Jump to content

Eventuale Probleme Vw New Beetle


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Merci p-u raspuns, masina are 147.000 de km si cureaua a fost skimbata la 120.000 asa au spus... s-a uitat cineva si a zis ca arata ok, in privinta consumului, am facut ultima data 320 de km cu un bac plin (bacul dupa cate stiu la un New Beetle are 55 l sau ma insel?), scartitul persista in continuare, insa maine vreau sa merg la service cu ea, caci fiind studenta in Franta, ma costa foarte scump aici sa schimb cureaua 700 de euro, oricum ce ma deranjeaza este consumul si scartitul, iar maine voi merge in service sa vad ce este si dupa va scriu...Oricum consumul mi se pare excesiv....

P.S. Adevarul este ca circul pe distante foarte mici mereu, scoala - casa - serviciu... Dar oricum e foarte mult...

Modificat de Coccinelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am schimbat astazi placutele de frina, si Slava Domnului nu mai scartie aiurea, e o placere sa mergi, dar totusi cand vad rezervorul aproape gol la nici 300 de km e infricosator!

O sa merg saptamina viitoare sa vad eventualele motive p-u acest consum! Cine totusi are VW 2,0 115CP? Cat consuma? Va rog sa-mi spuneti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu :) si depinde in ce fel mergi.am consum de la 7 pana la 12 ...!!ti-am zis vezi sa nu ai probleme cu filtrul de benzina si chiar cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna

am si eu un new beetle 1.9 tdi 90 cp din 2000 abia l-am cumparat este adus din it. Am schimbat tot ce era de schimbat la el pe testere nu afiseaza nici o eroare dar cu toate aste nu trage cum trebuie. Adica la un drum lung mai mult de 120km/h nu prinde si in turatie mare 2500-3000 trage foarte greu . poate a mai intambinat cineva o astfel de problema ptr ca cei de la service din orasul meu nu-i dau de capat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva unde sa mai caut ceva sigurante la a mea broscuta ? confused.gif Modelul este 2.0 din 2000.... si m-am trezit ca nu mai functioneaza nici o treapta a ventilatiei si nici butonul de AC nu mai face nimic. Am verificat sigurantele din tabloul de sigurante din partea dreapta si toate sunt ok...insa am auzit ca ar mai exista un alt tablou unde mai exista ceva sigurante. In tabloul din partea dreapta nu este nici o siguranta de la AC.... Or mai fi in spatele torpedoului ? unsure.gif Multumesc anticipat pentru ajutor. O alta intrebare ar fi daca stie cineva un service cu oameni priceputi in ale noilor broaste....dar sa practice tarife mai umane. rolleyes.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu sigur daca e o problema sau daca e ceva grav, dar va intreb: cand pornesc si motorul este rece uneori scoate un sunet cam ciudat si destul de tare. Se aude un sunet de genul unui sifon care pierde acid si miroase a fum si benzina in masina. Sunetul il face pana cand motorul se incalzeste putin dupa care nu se aude nimic. Iar mirosul dureaza cam 2 minute sa zic. Precizez ca nu se simte la modul cum merge, trage perfect, numai ca ma cam ingrijoreaza sunetul si mirosul ala. Culmea e ca nu face tot timpul. De exemplu azi nu a facut si nici miros nu a mai ajuns in masina. Ieri in schimb a facut. Acum doua zile, la fel. Motorul e 1.4 75CP. Astept pareri. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni... nicio o parere, un sfat... ceva?! Sau nimeni nu se uita pe aria New Beetle?! :D

Modificat de WNS
Astfel de posturi (gen bump) sunt interzise in ariile tehnice. Te rog citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic:

Topicul se numeste "Eventuale Probleme Vw New Beetle" iar eu am o eventuala problema. Asa ca nu vad cu ce am gresit. Daca aveam permisiunea de a posta pe aria potrivita fi sigur ca o faceam. Am incercat sa postez insa nu am voie (nu stiu de ce). Te rog sa muti postul meu in aria in care consideri ca ii este locul. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: WNS te-a avertizat doar ca nu se folosesc posturi consecutive in scopul de a atrage atentia, nu ca ai postat in aria gresita :icon_thumright:

Sa le luam pe rand: nu cred ca sunetul "ciudat" are legatura cu mirosul de benzina arsa. Sunetul vine (cel mai probabil) de la o rola intinzatoare mai obosita sau de la cureaua de accesorii. Asta poate fi determinat numai in service sau de catre cineva priceput la motoare, dupa ce scoate capacul de plastic de peste motor.

