Jump to content

Eventuale Probleme Vw New Beetle


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Multumesc, m-am mai linistit. Am omis sa spun ca se aprinde si becul galben care simbolizeaza un motor. Dar si el se stinge dupa ce dau la automat. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

se potriveste cumva toba intermediara /finala dupa golf 4/leon pe masina mea?

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea nu a scazut consumul, insa am constatat ca relantiul sta constant la 1100 ture si se comporta ciudat cand iau piciorul de pe acceleratie: scade pana pe la 2000, cade la 900, apoi creste iar la 1100. Cred ca va trebui sa curat clapeta de acceleratie, am scanat-o si nu am nicio eroare pe motor.

Din nou am constatat calitatea indoielnica a electricii Beetle ului, era ars releul de pe alternator. Cel original era Bosch, embosat cu Made in GB si peste vopsit Mexico. L-am inlocuit cu unul aftermarket fabricat in Germania. Se pare ca de acolo proveneau si variatiile la relanti, acum sta linistit la 800. Posibil sa fi fost si clapeta de acceleratie de vina, fiindca simultan cu schimbarea releului am si resetat-o.

Modificat de JAMS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salut

se potriveste cumva toba intermediara /finala dupa golf 4/leon pe masina mea?

revin iar cu problema mea , dupa ce zilele trecute am dat qoute iar si nu a aparut, ori au sterso domnii moderatori , ori netul meu lasa de dorit.

asadar,daca cumpar o toba de mijloc de golf 4 sa zicem s-ar potrivi la mine?nu imimerge ETKA de nici o culoare.

help!!! ca ma dispera sunetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Intrebare: stie cineva unde as putea merge pt defect la inchiderea centralizata? Am incercat la mai multe centre cu alarme dar nu se baga nimeni la broasca.Nu-mi mai functioneaza inchiderea dupa chei,mentionez ca am schimbat si bateriile.Cineva...o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca la service-uri VW unde au si electrician (in niciun caz la reprezentanta, te vor jupui de bani), nu neaparat la centrele de alarme. Inchiderea centralizata e la fel cu cea de pe golf 4 si passat 3bg cu cheie briceag, nu e nicio diferenta pentru un electrician care a reparat asa ceva. In cel mai rau caz, daca nu se baga nimeni, cumperi un sistem de inchidere centralizata cu chei briceag identice cu cele originale (am vazut de vanzare aici pe forum la preturi modice) si adaptezi chipul si lama la noua cheie briceag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incearca la service-uri VW unde au si electrician (in niciun caz la reprezentanta, te vor jupui de bani), nu neaparat la centrele de alarme. Inchiderea centralizata e la fel cu cea de pe golf 4 si passat 3bg cu cheie briceag, nu e nicio diferenta pentru un electrician care a reparat asa ceva. In cel mai rau caz, daca nu se baga nimeni, cumperi un sistem de inchidere centralizata cu chei briceag identice cu cele originale (am vazut de vanzare aici pe forum la preturi modice) si adaptezi chipul si lama la noua cheie briceag.

Mersi, dupa ce am citit pe forum la alarme am vazut exact ce mi-ai spus si tu si altii, vroiam doar sa stiu daca se repara, daca nu, imi montez direct pe cheie alarma si am scapat de baga keia scoate keia..:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna!am si eu un beetle din anul 1999,motor 2000 benzina ,si am probleme cu aerul conditionat,am fost sa il incarc cu freon,si mi-au testat sistemul,functioneaza tot,sisteml tine nu are pierderi si compresorul functioneaza,problema e ca imi functioneaza aerul doar pt 5 minute cand motorul e rece.am observat ca ventilatorul pt aer conditionat nu cupleaza cand actionez AC,se activeaza doar cand porneste celalalt pt racirea apei.mi sa zis sa schimb modulul de ventilatie,si asa am si facut dar tot nu se cupleaza cand actionez AC.ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza si ceva masuratori electrice complete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare tuturor,

Am revenit dupa 8.600 km parcursi cu broscuta. Pana acum sunt super multumit de ea si nu am avut nici un fel de probleme. Poate doar faptul ca a ruginit un pic tubulatura de evacuare a gazelor. Nu stiu daca e normal pentru o masina care sta in garaj sa capete culoare ruginie la elementele de esapament.

