Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

cat timp scoate fum in draci cum sa fie probleme pe alimentare........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea, azi dimineata, cand a pornit (a invartit un pic mai mult parca, dar nu stiu cat...1 sau 2 sec) a pornit cu o variatie la turatie...s-a dus intre 900-1000 si 1200-1300 timp de aproximativ 2 sec. Temperatura exterioara era de cca -8 grade. De la ce o fii? Mai aveti si altii problema asta?

P.S. Am senzatia ca imi scapa ceva motorina pe la pompa tamdem, ca vara am gasit podeaua un pic mudara pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp scoate fum in draci cum sa fie probleme pe alimentare........

Pai tocmai. ;)

Daca te uiti atent, scoate fum cu goluri. Asta inseamna ca primea motorina cu goluri de aer (simptom de conducta golita de motorina). Fumul de la sfarsit, din momentul in care a pornit, poate insemna ori ca s-a adunat maotorina pe galeria de evacuare , ori ECU era deja zapacit, informatiile fiindu-i date peste cap de lipsa de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ SWAT-CAT - nu am tensionat cureaua de distributie din axul cu came insa s-a uitat bogdan strumf la service la el si mi-a zis ca desi nu a fost montata ca la carte nu sunt probleme. (avansul era in limitele normale).

;)

Pe TDI club se plangea un membru din Canada ca nu ii mai porneste bine TDI-ul . Faza e ca afara erau minus 34 de grade (LOL).Eu ma bietui la -6 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca avansu de la SUPAPE este pus bine..... ala nu apare pe tester

faza asta cu distributia pusa fara reglare creste consumu ...exista un topic de mai jos..daca creste consumu inseamna ca motoru nu merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul il am exact ca inainte sa schimb cureaua respectiv 5% la 90 km/h cu anvelopele de iarna e tot ce pot obtine ca si economie.Daca as fi stricat avansul la supape l-as fi stricat si pe cel de la injectoare intrucat axul cu came antreneaza atat supapele cat si injectoarele.

Nu stiu daca zic bine insa ce spui tu se aplica la motorul cu pompa rotativa intrucat injectoarele sunt deschise de presiune de motorina pe care capul hidraulic o impinge pe rand catre fiecare conducta pe cand aici pompa de tandem mentine presiune pe rampa si momentul la care incepe injectia este dictat de catre axul cu came.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... ai fi stricat si avansu de la injectoare...dar avansu de la injectoare se auto regleaza...deci nu se simpte pe parte de injectie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de la fluiditatea mult diminuata a motorinei pe timp mai rece? :P

Asa ii e mult mai greu sa o traga din rezervor pana la motor, daca s-a golit conducta.

Daca ai putea verifica, scotand conducta ce vine la pompa tandem, cu pompa manuala de vacuum, sa vezi daca e sau nu motorina pe conducta. Daca e, elimini din joc supapele din rezervor.

Hai sa vedem fumul... :beerchug:

Scoate toate bujiile si verificale direct pe borne a m avut cazuri ca bujia era an scurt ce a ce nu poti verifica altfel decat asa.

Daca nu vine curent la bujii verifica siguranta de sub volan nu este an tabloul de sigurante este langa releul de bujii trebuie demontat plasticul de sub volan.Daca este ars anseamna ca ai vreo bujie an scurt siguranta este de 40de amperi si de dimensiune mare.Daca nu porneste nici asa sant probleme de distributie s au de compresie daca nu a ti golit uleiul din tacheti la prima montare pot ramane supapele deschise.Fumul negru spre gri este ardere incompleta ori de la compresie slaba ori la rece nu lucreaza bujiile s au a m avut cazuri cand avansul mecanic era prea mic dar aici daca este PD nu prea ar fi posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile verificate pe baterie (devin aproape albe dupa cateva secunde).Pus vag-com pe output test sa dea comanda de incalzire a bujiilor .Functioneaza!

In continuare HELP!

