Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Este plauzibilă şi asta cu EGR. Să încerce să o pornească cu tubulatura de la turbo scoasă ca să vadă exact starea de închis/deschis a EGR.

Chesta este că după oprire EGR revine în poziţia de închis, deci dacă rămâne după aia blocat nu ar fi o cauză pentru pornirea grea. Problema ar fi să nu rămână blocat pe deschis, dar asta s-ar întâmpla dacă ar fi murdar rău pt că are un arc destul de tare care-l readuce la poziţia de închis. Eventual să dea jos EGR de tot să vadă cum porneşte aşa, deşi eu nu cred că este de aici problema.

Să încerce o pornire şi cu conducta de recirculare de la EGR scoasă (pentru eliminarea unei posibile cauze de catalizator înfundat)

Încearcă totuşi şi ceea ce ţi-am sugerat mai sus pentru că supapa aia de pe filtrul de motorină este de fapt o valvă termică şi dacă ia aer fals pe acolo poţi pune supape câte vrei pe toate conductele  şi înainte şi după filtru pt. că tot o să ai probleme la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o pauza de 50h masina a pornit foarte greu, practic la a 3-a cheie, ceea ce inseamna ca cea mai plauzibila cauza este depresurizarea circuitului de alimentare.

Ventilul de pe filtru, 1J0127247A, a fost schimbat acum 1 an, insa a fost o piesa AM.

Este o piesa cunoscuta cu probleme, mai ales AM?

 

Sa se gandeasca si la pompa de injectie?

S-ar putea sa-l fi lasat garniturile interne ale acesteia?

Are setul de garnituri, 038198051D - OE, dar in jud. Suceava se pare ca nu gaseste pe cineva care sa-si asume schimbarea lor.

Este o operatiune de service complicata? 

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuirea garniturilor este o operatie complicata si ar trebui facuta intr-un service de echipamente de injectie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

am si eu o problema cu pornirea la rece :-( Menționez ca am schimbat Pompa tandem ,oringurile sunt noi, cablajele la injectoare sunt facute pentru contact perfect, senzor temperatura , verificat bujii, furtune Alimentare schimbate , supapa filtru motorina schimbată,supapa sens motorina schimbată (tur), injectoare au valori apropiate se 0 !

uneroi ,dar foarte rar imi apare eroare 

16688- cylinder 4 

P0304-35-10- Misfire detected- intermittent 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot contact imperfect undeva sau injector cu probleme. Nu conteaza ca are valoare apropiata de 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai întâlnit cineva injectoare cu astfel de probleme ?:-( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muta injectorul de pe cilindrul 4 pe cilindrul 3, sa vedem daca se muta si eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am scule sa il mut :-s plus ca trebuie alte origuri ....oare sa schimb cablajele de la injectoare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu e tocita vreo  cama la cilindrul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba ! Mașina merge perfec !! Nu scoate fum decât la pornirea aia greoaie ,in rest e merge Ok 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test de compresie in primul rand/cum spune Al Bundy uzura pe ax inseamna ca supapa nu deschide cat trebuie.

Fumul negru e de la cantitatea de motorina injectata in surplus cand masina nu porneste "la prima cheie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca supapa nu se deschidea cum trebuie , motorul mergea aiurea tare !! In 3 pistoane! Va rog sa nu va dați cu pararea din auzite !! Stiu si eu un pic despre motoare !

la mine se dezamorsează pe undeva probabil ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Marci Gorea said:

Nu am scule sa il mut :-s plus ca trebuie alte origuri ....oare sa schimb cablajele de la injectoare ? 

intareste papucii din mufa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Marci Gorea a scris:

Daca supapa nu se deschidea cum trebuie , motorul mergea aiurea tare !! In 3 pistoane! Va rog sa nu va dați cu pararea din auzite !! Stiu si eu un pic despre motoare !

la mine se dezamorsează pe undeva probabil ....

Misfire poate fi si problema pe acel cilindru, dar...daca stii noi nu ne m ai dam cu parerea.

Un cod P0304 înseamnă că computerul masinii a detectat că unul dintre cilindrii motorului nu are ardere în mod corespunzător din dif.motive.

E DOAR o parere!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cand am schimbat oringurile mecanicul le-a apropiat !

stie cineva cum sunt numerotate injectoarele? Gen inj4 e lângă pompa de tandem ? 

Acea eroare pe cilindru 4 apare foarte rar :-s 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A apropiat ce??

Ordinea e 1  la distributie(gama renault pleca cu 1 de la cutie de viteze).

Nu conteaza cum sunt puse inj. NU au ordine la montare dar...au reguli exacte la montarea/reglarea lor.

NU este o regula cu misfire pe 4/poate fi pe oricare, trebuie gasita cauza generarii erorii indif.pe care dintre cele 4 ar aparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 e la pompa tandem, daca asta ti a fost intrebarea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Din pacate am intrat si eu in clubul celor cu probleme la pornire. Este vorba de un alh de pe un beetle. se manifesta identic cu mp3 ul lansat de colegul Dolfin.

Bateria este noua,

Releul de preincalzire bujii ok,

Bujii ok - au fost schimbate 2;

Valorile injectoarelor in vag com sunt intre -2 si +2.

Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On ‎17‎.‎11‎.‎2016 at 15:14, Dolfin a scris:

Dupa o pauza de 50h masina a pornit foarte greu, practic la a 3-a cheie, ceea ce inseamna ca cea mai plauzibila cauza este depresurizarea circuitului de alimentare.

Ventilul de pe filtru, 1J0127247A, a fost schimbat acum 1 an, insa a fost o piesa AM.

Este o piesa cunoscuta cu probleme, mai ales AM?

 

Sa se gandeasca si la pompa de injectie?

S-ar putea sa-l fi lasat garniturile interne ale acesteia?

Are setul de garnituri, 038198051D - OE, dar in jud. Suceava se pare ca nu gaseste pe cineva care sa-si asume schimbarea lor.

Este o operatiune de service complicata? 

Spuneam de acest ALH.

Ce s-a mai facut intre timp:

S-a reverificat distributia (se poate verifica fara sa fie data jos si pusa din nou cu cale?), s-au schimbat furtunele de combustibil dintre filtru si pompa de injectie, s-a verificat bateria.

 

Cu toate aceste, in aceasta dimineata, la -12gr. masina a refuzat sa porneasca dupa o pauza de numai 9h.

Bateria a invartit pana n-a mai putut, s-a adus un redresor, n-a pornit nici cu el, s-a adus alt redresor mai puternic, n-a pornit nici cu acela.

A pornit dupa 2h de incercari (operatiile de mai sus), doar cu spray de pornire in admisie, dupa a doua incercare.

Motorina in rezervor 1/4, de la Petrom.

 

Ce ar mai fi de investigat pana la pompa de injectie?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!