Jump to content

Sistemul de închidere și alarma de fabrica


eur
 Share

Postare recomandată

Si unde e situat modul acel pt alarma ?

Eu am desfacut plasticurile alea din partea stanga a volanului si am gasit acolo un modul cu cateva relee si niste fire groase rosii care pleaca din el.

Oare sa fie vre-un releu de acolo ? Sau mufa aia la inchidere e situata in alta parte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    11

  • taquito

    11

  • andrei_221

    7

  • F l o r i n

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am revenit tot eu suparat pe inchiderea originala din fabrica... Dupa ce am umblat dintr-un service in altu si nimeni nu vroia sa imi desfaca masina ca sa vada ce are , m-am hotarat sa o desfac eu si am si reusit sa gasesc si modul inchiderei centralizate. Am constatat ca nu avea absolut nimic... nu era oxidat nimic... nu era sarit nimic de la locul lui.

Dar atunci cand inchid sau deschid... uneori releul ala din poza nu mai actioneaza si imi ramane blocat...si deci imi ramane semnalizarea blocata pe aprins. Vreau doar sa stiu daca cineva poate sa imi inlocuiasca acea piesa sau ce e de facut ? Il pot inlocui cu un altul ?

post-44968-1277138014_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin inlocuirea releulul nu cred ca rezolvi nimic.

Trebuie vazut de ce ramane blocat,mecanic sau electronic.

Un electronist te poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand inchid/deschid se aude un "click" in acel releu, dar cand se blocheaza nu se mai aude nimic in el, deci m-am gandit ca el nu mai actioneaza si nu mi se mai sting semnalizarile.

Dar am vazut in comert module de inchidere cu chei briceag brute.... daca il scot pe cel de fabrica si imi pun unu din ala , oare o sa imi functioneze inchiderea , oglinzile si geamurile electrice ? Ca la modul asta original , daca ii scot mufa nu imi mai functioneaza nimic, nici oglinzile, nici geamurile, nici inchiderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eugen Stanculescu

Da, poti inlocui acel releu si mai mult ca sigur el iti face figura. Du-te la un service de electronice sau la un electronist si ti-l schimba in 2 minute. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il scot pe cel de fabrica si imi pun unu din ala , oare o sa imi functioneze inchiderea , oglinzile si geamurile electrice ? Ca la modul asta original , daca ii scot mufa nu imi mai functioneaza nimic, nici oglinzile, nici geamurile, nici inchiderea.

Nu. Ala se monteaza pe masinile care nu au telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si o solutie de inlocuire fara sa schimb chei , cip-uri si alte chestii foarte costisitoare nu este ? ... asta in caz ca nu gasesc de cumparat un releu din ala ca sa il inlocuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scriu si eu pe acest topic pentru o "mica" consultatie:

Datele problemei:

Montat inchidere centralizata after marchet, cheie briceag.

Pentru montarea acesteia am determinat pe ce cablu primesc semnal in momentul in care actionez cheia in usa (nu am avut schema electrica iar cea de Golf 4 nu corespunde la culori). Deci am determinat cele doua cabluri ce primesc tensiune pe inchis deschis si am cuplat cele doua fire. Pentru semnalizatoare m-am cuplat la butonul de avarii, nu sunt probleme. Ce nu functioneaza ok?

Atunci cand apas butonul inchis sau deschis pe telec omanda este actionata doar incuitoarea de la usa soferului, acolo unde am cuplat cele doua fire.

Daca folosesc cheia la usa soferului, sunt incuiate celelalte usi cu exceptia acesteia. mecanic se inchide si asta. pentru descuiere idem.

Daca actionez butonul inchis/deschis pe usa soferului sunt actionate toate celelalte usi cu exceptia usii de la sofer.

Nu mai functioneaza ledul de contrul de pe usa.

Deci, am cuplat cumva gresit cele doua fire???

Am ars ceva la sistemul de inchidere??

