Jump to content

Eventuale Probleme Vw New Beetle


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Cred ca oriunde gasesti mai ieftin decat la reprezentanta. 400 de lei o bucata de plastic... e absurd. Suna la firme de dezmembrari, e posibil numai asa sa iti dea doar bucata aia de plastic, fara capacul oglinzii. :)

Am si eu o mica problema (daca e o problema). Este normal ca la relati turatia sa oscileze intre 850 rpm (cat e normal) si 1000 rpm? Cand motorul e rece relantiul sta la 1100 rpm, iar cand e cald sta la 850. Dar mai are momente cand sare pana la 1000 rpm si se simte un usor tremurat al masinii.

Poate avea vreo legatura cu sonda Lambda?

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e motorul rece relantiul sta mai sus , in jur de 1000 1100.

cand e suficient de incalzit scade si relantiul . asta ar fi in mare.

legat de oscilatiile de la relanti ,o cauza posibila ar fi clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@sebyiy cel mai bine cand vrei un sfat legat de o piesa (fie si ea un capac de plastic :) ) e sa o incercuiesti! Eu unul nu am inteles la ce capac te referi. Spre ghinionul nostru (posesori de new beetle ... si nu numai) sunt piese care se fac doar pe original pt ca e destul de costisitor sa faci o matrita si poate chiar mai costisitor e sa studiezi cum se comporta diferitele materiale din care poti sa-l faci (va rog frumos sa nu considerati randurile mele de mai sus ca o bravura pt ca eu am gustat lipsa pietei de desfacere si a "suprematiei" pieselor pe original cand am renuntat la butucii de la usi in favoarea butucilor plini si a capacelelor pe masura)

@LauCalin te contrazic ca vei gasi la dezmemebrari piese de new beetle (daca nu ai ceva cunoscuti eventual, dar si asa foarte rar) in RO sunt foarte putine in comparatie cu golfurile, pasaturile si bine inteles daciile ( :D ). Acum legat de problema ta (sa nu iei ce iti scriu ca cearta dar ar fi bine sa te obisnuieti ca inainte de a pune o intrebare sa cauti sa vezi daca nu s-a raspuns deja la ea, mai ales ca nu e multa partea asta de forum legata de new beetle), dupa cum a spus si @Georgik poate sa fie clapeta de acceleratie si mai poate sa fie erg, tubulatura de la aer si recircularea gazelor, tubulatura de la evacuare, sondele lambda, senzorul de turatie, senzorul de batai (mai rar), bujiile, fisele bujiilor... citeste mai sus ca s-a vorbit si se dau posibile rezolvari la problema. In mod normal la relantii cu motorul cald, daca pui un pahar cu apa pe motor ar trebui sa fie foarte mici oscilatiile si implicit acesta sa nu se verse.

P.S.

Va adresez rugamintea de a citii forumul pt ca sunt si intrebari care s-au pus de mai multe ori si s-a facut un efort destul de mare spre a se curata acest forum (eu nu am avut nici o legatura cu asta, multumirile se duc la moderatori). Nu-mi iese nimic la aceasta "afacere" deci sa nu va faceti idei gresite, vreau doar sa fie un forum "curat" sa putem toti beneficia de ajutorul de aici.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu m-am suparat, ai dreptate si va multumesc de raspuns. :)

Nu degeaba am intrebat daca poate avea vreo legatura cu sonda Lambda, pentru ca de vreo doua luni mi se aprinde becul Check Engine. Am pus-o pe tester, mi-a dat ceva eroare la una din sonde insa mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie din cauza benzinei (pana atunci puneam de 95 de la Petrom si OMV). Mi-a recomandat cateva mii de km sa pun benzina mai buna... si de vreo 2000 de km masina merge cu Carrera 100 si tot e Check engine aprins.

Deci inclin sa cred ca problema mea se datoreaza sondei Lambda, desi masina merge perfect, trage cum trebuie... singurul incoveniet ca e bacul ala e mereu aprins si oscileaza usor relantiul. Cand voi schimba cauciucurile o voi pune din nou pe tester sa vad care e treaba. Pana atunci tot benzina de 100 voi baga. Oricum daca e de la sonda mi se pare aiurea sa se fi dus dupa nici 35000 de km, cand in mod normal se schimba pe la 150 000... Sper totusi ca problema sa fie de la benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu mai stau sa caut sa vad unde am scris si ce am scris sa te trimit acolo, ci incerc sa-ti impartasesc din experienta acumulata post probleme avute.

