Jump to content

Ulei Prin Intercooler?


BogyM.
 Share

Postare recomandată

Poţi să-l scoţi pe care vrei, la care ai acces mai ușor, pentru că poti mișca din ambele părţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Cu cit lași mai mult problema nerezolvata , crești posibilitatea de a face motorul praf inclusiv prin posibilitatea ca la un moment turbina sa mănânce tot uleiul foarte rapid. Exista firme care recondiționeaza turbine, prețul mult sub una nouă şi se schimbă piesele de uzură. Dacă nu  o faci la timp, jocurile cresc și paleții ating carcasa și pa recondiționare.Cu siguranță ai joc mare pentru că uleiul nu poate veni decât de la lagărele turbinei.Eu aș da jos turbina și aș căuta pe net o firmă pentru recondiționare.Poți căuta recomandări ale celor care au trecut prin asta și obligatoriu să fie cu garanție. Apoi, după ce ai turbina funcțională OBLIGATORIU verifici admisia de aer toată şi circuitul de ungere al turbinei pentru că trebuie să găsești cauza defectării pentru a nu distruge turbina din nou.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat de curand valva egr, doar ca dupa ea sunt 4 brate (intake manifold) care aveau f multa depunere. pe acestea undeva am vazut ca este si turbina, deci au ceva legatura. din pacate astea nu le am curatat

Se putea defecta din cauza asta?

Referitor la reconditionat turbine, multi recomanda cipos turbotehnics.

Modificat de cosminbr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Admisia de aer e ultima în circuitul de aer pina la motor.Uleiul e aspirat și împrăștiat în tot circuitul. Ajunge aici din cauza turbinei. Curăță tot înainte de echipare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Buna ziua,  am si eu o intrebare, am un Passat 1.9TDI cod motor ATJ in 6viteze, din 29.30.1999,  si am observat ca nu are intelcooler? e normal? am vazut ca loc de prindere si furtunele sunt duse acolo unde normal ma gandesc ca ar trebuii sa fie intercoolerul, si ma gandesc ca ar trebuii sa am si o mufa pt intercooler(adica pentru senzor din intercooler ce vine montata pe ea), ati mai intalnit cu asa ceva, cine stie ceva rog sa ma ajute si pe mine cu ceva informatie. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbr daca vrei sa rezolvi problema schimbi piesa asta cu una noua echilibrata:

 

 http://www.ebay.co.uk/itm/Turbo-CHRA-Cartridge-VW-Golf-IV-1-9-TDI-97-03-81-Kw-66-Kw-ALH-AHF-713672-/121903204548?fits=Car+Make%3AVW%7CModel%3AGolf%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item1c61ff48c4:g:uJcAAOSwll1WzDFp

 

Problema este ca trebuie sa vezi ce tip de turbina ai pe masina, scrie un cod pe ea pe o tablita in lateral, producator/model, si mai nasola e ca trebuie desfacuta si vazut ce ai uzat prin ea, ca mai poti avea uzura la lagare/platou/geometrie, insa pierderile de ulei le rezolvi cu un miez nou. O alta varianta ar fi sa vb cu cipos sa vezi cat te costa la el un miez nou. Uleiul il pierzi pe la axul turbinei, si asa cum ti-au zis si colegii rezolva problema sau iti iei alt motor intr-un final, cand o sa pocneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am descoperit ca îmi arunca ulei în turbina apoi în intercooler pe la filtrul epurator gaze care se pare ca nu are pasla aia care filtrează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
19 hours ago, Passat 1.9TDI 2001 said:

am un Passat 1.9TDI cod motor ATJ in 6viteze, din 29.30.1999,  si am observat ca nu are intelcooler? e normal? 

Nu. Cineva l-a spart ori s-a spart singur si au facut carpeala romaneasca. Adica eliminat IC-ul. E doar o piesa in plus.

Senzorul de presiune (MAP) e pe conducta de admisie, aproape sub vasul de expansiune.

2fuelfilter.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

am inteles si multumesc de raspuns, in cazul asta daca cumpar intercooler ce pot sa fac cu acel IC? si cu ce ma poate afecta? nu ar fi mai bine totusi sa montez inapoi? sau ce este de fapt? nu sunt 0 la masini doar ca asta nu stiu ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC este prescurtarea de la intercooler. E bine sa-l montezi inapoi, altfel pierzi multi CP, mai ales ca vine vara.