Baza mi-a ramas in COSMIN ca imi trimite pompa tandem ce a dat-o jos de pe masina lui .Vedem ce zice si dupa ce o inlocuiesc pe aia.

Acuma...zau . Cum sa fie de la compresie daca in dimineata cu pricina am ponit masina la sfert , am schimbat tachetii si distributia si a doua zi pornea ca naiba? Se toceau segmentii asa repede? plus ca in restul zilei porneste mai greu doar daca se raceste motorul si afara este frig insa odata pornita trage de rupe iar consumul de ulei este in limite normale.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata motorina ai in rezervor? Am vazut ca ai incercat de toate...Pune de 2 ori contactul si incearca sa pornesti cu busonul de la rezervor desfacut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile verificate pe baterie (devin aproape albe dupa cateva secunde).Pus vag-com pe output test sa dea comanda de incalzire a bujiilor .Functioneaza!

In continuare HELP!

Baza mi-a ramas in COSMIN ca imi trimite pompa tandem ce a dat-o jos de pe masina lui .Vedem ce zice si dupa ce o inlocuiesc pe aia.

Acuma...zau . Cum sa fie de la compresie daca in dimineata cu pricina am ponit masina la sfert , am schimbat tachetii si distributia si a doua zi pornea ca naiba? Se toceau segmentii asa repede? plus ca in restul zilei porneste mai greu doar daca se raceste motorul si afara este frig insa odata pornita trage de rupe iar consumul de ulei este in limite normale.

Nu se (tocesc) segmentii antro zi doar astea sant motivele pentru care nu porneste un diesel daca citesti atent ar mai fi si problema de distributie si tacheti hidraulici ?

si anca una dar foarte importanta la reglarea PDlurior se foloseste obligatoriu ceas comparator

Modificat de hbogdan
antro=intr-o, sant=sunt, anca=inca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglat PD-urile cu ceas comparator , motorul rece etc la Strumf la service.

Schimbat busonul la motorina

Pornit la fel si cu plin si cu gol

Schimbate si toate filtrele cu filtre MAN luate de la volksmaninclusiv oringurile de la filtrul de motorina inlocuite

Ridicat problema softului la Dl Voinea care zice ca daca este softul stock nu are voie sa dirijeze gresit problema .

Nici o eroare pe vag com

in restul zilei porneste bine si trage de rupe.

nu se vad scurgeri de carburant

schimbat si sonda temperatura apa odata cu tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte de reparatie pornea bine problema este acolo unde s-a lucrat (tacheti ) sau distributie?

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee dragii mei . In urma cu vreo 2 luni am verificat bujiile si gasisem 2 arse si 2 bune. Am pus doar 2 bujii noi stiind ca celelate 2 sunt bune si nu le-am mai dat jos de pe masina.

Azi , in culmea disperarii am pus mavo din nou pe ele si ...surpriza. Cele 2 bujii neinlocuite atunci erau duse. :sbine: :( :P (daaa stiu ca v-am scos peri albi vreo cateva saptamani cu problema asta) . Asa ca am pus 2 bujii noi si astept maine sa vad cum porneste .

Explicatia? Pur si simplu s-a intamplat sa crape atunci cand am umblat eu in motor (defapt una este total intrerupta si una are rezistenta foarte mare de ordinul kiloohm)

Multumesc pentru sfaturi si imi fac mea culpa si "harakiri " .

Maine vin cu vesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi trebuit sa dea ceva pe VagCom? Ceva de genul "Glow plugs" sau "Glow plug relay J52"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul era bun ca am dat pe output test unde iti comanda acest releu sa cupleze si sa decupleze cat vrei tu si trimitea tensiune catre bujii.

Iar bujiile arse nu apar pe vag com . Asta am aflat si eu acum pe forum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW, nu imi vine sa cred ca unii oameni chiar isi dau interesul, si folosesc metode old-schood, gen mavo-35(cam mare ,dar face treaba buna). Bravo dukku!

Hai noroc. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar bujiile arse nu apar pe vag com...