Uita cam tot ce scrie despre ce se schimba si cand se schimba cand vine vorba de Ro, pt ca avem drumuri proaste, praf la discretie, combustibil de proasta calitate, piesele cele mai ieftine ca productie la scoruri mari si mai sunt o gramada de porcarii de care avem parte

Bine ai venit in Ro :vaidecapulmeu: :(

Acum sa trecem la subiect: eu am schimbat deja o sonda lambda (cea de dupa catalizator) iar in manualul de utilizare de la cea noua (eu am achizitionat-o de la bosch) am avut poze din care iti poti face o idee despre cauze posibile de defectare -> la mine a fost benzina proasta (dupa ce se strica o sonda poti sa bagi cea mai scumpa benzina, ca nu ai ce sa-i mai faci). (Da spune-mi si mie de unde sa cumpar benzina buna in Ro? Am fost acum 2 ani in Austria si diferenta de calitate e de la cer la pamant, in fine ...)

La brotac am mai schimbat senzorul de temperatura de la apa, senzorul de turatii, tubulatura care duce aer si gaze de recirculare, s-a schimbat tubulatura de evacuare a gazelor, apoi s-a curatat clapeta de acceleratie, egr, s-a resetat la valorile din fabrica motorul, s-au adaptat clapeta si egr.

Toti senzorii de la masina sunt legati la ecu si daca ecu "vede" ca valorile pe care le citesc nu sunt ca cele pe care le are el ca normale incep sa apara erorile.

Acum poate ai sa te gandesti: "bun si la ce ma ajuta ce ai scris" -> nu sunt asa de performante ecu-urile masinilor noastre ca sa dea fix eroarea care iti spune ce e devina, deoarece ele pot sa si invete valori! iar valorile de la diferiti senzori se influenteaza unele pe altele!!!

Nu stiu cum sa scriu mai clar sa inteleaga toata lumea exact ce vreau sa transmit!

Sa fac totusi o concluzie: se cauta erori cu vcds (vag-com sau vas), se verifica senzorii dati ca defecti sa se vada daca chiar sunt defecti (aici foarte putini mecanici, electricieni se descurca), se schimba, se incearca sa se gaseasca o benzinarie care are combustibil de buna calitate, se pun lichide cat mai bune si se schimba filtrele la timp sau mai repede (multi nu-l schimba pe cel de praf, ca nu au circulat in mult praf cica :D ). Se curata diferite componente care se pot "imbacsi" (clapeta, egr, tubulaturi)si se verifica si uleiul de la servo din cand in cand, dar sa nu uitam de baterie care trebuie sa fie in parametrii normali (la plimbatul pe distante mici -> nu se incarca de tot) si astfel o data pe an se incarca la redresor.

Daca are cineva pe acest forum timp, chef si explicatii mai bune, este bine venit sa-si dea cu parerea.

La revedere si sanatate.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi

Am avut pot sa zic ca am si acuma problema de care a scris colegul din Tecuci.

Cind am luat Broscuta nu mi sa aprins nimic pe bord numai becul de la ESP. Am dus la mecanic si a scos pe tester ca ceva cu aerul nu e in regula si trebuie sa schimbe debitmetrul de aer, a si schimbat dar tot asa a mers, cind a curatat si clapeta in relantina se schimba turatia intre 700 si 1100 a mai curatat si EGR-ul, se mai uita aici incolo dar degeaba ca a mers mai prost ca inainte, mi sa aprins si Chec pe bord.

Am dus la reprezentanta acolo tecnicianul a zis ca problema am la lambda sonda2 (dupa catalizator). Am luat una a si schimbat dar tot da eroare ca ceva nu este in regula cu aerul pot sa zic ca acuma merge frumos in relantina dar cind pune pe tester tot da eroare.(lambda sonda1 inainte de catalizator era deja schimbat)

Mai ramine sa ma uit la toate tubulatura unde ia si scoate aer.

Ma bucur ca avem un portal unde putem sa ne scriem despre broscutele noaster.

Modificat de bagolyattila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@sebyiy - am facut ca o "blonda" (asa se zice in popor, dar nu fac referire la nimeni in particular :) ) la faza cu capacelul -> sunt obisnuit cu denumirea de lucas. Cea mai ieftina metoda e sa incerci la dezmembrari pt ca se potriveste cel de la golf sau bora sau leon. Daca vrei sa ai ceva in ton cu masina si nou ai aici o idee: http://auto-led-tuning.ro/semnalizari-lucas-uri/vw/semnalizari-lucas-uri-vw-golf-4-bora-95-black-led -> eu am vrut sa-mi montez dar am renuntat, pt ca le-am facut fumurii (mai ieftin si acelasi efect).

