Jump to content

Ulei Pentru Diesel Non-pd


MoArTea
 Share

Postare recomandată

Salutare! De curand am facut schimbul de ulei, inaintea lui schimband si baia de ulei deoarece era fisurara si mai scapa cateva picaturi. Pana la schimbarea de "generatii" a uleiului castrol foloseam TXT 5w40, dar, avand baia fisurata, completam la 2000-3000 km cate 800 ml pentru deoarece cam atat pierdea din cauza fisurii(ma gandesc, poate mai papa si motorul oricum ulei curgea binisor). Dupa ce am schimbat baia de ulei am dat in magazine peste Castrol Magnatec, inlocuitorul TXT numai ca aici intervine problema: In 3000 km mi s-a aprins becul pe bord si a trebuit sa completez cu 800ml ceea ce sincer nu mi se pare normal. Baia nu are scapari (a fost montata bine), turbina e impecabila si motorul are 115.000 km deci nu cred ca a dat-o pe ulei....... idei ?? :)

PS: Am fost prin targ in perioada cumpararii uleiului si am vazut ca era plin pe la toate tarabele cu Castrol Magnatec 5w40, chiar la multe dintre ele care aveau doar acest ulei si piese dacia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru motorul tau trebuie un ulei cu specificatia VW 505.00 impreuna cu VW 500.00 sau VW505.01.

Au mai fost pe forum unii care s-au plans ca le papa motorul ulei cu Magnatec, ce-i drept era vorba de 10W-40 si multi km la bord.

Castrol TXT a fost inlocuit de Castrol Edge. Eu iti recomand ca la urmatorul schimb sa incerci Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, e un ulei sintetic de generatie mai noua ca Magnatec-ul. Merge pe atat TDI non-PD cat si pe TDI Pompe Duse. (Click pe link sa vezi specificatiile complete.)

Oricum nu este exclus sa ai si ceva probleme la motor, neetansietati sau frecari pe undeva. Dar asta se poate determina doar de catre un mecanic bun sau/si prin analiza in laborator al uleiului.

Bafta!

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci cum explici ca inainte de a schimba baia de ulei imi pierdea cam la fel cu fisura cu tot ?

Motorul are KM reali, e luata de noua masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a fost facut de om... si e utilizat de om, se mai si strica. Inceara un ulei cu adevarat bun... si daca tot persista consumul de ulei, sunt mai multe variante.

Cel mai simplu ar fi sa gasesti vreun simering busit si sa ai scurgeri pe acolo. Sau poate ca pierzi ulei pe la axul turbinei si pur si simplu se arde. Asta ar trebui sa se vada la cum fumega masina. Si sunt multe alte locuri unde se poate pierde uleiul, un mecanic iti poate spune mai multe despre asta.

Daca nu se vede nimic din exterior e mai neplacut pentru ca trebuie desfacut motorul.. cu sanse de reusita mai multe sau mai putine. Unii accepta consumul de ulei si sa completeze cu cat e necesar, altii vand masina si astfel scapa de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fostul Castrol TXT = Castrol SLX Professional. Edge este superior TXT-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro am fost la mecanic, nu e de la turbina si nici scurgeri nu are. S-a uitat si s-a rasuitat la ea, nu a gasit nimic in neregula!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am castrol magnatec 5w40 pe masina. am mers cu ea 10.000 km si am pierdut 1 l in tot acest timp (din august pana acum). si acel consum cred ca era de la o prelingere de la o imbinare pe care cred eu ca am gasit'o ieri. ramane sa vad asta.

BR

BogyM.

PS: masina mea are 200.000 la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 15w40 are vreo treaba ? Nu de alta dar numai tin minte ce am luat ultima oara si ma gandesc la toate variantele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

15w40. puneam la Oltcit, nu prea e bun la VW TDI. Incearca un LIQUI MOLY, 5W40 care sa respecte norma vw505.00. Si eu am mers pe castrol magnatec pina acu , dar am vaz la cineva care a facut schimbul cu LM, si motorul merge mai fin. Am inteles ca si Castrol si Mobil sint imbuteliate in ro, de la butoi de 220l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am Vw Golf ALH , 280.000 km si am pus atat Castrol magnat Diesel 5w40, cat si Edge castrol 5w40, si nu imi papa mai mult de 200-300 grame de la un schim la altul, uneori mai putin. Si ajung cu motorasul uneori si la 4000 de ture . Schimb la 10.000.

Problema: Vara cand am peste 7000-8000 de km mi se paraca nu mai prea trage. Sa fie de la ulei?

Modificat de Danys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca am mai auzit asta, de la clienti mei. Eu personal, nu pot sa spun ca e o scadere de putere dupa ce faci 7-8000km, cu uleiul, dar e ceva.

Mi sa mai spus ca , dup ce am sch uleiul, motorul porneste mai bine. Poate la motoarele mai uzate. Sant multe chesti din astea, in legatura cu uleiul.

