Jump to content

Eventuale Probleme Vw New Beetle


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

m-am ferit de reprezentanta cat am putut. :icon_thumright: doar ca nu merge "rotund" cum ai spus.Si au probat cei de la service niste injectoare noi si tot nu mergea.hmmm e foarte ciudat. abia astept sa-i dau talpa. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci p-u raspuns, masina are 147.000 de km si cureaua a fost skimbata la 120.000 asa au spus... s-a uitat cineva si a zis ca arata ok, in privinta consumului, am facut ultima data 320 de km cu un bac plin (bacul dupa cate stiu la un New Beetle are 55 l sau ma insel?), scartitul persista in continuare, insa maine vreau sa merg la service cu ea, caci fiind studenta in Franta, ma costa foarte scump aici sa schimb cureaua 700 de euro, oricum ce ma deranjeaza este consumul si scartitul, iar maine voi merge in service sa vad ce este si dupa va scriu...Oricum consumul mi se pare excesiv....

P.S. Adevarul este ca circul pe distante foarte mici mereu, scoala - casa - serviciu... Dar oricum e foarte mult...

al meu tot de2.0 e, si acum ,in sezonul rece, consuma cam 10-10,5 in oras...deci eu zic ca nu e mult ptr un motor de 2000cmc.dar nu fortez motorul, schimb vitezele undeva la 2200 ture....cred ca si asta conteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o cutie cu sigurante deasupra acumulatorului, daca nu e niciuna arsa e posibil sa fie ventilatorul de la aeroterma blocat sau motorul ventilatorului ars. Se verifica alimentandu-l pe direct.

Multumesc, am rezolvat-o...era de la panoul central unde sunt cele 3 butoane rotunde. Cel care are pornirea ventilatiei ( 0-4 trepte ) are in partea ce nu o vedem un contact electric. Se rupsese una din cleme. Dar ca sa ajnga acolo....a avut ceva de desfacut. Acum totul este ok si implicit cupleaza si AC ul.

Bafta !

al meu tot de2.0 e, si acum ,in sezonul rece, consuma cam 10-10,5 in oras...deci eu zic ca nu e mult ptr un motor de 2000cmc.dar nu fortez motorul, schimb vitezele undeva la 2200 ture....cred ca si asta conteaza...

De acord cu Bandi...si eu tot un motor de 2.0 si tot consum mai de bun simt. Presupunand ca mai raman 5-7 l. in rezervor, ca sa pui 50 litri si sa dispara in 320 km...e chiar mult. Ar veni app 15 - 15,5 %. Cred ca ar trebui verificat filtrul de aer, cel de benzina....si poate ca un test cu VAG ul nu strica deloc. Oricum tre dusa la un doctor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cer scuze la moderator..intrebare: la beetle se schimba in cadrul unei revizii si filtrul uscator? :blah: si daca poate sa detalieze cineva si ce rol are acesta..Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul cred ca se refera la deumidificator(drier) , din cate stiu eu acesta se afla in condesor(radiatorul AC) , iar pt. schimbarea lui inseamna sa depresurizam toata instalatia , deci se schimba numai cand nu avem freon pe instalatie . Arata cam asa :

drier.png

Si asa arata 'cartusul' (cod pt. NB - 1J0820191D) :

1j0820191d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum cat a fost zile mai calde, am observat ca si consumul in oras, a scazut... cam la 9.5 l.. cred ca e ok..la motorul de 2.0....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am ocazia sa-mi iau o broscovana de 2l, an 2000(dec99) si am cateva intrebari:

1. merita motorul de 2l?- nu as vrea sa fie mai mic, pentru ca ajung cam la acelasi consum....asa ca.. decat sa trag de unu mic, mai bine merg la relanti cu unul mare. Din ce vad eu pe acest forum, consumul dat de fiecare e cat se poate de modest pentru un motor destul de mare.

2. Am nevoie de info privind ce tip de ulei e potrivit si cam ce preturi sunt la consumabile(ulei, placute, filtre).

3. am vazut ca o problema majora ar fi placuta de acceleratie(se poate curata sau treb inlocuita- ce pret?) si esp-ul.....

4. Papa ulei? fiind un motor mai mare ma gandesc sa papa cat de putin ulei...

Va multumesc si imi cer scuze daca am repetat intrebarile puse de alte persoane de pe acest forum, dar nu le-am vazut pe toate....sunt mai nou :wub:.

Astept parerile voastre.

Numai bine!

Modificat de mikvtr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postat dublu din cauza netului -scuze

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 2.0.Consumul e cel din carte respectiv in jur de 8 in afara si 12 in oras!

Nu este puturoasa deloc.Eu nu am ESP, dar am auzit ceva probleme in legatura cu el

Am facut schimbul de ulei si m-a costat 300 de lei ,respectiv 5l Castrol Magnatec 10w-40 si filtrele de aer,polen,combustibil,ulei.

Orice motor papa ulei.Eu de cand o am am facut vreo 4000 de km si nu am pus deloc pt ca nu trebuia.

La ce bani este masina?Sa pui poze cu ea.