Mirosul de benzina nearsa vine probabil pe gurile de ventilatie (cat motorul e rece, mirosul de esapament e mai puternic), incearca sa pornesti motorul cu ventilatia pe 0 si butonul de recirculare apasat si vezi daca mai miroase. Daca miroase in continuare, s-ar putea sa fie ceva mai grav, posteaza aici rezultatul si incercam sa ii dam de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de raspuns si ii cer scuze lui WNS. :icon_thumright:

Am verificat azi si mirosul in habitaclu nu mai intra daca este inchis ventilatorul (de fapt azi nu a mai mirosit nimic). In plus astazi cand am pornit motorul acel zgomot de care v-am zis, nu s-a mai auzit. Nu stiu care ar fi motivul. Pe de alta parte am vorbit cu cineva care are un Astra si mi-a zis ca si la el se mai intampla ca atuci cand e motorul rece sa se mai auda sunete mai ciudate pana se incalzeste motorul, dar nu si-a facut niciodata probleme pentru ca nu l-a afectat cu nimic. Altul mi-a zis sa verific furtunele, pentru ca, de la gropi, e posibil ca unul sa se fi slabit si sa traga "aer fals' in motor. Mi-a recomandat sa ma uit la furtunele de la servofrana (pe-acolo i s-a intamplat lui sa traga "aer fals").

Cand voi avea noutati va voi anunta. Daca credeti ca ar putea fi alta problema sau ce imi recomandati sa verific, astept opinii si sfaturi. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Beetle-ul din semnatura (1.6 2006) , am schimbat ambreiajul la fix 22.000 km . Sa un rupt un inel metalic de la placa de presiune si am ramas in drum . In rest mecanicii mi-au spus ca discul de ambreiaj arata ca nou si ca a fost un defect de fabricatie . A fost o defectiune foarte deranjanta din punctul meu de vedere , fiind o masina second nu ma deranjeaza sa bag bani in ea dar ma deranjeaza cand ma lasa in drum.

La 25.000 sa rupt surubul din interiorul usii dreapta care prindea ornamentul manerului de desfacere a usii . A trebuit data jos fata de usa si inlocuit surubul .

In rest consumul in Bucuresti graviteaza intre 11 si 13 , iar la drum intre 7 si 9 in functie de talpa . Nu prea poti spune ca e o masina economica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Beetle-ul din semnatura (1.6 2006) , am schimbat ambreiajul la fix 22.000 km . Sa un rupt un inel metalic de la placa de presiune si am ramas in drum . In rest mecanicii mi-au spus ca discul de ambreiaj arata ca nou si ca a fost un defect de fabricatie . A fost o defectiune foarte deranjanta din punctul meu de vedere , fiind o masina second nu ma deranjeaza sa bag bani in ea dar ma deranjeaza cand ma lasa in drum.

La 25.000 sa rupt surubul din interiorul usii dreapta care prindea ornamentul manerului de desfacere a usii . A trebuit data jos fata de usa si inlocuit surubul .

In rest consumul in Bucuresti graviteaza intre 11 si 13 , iar la drum intre 7 si 9 in functie de talpa . Nu prea poti spune ca e o masina economica .

:drunken:

Nu-mi vine sa cred ce aud, sa-ti pice ambreiajul dupa 22 000 de km... Eu am putin peste 25 000 si nu am vazut sa aiba vreo problema de genul asta. Singura problema care ma ingrijoreaza e acel zgomot la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. eu am masina de 8 zile, motor de 2000cmc,pe benzina,si la un mers normal, in oras, imi ia cam 10-10,5 l.in afara inca nu am fost. vreau sa i schimb distributia, ca are 106.000 km, si nu stiu cind a fost schimbata...in rest...e ok..trage bine, dar face putin zgomot la o vit de 70 km... poate ca am cauciucuri late..de aia...205/55/16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: WNS te-a avertizat doar ca nu se folosesc posturi consecutive in scopul de a atrage atentia, nu ca ai postat in aria gresita :Driver:

Sa le luam pe rand: nu cred ca sunetul "ciudat" are legatura cu mirosul de benzina arsa. Sunetul vine (cel mai probabil) de la o rola intinzatoare mai obosita sau de la cureaua de accesorii. Asta poate fi determinat numai in service sau de catre cineva priceput la motoare, dupa ce scoate capacul de plastic de peste motor.