@bagolyattila - cand mai mergi la "tehnician" spune-i sa-ti scoata la imprimanta scrisul cu erorile pe care ti-le da masina. In continuare imi este greu sa inteleg ce problema ai la modul in care scrii!!! Iti repet ca si sfat ca nu e suficient sa cureti egr si clapeta, daca nu dai reset la setarile din fabrica, motorului si nu adaptezi egr si clapeta!!! Scrie in posturile de mai sus cum se procedeaza.

O zi frumoasa.

P.S. Daca tot apare eroare de sonda lambda cu toate ca a fost inlocuita, trebuie sa verifici mufele si cablurile sa nu aiba intreruperi.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti foarte multumesc h0m3s1ck ! Maine sper sa rezolv problema! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-78471-0-22661300-1298585128_thumb.j Am atasat o poza cu diagnoza pe care mi a dat la reprezentanta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@sebyiy - cu placere si ori de cate ori se poate

@bagolyattila - ai mai jos erorile cu posibile cauze si posibile solutii (tot din ce am scris eu ca posibila solutie se gaseste mai jos + inca cateva, in concluzie "nu sunt prost degeaba" :) ) -> google face in continuare minuni (de asemenea poti folosii google translate ca sa-ti traduci in oricare din limbile existente):

"16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Intake System Leak(s)

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Fuel Pressure Regulation

Check Fuel Pump

Check Injectors

Check Intake System for Leaks

Check Exhaust System for Leaks

Check Secondary Air System for Leaks

Check Vacuum Pipes for Leaks

16891/P0507/001287 - Idle Control System RPM: Higher than Expected.

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Throttle Valve Control Module (J338) dirty/faulty

Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Vacuum Leak

Possible Solutions

Check Throttle Valve Control Module (J338)

Check Wiring/Connector(s) from/to Throttle Valve Control Module (J338)

Check Intake System for Leaks

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating faulty

Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating

Check Oxygen (Lambda) Sensor Bank 1 Sensor 2 Heating Circuit"

P.S.

Site-ul de referinta pt vcds (vag-com sau vas) este http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu este chiar o problema, iar pe forum nu am gasit un topic cu ceva asemanator. Am vazut zilele trecute ca mi s-a ars un bec de la numarul de inmatriculare. Stie cineva ce tip de bec se potriveste? H... cat? Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

E acelasi ca cel de la pozitie fata! : W5W (T10)

O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
viostefanesti

Salut

o vreme eram disperat , suparat de consumul ridicat al broscanei,cu putin noroc le-am rezolvat, diagnoza facuta de profesionist la un super pret, 50 ron, si in Otopeni un super specialist in wv. si acum sunt incintat de rezultate.

sonda lambda a fost de vina, m-a costat 400 ron. conteaza mult sa gasesti service-ul.

recomand benzina numai calitate superioara, si schimbarea des a filtrelor.

va doresc drum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Daca tot vrei sa ajuti ai putea sa nu fii asa de zgarcit in detalii, adica: sunt 2 sonde lambda (una inainte de catalizator, alta dupa) -> pe care ai schimbat-o?; ce inseamna pentru tine benzina de calitate superioara (din experienta proprie: benzina de 98 de la MOL e, in functie de "manariile" care se fac, mai buna decat cea de 99 de la PETROM; deci cifra octanica in RO, nu are intotdeauna importanta -> la mine pe capacul de la rezervor scrie sa pun benzina de 90-95, dar cu cea de 95 din RO nu "trage" motorul, indiferent de unde alimentez)?; si inca o intrebare: ce filtre recomanzi tu sa schimbam des (oare cel de polen :lol: )?

O zi superba.

P.S. Ca sa nu crezi ca am ceva cu tine (la signature, fiecare poate sa scrie ce vrea), mai puteam scrie: consumul mai depinde si de "piesa intermediara dintre volan si pedale" astfel -> consumul in oras la motorul de 1.6 este de 10-12 l/100km, dar asta nu inseamna ca nu poti sa treci si peste; de asemenea daca ai eroare la una din sondele lambda, daca nu este eroare permanenta nu-i obligatoriu sa fie stricata sonda (cei care au instalatii pe gpl au tot timpul eroare la somnda lambda 1). 50 RON nu e super pret! Ca sa termin vorbaria: nu exista intotdeauna o rezolvare universala la cresterea consumului -> o benzina inferioara calitativ creste consumul cu cel putin 1 l si asta e doar un exemplu.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viostefanesti

Daca tot ai ramas acid , nu cred ca ai ales cea mai buna modalitate de a comunica,nu stiu citi ani aveai in 1981 cind eu aveam wv kefer, iar in 1987 detineam un wv 1303 , daca tot suntem pe form .detinem o masina de un anumit model si tip ,singura modalitate de a ne sprijini , sau ajuta, daca unul dintre detinatori a avut o problema sa o rezelove in cel mai scurt timp si la cele mai mici costuri,la cel mai bun service, daca suntem oameni de calitate, in rest daca nu vii cu solutii e pierdere de timp.