PS: Era bine daca postai pe topicul special pt problema ta

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Din ce iti pot spune eu (masina mea tinerica si nu am avut pana acum nici un fel de problema cu ea), in primul rand te-ai orientat bine la un asemenea motor. Eu am 1.4 75 CP si consuma cat unul de 1.6-1.8, pentru ca trebuie sa-l turez ceva mai mult (in plus masina e destul de grea). Asta iarna cand era foarte frig ajungea legej si la 12 in oras. Deci eu cred ca motorul asta merita. De mancat ulei nu-mi mananca. Bine, de cand o am am facut putin peste 1000 de km.

Succes, sa ne tii la curent si te asteptam si cu poze :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pana la urma am rezolvat si eu cu brosky meu,avea altimetrul defect,din cauza asta nu mergea rotund.Injectoarele sunt bune, deci ma pot bucura ea de la capacitatea maxima. :D succes si voua si sper sa nu mai fie probleme pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea altimetrul defect,din cauza asta nu mergea rotund.

Altimetrul este un instrument cu care se măsoară altitudinea (

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare asta cu altimetru :D ;) :D :lol:

@roxy poate ai de gand sa ne prezinti si masinuta ta..

Modificat de Georgik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa spun, ca merita motorul de 2.0, si de exemplu. acum ca a dat caldura, al meu nu ia mai mult in afara, (timisoara-szeged)de,7.5 l.. la o viteza de 90 km/h...pe autostada inca nu am fost cu el, dar as fi curios,cat consuma la o vit de 120km/h...in rest in oras, cam tot 9.5-10l...dar sint f. multumit de masina. cu esp ul.intradevar, cateodata se mai aprinde, dar am intrebat la service, si tin sa cred ca au dreptate... masinile astea nu sint facute,ptr gropile noastre... cum de nu se aprinde esp ul in ungaria... austria...?

Modificat de bandi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea nu a scazut consumul, insa am constatat ca relantiul sta constant la 1100 ture si se comporta ciudat cand iau piciorul de pe acceleratie: scade pana pe la 2000, cade la 900, apoi creste iar la 1100. Cred ca va trebui sa curat clapeta de acceleratie, am scanat-o si nu am nicio eroare pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, cred ca acceleratia mea, e electric... nu am cablu, deci ma gandesc nici clapeta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la a mea a mai scazut consumul. Cand o pornesc relantiul sta cam pe la 1100 rpm, insa dupa aprox. 5 minute scade cam la 700 rpm. Acum in oras imi ia cam 8, in afara undeva in jur de 5. Peste o saptamana o scot pe autostrada. Abea astept sa vad cum se comporta la peste 100km/h. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, cred ca acceleratia mea, e electric... nu am cablu, deci ma gandesc nici clapeta....

Toate motoarele au clapeta de acceleratie, indiferent daca e actionata clasic prin cablu sau electric. Maine o sa incerc sa fac o resetare cu vag-com, sa vad daca se schimba ceva, Procedura e urmatoarea:

Drive-by-Wire (DBW) Engines using KW-1281

(These are engines WITHOUT a physical cable between the accelerator and the throttle. Check to see if the engine speaks KW-1281 by looking in the top left of the Open Controller Screen Some examples of KW-1281 engine controllers are 2000+ Golf/GTI/Jetta/New Beetle/Audi TT 1.8T)

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 060

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in Basic Settings for about 30 seconds.

[switch to Meas. Blocks] button and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/Throttle_Body_Alignment_%28TBA%29"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saturday,27,March,2010,13:50:00:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Mihai>nechifor

Chassis Type: 1C - VW Beetle

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 22 35 37 46 54 56 75

Mileage: 110580km/68711miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06A-906-018-AEG.LBL

Part No: 06A 906 018 BQ

Component: MOTRONIC M3.8.5 HS V01

Coding: 00000

Shop #: WSC 00066

2 Faults Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1J0-907-37x-ABS.LBL

Part No: 1J0 907 379 G

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03504

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60x-VW3.LBL

Part No: 1J0 909 608 AQ

Component: AIRBAG VW3 S V04

Coding: 16721

Shop #: WSC 00066

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1C0-919-xx0.LBL

Part No: 1C0 919 800 J

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 V04

Coding: 02341

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Part No: 1J0 959 799 K

Component: 07 Zentral-SG Komf.0002

Coding: 00256

Shop #: WSC 00066

Part No: 1J2959802A

Component: 07 T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes

* Mass Air Flow Sensor (G70) defective

Possible Solutions

* Check Mass Air Flow Sensor (G70)

* Check Fuel Pressure Regulation

* Check Fuel Pump

* Check Injectors

* Check Intake System for Leaks

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Secondary Air System for Leaks

* Check Vacuum Pipes for Leaks

MAF (G70) este pe furtunul care porneste de la filtrul de aer, imediat langa acesta. Intra in el o mufa cu 2 fire.

Cam multe erori :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da stiu:)) nici acum nu i-am rezolvat geamul de la sofer ca acolo sunt cele mai multe

e cumva cablul ala de la debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, MAF e totuna cu debitmetru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am o mica problema, nu stiu cat e de grav. De cateva zile, cand pun contactul, mi se aprinde in bord becul EPC. Dupa ce pornesc motorul becul se stinge. Motorul de mers merge cam la fel... nu-mi dau seama daca trage bine sau nu pentru ca e destul de puturasa masina. Cu alte cuvinte, ce inseamna EPC si cat de grav poate fi daca se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal sa se aprinda cand pui contactul.mai rau era daca nu se stingea dupa ce era motorul pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!