Jump to content

Ulei Prin Intercooler?


BogyM.
 Share

Postare recomandată

Este mai greu sa prinzi axul de la turbo din partea de la evacuare. Pentru verivicare joc este mai usor sa

prinzi axul si de admisie si de evacuare.

Uleiul din IC se strange din doua parti

1 Din turbina, dar foarte putin si in tip (asta in cazul in care turbina nu este defecta)

2 Din furtunul care vine din epurator si care intra in turbina prin partea de admisie a aerului. De aici se aduna mai mult in functie de cat este de "batran" motorul.

La tine in afara de ulei in ic, turbina ti se pare ca ar fi in neregula ? Pentru ca daca ai fi avut probleme cu turbina cred ca ar fi trebuit sa cedeze deja. Cati km ai facut decand ai avut beleaua ?

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam 10000 km de la incident.

In rest masina se comporta bine, trage normal și ultima dată când am pus testerul pe ea (adică acum vreo 3-4 luni) totul era ok.

Turbo era la fel si inainte de a fi montată, chiar am verificatul axul pe admisie și evacuare și nu avea deloc joc.

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu are rost sa umbli la turbina. Nu este ea vinovata. Verifica daca dai vapori rau pe la furtunul care iese din capacul chiuloasei si intra in furtunul de aer care merge la turbina. Sau scoate busonul pe unde pui ulei si vesi si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat după ce am luat motorul bușonul pe unde se pune ulei și nu scoate vapori(asta auzisem și eu că așa se verifică dacă motorul e copt sau nu).

Cu prima ocazie verific și furtunul care iese din capac.Ce-i drept pe ăsta n-am avut curiozitatea să-l scot vreodată.

Mulțumesc pt sfaturi robert r., revin cu un post după ce încerc.

Apropo, îmi amintesc faptul că la vechiul motor, mereu era murdar capacul în locul unde ieșea furtunul cu pricina, deși îl ștergeam destul de des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat IC cu altul nou( as fi vrut sa i-au din dezmembrari ,dar mi-a cerut bani aproape cat unul nou!)stii cum e cand este totul pe baza de repede !!!

asa ca l-am schimbat cu nou  ! vestea buna a fost ca in IC vechi am gasit foarte putin ulei!! partea proasta e ca IC vechi era spart pe langa imbinarea cu plasticul si plus ca am gasit ca a fost lipit anterior cu Poxipol :dry: (masina am adus-o din Austria)ca sa vezi ca se practica si la case mai mari solutii romanesti  !!!oricum acum totul e bine si frumos!! :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Avand niste scurgeri de ulei la imbinarea traseului de la intercooler, am desfacut tubulatura si am scos din el cam 50 ml de ulei. Intre schimburi (15000 km), mananca cam 300-400 ml de ulei.

 

post-31670-0-67497600-1360490184_thumb.j

 

    Cat despre furtunul ce iese din capacul de la chiulasa, si mizeria care o face, al meu era fisurat in zona incretita, in partea de jos. L-am lipit (bandajat) si acuma astept sa vad daca mai apare ulei in acea zona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel furtun este din plastic si pozitionat foarte aproape de capacul motorului si galeria de admisie unde se degaja temperaturi mari si in timp cedeaza. Eu l am schimbat odata, l am comandat nou, oem. La inceput a fost ok, iar dupa vreo 6 luni a inceput sa musteasca cate un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut astazi am observat ca pe la furtunele alea groase care duc in intercooler , si cel din stanga si cel din dreapta am urme de ulei "lichid" .... este normal asa ceva ?? Credezi ca e peste limita uleiul de pe furtune ? sau e ok se incadreaza in limite , am inteles ca este normal o anumita limita...

 

12348398_1219031804779265_1341429865_n.j

 

12346771_1219031844779261_407356723_n.jp

 

12346872_1219031871445925_127748443_n.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine nu e in limite, ai egr-ul cu pierderi ,l-ai desfacut vreodata sa vezi ce e in el? Scoti clema de la furtun si faci o inspectie ca prea e fleasca de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe la EGR am tot cam asa ai dreptate acum mi-am amintit de EGR , ce e de facut in cazul asta ...?!???