Deja astept cu nerabdare modelul care va inlocui New Beetle pt. a mai adauga o masina in garaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este normal sa rugineasca tubulatura de evacuare a gazelor chiar daca masina sta in garaj pt ca atunci cand o conduci (implicit motorul merge) se elimina gaze care contin si vapori de apa. Cand iti rugineste foarte tare sau ajunge chiar sa se sparga (de obicei una din tobe), portiunea respectiva sau chiar toata tubulatura (in functie de finante) se poate inlocui. Daca vrei sa nu mai "dea pe dinafara" rugina se poate da cu un spray cu zinc dupa ce o cureti de respectivele depuneri.

Sa o folosesti sanatos in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie broscarilor ce detin beetle verde metalizat. Este o culoare produsa special pentru new beetle, extrem de proasta, care se decoloreaza foarte mult in timp. In consecinta, daca ai de vopsit un element de caroserie vor apare diferente de nuanta considerabile ... trust me :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Asta depinde f mult de cel care vopseste pt ca, daca vrei sa faci o treaba de calitate iei culoare de pe masina si nu de pe "eticheta" masinii.

Sper sa fie de ajutor. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Asta depinde f mult de cel care vopseste pt ca, daca vrei sa faci o treaba de calitate iei culoare de pe masina si nu de pe "eticheta" masinii.

Sper sa fie de ajutor. Numai bine.

da da, numai ca e singura vopsea pe baza de apa din gama VW (cel putin asta mi-a zis vopsitorul) si nu poti umbla la culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Asta e o chestie chiar "tare". Acum nu se mai vopseste decat pe baza de apa in auto (se mai "acopera si cu pudra" -> cred ca se refera la vopsitul in camp electrostatic, dar nu ma stiu si deci nu ma bag -> si cred ca jantele se fac asa)! Inainte se vopsea cu diluant (aici este o intreaga poveste si depinde de fiecare cum stie sa vopseasca).

Eu nu mai lungesc povestea, mai sus am vb din propria experienta deci fiecare face cum vrea!

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari!!

Am o problema mica (sper eu). In cursul zilei de azi mi-a aparut la pornirea masinii, pe bord, un beculet care n-a mai dorit sa se stinga. Acela este airbag-ul.Am sa atasez si o poza, ca sa nu existe dubii(o poza salvata de pe net). Nu inteleg motivul aprinderii sale, in conditiile in care intr adevar, am mai modificat pozitia scaunului la maxim in jos si putin mai in spate... :vaidecapulmeu:

post-44284-0-81427000-1289165531_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare VW forum. Am si eu 2 intrebari referitoare la un Beetle 2.0i. In primul rand, incerc de cateva saptamani sa gasesc pe undeva un motoras pentru stergator, dar n-am pic de noroc. Daca poate recomanda cineva un magazin / parc de dezmembrari unde as putea gasi asa ceva ar fi super. Sau, eventual, daca exista vreo compatibilitate cu o piesa similara de pe alt VW, gen Golf sau altceva.

Apoi, de aproximativ o luna de zile am o problema la pornirea motorului. Porneste, insa imediat se aude un sunet, ca un vajait asa, dureaza cam o secunda. Asta se intampla de fiecare data cand pornesc motorul, in rest nu e problema. Mi s-a spus ca ar fi ceva legat de cureaua de distributie, sau ceva de genul, dar chiar nu ma pricep. Dubios este faptul ca, in service, nimeni n-a parut mirat de chestia asta, iar mie imi vine greu sa cred ca e firesc sa se auda asa ceva la pornire.

