maine dimineata voi merge si voi schimba senzorul respectiv. Mercy anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimba senzorul .Sa pui de culoare verde. Problemele vor disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!