Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Fritz, ar fi indicat sa verifici g62(sonda de apa) cu vag com-u, sa vezi ce temperatura ai dimineata la rece. Oscilatile de relantiu sunt si din cauza la g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bine am inteles, acele fluctuatii exista doar la pornire, priele secunde, si asta nu cred sa aiba legatura cu G62. Ar fi el de vina daca ar fluctua dupa un timp mai lung de la pornire, sau chiar la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa

maine am sa incerc si eu aceasta adaptare

si la mine la prima pornire se zgaltaie motoru de parca nu stie cum sa o ia

adica nu porneste rotumd

ba mai mult iese si ceva fum de la evacuare pe la motor de sub capta

suspectez ca ar fi fisurat acel racodr de la evacuare

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

c o s m i n, la pornire face probleme si g62

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme cu senzoru (G62) deoarece am pus vag-ul si totu e OK

Doar in prima secunda face urat motorul dar in a 2-a deja incepe sa se calibreze si sa mearga rotundvorba lui joky nu porneste rotund. Maine cred ca voi face acea adaptare si sa vad apoi cum v-a porni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu, alh, a facut asa , cand a fost -16 grade. Parca nu era sigur in ce parte sa porneasca. Dupa 2 secunde, mergea rotund, ca la cald. Nu am verificat bujiile, dar inainte de a cobori temperaturile sub -5 grade, pornea perfect, fara scuturaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata, la temperaturi de -9 grade, ca mai mult nu au fost iarna asta in Bucuresti si ALH-ul meu se mai balbaie. Chiar vreti sa porneasca la temperaturi negative de -16 grade ca la 30 grade plus?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de temperatura, motorul trebuie sa porneasca rotund, asta in caz ca toate bujiile lucreaza corespunzatorsi motorul nu are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar vreti sa porneasca la temperaturi negative de -16 grade ca la 30 grade plus?

Da. :)

Al meu asa porneste. Ti-e mai mare dragul sa-l pornesti si la -10(doar atat am avut iarna asta). Chiar daca invarte mai mult cu 1-2 secunde, dar odata pornit, merge perfect din prima. Nici cel mai mic semn de balbaiala sau tremurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La minus zece grade, in garaj(am termometru) si afara - 18 grade, porneste cum spune Cosmin. Dar lasat afara in curenti ce se formeaza printre blocuri, se cam balbaie, 1-2 sec. Nu am verificat bujiile, poate am 1-2 duse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deocamdata o tin afara, garajul e ocupat cu masina lu' tata. Dar in aceaste conditii porneste cum spuneam. Ca unsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la faptul ca sa pornesca la sfert. E normal sa trebuiasca invartit mai mult si nu sa se balbaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hopa........., asa cum banuiam, am doua bujii arse, de la pistonul 1 si 4.

Totusi pornirea e buna, avind in vedere ca afara erau - 16 G. Chiar linga masina mea era un FIAT DOBLO PANORAMA JTD, de 3 luni si nu a pornit decat la a 3-a cheie.

Acum astept pina luni, ca sa cumpar bujiile , sa le shimb. Sper sa mai tina frigul pina schimb bujiile, sa vad apoi. Ma bucura faptul ca a pornit asa doar cu 2 bujii.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misu cum iti dai seama ca nu iti merg bujiile si mai ales care. Al meu a pornit bine pana acum, dar nici nu a fost cine stie ce frig in Bucuresti. Ideea e ca am 140.000km si nu cred sa fi fost schimbate vreodata. Cum le pot verifica?

PS:La partea asta chiar nu ma pricep :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot spune ca 1z-ul meu porneste mai bine la -12 decat la -2,fara balbaieli,fum alb etc.inainte sa pun vag-ul pe el (avansul era sub grafic mult) avea tendinte de fum si zaltaieli si la +7 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti poti da seama daca o bujie este proasta? Cum se poate verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara demontare,mai greu.se masoara curentul absorbit de fiecare,trebuie sa fie de aprox 8 amperi.la demontare,se conecteaza la 12v si se urmareste ca varful sa ajunga la incandescenta in cateva secunde.mai sunt cateva metode mai nesigure.pt motorul tau iti trebuie o tubulara de 10 lunga pt a le demonta,grija si rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, dai jos fisele de pe bujii, apoi cu un conductor multifilar izolat, faci contact intre borna + de la acumulator, si pinul bujiei(pe ce se cupleaza fisa ). Daca are continuitate, face scanteie cind pui firul, bujia e buna. Daca nu, e moarta.

Grija la desfacut bujiile, operatia se face cu motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si Ionut, nu e chiar asa simplu cu bujiile. E posibil sa-ti faca scantei, dar ea de fapt sa nu se roseasca. Cel mai sanatos e sa le scoti si sa verifici vizual daca si cat se incalzesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau masori rezistenta si tb sa fie de 9-10Ohmi. daca e mai mare e dusa, daca e mai mica e in scurt.

Si totodata masori si curentul consumat defiecare si tb sa fie de vreo 8-10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii!

Mai am o mare nelamurire: in timpul functionarii (incepand cu 80km/ora) am un moment cand motorul se "gatuie", masina trepideaza scurt dupa care isi revine. Fenomenul nu este regulat, cateodata merg cate 200km fara fara apara, cateodata apare de 4-5 ori la 100km. Distributia este schimbata, toate filtreele sunt noi (aer, motorina)injectoarele verificate (pulverizeaza bine in gol), motorina este buna (aceeasi motorina de la acelasi peco o folosesc la o uitilitara si nu-mi apare fenomenul acesta). Piesa de dupa filtrul de aer (cea care face amestecul de aer) este noua.

A mai avut cineva acest fenomen? Cum se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face scanteie, la controlul cu sarma, sigur se roseste. Daca nu e intrerupta si trebuie schimbata. Daca scanteia e f f slaba atunci bujia nu e intrerupta dar are o rezistenta mai mare si nu se mai inroseste. Deci, alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misule, daca tu imi arati cum compari scanteia de la o bujie perfecta si una la care se inroseste doar jumate carbunele, esti tare... :icon_thumright:

Kistler, ia vezi, cam asa ceva? http://vwforum.ro/index.php?showto...45&hl=turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, ce sa zic, eu cel putin, imi dau seama.

La cate golfuri 2-3 am schimbat bujiile nu m-am inselat.Incepind din 96`, de cand au inceput sa apare G2, 1,6d, am tot schimbat la bujii si nu sa plins nimeni, ca nu ii porneste motorul, ca inainte de schimb. Nu stau pe frig , sa dau toate bujiile jos. Sti ca la motoarele cu anticamera, se desfac mai greu.Pozitie proasta, intre pompa si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misule, pina in 91 s-au fabricat golfurile 2 :) nu ai cum sa iti dai seama dupa scanteie sau dupa lampa de control daca se inroseste varful sau toata bujia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!