Multumesc anticipat pentru ajutor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

@sebyiy - exista posibilitatea sa se aprinda in bord "becul" de la airbag, la modificarea pozitiei scaunului, deoarece pe partea dinspre usa a spatarului scaunului se afla airbag-ul lateral si cu siguranta cineva a umblat la mufa acestuia care este sub scaun (de obicei cand se face curatenie "generala" in masina si la unele spalatorii se dau jos scaunele); acum sa-ti explic mai detaliat: acest "bec" nu ramane in mod normal aprins dupa ce pornesti masina (dar se aprinde la punerea contactului deoarece sunt testate niste componente inainte de a porni motorul).

Daca nu e "afectata" mufa sau nu ai vreun fir intrerupt undeva atunci treaba e simpla: se prinde mufa cum trebuie (trebuie sa faca "clic" la prindere), apoi se sterge eroarea inregistrata (nu e suficient sa faca din nou contact ca sa se stinga "becul") cu ajutorul unui cablu de diagnoza si nu vei mai avea probleme.

@TDT - eu nu stiu care este codul motorasului (dar trebuie sa aiba un cod pe el); personal nu cred sa fie diferenta fata de cel de golf (e doar o parere si mi-o pastrez). Ce poti tu sa faci: te duci la reprezentanta vw si aflii codul (te dai drept cumparator :-)) ), daca nu este trecut pe motoras, apoi daca il vrei nou, cauti prin oras la magazinele auto sa vezi unde ti-l aduce mai ieftin. Daca vrei second cauti pe google dezmembrari auto si suni si intrebi.

Legat de zgomot pot sa fie mai multe cauze: cureaua de destributie, de transmisie, bentixul de la electromotor ... -> pt a afla cu adevarat care e problema trebuie un mecanic auto cu experienta -> te-am lasat in ceata nu?

Uite ca ai putea tu sa faci: iei un "spray de curea", dai jos capacul de la motor sa ai mai mult spatiu si poti sa dai pe cureaua de transmisie cu motorul ponit -> vezi pe unde dai (si asculti sa vezi daca mai suna) pt ca e singura la care ai acces daca nu esti mecanic, fiind situata in stanga motorului (sare in ochi); distributia are un capac de plastic se afla tot in stanga motorului (nu ai acces la ea si se schimba prima data la 120000km apoi tot la 60000km - aici nu incape tocmeala ca daca se rupe apoi te costa reparatiile f mult); iar electromotorul se afla sub baterie, sub o "tava" de metal - sunt destule de desfacut pana ajungi la el.

Am atasat o schita "grosolana" -> in poza motorul are capacul pe el.

Astea sunt doar o parte din posibilele probleme, daca sunt probleme.

Numai bine si sper ca am reusit sa ajut.

post-26058-0-20271200-1289466797_thumb.j

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult h0m3s1ck. :) Intre timp am mai aflat ce si cum de la avizati. :D Problema aia este de la electromotor, dar cica nu e mare scofala, poti merge fara probleme asa, si ca se intampla la frig sau ceva de genu. Se rezolva usor din ce am inteles, doar ca dureaza pana se ajunge la el.

Apoi, cu motorasu nu era nicio problema, era gripat, something. Dar trebuie schimbata pompa de spalare, am gasit pe la 180 si ceva de ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

Nu-ti recomand sa stai cu electromotorul asa -> daca ti se strica bentixul (capul electromotorului), eu stiu ca trebuie sa-l cumperi in intregime si e destul de scump.

Problema nu e de la rece ci de la faptul ca se duc in timp niste bucse din el, astfel se "usca" in interior (ramane fara ungere) si/sau se uzeaza periile. Ca sa repari electromotorul, dai f putin pe piese: pe cele trei bucse care se pot stica dai cam 20 RON, periile sunt ieftine si mai trebuie niste vaselina ca sa ungi partile metalice din interior, care vin in contact.

Manopera e cea mai scumpa la electromotor.