Apropo pozele sint de sub mașina făcute jos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Poti desface EGR-ul sa-l curati, asa preventiv .

2. Depinde in cat timp s-a strans acel ulei pe traseul de la IC. Daca pierderea de ulei a motorului este in limita a 1L la 12k-15k km eu zic sa nu te stresezi prea tare desi recomandabil e ca nivelul sa fie pe cat posibil pe maxim.

3. Daca tot vrei sa mai scazi din acel ulei vezi ca e un tutorial cu un OCC (oil catch can) home made si mai prinzi ceva din uleiul bagat de epurator in admisie.

4. Poti curate furtunele si sa urmaresti in cat timp se murdareste iar.

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat niste poze si cu EGR , dupa care se poate observa ca este si el patat cu ulei , iar la sfarsit am pus si o poza cu gazele ce mi le scoate teava mea de esapament , daca o turez pe liber peste 2000rpm scoate putin fum negru nu foarte mult ....

 

12351215_1219515241397588_238761549_n.jp

 

12319814_1219515324730913_1752655402_n.j

 

Si ce ramane pe jos daca las masina cu motorul pornit si apas de 2-3 ori pedala undeva la 2000-2300 rpm

 

12366509_1219515338064245_909667300_n.jp

 

12358413_1219515348064244_537387411_n.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

imi curge ulei din intercooler. E fisurat pe undeva.

Din ce am citit pe aici se pare ca imi pierde ulei pe la lagarele turbinei.

Momentan am ulei 5w40, daca pun un ulei mai gros, am vreo sansa sa nu mai piarda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Daca pierderile sunt mari si nu vrei sa schimbi/repari turbina e mai bine sa pierzi uleiul din intercooler  decit sa ajunga mult lichid in camera de arderi pentru ca distrugi motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum spune şi colegul, fă ceva să nu se mai adune ulei în intercooler pentru că dacă se acumulează prea mult la un moment dat  motorul o va lua pe ulei şi pa motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar uleiul de acolo e sigur de la turbina? 

Pot stopa pierderea de ulei daca pun un ulei mai gros?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e de la turbina,,trateaza cauza mai bine,nu efectul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are de unde să vină decât de la turbină. Nu prea cred că remediezi cu un ulei mai gros. Cel mai bine repari turbina, altfel mai devreme sau mai târziu se va întâmpla ce am scris mai sus.

Până atunci curăţă intercooler-ul şi evită să turezi prea tare motorul sau să faci loguri în mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fac log in mers sau nu? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evită să turezi prea tare motorul sau să faci loguri în mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebui sa fac in prima faza? se poate cumva verifica turbina din vag com? sau trebuie sa merg la un mecanic sa o dea jos?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce verifica cu vag-com, dar poti verifica jocul axului turbinei. Scoti furtunul de la turbina sau compresor si verifici cat joc are axul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de furtunul care merge la intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20160507_133730.jpgam scos furtunul din intercooler. a curs destul de mult ulei din echipamentul dinaintea lui. in intercooler nu prea mai era ulei pt ca, fiind fisurat curge din el.

am demonat si acel echipament si am ajuns la furtunul care iasa direct din turbina. am pornit motorul si am turat ...am tinut un servetel in fata lui sa vad daca arunca ulei, insa nimic. si totusi aveam mult ulei adunat acolo. m am gandit ca poate dupa ce se incalzeste uleiul se suptiaza f tare si asa curge.

cand se face vreme mai frumoasa o sa incerc sa dau jos furtunul chiar din turbo, dar ma gandeam ca ar trebui demontat furtunul din fata turbinei, care vine de la filtrul de aer... pt a verifica jocul. pentru ca furtunul care merge la intercooler e in partea de jos si nu cred ca pot  pe la el sa ajung la paletele acelea.

am atasat si cateva poze.

Multumesc

20160507_143558.jpg

20160507_143555.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!