Eu merg pe MAGNATEC, 5w40, dar, la urmatorul sch , am sa trec pe EDGE. Daca a mai pus cineva Edge, la alh, rog sa scrie aici, ce imbunatatiri s-au observat, daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ASV si am folosit inainte Magnatec si apoi Edge. Imi papa constant 0.5L la 10.000 Km(si schimb la 10.000). Practic cu cateva sute de Km inainte de 10.000 imi apare becul in bord. Am completat de fiecare data cu 0.5L si asta a fost. S-a intamplat la 2 schimburi acelasi lucru. Imbunatatiri... daca sunt, sunt prea fine sa-mi dau seama. Dar eu nu am avut probleme cu nici unul din aceste uleiuri si voi continua sa merg pe Edge. Am 173.xxx de km si masina merge perfect, nu scoate fum nu mananca ulei(0.5L la 10.000Km cred ca e normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un ALH la 335.000 Km si imi ia cam 1 litru la 10.000. Folosesc Castrol Magnatec 5W-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa NU va puneti Mobil 1 Sync 5W30. De la service au zis ca e o noua directiva Skoda cum sa se puna 5W30 ca 5W40 nu se mai face si multe alte pareri.

Dar realitatea, pe propria-mi piele, e ca papa mult ulei. Are vascozitatea prea mica si se arde repede chiar daca e full syntetic.

O sa-l schimb cu un Castrol EDGE 5W40 pt ca e prea de tot. Bataie de joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

ce sa faca si aia de la service: baga din top ca sa vinda ce au pe stoc.

Depinde cum meri cu masina.Sportiv sau normal, la un mers sportiv ai nevoie de o viscozitate mai mare gen 5w 40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Motorul meu a vazut numai 10w 40 din fabricatie(96),cand am cumparat-o avea 10w 40 castrol magnatec,consuma normal ulei,700ml la 10k km;am trecut pe 5w 40valvoline durablend si nu mi-a placut,imi bateau tachetii prea mult la rece,desi consum de ulei cu o vascozitate mai mica nu am avut.Acum am pus 5w 50 cu specificatia B3 de la Comma care e si pt diesel,singurul lucru pozitiv care l-am remarcat pana acum este ca pe autostrada la viteze de croaziera mari uleiul asigura o racire ai buna a uleiului:la 3500-4000rpm constant temperatura uleiului se ridica pana la 120grade,acum nu depaseste 110grade(mentionez ca am ceas temp ulei in bord).Deocamdata am facut numai 1000km cu acest ulei,voi vedea mai incolo cat de bun e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la golf 4 1.9 TDI ALH folosesc numai ARAL HIGHTRONIC SAE 10 W 40 - vara pt. ca este mai gros un pic si de la caldura se subtiaza si ARAL BLUETRONIC SAE 5 W 40 - iarna , pt. ca este mai subtire si e mai ok pt. sezonul rece.

Vara am patit-o cu 5w40 mi se aprindea senzorul de ulei in bord la drumuri lungi si turatii peste 3000/4000 . Opream motoru cand ajungeam la destinatie ... nivelul uleiului OK verificat dupa 15 minute .. pornit motor , martor stins. Era prea subtire .. urca si cobora imediat din rampa si se aprindea senzorul .. asta e explicatia mecanicului.Plus ca il arde mai repede .. scade nivelul considerabil fata de 10W40.

Folosesc ARAL pt. ca a ramas singurul ulei facut in Germania .. in rest toate sunt niste porcarii facute in Romania si in Turcia .. altele nici nu mai au tara de provenienta .. au trecut direct "Made in UE" . Multi mecanici recomanda ARAL , si spun ca a scazut considerabil calitatea celorlalte uleiuri in ultima perioada. Plus ca diferenta de pret este destul de mare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, eu am avut la ALH inainte, Castrol SLX PP LL3 5W30. Acum am Castrol Edge Turbo Diesel 5W40. Diferenta care pot sa o zic este ca motorul pare la fel de galagios cu Edge mai vascos fata de SLX mai subtire. De mancat, a mancat cred ca mai putin de 150 de ml la aproape 5000 de Km, mers majoritatea in oras, cu foarte multe opriri si porniri, plus cate un "Sonic Boom" la 4000 de ture prin weekend :blah:. Motorul are 210.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am incercat 10w40 castrol magnatec cu capac negru pt dizel si imi bat tachetii la pornire.

Dupa vreo 2 zile de nepornit bat ingrozitor.

Masina are 130k km daca pun 5w40 mi`l papa imediat presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosit doar mobil synth s de cind am luat masina; acum s-a inlocuit eticheta cu mobil 3000 (e aceeasi marfa) (5w40 sintetic)

penultimul schimb l-am tinut aproape 13k km; am bagat doar 4 litri si la final nivelul a coborit in zona hasurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat 10w40 castrol magnatec cu capac negru pt dizel si imi bat tachetii la pornire.

Dupa vreo 2 zile de nepornit bat ingrozitor.

Masina are 130k km daca pun 5w40 mi`l papa imediat presupun.

La urmatorul schimb sau mai repede daca vrei sa umbli la portofel, pune ARAL HighTronic 5w40 (full sintetic).

Am acelasi motor ca si tine si folosesc acest ulei - Foarte multumit. Zgomot la rece - redus, consum de ulei - 1l la 10000km [motorul vede des WOT si 4000rpm].

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ALH-ul meu am avut pe rand Castrol Magnatec si apoi Castrol Edge, ambele 5W-40. Mi s-a parut un pic cam zgomot motorul asa ca in septembrie, la revizie, am pus Aral Tronic 431, tot 5W-40. E adevarat ca e un ulei destinat motoarelor PD, dar respecta si norma 505.00. Pe viitor as vrea sa incerc si Aral High Tronic. Masina are momentan 99.960 km.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARAL HighTronic 5w40 se potriveste si la Golf 4 1.6 16v ? mentionez ca am 175.000 Km pe bord (reali nu stiu) dar mobil 1 10 w40 full sintetic il papa de frass are masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!