Circuitul de inchidere centralizata poate afecta ceva important in functionarea altor componente???...asta in varianta in care o las asa un timp?? (eu cred ca nu da zic sa intreb)

Precizez ca totul functioneaza ok cu exceptia celor descrise mai sus

Multumesc frumos de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai determinat care sunt firele? Unde te-ai legat ? fii mai exact. Trebuie sa te legi pe firele dintre broasca si calculatorul de usa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, am urmat indicatiile sde pe un DYI pentru Golf 4. Am mers intr-adevar pana langa brosca. Acolo e un manuchi de fire din care am eliminat pe cele ce merg la led. Apoi am facut un "dispozitiv" cu un bec de pozitie pe care l-am legat la masa iar firul de plus la un ac cu care am intepat cablajul de plastic la fiecare fir in parte (pe rand bineinteles si apoi am izolat intepatura). Cu acest "dispozitiv" cuplat, am actionat cu cheia incuietoarea usii de la sofer. La doua dintre fire s-a aprins becul, unul pe inchis, altul pe deschis. Acolo am legat cele doua fire ce vin din modulul de inchidere centralizata. Acum eu ma gandesc ca defapt m-am conectat exclusiv la motorul de inchidere pentru usa soferului si nu la firele ce comanda toate portierele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm asa e. Bine ca ti-ai dat seama ce ai facut.

Cu acel device, ca sa gasesti firele de inchidere, (din cele 8 din mufa deja elimini 2, mai ai 6), pui un fir la masa si cu celalalt atingi cate unul din firele ramase, pe unul din ele o sa se incuie masina (inainte de asta simulezi ca usa e inchisa, adica cu o surubelnita misti partea din broasca care se roteste la inchiderea masinii) si pe unul o sa se descuie. Pe astea 2 tb sa le gi inchiderea. Daca mi-aduc aminte firele sunt lila/galben si albastru/galben. Aaa, nu , astea 2 sunt pentru motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. In primul rand multumesc frumos Al pentru ajutor. In aldoilea rand mai am ceva nelamurit. Deci am determinat cele doua fire pentru inchis / deschis. Am conectat inchiderea si aceasta functioneaza corect, se inchid usile este activat acel led de control de pe usa. problema apare la deschidere...odata cu usile se deschid si geamurile...stiu ca este activat acel modul confort, dar la mine functioneaza la prima apasare a butonului de telecomanda ci nu la a doua cum ar fi normal. Mai mult la inchidere geamurile NU se inchid automat...Este cumva o problema de sincronizare / activare cu VAG - COM?...sau altceva?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai legat firul de geamuri nu cel de deschidere usi, si ca sa ridice geamurile trebuie legat la inchis firul de ridicat geamuri. Ia pune schema inchiderii sa vedem ce ai legat gresit. Sau cumva modulul poate fi setat cat sa tina impulsul pentru deschis sau inchis?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum am legat firele conform schemei (scuze ca e mai mazgaleala asa, dar este clara). Acum uitandu-ma din nou pe schema imi pun semne de intrebare cu acele temporizari de 0.5 sec si 5.0 sec???...Oricum daca as fi legat la firul de geamuri s-ar mai fi deschis usile???? Atunci cand am determinat cele doua fire, prin cuplarea "becului" doar se inchideau si deschideau usile nu si geamurile. mai mult daca ii dau comanda sa deschida masina, o deschide si coboara geamurile; daca decuplez firul ce merge pe deschidere, geamurile se ridica automat. ideea ca nu sunt chiar un novice in diverse scheme electrice da "prostia" asta de inchidere ma scoate din sarite :D Multumesc inca o data

post-46447-1280743060_thumb.jpg

Modificat de Octavian_sk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, mai ales ca e in turca.

Trebuie folosita varianta PIC2, negative trigger, si temporizatorul de inchidere pe 0,5 secunde. In acest caz nici nu o sa ridice geamurile la armare, deoarece montajul nu are iesire separata de geamuri acre sa dea impuls mai lung.

Sunt montaje care au separat fir de inchidere geamuri ce da impuls de 20 secunde si atunci nu se mai leaga firul de inchidere la instalatia masinii ci doar firul de ridicare geamuri. Geamurile se ridica si coboara de pe acelasi fir ca inchis deschis doar ac impulsul e mai lung.

FA cum zic eu si revino cu rezultatele:

de sus in jos:

1-neconectat

2-la inchidere

3- la masa

4 neconectat

5 deschidere

6 masa

7 plus

9 masa

10 si 11 la semnale sau pozitii

temporizare 0,5 secunde

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Conectat in varianta doi (pe negativ) si functioneaza corect. Intr-adevar nu se mai intampla nimic cu geamurile, dar din punctul meu de vedere e mai bine sa nu le actioneze la fiecare inchidere/deschidere. Inca o data multumesc de ajutor.

