Jump to content

Ulei Prin Intercooler?


BogyM.
 Share

Postare recomandată

salutare. am un passat din 2001 101 cp tdi. si eu am probleme cu porcaria aia de filtru epurator sau ce o fi ala. deci am plin de ulei pe furtunul care vine de pe carcasa culbutorilor , ulei prin intercooler, pe la egr curge la greu..... si nu stiu cum sa remediez situatia. ce pot schimba? revin si cu poze..... 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am un passat 101 cp din 2004. 

Am avut aceeași problema și eram deranjat de motorul murdar pe tot traseul de admisie . Rezolvarea a fost prin montarea unui filtru (rezervor) de reținere a uleiului pe furtunul care iese din capacul motorului (oil catch tank).

Acest capac al motorului are și rol de filtru epurator(separarea vaporilor de ulei de gazele de carter) dar motorul fiind bătrân  ,chiar dacă pui un capac nou nu se va mai schimba situația. Vaporii de ulei ajung în turbina  și sunt împinși în IC. Presiunea fiind foarte mare acești vapori care se depun pe toți pereții traseului sunt eliminați pe la fiecare îmbinare și astfel murdăresc traseul. Cea mai mare parte ajunge în IC unde se condensează și se transforma în lichid. 

Poți încerca aceasta modificare și o sa vezi rezultatele. La mine în 5000 de km acest filtru a reținut  cca 50 ml ulei... poate mai mult. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nivelul la ulei iti scade??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca scade, e perfect normal sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am teava aceea de pleaca in intercooler plina de ulei sau ce este

La egr nu e exagerat de mult insa mie imi scade nivelul bag cam 1,5 litri ulei la schimb cmpletare

Nu prea am idee ce as putea sa ii fac 

Am zis ca ma duc sa vadvpe la filtrul epurator ce ar putea fii

Am un vw bora din 2003 101 cp

Sa fie asta boala lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele PD consuma ulei de noi. Dacă  se completează cu un litru de ulei de la schimb la schimb  e normal. Uleiul se consuma prin ardere (cel mai mult),prin pierdere la axul turbinei și pe la epurator. Motorul o ia pe ulei doar dacă se rupe axul turbinei sau se pune de-a doua și se blocheaza. Din cauza pierderilor enumerate mai sus motorul nu o ia pe ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca o ia motorul pe ulei , eu vreau sa am motorul curat....asta zic.  m-am uitat azi la egr ....doamne ce e pe langa el....:251:. Am desfacut admisia de la turbo si axul e ok.are foarte putin joc...cum e si normal sa aiba... Deci nu e de acolo. Am desfacut furtunul de la intercooler si a curs cam 30 ml de ulei. Sa fie doar egr-ul de vina? Am unul nou dar daca il pun si in cateva sapt. e ca celelalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catch can si rezolvi problema. Darkside.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la ce vorbesti de jocul de la axul de turbina, eu am demontat turbo acum cateva luni si nu am reusit sa misc cu mana in nici o parte axul de la turbo. Pe forum s-a postat de curand ca jocul maxim admis  este de 0.5 mm (jumate de milimetru, nu jumate de centrimetru).

 

Date oficiale: "The allowable tolerance is between 0.010" and 0.020" measured radially at the nose nut." transforma cu google 0.020inch into mm= 0.508mm. 

 

Daca poti sa misti cu mana axul de la turbo inseamna ca ai o mica problema, si trebuie schimbat miezul sau verificat periodic. 

 

Se poate face o improvizatie mai ieftina cu un filtru de benzina (mai mare) pus pe teava ce iese din capac tacheti motor, se verifica si schimba periodic. Vorbesc de un filtru de genul asta:

https://www.bizoo.ro/firma/emcomsrl/vanzare/14276759/filtru-benzina-universal-mare

 

O alta varianta ar fi sa anulezi fizic si din soft egr-ul, mai ales daca e pe duca si iti arunca ulei, e destul de simplu. Solutii exista, ai nevoie doar de timp si bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au trebuie sa mai înveți principiul de funcționare al PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum arata axul unei turbine care e pe duca, am avut. Asta nu are juma de mm.... Foarte putin misca. Egr- ul l-am avut anulat din soft dar nu mi- a placut cum suna motorul, ... tractor. Principiul de functionare al pd l-am invatat de cand am masina asta... Dar nu cred ca e normal sa curga ulei de pe egr pana pe turbo, cand dai drumul la caldura in masina sa miroase a ulei ars. 

DSC_0418.JPG

DSC_0416.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut . Am o problema am dat într-ogroapta iar la un furtun de la radiator la connectarea in el pe la clema picura ulei se prelinge dar foarte greu . Cam cum asi putea rezolva problema si daca e normal sa curga pe acolo ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!