Mirosul de benzina nearsa vine probabil pe gurile de ventilatie (cat motorul e rece, mirosul de esapament e mai puternic), incearca sa pornesti motorul cu ventilatia pe 0 si butonul de recirculare apasat si vezi daca mai miroase. Daca miroase in continuare, s-ar putea sa fie ceva mai grav, posteaza aici rezultatul si incercam sa ii dam de capat.

Salut,

Stie cineva unde sa mai caut ceva sigurante la a mea broscuta ? Modelul este 2.0 din 2000.... si m-am trezit ca nu mai functioneaza nici o treapta a ventilatiei si nici butonul de AC nu mai face nimic. Am verificat sigurantele din tabloul de sigurante din partea stanga si toate sunt ok...insa am auzit ca ar mai exista un alt tablou unde mai exista ceva sigurante. In tabloul din partea dreapta nu este nici o siguranta de la AC.... Or mai fi in spatele torpedoului ? Sau de la ce sa fie problema ? Multumesc anticipat pentru ajutor. O alta intrebare ar fi daca stie cineva un service cu oameni priceputi in ale noilor broaste....dar sa practice tarife mai umane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e o cutie cu sigurante deasupra acumulatorului, daca nu e niciuna arsa e posibil sa fie ventilatorul de la aeroterma blocat sau motorul ventilatorului ars. Se verifica alimentandu-l pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata... nu mai face zgomot... a fost rulmentul din fata. l am schimbat, acum e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat azi la un dealer VW din Bucuresti cat ar costa un test VAG complet. Ar fi undeva in jur de 300 de lei. Sa treaca zapada si cred ca am sa-l fac, pentru ca mi-e teama ca zgomotul de care v-am tot zis sa nu fie cumva de la un injector buclucas. Desi m-as mira sa "pice" injectorul in nici 25000 de km (ar fi o surpriza foarte neplacuta pentru mine, in plus "criza" financiara s-ar resimti si la reparatia ei). Si faza e ca nu mai stiu ce sa mai cred. Astazi cand am curatat masina de zapada am pornit-o putin si motorul mergea foarte frumos (nu a facut nici un zgomot), desi afara erau -6 grade. Nu mai stiu ce sa mai cred :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca arunci banii pe fereastra. Un test vag-com ti-l poate face un coleg de forum gratis, sunt sanse extrem de mici sa fie vreun injector la km astia (btw si a mea face un zgomot cam 1 minut dupa pornire, cam o data la 2 zile si nu am nicio eroare pe tester), vezi ca e un topic cu cereri de diagnoza http://vwforum.ro/index.php?showto...cereri+diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult!

Sa vad cum imi fac timp (nu cred ca voi avrea timp prea curand-in plus am anvelope de vara si nu prea imi vine sa ies cu masina in oras pe nebunia asta) si as vrea sa ma intalnesc cu cineva pentru un test, macar pentru linistea mea. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Sa incep cu inceputul,de 2 ani de cand am New Beetle-ul am aprins in bord becul de "check" si nu ii poate depista nimeni erorile.Am schimbat sondeele lambda,catalizatorul,sonda de temperatura,filtru benzina si pompa benzina si tot prost merge.Nu stiu ce sa mai fc si unde sa mai merg.Ca la reprezentaanta s-au luat toti de cap si mi-au spus ca nu stiu ce are.Am inteles ca se poate sa fie de la injectoare sau de la partea electrica.Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut scanarea si mi-a iesit amestec prea bogat de benzina si in urma scanarii am schimbat toate alea .chiar nu stiu ce sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina merge "rotund", fara sa tremure la relanti sau la pornire, nu sunt injectoarele. Cel mai probabil e necesara o curatare a clapetei de acceleratie, daca filtrele de aer si benzina sunt schimbate de curand. In rest, benzina de calitate si talpa cat cuprinde!

LE: si fereste-te pe cat posibil de reprezentanta, presupun ca ei ti-au schimbat toate piesele enumerate de tine.

Modificat de JAMS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!