Polenul se poate lua dimineata cu lapte de cocos.

Pentru cei din zona Bucuresti -ilfov, in com.Dascalu, sat Gagu, exista un mare centru de dezmembrari auto in principal WV aduse din Anglia.

va doresc drum bun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda a fost de vina, m-a costat 400 ron. conteaza mult sa gasesti service-ul.

recomand benzina numai calitate superioara, si schimbarea des a filtrelor.

va doresc drum bun.

La cati km ti-a picat sonda?

Iar in privinta benzinei iti dau dreptate. Ultima data am pus de 95 pentru ca numai asa eveau la benzinarie, iar consumul a crescut. Nu mult, dar a crescut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@viostefanesti -> esti mai in varsta ca mine, dar asta nu inseamna ca stii mai multe ca mine (respectul se castiga nu se impune, intr-o tara libera)! Si intelege ca tu pe noi nu ne-ai ajutat cu nimic (explicatiile tale au foarte multe goluri + faci reclama la dezmembrari, care nici macar nu au legatura cu subiectu)!

Problema de care tu discuti e "fumata" -> s-a mai discutat si aici si in alte topic-uri (sau tu incerci sa reinventezi apa calda?). Si ai putea sa nu mai ajuti cum ai ajutat pana acum, ca e "pierdere de timp" -> fiind pacat ca e din timpul nostru, ca tu cu al tau poti sa faci ce vrei. Apropo e vw pt ca e volkswagen -> asta asa pt ca tu stiai :D .

Sa-ti savurezi polenul cu lapte de cocos in continuare ;)

@LauCalin -> nu cred ca ai citit vreun rand de la mine unde afirm ca benzina de 95 e buna, dar daca veau sa ajut pe cineva nu spun pune benzina de calitate superioara pt ca sunt destui care nu stiu ce inseamna asta in RO (iar prin faptul ca ii dai dreptate lui @viostefanesti, il incurajezi sa ne scrie din nou cum si-a rezolvat el problema cu MIL-ul umbland la setari si schimband sonda lambda :D -> sa nu cumva sa ai impresia ca am vreo ciuda, dar iar se umple forumul cu prostii) - la noi se "boteaza" inca benzina, iar asta nu este cel mai mare rau, pe langa alte "porcarii" care se baga in ea (am fost destul de bun la chimie si stiu ce vorbesc) http://www.bosch-lambdasonde.de/en/fehlerbilder.htm (ca exemplu).

O zi superba

P.S.1 Pt cei care afirma ca stiu :lol: -> MIL = Malfunction indicator lamp

P.S.2 Am ramas nedumerit in legatura cu cea mai bune metoda de a comunica pe un forum -> eu stiu ca se face in scris (probabil ca altii folosesc alta metoda :lol:)

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e faza ca incurajez ce spune cineva, acum masina mea are benzina de 95 si diferenta fata de 99 sau carrera 100 se cunoaste. Masina trage putin mai greu si consumul a crescut. Nu este cazul sa-mi fac griji, dar ideea e ca, cel putin in cazul meu, diferenta se cunoaste. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viostefanesti

Salut LauCalin

la 40 000km a picat prima sonda, (este montata pe galeriea de evacuare)are 98cm , am restat de citeva ori calculatorul ,pina nu am schimbat-o nu a mers, acum sunt foarte multumit, consumul este de medie 9/100km, asta e( are 2000cm) am mai descoperit legaturi slabe la panoul de sigurante de pe baterie, dupa remediere totul este perfect.

drum bun - vio

(pt cei care se oparesc recomand pudra de talc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fiecare problema va fi tratata separat intr-un topic separat, nou ori daca s-a mai discutat deja, in topicul dedicat respectivei probleme.

Astfel de topic-uri generaliste nu sunt folositoare intrucat gasirea informatiilor utile este aproape imposibila.

Topicul se inchide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!