Pe de alta parte tot nu imi explic de ce la conectarea anterioara acel semnal era dat pe firul de deschis si nu invers?...doar asa pentru cultura generala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca in acea varianta deschiderea era data pe minus si inchiderea pe plus si temporizarea de 20 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

scuze dar am cautat peste tot si nu am gasit nimic. poate imi dati voi un sfat. am un g4 2001 cu alarma din fabrica si vreau sa imi leg un led viper 620v la ea si nu stiu cum (unde trebuie legat) va rog ajutati-ma ... mersi fain:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca in acea varianta deschiderea era data pe minus si inchiderea pe plus si temporizarea de 20 secunde.

Buna tuturor,

Scriu si eu pe acest topic pentru o "mica" consultatie, pentru ca si eu sunt "Suparata rau", pentru ca si eu am probleme cu inchiderea centralizata si geamurile electrice la masina mea Skoda Octavia (Elegance) din 2001. Desi anul de fabricatie o defineste ca fiind veche, este foarte bine intretinuta (garaj incalzit) si foarte, foarte putin rulata. Cu toate acestea de catva timp inchiderea centralizata functioneaza haotic, mai bine zis aleator. Uneori, la pornirea motorului, dupa intervalul de temporizare, cand ar trebui sa se incuie toate usile, inclusiv portbagajul, se intampla sa ramana aprins martorul de la bord (usa deschisa) sau alteori nu mai functioneaza geamurile electrice (nu se deschid), iar la oprirea motorului nu se descuie automat portbagajul. Daca apas de cateva ori (on/off) pe butonul de pe usa soferului, totul incepe sa functioneze bine. Am banuit ca a existat un eveniment care a "amestecat" gandurile calculatorului si am facut un test cu vag-com-ul. Eroarea aparuta nu a putut fi stearsa si se referea la modulul de convenienta care, spun cei de la service, trebuie schimbat. Desi pretul acestuia nu e deloc de neglijat, am intrebat daca garanteaza ca prin inlocuirea lui se rezolva problema si nu mi-au putut da un raspuns sigur. De aceea am decis sa va cer sprijinul.

Va rog sa ma ajutati sa rezolv aceasta neplacere (cand ti-e mai cald, nu se mai deschid geamurile, sau te duci sa iei ceva din portbagaj si te trezesti ca nu s-a descuiat...). Nu cumva cauza e in alta parte? Daca e stricat acel modul, de ce defectiunea dispare dupa ce butonez pe usa? N-ar trebui sa fie stricat si gata? Am citit in forum aproape tot, mai ales la Skoda, n-am gasit nimic asemanator. Am atatea experiente neplacute cu masina de serviciu (tot Skoda, dar Fabia) de tipul "trebuie schimbat asta" si apoi nu se rezolva si iar trebuie schimbat ceva, incat nu-i mai suport pe cei de la service, imi pare rau sa o spun, total neprofesionisti, neinstruiti si care in afara de operatiunile clasice nu sunt in stare sa rezolve nimic, de ajungi sa schimbi toata masina si tot nu e OK.

Astept plina de sperante feedback-ul dvs. si va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre e eroarea de pe modul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Dina, si eu sunt din Ploiesti, si masina mea este asemanatoare cu a ta, Skoda Octavia Elegance, dar anul de fabricatie 2003. Eu nu am probleme cu ea, chiar deloc in afara senzorului din usa soferului care nu mai indica daca usa este deschisa sau inchisa, si am aflat de pe forum ca este o problema comuna Octaviilor din prima generatie. In legatura cu problema ta, nu stiu ce sa spun, nu ma pricep atat de tare, dar singurul lucru care pot sa-ti spun este ca cei de la reprezentanta Ploiesti, de langa Carrefour, sunt niste . . . . . ., am aflat pe pielea mea ce inseamna pentru ei clientul Skoda. Multa bafta in rezolvarea problemei, si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre e eroarea de pe modul?

Nu-mi aduc aminte, cred ca nici nu mi-au spus. Am fost la reprezentanta Skoda din Ploiesti (Mobel).

Mi-au zis doar ca trebuie schimbat modulul. Fiind scump, atunci n-am avut bani si am zis ca revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA din nou o diagnoza , nu la reprezentanta, ci la unii din zona ta, ai lista aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318 , posteaza erorile si vedem ce e de facut.

Va multumesc mult pentru sprijin, imediat ce pot imi voi lua o zi de concediu si ma duc la un nou test.

Trebuia sa fiu mai atenta si atunci, dar diagnosticul si pretul m-au ametit!

O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa multe batai de cap si satul sa tot bag cheia in broasca de la usa... am o intrebare : Are cineva de vanzare un modul comfort seria 1C0 959 799 B ? sau are cineva idee cat ar putea costa unul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sistemul de închidere și alarma de fabrica

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!