Aerul este mai dens (mai mult) cand este rece. Noi vrem sa bagam aer cat mai mult in cilindrii. De aceea am pus turbina care baga aer comprimat. Din pacate, cand comprimi aerul, se incalzeste si este afanat, si de aceea am vrea sa racim aerul asta (cu IC) ca sa fie mai mult.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

am inteles, nici nu stiu cum nu am dat seama ca IC=intercooler :D asta e se mai intampla, oricum multumesc de raspuns, stii cumva daca din fabrican are si ceva plastic ce strange aerul din fata prinsa pe intercooler sau vine doar pur si simplu montat in clame fara orice altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut  am un vw bora din 2003 TDI Axr cod motor

Si eu am ulei pe teava aia groasa unde se imbina la intercooler 

Si precizez ca...cam bag ulei completare 

Ce imi indicati???

Turbina  acum un an am fost de mi-a desfacuto in service si mi-a curatato 

Masina trage de tras dar nu mi se pare normal sa bag 2 litri la schimb 

Modificat de Melmar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mie îmi arunca ulei în intercooler și a fost de la filtrul epurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care Filtru??

Nam auzit de denumirea aceasta

Ce este de facut pentru problema aceasta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cred ca se numeste . filtru epurator gaze. e pe motor . l am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat ulei gasiti an intercooler, daca e doar murdar, e ok. Dar daca gasiti cateva sute de ml an el an timp scurt, e vremea sa verifici turbina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! Dupa o recenta schimbare a axului pompei de ulei - ramasesem fara presiune ulei - am avut un consuum de 200 ml ulei in 400 km (inainte nu aveam aproape deloc in 10.000 k) - Castrol edge 507.00 - si am facut o constatare la un service (acum sunt in vacanta prin tara) - baia pare etansa, insa picura la parte de jos a furtunului de admisie in turbina - insa intreg furtunul incepand de sus din vecinatatea epuratorului de pe capacul motorului este usor umed de ulei - vezi foto; sa fie doar epuratorul? poate  curge din turbo-compresor (oarecum impotriva  fluxului de aer de aici)? Dar atunci de ce e murdar de sus incepand? Am mai observat urme de ulei prafuit scurse de la imbinarea intercooler - furtun retur (in partea dreapta jos a masinii langa grilaj. In timpul functionarii motorului - usor turat la 2000 rpm - nu se vede iesind concret pe undeva...

Apropo... vedeti intr-o poza in partea de jos ce neglijent e lasata proeminenta metalica a colierului furtunului de aer sa impunga furtunasul epuratorului - si de fapt acolo furtunul de aer era aproape iesit...

 

furtun admisie turbo dedesubt 20160707_145840 a (3).jpg

furtun admisie turbo cu ulei pe toata lungimea 20160708_115735 (3).jpg

scapa ulei epurator 20160708_103529 (3).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă să cureți tot și să ții sub supraveghere mai des motorul pt că uleiul poate proveni din schimb mai neglijent și apoi împrăștiat de curentul de aer în mers, iar consumul de ulei poate sa fie de scurta durata datorita poziției segmentilor.De la turbosuflanta nu poate sa vina uleiul către intrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pana la urma imi arunca ulei in intercooler chiar daca am schimbat filtrul epurator si uleiul.

Probabil e turbina defecta, desi masina trage ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi dupa inca o verificare a filtrului epurator, se pare ca acesta este defect. desi l am schimbat.

trece destul de mult ulei dupa el.

cum as putea sa il verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut timp pentru cercetare. Am desfăcut furtunul de mai jos al intercoolerului și era doar mânjit cu ulei. Am descoperit că de fapt pierd puțin ulei constant pe la îmbinarea capacului culbutorilor în colțul de sub epurator  (cam 500 ml la 1000 km) . S-a umblat acolo la service pentru verificări. .. Deocamdată îl las așa  (concediu ). Mă mut cu postarile la garnitura capacului culbutorilor. Rezolvarea e cu adaus de silicon negru pe garnitura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau portocaliu care de regula rezista mai bine la temperatură ridicată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

am si eu o problema, cred, si anume in aprilie mi a "crapat" turbina si am schimbat-o cu una noua. Am schimbat inclusiv intercoolerul, uleiul si filtrele si s-a curatat si tubulatura. Acum, dupa 5000 km, am observat ulei pe scut in partea din stanga fata(cum te uiti la motor). Am desfacut scutul si am gasit furtunul care intra in IC intepat ( de un holsurub care prindea scutul). Intrebarea este daca este normal sa fie atat de mult ulei in circuitul turbo?!

Masina este o O2 1.9TDI 77kw (BKC)

Modificat de flori_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la servicu-ul care mi a montat turbina..le am povestit cele intamplate si au zis ca nu este nici o problema..e normal sa fie ceva ulei acolo. Mi au schimbat acel furtun intepat, au desfacut si in partea cealalta a IC si nu a curs deloc ulei...

Deci 2 ani cat am garantie la turbina si IC, pot sa i dau bice..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca nu a gasit decat vapori de ulei fara sa curga o cantitate semnificativa, e OK, poti sa stai linistit, numai daca iti creste simtitor consumul de ulei atunci e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!