Mie mi-au aparut pe vag 2 bujii (circuite) defecte la un Passat din 1999. Nu am la indemana codul de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee dragii mei . In urma cu vreo 2 luni am verificat bujiile si gasisem 2 arse si 2 bune. Am pus doar 2 bujii noi stiind ca celelate 2 sunt bune si nu le-am mai dat jos de pe masina.

Azi , in culmea disperarii am pus mavo din nou pe ele si ...surpriza. Cele 2 bujii neinlocuite atunci erau duse. :( :D ;) (daaa stiu ca v-am scos peri albi vreo cateva saptamani cu problema asta) . Asa ca am pus 2 bujii noi si astept maine sa vad cum porneste .

Explicatia? Pur si simplu s-a intamplat sa crape atunci cand am umblat eu in motor (defapt una este total intrerupta si una are rezistenta foarte mare de ordinul kiloohm)

Multumesc pentru sfaturi si imi fac mea culpa si "harakiri " .

Maine vin cu vesti!

Eu puneam an locul tau 4 bujii noi si daca se poate beru sant mai sigure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara la ora 6 nu am avut decat celelate 2bujii pe care nu le schimbasem (si no-name-uri pe deasupra defapt scrie pe ele CRE da nu stiu cat de bune pot fi ) si nu am inlocuit decat ultimile 2bujii respectiv cilindrii 3 si 4 unde nu e nevoie sa demontez filtrul de motorinasa le schimb.

Dupa modul in care a pornit in dimineata asta inclin sa cred ca mai este cel putin una dusa sau ambele devalorizate chiar(au tinut prea mult...) .

Oricum am vorbit cu Volksman si mi-a zis ca are BERU pe stoc. Daca ajung pana la pranz la el am rezolvat problema .

http://www.youtube.com/watch?v=w5i05ulIEx4

Multumesc Marius pentru urare! Intr-adevar la Timisoara s-au facut multimetre bune :(

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca bujiile erau ultimele pe care as fi dat vina. Motorul meu pornea iarna trecuta cu doar 1 bucata bujie buna. :somnmare:

Dupa inlocuire, nu s-a schimbat nimic in comportament.

Cred ca cei 400.000 de km ai tai si-au spus cuvantul. :scratch:

Ma bucur ca in sfarsit ai rezolvat. :)

Totusi vad ca inca se mai chinuie putin (6 secunde). Si daca bine vad, erau -8 grade, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune si mie cineva daca pe vag da sigur daca bujiile sunt arse la masina din semnatura...Eu stiam ca nu apare o asemenea eroare. De ce intreb. Astazi de dimineata am pornit masina si nu a vrut sa o ia la prima cheie, iar la a 2-a cheie a pornit la sfert dar motoru facea urat si aveam si usoare fluctuatii de turatii. Eu zic ca bujiile sunt de vina deoarece dupa aproximativ 10 min de mers am oprit am stat 5 min apoi am pornit din nou si a pornit foarte lejer. Aveti vreo idee ?

Multumesc anticipat

Am folosit edit pentru a nu mai posta incaodata.

Am ferificat continuitatea bujiilor si este OK...Ce altceva ar putea fi ?

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul descris de tine este din cauza bujiilor. Incearca sa maresti timpul de functionare al bujiilor dupa procedura de aici: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304

Si eu aveam aceeasi problema ca si tine. Bujiile bune, dar totusi trepida tare motorul in primele secunde de la pornire. Asta datorita timpului necesar pentru a se incalzi putin atmosfera in cilindru.

Am micsorat valoarea de la 32768 la 32710. Si consider ca e perfect. Cum porneste, se tureaza la 1200 rot/min pentru 1 secunda, apoi toarce frumos, ca si cum ar fi cald. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile pentru motoarele TDI se schimba la un anumit numar de kilometri?

Care sunt cele mai bune bujii care se gasesc la noi in tara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ - c o s m i n - o sa fac aceasta modificare si voi veni cu un raspuns zilele urmatoare. Multumesc mult

Bujiile de pe original sunt produse de BERU si de BOSCH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!