Ramane oricum la latitudinea ta sa iei o decizie -> daca il repari o sa porneasca mai usor masina si o sa solicite mai putin bateria.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

Nu-ti recomand sa stai cu electromotorul asa -> daca ti se strica bentixul (capul electromotorului), eu stiu ca trebuie sa-l cumperi in intregime si e destul de scump.

Problema nu e de la rece ci de la faptul ca se duc in timp niste bucse din el, astfel se "usca" in interior (ramane fara ungere) si/sau se uzeaza periile. Ca sa repari electromotorul, dai f putin pe piese: pe cele trei bucse care se pot stica dai cam 20 RON, periile sunt ieftine si mai trebuie niste vaselina ca sa ungi partile metalice din interior, care vin in contact.

Manopera e cea mai scumpa la electromotor.

Ramane oricum la latitudinea ta sa iei o decizie -> daca il repari o sa porneasca mai usor masina si o sa solicite mai putin bateria.

Numai bine.

Absolut, saptamana viitoare o rezolv. La fel si faza cu pompa + o iconita de pe bord, care am inteles ca inseamna "probleme la motor", insa e foarte posibil sa fi ramas asa de data trecuta cand a fost in service si poate doar trebuie resetata pe tester. Daca chiar o fi vreo problema la motor, eu n-am sesizat-o pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie broscarilor ce detin beetle verde metalizat. Este o culoare produsa special pentru new beetle, extrem de proasta, care se decoloreaza foarte mult in timp. In consecinta, daca ai de vopsit un element de caroserie vor apare diferente de nuanta considerabile ... trust me :))

Beetle-ul meu e verde, de cand il am au fost vopsite spoilerul fata si aripa dreapta-fata si mereu a iesit perfect. Deci I don't trust you... :blah:

Intre timp cred ca am si eu o mica problema cu Grasul. La relanty se aude in interior motorul putin cam tare fata de cum se auzea pana acum o saptamana si masina tremura un pic. In plus am sesizat ca atunci cand accelerez mai brusc se aude mai intai un sunet infundat, de genul unui sifon care pierde acid. Am observat ca sunetul asta se aude de undeva de sub masina... ma gandesc ca toba poate e intepata undeva. Intrebarea mea e daca acel sunet de sub masina poate avea vreo legatura cu tremuratul de la relanty. Cu alte cuvinte, daca toba e cumva intepata, e normal sa tremure un pic masina? Va intreb pentru ca eu nu vad sa fie vreo legatura intre ele, dar la mecanica mea de curtea scolii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna

Am cumparat un new beetel am urmarit forumul am si eu problema pe care o are un coleg de pe forum.

Si eu am unul cu motor de 1,6 cu 102cp

Se tureaza singur. Problema este ca a fost curatat clapeta dar tot asa face.

Daca poate sa ma ajute cineva. yahoo id. bagolya

Si idea sa ne intilnim undeva ar fi excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Nu este suficient sa cureti doar clapeta -> ea trebuie apoi si adaptata (desi unii "mesteri mari" sustin ca nu e necesar, pe siteul ross-tech scrie ca e).

Ca sa nu iti spun sa cauti pe forum -> pt ca e discutata problema ta; iti spun eu ce cred ca ti-ar rezolva problema: clapeta ai curatat-o, apoi urmeaza EGR ("valva" de recirculare a gazelor), apoi verifici toata tubulatura care aduce aer si gaze de la recirculare sa nu fie crapata (daca e pe undeva atunci iti recomanda sa nu carpesti ca nu tine, ci trebuie inlocuit segmentul respectiv) si apoi resetezi valorile motorului la cele din fabrica si faci adaptare la clapeta si la EGR.

Daca aceste lucruri iti rezolva problema atunci te opresti aici, daca nu mai este de verificat pompa de benzina, filtrul de benzina sau tubulatura de la evacuare gazelor de esapament.

!!!Oricum inainte de a incepe trebuie sa faci o scanare cu vcds (vag-com)!!!

Sper sa te ajute ce am scris!

Numai bine.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!